Kun je niet bij je gemeente inloggen en dit opzoeken?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:12 schreef Tink89 het volgende:
Verkoopadvies is binnen, foto's ook... net plattegronden gemaakt, alles geüpload, klaar voor de start!
Alleen nu wil de makelaar ook de meest recente aanslag gemeentelijke belastingen. Die heb ik niet meer, vrees ik
Dit, bij ons is het een aparte samenwerkingsorganisatie en daar log ik in met Digid. En als het rechtstreeks van de gemeente is kun je daar gewoon een kopie opvragen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kun je niet bij je gemeente inloggen en dit opzoeken?
Met je Digid.
Ik ben een beetje aan het zeuren nu, maar dat kan ook niet, want ze zijn vandaag vanwege een activiteit gesloten. Morgen weer een dag...quote:
Nope, komende vrijdagquote:Op woensdag 27 november 2019 20:26 schreef Lemijn het volgende:
Ben je al terug geweest naar de keukenboer?
Frankenstein ook, lekker positief ben jijquote:Op maandag 2 december 2019 10:05 schreef SQ het volgende:
En dan dus een soort Frankenstein van 3 verschillende leveranciers? Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken
Ik wil graag een wit eiland, maar absoluut geen witte wanden. Dus vandaar. Alles groen vind ik te groen, alles wit vind ik te wit.quote:Op maandag 2 december 2019 10:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Ah, ik snap het al.
Mooi opstelling zo en de bar van hout is ook heel mooi.
Vanwaar het middenstuk een andere kleur?
Ben je niet bang dat het te onrustig zal worden met 4 tinten? groen, wit, grijs & hout.
Ik ben zelf altijd heel paniekerig met kleurhaha.
Ik gebruikte in mijn vorige huis naar veel tevredenheid mijn Ikea oven. Het is maar net wat je ermee wilt. Deze heeft alle functies die ik prettig/belangrijk vind en uit ervaring weet ik dattie netjes op temperatuur komt en blijft enzo.quote:Op maandag 2 december 2019 11:05 schreef Elleska het volgende:
Ovens van de ikea, die had ik niet verwacht bij iemand die graag bakt of zijn de ikea ovens nu een stuk beter dan vroeger?
(ik moet nog steeds een oven+combi uitzoeken maar zie steeds door de bomen het bos niet meer dus als dit een aanrader is hoor ik het graag! )
Die actie eindigt vandaag he ;-)quote:Op maandag 2 december 2019 12:01 schreef Elleska het volgende:
Dat laatste is vooral belangrijk. Zowel onze oude oven als onze tijdelijk combimagnetron blijven niet op temperatuur. Een grote ergernis waardoor ik extra bang ben een miskoop te doen. Zie nu pas dat de ikea een actie heeft dus misschien moet ik toch even haast maken met uitpluizen wat ik precies wilIk zal een nieuw topic openen in cul om dit topic niet te kapen
ik kom er weer lekker op tijd achter, daarom ga ik even hulp van fok inschakelen.quote:
Hier ook al lange tijd tevreden over onze Ikea oven. Eerst 10 jaar lang in ons oude huis, dit was echt een van de goedkoopste Ikea ovens toentertijd, nooit problemen mee gehad. Werkte echt helemaal prima. Nu sinds 3 maanden een nieuwe oven, weer van Ikea, waar we tot dusver heel tevreden over zijn. Wij hebben de Finsmakare.quote:Op maandag 2 december 2019 12:30 schreef Elleska het volgende:
Die groene kleur vind ik echt tof, voor mijn eigen keuken zou het te donker zijn maar bij een kastenwand in de muur vind ik een donkere kleur altijd erg mooi.
Die handleiding voor die combi+oven kast klopte bij ons trouwens geen drol van. Als dat nog steeds zo is: het deurtje en de lades plaatsten zoals je bij alle andere kasten hebt gedaan en daarna wijzen de hoogtes van de planken zich vanzelf.
[..]
ik kom er weer lekker op tijd achter, daarom ga ik even hulp van fok inschakelen.
Txs! We moeten sowieso nog even puzzelen. ik wil graag dat alle deuren netjes uitlijnen, ook in de hoge kast. Dus even rommelen met de hoogte van de koelvries enzo tot we het netjes hebben.quote:Op maandag 2 december 2019 12:30 schreef Elleska het volgende:
Die groene kleur vind ik echt tof, voor mijn eigen keuken zou het te donker zijn maar bij een kastenwand in de muur vind ik een donkere kleur altijd erg mooi.
Die handleiding voor die combi+oven kast klopte bij ons trouwens geen drol van. Als dat nog steeds zo is: het deurtje en de lades plaatsten zoals je bij alle andere kasten hebt gedaan en daarna wijzen de hoogtes van de planken zich vanzelf.
[..]
ik kom er weer lekker op tijd achter, daarom ga ik even hulp van fok inschakelen.
Daarvoor zijn de afspraken met de ikea keukenservice echt geweldigquote:Op maandag 2 december 2019 12:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs! We moeten sowieso nog even puzzelen. ik wil graag dat alle deuren netjes uitlijnen, ook in de hoge kast. Dus even rommelen met de hoogte van de koelvries enzo tot we het netjes hebben.
Zeker, staat ook op de planning. Die hadden het alleen wat druk de afgelopen weken ;-) Nooit plek op een handige tijd.quote:Op maandag 2 december 2019 12:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de afspraken met de ikea keukenservice echt geweldig
Frankenstein is niet zo negatief als je het interpreteert hoorquote:Op maandag 2 december 2019 10:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Frankenstein ook, lekker positief ben jijWe passen netjes overal de plinthoogte en -kleur e.d. aan, zodat het één geheel is.
Ik tel trouwens maar twee leveranciers: Ikea (grotendeels de apparatuur en de groene kasten) en de keukenboer (witte kasten, bladen, plafondafzuigkap en gootsteen).
Ofja, de kraan komt dan idd uit een webwinkel, maar die is exact gelijk aan die van de keukenboer en het scheelt ¤ 300.
Dus overal grepen dan? Ik vind een greeploos eiland zo mooi... maar die groene deuren zijn er niet greeploos.quote:Op maandag 2 december 2019 12:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Frankenstein is niet zo negatief als je het interpreteert hoor![]()
Op zich vind ik het idee leuk, ik denk zelf alleen dat als je met verschillende kleuren gaat werken het eigenlijk van groot belang is dat alle frontjes van dezelfde vorm zijn. Anders lijkt het al heel snel alsof je een ander eiland in een bestaande keuken hebt geplakt denk ik.
De keukenservice snapte die combi+oven kast bij ons dus nietquote:Op maandag 2 december 2019 12:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de afspraken met de ikea keukenservice echt geweldig
Het type greep is heel beeldbepalend voor een keuken. Met een andere greep oogt het al snel als een andere keuken. Als je het dan ook nog in een andere kleur van een andere leverancier doet, kan het toch wel gekunsteld gaan ogen.quote:Op maandag 2 december 2019 12:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dus overal grepen dan? Ik vind een greeploos eiland zo mooi... maar die groene deuren zijn er niet greeploos.
Bellen met de klantenservice is dan nog een optie kwam ik achter. Mijn terugbelafspraak voor de bestelling was fout gegaan en ik kon via de klantenservice een fijnere afspraak krijgen dan via de sitequote:Op maandag 2 december 2019 12:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zeker, staat ook op de planning. Die hadden het alleen wat druk de afgelopen weken ;-) Nooit plek op een handige tijd.
Die kunnen wel greeploos toch? Je hebt zo'n duwdingetje waardoor ze greeploos kunnenquote:Op maandag 2 december 2019 12:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dus overal grepen dan? Ik vind een greeploos eiland zo mooi... maar die groene deuren zijn er niet greeploos.
Yepquote:Op maandag 2 december 2019 13:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Die kunnen wel greeploos toch? Je hebt zo'n duwdingetje waardoor ze greeploos kunnen
Maar dat werkt op de koelkast niet, toch?quote:Op maandag 2 december 2019 13:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Die kunnen wel greeploos toch? Je hebt zo'n duwdingetje waardoor ze greeploos kunnen
Nee, ik vind een hoge witte keukenwand echt niet mooi. Plan B is om alle deuren grepen te geven en dan dus dezelfde. Of om alsnog te gaan voor het greeploos groen van de keukenboer, maar da's net niet dezelfde kleur als de groen van de Ikea...quote:Op maandag 2 december 2019 14:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zou ook alles greeploos maken of alles met hetzelfde greepje voor een beetje eenheid.
Is het eigenlijk geen idee om de muur van de wand een kleur te geven ipv de keuken? dan zit je er ook niet zo aan vast als het niet zo matcht (en dan gewoon hele keuken wit van 1 leverancier want dan heb je ook dezelfde fronten, ik denk dat je bij het eiland misschien uitsparingen heb als 'greep' en dat heeft je keuken weer niet).
Snap ik, ik ookquote:Op maandag 2 december 2019 15:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, ik vind een hoge witte keukenwand echt niet mooi. Plan B is om alle deuren grepen te geven en dan dus dezelfde. Of om alsnog te gaan voor het greeploos groen van de keukenboer, maar da's net niet dezelfde kleur als de groen van de Ikea...
Jawel, maar de witte matte deurtjes van ikea vind ik dan weer niet mooi...quote:Op maandag 2 december 2019 15:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Snap ik, ik ook![]()
Verkoopt Ikea geen eilanden?
En anders inderdaad gewoon wit, net niet groen is niets denk ik. En wat betreft de grepen kun je ook altijd gewoon met de keuken beginnen en later altijd nog het eiland voorzien van grepen, misschien valt het allemaal wel mee.
Dat lichte groen is er niet meer. Vind ik niet zo erg, want hoogglans is niet zo mijn ding... Maar uhm, heb je een foto?quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:42 schreef d.k. het volgende:
Wij hebben dat groen van ikea (het lichte, glanzende) met het witte matte(voxtorp, greep in kastje verwerkt), gecombineerd met een essen blad. Past prima bij elkaar. Wij hebben overigens de grepen die aan de onderkant van de deur geschroefd werden die nu uit het assortiment zijn. Ik zou er wel naar streven als je grepen kiest ze gelijk te houden, dat is mooier. Als je het eiland greeploos doet is het geen probleem.
Ja ik ook, maar als we daar mooie witte frontjes bij willen voor het eiland, worden het dus wel twee leveranciers... Want Ikea heeft alleen lelijke witte fronten. Bovendien zou ik het eigenlijk wel heel mooi vinden als de kopse kanten van de kastjes meegekleurd zijn (zijn ze bij de keukendeur wel, Ikea kan dat niet). Dus we gaan toch nog een keer deurtjes kijken volgende week.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:19 schreef Lemijn het volgende:
Ik vind het groen dat je nu hebt gekozen prachtig! Mijn toekomstige keuken is ook groen, zit er al in. Ben ik enorm blij mee, ik weet niet of ik het zelf had gekozen maar het is echt mooi en sfeervol. Vind ik.
Ik bedoel niet de zijkanten, maar de kopse kant, dus waar je deurtje tegenaan komt. In de kieren tussen de groene deuren zie je dan dus witte kasten.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:55 schreef Elleska het volgende:
Het lijkt mij geen probleem wanneer de deurtjes van 2 verschillende leveranciers komen. Wanneer je bij de ikea een wit deurtje erbij kiest dan is dat ook een andere reeks.
Verschillende soorten handgrepen zou ik niet doen maar handgrepen+greeploos kan prima. en als het niet bevalt kan je altijd nog handgrepen monteren.
Bij de ikea zijn de zijkanten van de kastjes niet gekleurd maar daarvoor verkopen ze bedekkingspanelen.
Dat is denk ik inderdaad wat het verschil in prijs, oa., maakt tussen IKEA en een keukenboer.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de zijkanten, maar de kopse kant, dus waar je deurtje tegenaan komt. In de kieren tussen de groene deuren zie je dan dus witte kasten.
Geen kiertjes en geen wit te zien.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de zijkanten, maar de kopse kant, dus waar je deurtje tegenaan komt. In de kieren tussen de groene deuren zie je dan dus witte kasten.
Check! We hebben van zwarte metod kasten een televisiekast gemaakt en inderdaad, je ziet niks.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Zwarte binnenkasten zijn echt heel heel heel vervelend.
Je kan namelijk niets zien in de kast omdat al het licht opgezogen wordt in die kast.
Oh ja, goed punt. Niet bij stil gestaan, daar moet je wel tegen kunnen.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:06 schreef 6;bleiblei het volgende:
Zwarte binnenkasten zijn echt heel heel heel vervelend.
Je kan namelijk niets zien in de kast omdat al het licht opgezogen wordt in die kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |