Txs! Ik vind het wel echt lelijk eigenlijk...quote:
Ik vind hem wel eng, omdat prul hier met haar voetjes zo tussendoor schuift en dan aan haar nekje tussen twee treden door hangt te bungelen. Doemdenken, I know, maar ik wil hem gewoon echt dicht hebben.quote:Op maandag 9 december 2019 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had een enorm enge trap verwacht. Dit valt toch reuze mee?
Kan je de treden er niet afschroeven en aan elke trede een stootbord maken?
Ik wil hier geen trapkast, maar wel graag een ruimte voor de wandelwagen waar niet continu zooi vanaf de trap in valt. Die wagen is regelmatig nat (of de regenhoes iig) en die wil ik dus graag laten luchten. Bovendien hangt de verwarming hier ook. En we hebben al een flinke garderobe/poetsspullenkast aan de andere kant van de hal.quote:Op maandag 9 december 2019 08:55 schreef Karstman het volgende:
Beetje rigoreuze oplossing, hele ding eruit... Dichte houten trap erin en aftimmeren zodat je de ruimte onder de trap gelijk omtovert tot trapkast.
Jep, los van de muur. Te weinig ruimte voor de stucadoor, te veel om zomaar even dicht te zetten.quote:Op maandag 9 december 2019 09:10 schreef Karstman het volgende:
Die trap zit ook nog los van de muur lijkt het, klopt dat? Enige andere wat ik qua oplossing kan verzinnen is er iets overheen leggen, zo'n upstairs traprenovatie zeg maar. Maar ja dan zit je wel met die leuning en de speling tussen trap en muur.
Ik vraag me echt af of de zwaartekracht het wel eens is met jequote:Op maandag 9 december 2019 09:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel eng, omdat prul hier met haar voetjes zo tussendoor schuift en dan aan haar nekje tussen twee treden door hangt te bungelen. Doemdenken, I know, maar ik wil hem gewoon echt dicht hebben.
[..]
Oh, ik had gehoopt dat jij je topic al geopend hadquote:Op donderdag 5 december 2019 20:53 schreef Lemijn het volgende:
Ik ga sowieso niks zelf doen. En ik ga wel een eigen topic maken voor mijn eigen gezeur. Maar ik zit toevallig net weer in het blaadje van Eigen Huis te lezen: 'alleen opruimen en schoonmaken is niet genoeg'. Aaaaaah.
Tink, deze zaterdag open huis dus? Gaan jullie dat zelf doen, of de makelaar? Hoe werkt zoiets? Prul erbij?
Geen grenen of vurenhout nemen, daar krijg je denk ik spijt van.quote:Op maandag 9 december 2019 09:32 schreef Tink89 het volgende:
Ja, dat kan inderdaad wel hoor. Wat kies je dan? Goedkoopst? Of een duurdere houtsoort? #trappennoob
En stootborden: hoe maak ik die dan vast?
Vast een hoop domme vragen, maar ik vind dit op de een of andere manier maar ingewikkeld![]()
I caved, we hebben een boom staan inmiddelsquote:Op maandag 9 december 2019 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik had gehoopt dat jij je topic al geopend had
@:Tink89 een makkelijk te verplaatsen miniboompje?
Ik zag in het tuincentrum al (echte) boompjes in een pot, met verlichting, echt heel mini, maar wel schattig.
Hij is wel echt muisstil, deze trap. Je kunt echt geruisloos naar boven. Beter dan de jaren 80 houten trap die we nu hebben, die kraakt.quote:Op maandag 9 december 2019 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou echt deze eruit slopen, een mooie, niet te goedkope maar middensegment, houten trap erin zetten en die goed aflakken.
Met deze trap wordt het kunstgrepen inzetten om er iets van te maken, de stucadoor kan niet bij de muur, en qua geluid zijn deze trappen volgens mij (mijn zus heeft zoiets) ook neit echt de stilste.
Woohoo feli!quote:Op maandag 9 december 2019 10:43 schreef Tink89 het volgende:
Effe tussendoor: wij kregen net een bod op ons huidige huis dat alleszins acceptabel (lees: belachelijk hoog, wtf just happened?!) is. Zelfs als er verder niks meer binnenkomt vandaag, is mijn huisje dus verkocht![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |