Die moeder van Merel spoort niet, nu weet ik waar die achterlijke kronkel bij Merel vandaan komtquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:12 schreef Sambalbaai het volgende:
En het houdt niet op. Merels moeder heeft heel Nederland op haar FB. Duizend mensen hebben gezegd dat ze er alles uit moet halen en moet genieten.
die heeft die kelly zeker ook geregeld.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:12 schreef Sambalbaai het volgende:
En het houdt niet op. Merels moeder heeft heel Nederland op haar FB. Duizend mensen hebben gezegd dat ze er alles uit moet halen en moet genieten.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moeder van Merel spoort niet, nu weet ik waar die achterlijke kronkel bij Merel vandaan komt
Het zal me niet verbazen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die heeft die kelly zeker ook geregeld.
Ik zal wel weer spuit 11 zijjn.... Schade is aan die legertenten die ze gehuurd hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:52 schreef schizolientje het volgende:
wat voor schade heeft Jessie betaald?? Ik hoorde hem over achterstallige rekeningen en een schade
Volgens mij waren haar vragen behoorlijk cynisch.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:14 schreef sjampoeh het volgende:
myl weer in de reet van merelis ze nu zo dom en onzeker
Echt he,quote:
ik denk het wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:14 schreef sjampoeh het volgende:
myl weer in de reet van merelis ze nu zo dom en onzeker
echt? dan heeft ze misschien toch nog wel geluisterd naar Jensquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Volgens mij waren haar vragen behoorlijk cynisch.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:16 schreef Dotteke het volgende:
SHel adviseert Jessie en Ger om eens niet zo fake te zijn
Ik denk dat je je heel anders gaat voelen als je je gevoelens voor mij niet meer gaat onderdrukken, zegt Jessie tegen SHel
Dan moet ik je helaas voor jou teleurstellenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:23 schreef Bella35j het volgende:
Ik hoop dat Merel doorpakt en naast het dj-en ook kunst gaat verkopen 😁😁😁😁
..... en om half 8 ontbeten, om 11 uur een brunch en om half 2 zag ik Jessie weer een boterham eten, maar dat dat wel heel veel keer eten is mag je hier niet zeggen, want dat is normaal heb ik begrepen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om 16:30 gaan ze eerst 'n broodje eten voor ze om 18:30 gaan warm eten
en dan om 21u nog een keerquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
..... en om half 8 ontbeten, om 11 uur een brunch en om half 2 zag ik Jessie weer een boterham eten, maar dat dat wel heel veel keer eten is mag je hier niet zeggen, want dat is normaal heb ik begrepen.
Carrotage stijlquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:23 schreef Bella35j het volgende:
Ik hoop dat Merel doorpakt en naast het dj-en ook kunst gaat verkopen 😁😁😁😁
Allemaal lusten ze het ook?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is het enige wat ze daar met hart en ziel doen. Zich vol proppen.
Ik bedoel het in het algemeen. Eten is hun enige echte hartstocht. Al geloof ik wel dat sommigen graag haring eten naast iemand die het echt gruwelijk vies vindt. Alleen al om te pesten. Zo zijn ze daar.quote:
Nou meteen je verjaardag verpestquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:31 schreef sjampoeh het volgende:
merel omg
die knakker 'i'm a dancer' die sukkel van idols, had haar vader op haar verjaardag uitgenodigd :x![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou meteen je verjaardag verpest
Ah zo.. dat weet ik niet.. ik lustte het ook nooitquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoel het in het algemeen. Eten is hun enige echte hartstocht. Al geloof ik wel dat sommigen graag haring eten naast iemand die het echt gruwelijk vies vindt. Alleen al om te pesten. Zo zijn ze daar.
Hij doet niet anders, zit ook steeds aan haar. Ze heeft al tig keer gevraagd dat niet te doen, maar hij doet het tochquote:
Om hem uit te lachen zeker....misselijk volkquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:31 schreef sjampoeh het volgende:
merel omg
die knakker 'i'm a dancer' die sukkel van idols, had haar vader op haar verjaardag uitgenodigd :x![]()
Belt ze met de Forbo?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
merel wil wel vinyl draaien, super leuk
zuchtquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:46 schreef puzziepie het volgende:
Merel gaat dus stoer zijn en vinyl DJ worden
Was de haring bedorven?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:51 schreef sjampoeh het volgende:
lex: ik voel muh nie lekkuh
m:oooooooh ik voel me ook nie lekkerrr, meh zeik zanik
bij jess hangen: ooooh voel me nie lekkerrrr
flikker op naar bed dan
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:52 schreef sjampoeh het volgende:
his:ik ben heeel erg moe, veeeel gedaan
WAUWquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]3 plankjes geschuurd en een half uur op de pc voor de markt.
Stoken kost veel energiequote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:52 schreef sjampoeh het volgende:
his:ik ben heeel erg moe, veeeel gedaan
Ja die is de volgende die eruit vliegt. Maar dat is geen verrassing. Die Mylene je hebt de tijd om te laten zien is BSquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:04 schreef sjampoeh het volgende:
merel is trots op myl
rot een eind op HYPOCRIETE KUT![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is de volgende die eruit vliegt. Maar dat is geen verrassing. Die Mylene je hebt de tijd om te laten zien is BS
Klomp in haar smoel. Tetterettequote:
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:03 schreef shiitake het volgende:
Terugroepactie van de op 23 oktober geleverde haring met uitjes:
De haring met uitjes is niet per se schadelijk voor de gezondheid, maar kan wel lamlendigheid, grootheidswaanzin, achterbaks gedrag en zure, stekende oprispingen veroorzaken.
Die paar dagen zit ze wel uitquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik geef haar nog 36 uur en dan is ze thuis.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:03 schreef shiitake het volgende:
Terugroepactie van de op 23 oktober geleverde haring met uitjes:
De haring met uitjes is niet per se schadelijk voor de gezondheid, maar kan wel lamlendigheid, grootheidswaanzin, achterbaks gedrag en zure, stekende oprispingen veroorzaken.
Heb je wel eens op klompen gelopen. Dat zijn geen nike'squote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:13 schreef snetje het volgende:
Franny kan niet eens een paar boerendans pasje onthouden? ...
Over ships?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:18 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit doet even een snekkie, compleet met curry en mayo![]()
[ afbeelding ]
😖 Vreettopiaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:18 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit doet even een snekkie, compleet met curry en mayo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je wel eens op klompen gelopen. Dat zijn geen nike's
Ik ook als er een koe op me afkwamquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:20 schreef snetje het volgende:
[..]Kon er gewoon op lopen hoor .. rennen zelfs als het moest ...
Je kon er ook lekker mee trappen ... zo bam! Tegen de schenen aan ...quote:
Ik vind het jammer dat Hiske haar weer alles voorkauwt ... het enige wat Shelley straks nog zelf doet is weer haar dansje ...quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:32 schreef Soury het volgende:
Hoelang zit Shelly er nou? Ze weet nog steeds niet wat de regels zijn wat betreft beveiliging en muziek. Ik denk dat ik dat beter weet dan die domme muts. Gelukkig weet Hiske het wel
Dat gaat een keer ophouden, dat beschermen van die domme doos. Ik denk decemberquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Hiske haar weer alles voorkauwt ... het enige wat Shelley straks nog zelf doet is weer haar dansje ...
de pitbull heet vivie princes, en ze heb nog een hele grote hond, die heet baddr.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:35 schreef Dotteke het volgende:
Hoor die Lex nu eens praten, man o man wat een kleuter
Haar vriendin, ze weet haar naam niet maar ze ze heeft een pilbuil............. hakkelen noemt ze op wat die vriendin allemaal heeft
Kunstkop, zit niet veel echts aan dat mens!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moet ik je helaas voor jou teleurstellen
Merel heeft geen idee wat Kunst is ,kan niet eens knutselen of creatieve dingen doen
DJ-en blijkt ook nog eens veel moeilijker te zijn dan ze dacht .
Merel is fantasieloos en leeg
En dat kan ook allemaal.. toevallig dan dat die Kelly ineens ook DJ-les wil geven..quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:12 schreef Dotteke het volgende:
Sorry hoor die moeder van Merel spoort niet, voor een evenement gaat ze via fb allerlei mensen af die boodschapjes aan Merel moeten doorgeven.
En toen?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:42 schreef formule het volgende:
Even dit, iemand bestelde Chamignons in de USA ipv Mushrooms, zie het gezicht van de serveerster voor me
Dat is schattigquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:47 schreef formule het volgende:
[..]
Kregen ze Mushrooms ipv een voetbal elftal
Die moet ik even googelenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
Ze willen Lesley Rosbach laten komen. Hij wil komen voor reiskostenvergoeding als hij ook in de uitzending komt.
Jessie zegt dat ze dat niet kunnen garanderen maar dat ze het wel zo kunnen doen dat zij hem 200 euro betalen en als hij in de uitzending komt dan betaalt hij het ze terug.
Gezelligquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moest ik ook.
[ afbeelding ]
https://www.roodhitblauw.nl/artiesten/lesley-rosbach/
Wie is dat nu weer, ik kijk geen TV hè, dus ik ken geen bekende Nederlanders, nou ja sommige zijn wel blijven hangenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
Ze willen Lesley Rosbach laten komen. Hij wil komen voor reiskostenvergoeding als hij ook in de uitzending komt.
Jessie zegt dat ze dat niet kunnen garanderen maar dat ze het wel zo kunnen doen dat zij hem 200 euro betalen en als hij in de uitzending komt dan betaalt hij het ze terug.
Ook gelijk de meest debiele foto award van dit jaar. Met al die handen. Wat een gedrochtquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moest ik ook.
[ afbeelding ]
Zo'n Nederlandstalige zangertje. 13 in een dozijn zo te zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:53 schreef formule het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer, ik kijk geen TV hè, dus ik ken geen bekende Nederlanders, nou ja sommige zijn wel blijven hangen
Wanneer zou dat makasien dan af zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:56 schreef mazaru het volgende:
Er is weer een magazine geannuleerd. Mensen vinden het te lang duren.
Als je ook zag hoe ze die jacks in een zak aan het proppen was. Dat ging nou niet bepaald met liefdequote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:56 schreef snetje het volgende:
Weer iemand die een bestelling bij Shelley wil annuleren ... gisteren kwam er ook al een jack terug zonder reden en of ze het geld weer wilde terugstorten ...
Ja dat zag ik in de uitzending van gister.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je ook zag hoe ze die jacks in een zak aan het proppen was. Dat ging nou niet bepaald met liefde
Geen idee. Ik denk dat mensen het te lang vinden duren hoor. Dat was een aanname. Kan ook een heel andere reden hebben. Ik snap toch al niet wie er zo stom is om dat belachelijk dure ding te kopen van dat stuk chagrijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wanneer zou dat makasien dan af zijn?
Net als al die DJ''s en Rappersquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo'n Nederlandstalige zangertje. 13 in een dozijn zo te zien.
Eind van deze week.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wanneer zou dat makasien dan af zijn?
Het zou volgens mij 2 weken duren voordat het gedrukt is. Mensen cancellen al voordat het er isquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat mensen het te lang vinden duren hoor. Dat was een aanname. Kan ook een heel andere reden hebben. Ik snap toch al niet wie er zo stom is om dat belachelijk dure ding te kopen van dat stuk chagrijn.
Oh ok nou dan toch.quote:
Shelly had het over 5 werkdagen. Dus dat het te lang duurt, lijkt me vreemd.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou volgens mij 2 weken duren voordat het gedrukt is. Mensen cancellen al voordat het er is
Best wel jammer. Ze zouden beter eens een feest kunnen geven met een goede artiest. Dan is het gelijk stampvol. Hoe heette die zangeres nou ook alweer die in 1 heeft opgetreden? Dat was echt een geweldige avond toen!quote:
Ja is ook vreemd. Is ze weer gepest.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Shelly had het over 5 werkdagen. Dus dat het te lang duurt, lijkt me vreemd.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is ook vreemd. Is ze weer gepest.
Miss Montreal!!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best wel jammer. Ze zouden beter eens een feest kunnen geven met een goede artiest. Dan is het gelijk stampvol. Hoe heette die zangeres nou ook alweer die in 1 heeft opgetreden? Dat was echt een geweldige avond toen!
Isabellaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best wel jammer. Ze zouden beter eens een feest kunnen geven met een goede artiest. Dan is het gelijk stampvol. Hoe heette die zangeres nou ook alweer die in 1 heeft opgetreden? Dat was echt een geweldige avond toen!
er boven staan, niet verlagen tot hetzelfde niveau als Merel. (aannamequote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:02 schreef humpty het volgende:
Mylene helpt Merel met de computer....ik zou haar er mooi mee laten zitten
Ja maf wijf. Het geen eens zin al die bulshit te tikkenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de pitbull heet vivie princes, en ze heb nog een hele grote hond, die heet baddr.
Die man is wel wanhopig om in beeld te komen dus. Ik heb er nog nooit van gehoord Lesley Rosbachquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
O nee he, weer van die kwezeltjes die debieltjes hebben als fanquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moest ik ook.
[ afbeelding ]
Kan hij dat zelf niet dan? Luie worst.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maf wijf. Het geen eens zin al die bulshit te tikken
Jessie weer aan het mopperen dat ze nog niets gedaan hebben voor de hollandse avond. Wie ging dat organiseren dan? Merel of Shel?
Prima doen, zelfde type als rapper Toffe Tony......kijk die handjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moest ik ook.
[ afbeelding ]
Moet die tegen haar zelf doenquote:
Het enige wat hij kan is mopperen op mensen die iets niet goed doen of niets doenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kan hij dat zelf niet dan? Luie worst.
Dat bedoel ik dus met luie worst.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige wat hij kan is mopperen op mensen die iets niet goed doen of niets doen
En zelf doet hij niets dan de hele dag iedereen in de gaten houden
Ja, van mij mag die als eerste er uit, maar hij is de gedoogde winnaar, dus die gaat als laatste daar weg helaasquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met luie worst.
Ergerlijk.
Ach voor een beginnend artiest begrijp ik wel dat het leuk zou zijn om op tv te komen. Maar ik heb ook nog nooit van hem gehoord en het soort muziek dat hij maakt vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die man is wel wanhopig om in beeld te komen dus. Ik heb er nog nooit van gehoord Lesley Rosbach
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die wil niks meer met het programma te maken hebben.....
Misschien Brandon, dat zou echt een stunt zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, van mij mag die als eerste er uit, maar hij is de gedoogde winnaar, dus die gaat als laatste daar weg helaas
Jessie of Merel er uit zou een stunt zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:14 schreef formule het volgende:
[..]
Misschien Brandon, dat zou echt een stunt zijn
Niet mee eens, dat was echt Isabellaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
dat was het leukste optreden dat daar ooit gegeven is.
Ja, ze was boos dat degene die ze belde niet meer bereikbaar was.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
Hoorde ik Merel nu zeggen "ambtenaarstijden" ???
die durft
Isabella vond ik ook geweldig.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:15 schreef formule het volgende:
[..]
Niet mee eens, dat was echt Isabella
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
dat was het leukste optreden dat daar ooit gegeven is.
Dat is de enige soort artiest die daar op wil komen tredenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach voor een beginnend artiest begrijp ik wel dat het leuk zou zijn om op tv te komen. Maar ik heb ook nog nooit van hem gehoord en het soort muziek dat hij maakt vind ik niet leuk.
Mylene is niet zo rancuneus als Shelley ...quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:02 schreef humpty het volgende:
Mylene helpt Merel met de computer....ik zou haar er mooi mee laten zitten
Oh ja, die deden het ook leukquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]En die band babyblue geloof ik leuke jongens en konden alle covers zingen....
Mariska is aan het fluisterenquote:
Het is van Kayleequote:
Lullig om te deleten. Ze zou het ook in een aparte map kunnen gooien en aan Dylan vragen wat ermee moet gebeuren.quote:
Ik denk dat Kaylee daar geen moeite mee heeft. Die kan beterquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lullig om te deleten. Ze zou het ook in een aparte map kunnen gooien en aan Dylan vragen wat ermee moet gebeuren.
Ik denk dat ze niet voor niets met die pol gestopt zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:14 schreef formule het volgende:
[..]
Misschien Brandon, dat zou echt een stunt zijn
Lekker allemaal weggooien, snerpt de heksquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lullig om te deleten. Ze zou het ook in een aparte map kunnen gooien en aan Dylan vragen wat ermee moet gebeuren.
Het gaat in de cloud dus wie boeit het.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker allemaal weggooien, snerpt de heks
Wat zegt ze voor raars dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:36 schreef Poezewoes het volgende:
Andrea wie denk je dat je zelf bent?
Gods wonder?
mylene helpt toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Mylene is niet zo rancuneus als Shelley ...
Ze is al weer bezig om Gerrit, op de bank te krijgen, ik hoop dat ze er zelf op zit, en denkt Jordi echt dat hij kans maakt op de overwinning?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat zegt ze voor raars dan?![]()
Ze geeft aan hoe de stemmingen zullen gaan en ik denk dat ze daar gelijk in heeft.
Het gaat echt niet spannend worden, maar helaas zeer voorspelbaar.
Bij dat groepje van vijf is hij sowieso de dupe. Ze kunnen beter gaan elimineren......quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze is al weer bezig om Gerrit, op de bank te krijgen, ik hoop dat ze er zelf op zit, en denkt Jordi echt dat hij kans maakt op de overwinning?
We zien het wel als ze zelf in het nauw zitten, gooien ze elkaar onder de trein.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij dat groepje van vijf is hij sowieso de dupe. Ze kunnen beter gaan elimineren......
Kom mes staquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:43 schreef formule het volgende:
Brandon is een eerlijke jongen zegt Andrea
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze is al weer bezig om Gerrit, op de bank te krijgen, ik hoop dat ze er zelf op zit, en denkt Jordi echt dat hij kans maakt op de overwinning?
Onzin want Jens wilde zelf.....en Mylene ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat roepen Dylan en Brndn de hele tijd. Jens heeft hem ook wijsgemaakt dat hij een grote kans heeft om te winnen. Alles is uit de kast gehaald om hem aan hen kant te krijgen.
Je en? Prima toch? Of moeten ze allemaal maar afwachten wanneer ze naar de slachtbank gaan? Goed plan van de rest als ze gaan samenwerken, anders worden het retesaaie stemmingen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze ziet het heel goed, en Jordie ookquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat zegt ze voor raars dan?![]()
Ze geeft aan hoe de stemmingen zullen gaan en ik denk dat ze daar gelijk in heeft.
Het gaat echt niet spannend worden, maar helaas zeer voorspelbaar.
ZO, wat ging ze te keer he,quote:
Myl heeft overwicht, Merel overgewichtquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo, Mylene heeft overwicht op Keetie......dan moet Merel toch ook lukken.
Ja, het spel is ook al gespeeld,,,,,,quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ziet het heel goed, en Jordie ook
Welja. De bende van 7 spannen samen, waaron zouden de anderen dat niet mogen?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ziet het heel goed, en Jordie ook
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Myl heeft overwicht, Merel overgewicht
Net als Senna, die mocht gelijk naar huis, met het openmaken van de zwarte envelope.quote:
Nog geen artiesten voor de hollandse avond en dat ze een statief wil terwijl ze er al een heeftquote:
Iemand hier onder het gemiddelijke gewichtquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Myl heeft overwicht, Merel overgewicht
Vanmorgen was er een aanvaring tussen Merel en Andrea. Ik heb het niet gezien, weet ook geen tijdstip.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vind je het gek, ze heeft de hele tijd dit soort debielen om zich heen ....![]()
[ afbeelding ]
Hiske en Katie - 20 oktober 2019.
x7mxgxy
Goedenavond, de hele dag niets gezien, nog iets om terug te zoeken ?
en wat zou dat er toe doen?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:52 schreef formule het volgende:
[..]
Iemand hier onder het gemiddelijke gewicht
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:52 schreef formule het volgende:
[..]
We hebben commentaar op de streams en de mensen die daar te zien zijn. Niet over de users hier,quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:52 schreef formule het volgende:
[..]
ja en ?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:54 schreef formule het volgende:
[..]
Er is gewoon veel kritiek over Merel haar gewicht, dat dus
Komt omdat ze zegt af te vallen terwijl je haar dikker zie worden,quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:54 schreef formule het volgende:
[..]
Er is gewoon veel kritiek over Merel haar gewicht, dat dus
Dank je, ga wel even terugzoeken .....quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Vanmorgen was er een aanvaring tussen Merel en Andrea. Ik heb het niet gezien, weet ook geen tijdstip.
O, die heb ik ook gemist.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vanmorgen was er een aanvaring tussen Merel en Andrea. Ik heb het niet gezien, weet ook geen tijdstip.
Soms vergeet ik dat, maar ik kijk altijd eerst naar mezelfquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben commentaar op de streams en de mensen die daar te zien zijn. Niet over de users hier,
Mereltje houdt van etenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en ?
het is nou niet alsof dat uit de lucht gegrepen is.
En vergeet drinken niet......quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mereltje houdt van eten
En eten houdt van Mereltje
'haar eigen woorden'
Het bericht staat op 11:50 uur in de krant.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ga wel even terugzoeken .....
Onze Limburgse madame was daar toch fan, inclusief geile handkusjesquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]En die band babyblue geloof ik leuke jongens en konden alle covers zingen....
Iets met 25 kg te zwaarquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mereltje houdt van eten
En eten houdt van Mereltje
'haar eigen woorden'
Alsof je hersenen eetquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:02 schreef formule het volgende:
Volgens mij eten ze macaroni met champignons saus
Stemmingen zijn nooit controleerbaar geweest nu niet straks niet en toen niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet voor niets met die pol gestopt zijn
Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat Brandon al boven aan in de pol staat, en Jessie de meeste stemmen zal krijgen tijdens de stemming.
quote:
Ik weet niet meer wie dat was........quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:59 schreef goldback het volgende:
[..]
Onze Limburgse madame was daar toch fan, inclusief geile handkusjes
Een fotoshoot volgens mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:03 schreef zodeju het volgende:
Och Maris janken omdat ze iets heel graag doet maar niet durft en toch wil......Linda Roos en Jessica. Denk dat ze een kapper wil of een tandarts. Ik heb geen idee,
Ik zou een wat langer rokje aan doen. Dan janken er wat minder mensenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:03 schreef zodeju het volgende:
Och Maris janken omdat ze iets heel graag doet maar niet durft en toch wil......Linda Roos en Jessica. Denk dat ze een kapper wil of een tandarts. Ik heb geen idee,
Yepquote:
Huh?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was het nog op stream, dat die zeikkut haar tand eruit trekt ?
Veel oranje en panterprints.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yep
Merel gaat haar steunen
Nou dan weet je het wel
Merel denkt dat ze er beter op staat met die dikke potenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yep
Merel gaat haar steunen
Nou dan weet je het wel
En niet alles in de yurt verstoppen omdat het te hard gaat of wat er ook in die keukenpot zat.....nog ff en de ratten lopen daar rond.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou een wat langer rokje aan doen. Dan janken er wat minder mensen
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:04 schreef puzziepie het volgende:
Maris janken....ze geeft nooit iets uit voor zichzelf Boehoehhh
Merel geeft daar ook niets uit![]()
DE huichelaar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:04 schreef puzziepie het volgende:
Merel geeft daar ook niets uit![]()
DE huichelaar
[ afbeelding ]
Ooooow datquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gisteren was ze plakband aan het snijden met haar tanden,en toen ging er een tand mee ...
Ze gaan niet op Mylene dus komt er iemand op de bankquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Jordie begint het door te krijgen. Het is niet handig om Mylene eruit te stemmen. Ze hebben haar nodig om stand te houden tegen kamp zuur.
Dat moeten ze niet doen inderdaad.....en als ze het Mylene uitleggen zal ze het ook wel begrijpen....quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Jordie begint het door te krijgen. Het is niet handig om Mylene eruit te stemmen. Ze hebben haar nodig om stand te houden tegen kamp zuur.
Jordy is niet de slimste van het stel daarquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Andrea moet haar niet teveel vertellen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Sta niet zo te huichelen, Hiske. Je weet best dat jullie een bondje hebben en de rest er 1 voor 1 gaat uitstemmen.
Beauquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat was........
Er komen er wel 2 op de bank.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:09 schreef Inca het volgende:
[..]
Ze gaan niet op Mylene dus komt er iemand op de bank
Denk dat Andrea volgende week op de bank zitquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Andrea moet haar niet teveel vertellen.
In deze wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Jordy is niet de slimste van het stel daar
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Andrea moet haar niet teveel vertellen.
Dan is Andrea aan de beurt.quote:
Dat zou wel een hele rare zet zijnquote:
Ik moet het nog maar zien. Best wel slim om niet op Mylene te stemmen.quote:
Dat is de vraag, nog niets over gehoord. Alleen Hiske heeft gezegd: volgende keer Mylene en daarna Dylan, want die stemt op Gerrit.quote:
Mylene helemaal niet....Andrea moet erop voordat ze op Gerrit gaat Dus ze moeten deze week ook handelen en Mylene meenemen met stemmen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele rare zet zijn
Dree is geen gevaar voor dat zure groepje
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mylene helemaal niet....Andrea moet erop voordat ze op Gerrit gaat Dus ze moeten deze week ook handelen en Mylene meenemen met stemmen.
Nee, eerst Dylan of Brandon.....misschien vinden ze het zelf er te dik boven op liggen en doen ze Andrea om Gerrit te plezieren en nu ook Merel.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is de vraag, nog niets over gehoord. Alleen Hiske heeft gezegd: volgende keer Mylene en daarna Dylan, want die stemt op Gerrit.
Gerritquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ook niet het is Andrea zelf. maar met wie komt ze te zitten??
Toch heeft Hiske dat echt gezegd. Ze zullen dus nog moeten overleggen met elkaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, eerst Dylan of Brandon.....misschien vinden ze het zelf er te dik boven op liggen en doen ze Andrea om Gerrit te plezieren en nu ook Merel.
Hiske staat daar nog een beetje anders in. Mariska is aan het lobbyen voor medestanders zoals Franny en Lex. En denk dat Hiske daar geen flauwe notie van heeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Toch heeft Hiske dat echt gezegd. Ze zullen dus nog moeten overleggen met elkaar.Laten we hopen dat het daar mis gaat.
Het zure groepje gaat er (denk ik) vanuit dat iedereen op Mylene zal gaan stemmenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is de vraag, nog niets over gehoord. Alleen Hiske heeft gezegd: volgende keer Mylene en daarna Dylan, want die stemt op Gerrit.
Nee,en dat lachje is nog erger.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben ik de enig die de stem van Jor irritant vind
Ja raar is dat hé, sommige stemmen zijn niet echt om naar te luisterenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,en dat lachje is nog erger.
Onderschat hem nietquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:23 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jordy heeft veel onthouden van bb uk, alsof dat je gaat helpen
Ik denk het niet, alle pijlen gaan op iemand anders. Ze weten dat dat Mylene weg wultquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zure groepje gaat er (denk ik) vanuit dat iedereen op Mylene zal gaan stemmen
Hiske weet dat echt wel. Mariska heeft dat in de yurt verteld. Hiske doet heel onschuldig alsof ze bij geen groepje hoort, maar dat wordt steeds ongeloofwaardiger.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hiske staat daar nog een beetje anders in. Mariska is aan het lobbyen voor medestanders zoals Franny en Lex. En denk dat Hiske daar geen flauwe notie van heeft.
Hoe doe jij het dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:26 schreef Appeltje het volgende:
Gadver, Lexy bijt het beschermlaagje van de fles ketchup eraf
Laat de anderen hem maar lekker onderschatten.quote:
Zou me verbazen als ze is een keer niet zou liegen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska liegen dat er geen foto`s van haar zijn van de afgelopen jaren.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska liegen dat er geen foto`s van haar zijn van de afgelopen jaren.
Handig als je zegt hoe en waaromquote:
Als ze zo onzeker is wat doet ze dan op beeld......quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Selfies verwijderde ze allemaal.
Waarom maak je ze dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |