Fuck, Fallout muziek van Ramin Djawadi zou echt goddelijk zijnquote:Op donderdag 2 juli 2020 19:34 schreef 2dope het volgende:
Ik vond vooral de muziek van Ramin Djawadi heel goed, de serie kon me na seizoen 1 al niet meer bekoren. Maar Jonathan Nolan heeft wel andere/betere dingen gedaan qua schrijfwerk dus kan zeker wat worden.
JOGYEDquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 76 opgestart.
Wakker worden na een feestje, iedereen weg. Sure. Cliché maar vooruit. Vault uitlopen en onderweg wat spulletjes pakken ja toch. Nou, er was niets in de kastjes en de verbandtrommel bij het toilet kon niet eens open.#notmyfallout
Goed, doorlopen dan maar. Ah, nu krijg ik wat items. Deur open. Hmm, frisse lucht.
Even praten met een npc. Leuk, kan al direct liegen. En ze geeft me zelfs een wapen. Foolish girl.
Hak hak.
Oh. Ze gaat niet dood.#notmyfallout
Doorlopen dan maar.
Klein droid vijand ding in de pan gehakt. Achievement verdiend. Hoera. Stukje verder lopen. Geweer gevonden. Tof.
'controls disabled'
Huh wat?
'disconnected from server'#notmyfallout
Okay.
Uninstall. Opgetyft.
Dit is echt al 10 jaar in ontwikkeling toch? Kan me ook herinneren dat er gasten duizenden en duizenden uren werk hebben gestoken in Skyblivion, wat na 10 jaar in ontwikkeling waarschijnlijk door een handjevol mensen is gespeeld.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:34 schreef leeell het volgende:
Beter wachten op deze
https://www.falloutthefrontier.com/
Iets als Nehrim is ook heel succesvol geweest. Dus dit moet ook kunnenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:58 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit is echt al 10 jaar in ontwikkeling toch? Kan me ook herinneren dat er gasten duizenden en duizenden uren werk hebben gestoken in Skyblivion, wat na 10 jaar in ontwikkeling waarschijnlijk door een handjevol mensen is gespeeld.
Vreemde bezwaren heb jequote:Op woensdag 22 juli 2020 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 76 opgestart.
Wakker worden na een feestje, iedereen weg. Sure. Cliché maar vooruit. Vault uitlopen en onderweg wat spulletjes pakken ja toch. Nou, er was niets in de kastjes en de verbandtrommel bij het toilet kon niet eens open.#notmyfallout
Goed, doorlopen dan maar. Ah, nu krijg ik wat items. Deur open. Hmm, frisse lucht.
Even praten met een npc. Leuk, kan al direct liegen. En ze geeft me zelfs een wapen. Foolish girl.
Hak hak.
Doorlopen dan maar.
Klein droid vijand ding in de pan gehakt. Achievement verdiend. Hoera. Stukje verder lopen. Geweer gevonden. Tof.
'controls disabled'
Huh wat?
Okay.
Uninstall. Opgetyft.
Whehe de ergernis is realquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 76 opgestart.
Hak hak.
Doorlopen dan maar.
'controls disabled'
Huh wat?
Okay.
Uninstall. Opgetyft.
Ik wil keukenkastjes looten voor stimpacks en willekeurige irritante NPC's kunnen vermoorden. Dat is Fallout voor mij. Dat kon hier niet.quote:
Als je express gaat zoeken naar redenen om het spel te haten dan ga je genoeg vinden jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 76 opgestart.
Hak hak.
Doorlopen dan maar.
'controls disabled'
Huh wat?
Okay.
Uninstall. Opgetyft.
quote:Op maandag 21 september 2020 15:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Microsoft heeft zojuist Zenimax (en dus Bethesda) gekocht.
https://bethesda.net/en/a(...)t-is-the-perfect-fit
Slechte aankoop, niemand die die rommel wilt.quote:Op maandag 21 september 2020 15:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Microsoft heeft zojuist Zenimax (en dus Bethesda) gekocht.
https://bethesda.net/en/a(...)t-is-the-perfect-fit
Nieuwe Fallout door Bethesda + Obsidian? Zou ik geen nee tegen zeggen hoorquote:Op maandag 21 september 2020 15:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Slechte aankoop, niemand die die rommel wilt.
quote:Op maandag 21 september 2020 15:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nieuwe Fallout door Bethesda + Obsidian? Zou ik geen nee tegen zeggen hoor
Vast wel een keer, en hopelijk meer als 3/NV dan 4.quote:Op maandag 21 september 2020 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Komt er een nieuwe Fallout ja? Gelijk aan 4?
Eerst Starfield, dan TES6, en daarna pas een nieuwe Fallout.quote:Op maandag 21 september 2020 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Komt er een nieuwe Fallout ja? Gelijk aan 4?
Ja...pffff. Dat duurt allemaal nog jaren als we Bethesda mogen geloven. Ik hoop er al niet eens meer op.quote:Op maandag 21 september 2020 16:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerst Starfield, dan TES6, en daarna pas een nieuwe Fallout.
Al hoop ik dat MS er flink de bezem door haalt, wat ook hoog nodig is overigens.
Nu MS de scepter zwaait hoop ik wel dat er het een en ander gaat veranderen.quote:Op maandag 21 september 2020 16:24 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ja...pffff. Dat duurt allemaal nog jaren als we Bethesda mogen geloven. Ik hoop er al niet eens meer op.
Ik heb hier nu ook goede hoop op, misschien dat sommige aspecten van fallout wat professioneler aangepakt kunnen worden.quote:Op maandag 21 september 2020 16:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu MS de scepter zwaait hoop ik wel dat er het een en ander gaat veranderen.
En dat die brakke engi e bij het grofvuil gezet wordt.
Hoop ik ook. Hoop vooral ook dat ze zich weer helemaal op single player gaan storten (heb goede hoop wdb voor Starfield) en die online cash grab shit en mobile phone game troep lekker laten doodbloeden.quote:Op maandag 21 september 2020 16:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu MS de scepter zwaait hoop ik wel dat er het een en ander gaat veranderen.
En dat die brakke engi e bij het grofvuil gezet wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |