Beterschap!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 07:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs. Ze slaapt nu (fokwet dus, terwijl ik dit typ wordt ze wakker), dus ik ga meteen even kijken.
Thnx.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:49 schreef F_r het volgende:
Leandra balen van je fiets. Hoe is het nu met je kies?
Wat een weinig helpende opmerking. Ik zou me als (bezorgde en vermoeide) moeder enorm veroordeeld voelen door dit bericht.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 07:51 schreef Sjeen het volgende:
Ik had allang bij de huisartsenpost gezeten als ik me zo druk maakte...
Beterschap voor Prul! En heel goed dat je het bij de eigen huisarts probeert te houden, jullie hebben toch een vertrouwensrelatie opgebouwd, jullie kennen elkaar, en zo kan de huisarts samen met jou het beste plan maken voor Prul. Ik hoop dat ze het licht ziet een de ORS goed binnenhoudtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:22 schreef Tink89 het volgende:
Ziekenhuis. Ze moet in 4 uur 450 ml (!) ors binnen houden. Anders sonde...
En ik heb gisteren om 15:30 bij de huisarts gezeten en vanochtend om 8 uur hing ik aan de lijn. Meteen door voor afspraak en meteen door weer naar ziekenhuis. Lijkt me proactief genoeg Sjeen, ongeacht wat jij daarvan vindt.
Hopelijk houdt ze het binnen!!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:22 schreef Tink89 het volgende:
En ik heb gisteren om 15:30 bij de huisarts gezeten en vanochtend om 8 uur hing ik aan de lijn. Meteen door voor afspraak en meteen door weer naar ziekenhuis. Lijkt me proactief genoeg Sjeen, ongeacht wat jij daarvan vindt.
Oi, sterkte met je krummeltjequote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:22 schreef Tink89 het volgende:
Nou, fijn! Heb je nog 'instructies' gekregen voor wat en hoe verder?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:41 schreef Tink89 het volgende:
Jaaaaa! We mogen naar huis. Prul is wat opgeknapt van de ors en heeft van de laatste 150 ml nog 80 gedronken. De rest 'moet' er vanavond nog in, maar dat mag ook thuis, gelukkig.
Wat fijn!!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:41 schreef Tink89 het volgende:
Jaaaaa! We mogen naar huis. Prul is wat opgeknapt van de ors en heeft van de laatste 150 ml nog 80 gedronken. De rest 'moet' er vanavond nog in, maar dat mag ook thuis, gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |