Ik wil het gewoon weer eens helemaal vanaf het begin ervaren. Ik heb Fallout 3 en Fallout NV ook echt tig keer gespeeld. Kan er alleen nu nog niet de tijd en aandacht voor vinden om het te doen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maar je begint dan opnieuw omdat je level 150 poppetje "overpowered" is? Of gewoon omdat je die Wastelanders shyte vanaf het begin wil checken?
Echt precies dit. Hier heb ik echt altijd last van. Zo heb ik The Witcher 3 al 5x opnieuw gestart ofzo en weer heb ik het spel al maanden niet meer aangeraakt pfff. Sowieso Bethesda Game Studios games heb ik zeker meer dan 100x opnieuw gespeeld over verschillende platformen en jaren.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:55 schreef Marsenal het volgende:
Bij mij was het met fallout altijd zo erg dat als ik het een maandje of wat niet gespeeld had, ik niet meer genoeg feeling had met mijn inventory en hoe ik alles bij elkaar gespaard had, en (misschien wel belangrijker) op welk punt in de verhaallijnen ik was, en hoe de verhoudingen tegenover verschillende NPC’s waren, dat ik dan altijd maar besloot weer opnieuw te beginnen.
Ik ben bij een RPG na een lange pauze eigenlijk nooit meer met een oude playthrough doorgegaan.
Dat heb ik ook wel. Mijn mijn huidige character heb ik echt een half jaar geen quests meer gedaan omdat ik ze praktisch allemaal gedaan heb. Dus daarom misschien maar goed om opnieuw te beginnen.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:55 schreef Marsenal het volgende:
Bij mij was het met fallout altijd zo erg dat als ik het een maandje of wat niet gespeeld had, ik niet meer genoeg feeling had met mijn inventory en hoe ik alles bij elkaar gespaard had, en (misschien wel belangrijker) op welk punt in de verhaallijnen ik was, en hoe de verhoudingen tegenover verschillende NPC’s waren, dat ik dan altijd maar besloot weer opnieuw te beginnen.
Ik ben bij een RPG na een lange pauze eigenlijk nooit meer met een oude playthrough doorgegaan.
quote:Op woensdag 22 april 2020 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Echt precies dit. Hier heb ik echt altijd last van. Zo heb ik The Witcher 3 al 5x opnieuw gestart ofzo en weer heb ik het spel al maanden niet meer aangeraakt pfff. Sowieso Bethesda Game Studios games heb ik zeker meer dan 100x opnieuw gespeeld over verschillende platformen en jaren.
Ik zou eigenlijk echt een vaste keuze moeten maken wat voor gamegenres ik koop want er zijn gewoon teveel games die leuk zijn, maar je hebt er echt niet de tijd voor om alles helemaal voluit te spelen. Zeker als RPG's als je nummer 1 genre is. Dan gaat er al zoveel tijd in die games.
Voor de zesde keer de Corvega Assembly Plant doenquote:Op woensdag 22 april 2020 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Mijn mijn huidige character heb ik echt een half jaar geen quests meer gedaan omdat ik ze praktisch allemaal gedaan heb. Dus daarom misschien maar goed om opnieuw te beginnen.
Dan kan ik de eerste 50 levels mijn mooie unyielding armor niet gebruiken
In Fallout 3 lekker naar de Super Duper Marketquote:Op woensdag 22 april 2020 14:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
[..]
Voor de zesde keer de Corvega Assembly Plant doen![]()
![]()
![]()
![]()
Zou toch tof zijn als Bethesda die dan maar eens gaat remasteren in plaats van de focus op die multimeuk shopgame rommel van ze. Ben nu net weer opnieuw begonnen met Fallout 4, maar eigenlijk hunker ik gewoon naar een compleet nieuwe Fallout (vast tegen beter weten in)quote:Op woensdag 22 april 2020 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sommige dingen kan ik echt nog blind spelen. In Fallout 3 eerst naar Rivit City rennen om INT bobblehead op te halen voordat je echt aan de slag ging.
Teleurgesteld als daar de Giant Radscorpion niet spawnde of al dood bleekquote:Op woensdag 22 april 2020 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Fallout 3 lekker naar de Super Duper Market
Jij hebt zeker Megaton gered in je eerste playthrough?quote:
Ik heb laatst de PS3 versie gespeeld maar daar schrok ik toch wel een beetje van. Daarom net The Outer Worlds voor het eerst opgestart.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Ga trouwens Fallout 3 denk ik toch nu kopen op GOG. Schijnt dat die versie al meteen zo uit de box te spelen is en geoptimaliseerd en niet al die onzin zoals Games for Windows nodig heeft om uberhaupt te kunnen starten. Lees ook veel verhalen dat de GOG versie ook iets beter modbaar is dan de Steam versie. Door dit topic vandaag wederom zin gekregen in Fallout 3.
Ik ga Fallout 3 ook niet vanilla spelen he. Daar is het voor mij ook ietsje te verouderd voorquote:Op woensdag 22 april 2020 23:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb laatst de PS3 versie gespeeld maar daar schrok ik toch wel een beetje van. Daarom net The Outer Worlds voor het eerst opgestart.
Fallout 3 was mijn eerste Fallout game, gekocht op de Xbox 360, en tegen de tijd dat ik bij Megaton aankwam vond ik het zo'n slecht klote spel dat ik hem heb teruggebracht naar de winkelquote:
Ik wacht nog altijd op een PS4-port van Fallout 3 en NV. Duurt lang.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Ga trouwens Fallout 3 denk ik toch nu kopen op GOG. Schijnt dat die versie al meteen zo uit de box te spelen is en geoptimaliseerd en niet al die onzin zoals Games for Windows nodig heeft om uberhaupt te kunnen starten. Lees ook veel verhalen dat de GOG versie ook iets beter modbaar is dan de Steam versie. Door dit topic vandaag wederom zin gekregen in Fallout 3.
Mijn eerste Fallout-game was een demo van Fallout 1 op een crazybytes-achtige CD-Rom. Dat was '97, sinds toen hooked aan de OG Fallout-games. T.t.v. Fallout 3 was ik één van de sad bois die het slecht trok dat Bethesda de rechten kreeg en er een "oblivion with guns" van besloot te maken. Desalniettemin uiteindelijk toch aardig goed vermaakt met New Vegas en F4.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Fallout 3 was mijn eerste Fallout game, gekocht op de Xbox 360, en tegen de tijd dat ik bij Megaton aankwam vond ik het zo'n slecht klote spel dat ik hem heb teruggebracht naar de winkel![]()
Paar maanden later bleef ik de setting en het concept toch wel heel interessant vinden dus toen heb ik hem nog een keer gehaald, inclusief de game guide van Prima, en daarmee eigenlijk het hele spel doorgespeeld
Toen New Vegas uitkwam heb ik die op de zelfde manier gespeeld, inclusief game guide, want ik had gewoon echt geen verstand van RPGs en alle keuzes en opties en perks vond ik echt te veel gedoe maar ik vond de setting geweldig dus ik deed maar gewoon wat het boek zei![]()
Die guides waren wel fantastisch geschreven, dat dan weer wel. Die van Fallout 3 staat netjes in de boekenkast, maar die van New Vegas kan ik nergens meer vindenDie van Fallout 4 heb ik ook in de kast liggen, maar eigenlijk niet gebruikt. Tegen die tijd kon je alles zo makkelijk op internet vinden dat game guides een beetje nutteloos geworden waren.
Ik zie Scam Star Citizen nog eerder uitkomen dan een PS4 port van FO3 en NVquote:Op donderdag 23 april 2020 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op een PS4-port van Fallout 3 en NV. Duurt lang.
Zelf geen mening?quote:
Ook alleen maar omdat m’n explosives skill te laag was hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 18:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij hebt zeker Megaton gered in je eerste playthrough?
Dan moet je hem wel eerst kopen :xquote:
Of TES VI.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie Scam Star Citizen nog eerder uitkomen dan een PS4 port van FO3 en NV
twitter:BethesdaStudios twitterde op donderdag 02-07-2020 om 19:11:11We looked at many ways to bring #Fallout to the screen and couldn't be more excited to work with Jonathan Nolan, Lisa Joy and the team at #KilterFilms and @AmazonStudios. We're huge fans of their work.
https://t.co/QvbABKmpFo https://t.co/reaEuYmcdv reageer retweet
Fuck, Fallout muziek van Ramin Djawadi zou echt goddelijk zijnquote:Op donderdag 2 juli 2020 19:34 schreef 2dope het volgende:
Ik vond vooral de muziek van Ramin Djawadi heel goed, de serie kon me na seizoen 1 al niet meer bekoren. Maar Jonathan Nolan heeft wel andere/betere dingen gedaan qua schrijfwerk dus kan zeker wat worden.
JOGYEDquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 76 opgestart.
Wakker worden na een feestje, iedereen weg. Sure. Cliché maar vooruit. Vault uitlopen en onderweg wat spulletjes pakken ja toch. Nou, er was niets in de kastjes en de verbandtrommel bij het toilet kon niet eens open.#notmyfallout
Goed, doorlopen dan maar. Ah, nu krijg ik wat items. Deur open. Hmm, frisse lucht.
Even praten met een npc. Leuk, kan al direct liegen. En ze geeft me zelfs een wapen. Foolish girl.
Hak hak.
Oh. Ze gaat niet dood.#notmyfallout
Doorlopen dan maar.
Klein droid vijand ding in de pan gehakt. Achievement verdiend. Hoera. Stukje verder lopen. Geweer gevonden. Tof.
'controls disabled'
Huh wat?
'disconnected from server'#notmyfallout
Okay.
Uninstall. Opgetyft.
Dit is echt al 10 jaar in ontwikkeling toch? Kan me ook herinneren dat er gasten duizenden en duizenden uren werk hebben gestoken in Skyblivion, wat na 10 jaar in ontwikkeling waarschijnlijk door een handjevol mensen is gespeeld.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:34 schreef leeell het volgende:
Beter wachten op deze
https://www.falloutthefrontier.com/
Iets als Nehrim is ook heel succesvol geweest. Dus dit moet ook kunnenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:58 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit is echt al 10 jaar in ontwikkeling toch? Kan me ook herinneren dat er gasten duizenden en duizenden uren werk hebben gestoken in Skyblivion, wat na 10 jaar in ontwikkeling waarschijnlijk door een handjevol mensen is gespeeld.
Vreemde bezwaren heb jequote:Op woensdag 22 juli 2020 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 76 opgestart.
Wakker worden na een feestje, iedereen weg. Sure. Cliché maar vooruit. Vault uitlopen en onderweg wat spulletjes pakken ja toch. Nou, er was niets in de kastjes en de verbandtrommel bij het toilet kon niet eens open.#notmyfallout
Goed, doorlopen dan maar. Ah, nu krijg ik wat items. Deur open. Hmm, frisse lucht.
Even praten met een npc. Leuk, kan al direct liegen. En ze geeft me zelfs een wapen. Foolish girl.
Hak hak.
Doorlopen dan maar.
Klein droid vijand ding in de pan gehakt. Achievement verdiend. Hoera. Stukje verder lopen. Geweer gevonden. Tof.
'controls disabled'
Huh wat?
Okay.
Uninstall. Opgetyft.
Whehe de ergernis is realquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 76 opgestart.
Hak hak.
Doorlopen dan maar.
'controls disabled'
Huh wat?
Okay.
Uninstall. Opgetyft.
Ik wil keukenkastjes looten voor stimpacks en willekeurige irritante NPC's kunnen vermoorden. Dat is Fallout voor mij. Dat kon hier niet.quote:
Als je express gaat zoeken naar redenen om het spel te haten dan ga je genoeg vinden jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 76 opgestart.
Hak hak.
Doorlopen dan maar.
'controls disabled'
Huh wat?
Okay.
Uninstall. Opgetyft.
quote:Op maandag 21 september 2020 15:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Microsoft heeft zojuist Zenimax (en dus Bethesda) gekocht.
https://bethesda.net/en/a(...)t-is-the-perfect-fit
Slechte aankoop, niemand die die rommel wilt.quote:Op maandag 21 september 2020 15:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Microsoft heeft zojuist Zenimax (en dus Bethesda) gekocht.
https://bethesda.net/en/a(...)t-is-the-perfect-fit
Nieuwe Fallout door Bethesda + Obsidian? Zou ik geen nee tegen zeggen hoorquote:Op maandag 21 september 2020 15:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Slechte aankoop, niemand die die rommel wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |