Die dingen zijn doorgaans opvallende kleuren en als je als gebruiker een béétje praktisch doet, zoek je plaatsen op waar je de ruimte hebt. Misschien zijn het de overvloedig aanwezige afgescheiden fietspaden hier, maar genoeg plaatsen waar je die dingen veilig en zonder irritatie kan gebruiken.quote:
Geeft niet, hebben we bij jou al ingecalculeerdquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed ik zal wel wat missen ofzo.
Vind het levensgevaarlijk die dingen.
Ja als het zo makkelijk was zouden we niet zoveel aanrijdingen hebben in het verkeer.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die dingen zijn doorgaans opvallende kleuren en als je als gebruiker een béétje praktisch doet, zoek je plaatsen op waar je de ruimte hebt. Misschien zijn het de overvloedig aanwezige afgescheiden fietspaden hier, maar genoeg plaatsen waar je die dingen veilig en zonder irritatie kan gebruiken.
Als je ervan uit gaat dat andere mensen ook 'normaal' kunnen nadenken in het verkeer ben je per definitie een slechte coureur!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar je moet maar hopen dat andere daar ook rekening mee houden?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Geeft niet, hebben we bij jou al ingecalculeerd
Heb tijdens rijles altijd geleerd rekening te houden met de fouten die andere kunnen maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je ervan uit gaat dat andere mensen ook 'normaal' kunnen nadenken in het verkeer ben je per definitie een slechte coureur!
Je moet er ALTIJD vanuit gaan dat de rest van de verkeersdeelnemers het syndroom van down icm zwakbegaafdheid hebben en totaal geen verstand van het verkeer hebben!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb tijdens rijles altijd geleerd rekening te houden met de fouten die andere kunnen maken.
Vraagje, fiets je zelf veel?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het zo makkelijk was zouden we niet zoveel aanrijdingen hebben in het verkeer.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij ooit een Marokkaanse op een fiets gezien?
Ik heb soms het idee dat dat ook zo isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet er ALTIJD vanuit gaan dat de rest van de verkeersdeelnemers het syndroom van down icm zwakbegaafdheid hebben en totaal geen verstand van het verkeer hebben!
Maar ook echtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat dat ook zo is
Dat verklaart wel het een en ander.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik rijd fietsers door met mijn scooter. Dus nee.
Dat verklaart dat ik vind dat je met zon karretje achter je fiets de kans vergroot op een aanrijding?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verklaart wel het een en ander.
Sowieso nooit harder fietsen dan je inschatten kan (daarom gaat het zo vaak fout bij bejaarden op ebikes) en er altijd van uitgaan dat anderen je niet zien, tot het duidelijk is dat ze je wél hebben gezien, en je risico is nihil.
Die pannekoek die je dan nog wel omverrijdt, had dat sowieso wel gedaan.
Nee, dat je geen idee hebt van fietsen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat verklaart dat ik vind dat je met zon karretje achter je fiets de kans vergroot op een aanrijding?
Nee, dat verklaart dat jij harder rijd dan je kunt inschatten en kunt zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat verklaart dat ik vind dat je met zon karretje achter je fiets de kans vergroot op een aanrijding?
Rijdtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat verklaart dat jij harder rijd dan je kunt inschatten en kunt zien.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat verklaart dat jij harder rijd dan je kunt inschatten en kunt zien.
Maar wat draakje zegt is wel waar. Is ook een van de redenen waarom veel mensen vallen op de fiets. Omdat ze omstandigheden en terrein icm met hun eigen snelheid en skills verkeerd inschattenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit iemand aangereden?
Jij hebt dit gewoon naar mij gedmedquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie je Excelbestandje had aangevuld.
Zonder DM overigens. Gewoon in deze sc zelfsquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie je Excelbestandje had aangevuld.
Ja kijk, als je zodanig veel doet op de fiets dat je er een aanhangwagen voor koopt, heb je over het algemeen meer besef van je kwetsbaarheid. En fiets je daar dus naar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:12 schreef bitterbal het volgende:
Ondanks die tyfus fietsers die denken dat ze onraakbaar zijn.
Ja maar we hadden het over die bakjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wat draakje zegt is wel waar. Is ook een van de redenen waarom veel mensen vallen op de fiets. Omdat ze omstandigheden en terrein icm met hun eigen snelheid en skills verkeerd inschatten
Ja jij. Maar je kan er niet van uit gaan dat de rest zonder dat bakje dat ook doet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja kijk, als je zodanig veel doet op de fiets dat je er een aanhangwagen voor koopt, heb je over het algemeen meer besef van je kwetsbaarheid. En fiets je daar dus naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |