SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Busted! – [Korea] S02 2018 12 - Netflix Original | Comedy, Reality
In elke aflevering lossen zeven speurneuzen verschillende mysteries op en komen ze steeds dichter bij het antwoord op de grote vraag: wat is er gebeurd met Project D?
Greatest Events of WWII in Colour – [VK] S01 2019 16 - Netflix Original | Documentaire, Politiek
Van Pearl Harbor tot D-day: de meest cruciale gebeurtenissen van de Tweede Wereldoorlog komen tot leven in deze indringende documentaireserie met ingekleurde filmbeelden.
Groene eieren met ham – [VS] S01 2019 6 - Netflix Original | Comedy, Kinderserie
Als de tegenpolen Rik en Sam op reis gaan om een dier in nood te redden, leren ze nieuwe dingen over onder meer vriendschap en proeven ze een verrukkelijk gerecht.
Let It Snow – [VS] 2019 6 1:33 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Tienerfilm
Een sneeuwstorm treft op kerstavond een klein stadje, met de nodige gevolgen voor de vriendschappen, het liefdesleven en de toekomst van een groep scholieren.
Paradise Beach – [Frankrijk] 2019 16 1:34 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad, Thriller
Na zijn vrijlating wil Mehdi oude rekeningen vereffenen. Maar eerst moet hij de banden met zijn vrienden aanhalen, die nu in een idyllische badplaats in Thailand wonen.
Sam & Cat – [VS] S01 2013 AL | Comedy, Feelgood, Kinderserie
Om geld te verdienen beginnen huisgenoten Sam en Cat een babysitservice. Ze komen er al snel achter dat babysitten best avontuurlijk kan zijn.
Up North – [Nigeria] 2018 9 1:39 uur | Drama
Een verwende erfgenaam moet een jaar in dienst van het land werken om zijn vaders vermogen te erven, maar maakt in een nieuwe omgeving andere plannen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ja, die zijn inderdaad vreselijk.quote:Op donderdag 7 november 2019 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het een paar minuten volgehouden, maar kon niet tegen de verschrikkelijke beelden uit de kampen. Uitgezet dus. Te confronterend.
Ik was die borsten van Claire op een gegeven moment wel zat. Maar die Jamie wordt wel ff flink te pakken genomen.quote:Op woensdag 6 november 2019 16:51 schreef Greys het volgende:
Ik had Outlander nog nooit gezien. Dus begonnen aan S1 (er zijn 4 seizoenen zag ik). Na één blik op Jamie vroeg ik me af waarom ik dit nog nooit gekeken had. Potdomme zeg![]()
Seizoen 1 vond ik zo leuk. 2 vond ik echt niks.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vond the end of the fucking world 2 helemaal niet zo leuk![]()
Het geeft te veel fargo 2/3 vibe en dat kon ik ook niet handelen, saaie bedoeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder met "Greenleaf" seizoen 4.
[ Bericht 33% gewijzigd door maily op 08-11-2019 21:53:30 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:36 schreef Stray_cat het volgende:
S2 "End of the fucking world". Beetje erin komen weer maar:Net gebinged.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:37 schreef Soury het volgende:
Ik ben Derek aan het kijken. Na de eerste aflevering was ik wat bang dat ik me zou gaan ergeren aan het personage. Het is werkelijk een prachtige serie. Hartverwarmend en grappig !
Derek (TV Series 2012–2014) - IMDb
Nou vond ik Fargo 2/3 geweldig, maar wat is er dan precies niet leuk aan deel 2 van the end?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Het geeft te veel fargo 2/3 vibe en dat kon ik ook niet handelen, saaie bedoeling.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net gebinged.Ik ook, eerst dacht (eerste aflevering) ik 'oh, nieuwe acteurs' maar dat was meer omdat ik die leraar en dat huis al weer vergeten was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder deze lijn niet schrijven
Geweldig seizoen weer inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:08 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Mooi seizoen weer, nummer 5 van Line of Duty. Het is altijd de vraag welke plot twist er nu weer komt.
Ik ben met de tweede aflevering afgehaakt. Kan daar echt niet tegen 😢quote:Op donderdag 7 november 2019 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het een paar minuten volgehouden, maar kon niet tegen de verschrikkelijke beelden uit de kampen. Uitgezet dus. Te confronterend.
quote:Op woensdag 6 november 2019 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Greenleaf
List en bedrog echt de moeite waard.
oké na het weekend ga ik even doorzetten. Zat ook met een half ook te kijken. Lekker met een pot thee en koekjes erbijquote:Op woensdag 6 november 2019 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Greenleaf
List en bedrog echt de moeite waard.
Ik vond het helemaal mooi. Dat deprimerende gevoel door de serie heen is echt zo goed. Misschien vond ik S2 nog wel beter dan de eerste.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Thx voor de tip, wat een goede serie!quote:Op zondag 3 november 2019 02:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kijk op NF eens Seven Seconds.
Afgelopen 2 avonden/deze nacht gebinged.
Wowww echt zulks een goed acteerwerk van een perfect gekozen cast.
Een verhaal waar alles inzit.
Ik heb gekeken met verbazing, walging, verwondering, spanning, een lach en een traan
Eén van de beste series die ik heb gezien het afgelopen jaar.
Had je post niet gelezen en zit hem nu te kijken. Typisch gevalletje van leuke trailer, slechte film. Toch jammer van zo'n cast.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:40 schreef Monolith het volgende:
Laundromat gekeken. Geen aanrader is nog zacht uitgedrukt.
In 2 avonden tijd seizoen 4quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Ok
[..]
[..]
oké na het weekend ga ik even doorzetten. Zat ook met een half ook te kijken. Lekker met een pot thee en koekjes erbij
De vaart zat er helemaal niet zo in, vond ikquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:12 schreef fliert het volgende:
[..]
Nou vond ik Fargo 2/3 geweldig, maar wat is er dan precies niet leuk aan deel 2 van the end?
De vaart zit er nog steeds in, de acteerprestaties zijn top, het is ontroerend en beklemmend tegelijk.
Prachtige televisie, kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |