abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189868121
Datie! _O_

De beste dates gebeuren wanneer de dame laat in de middag al selfies stuurt over het optuttingsproces. Ben benieuwd, straks is het de POHWP joh. O+
pi_189868873
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vrouwen die net een vervelende ervaring met een andere man hebben gehad en het even spuugzat zijn. En dat op jou af reageerden. Geen discussie nodig. Leg het naast je neer. Nee zo zijn niet alle vrouwen en nee zo zijn niet alle mannen. Ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt toen de zoveelste man op de proppen kwam met “ik heb al een relatiel”. Flikker op en verdoe mijn tijd niet.. :@

En Instagram staan vaak meer foto’s van iemand op, mocht je dat willen. Ik krijg regelmatig de vraag of ik Instagram heb. Gaat ze niks aan, maar snap het wel.
Dus als iemand nog geen woord gezegd heeft dan moet je maar lelijk gaan doen omdat je vent het net uitgemaakt heeft. Ga dan niet op een datingsite zou ik zeggen
pi_189874065
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:30 schreef Bintzak het volgende:
Even als man een wat minder positieve ervaring delen.

Wat bezielt vrouwen die via Happen of Tinder mannen beledigen.

Vandaag een of andere maffe griet die mij beschuldigde dat ik dr via Facebook lastig zou vallen? Vroeg; wat bedoel je?(wist nergens van) en natuurlijk meteen heft ze de match op.

En een jaar geleden een mafkees die mij beledigde vanwege (een gescheiden vader zijn, ze weet niks van me) en ook meteen match opheffen zonder mezelf te kunnen verdedigen.

Zijn dit extremen narcisten ofzo die hier een hele natte kut van krijgen?

En de laatste tijd al die Instagram links die ze onder hun profiel zetten wat boeit mij hun Instagram nou. Snappen ze nog wel waar Tinder voor bedoelt is?
Gewoon gekkies.

Insta vraag ik ook en heb ik ook staan zodat je meer fotos kunt zien.
pi_189875310
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 00:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Gewoon gekkies.

Insta vraag ik ook en heb ik ook staan zodat je meer fotos kunt zien.
Gelukkig is dit mij maar twee keer overkomen, misschien zijn het 16 jarige die er echt achter zitten, vroeger belde we ook weleens de seks lijn om even gek te doen tegen diegene aan de andere kant.

Maar weet wel dat ik volgende keer wat screen shots maak want ze heffen hun match direct op zodra je reageer. En dan zoek ik diegene gewoon op via Facebook en stuur ze hun eigen berichtje anoniem dan denken ze wel twee keer na bij hun volgende slachtoffer.
  zondag 10 november 2019 @ 08:32:01 #255
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189875573
Och je kunt er maar beter achter komen online dat het een labiel teringwijf is dan dat je er een relatie mee hebt.

Kwestie van overvloed creeeren. Zorg dat je veel contactjes heb. Dan lach je erom.
pi_189876360
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 07:33 schreef Bintzak het volgende:

[..]

Gelukkig is dit mij maar twee keer overkomen, misschien zijn het 16 jarige die er echt achter zitten, vroeger belde we ook weleens de seks lijn om even gek te doen tegen diegene aan de andere kant.

Maar weet wel dat ik volgende keer wat screen shots maak want ze heffen hun match direct op zodra je reageer. En dan zoek ik diegene gewoon op via Facebook en stuur ze hun eigen berichtje anoniem dan denken ze wel twee keer na bij hun volgende slachtoffer.
oke succes
  zondag 10 november 2019 @ 16:14:05 #257
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189880675
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:31 schreef Stratotanker het volgende:
Datie! _O_

De beste dates gebeuren wanneer de dame laat in de middag al selfies stuurt over het optuttingsproces. Ben benieuwd, straks is het de POHWP joh. O+
En?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 11 november 2019 @ 19:44:55 #258
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189898371
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 08:54 schreef piere het volgende:

[..]

Ok dat begreep ik niet uit je verhaal dat ze je afgewezen heeft. Dan begrijp ik het wat beter. Doe je goed man. Go with the flow
En het hoge woord is eruit. Ze heeft er spijt van en wil het een herkansing geven. Ze komt dit weekend bij me op bezoek. Het zal me benieuwen hoe het loopt. :)
pi_189899617
Zondag heb ik dus een 3e date en ik heb geen idee wat we zouden kunnen doen. Ik haat winter dates eigenlijk |:( :')
  maandag 11 november 2019 @ 21:12:02 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189899851
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:59 schreef needakill het volgende:
Zondag heb ik dus een 3e date en ik heb geen idee wat we zouden kunnen doen. Ik haat winter dates eigenlijk |:( :')
Wat heb je al gedaan bij 1 en 2?
pi_189899891
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 21:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat heb je al gedaan bij 1 en 2?
Drankje gedaan en bij haar gegeten + filmavond
  maandag 11 november 2019 @ 21:37:57 #262
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189900295
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 21:14 schreef needakill het volgende:

[..]

Drankje gedaan en bij haar gegeten + filmavond
Dan lijkt me logisch dat ze jouw crib komt bekijken
  dinsdag 12 november 2019 @ 07:32:51 #263
27929 piere
doe mij maar bier
pi_189903723
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 21:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan lijkt me logisch dat ze jouw crib komt bekijken
Nadat je haar eerst mee uit eten hebt genomen ;)
fok you ja!
pi_189943957
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:14 schreef M1stral het volgende:

[..]

En?
Koffie gedronken, was gezellig.

Hoe is het met jouw daties?
  donderdag 14 november 2019 @ 21:30:58 #265
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189944974
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:34 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Koffie gedronken, was gezellig.

Hoe is het met jouw daties?
“Was gezellig”

Dat zijn de avonden met vrienden ook.

Mijn date was uitstekend. Meer dan gezellig ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 14 november 2019 @ 21:49:49 #266
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189945418
Vandaag date gehad. Was matig. Wel een leuke avond, maar voelt zover ik dat in inschatten alleen als vrienden.

Ik mis mijn Mojo van vroeger.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189947503
Eindelijk weer eens een succesverhaal in dit topic want ik heb een relatie! :) Keihard voor gewerkt en het heeft zich uitbetaald.

Blijf daten mensen, het komt goed!
  Moderator vrijdag 15 november 2019 @ 06:48:14 #268
5428 crew  miss_sly
pi_189949222
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 23:28 schreef Generationalpha het volgende:
Eindelijk weer eens een succesverhaal in dit topic want ik heb een relatie! :) Keihard voor gewerkt en het heeft zich uitbetaald.

Blijf daten mensen, het komt goed!
Wat leuk, gefeliciteerd!
En dat is met die date waar je toen had gedacht dat je het aan het verpesten was?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189949929
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 06:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat leuk, gefeliciteerd!
En dat is met die date waar je toen had gedacht dat je het aan het verpesten was?
Ja, het is inderdaad dezelfde. Er groeit steeds meer vertrouwen en we hebben het ontzettend naar ons zin als we samen zijn.

Ik ben ontzettend blij. Eindelijk de rust in mijn hoofd waar ik al zo lang naar op zoek was.
  vrijdag 15 november 2019 @ 08:52:24 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189949972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 08:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad dezelfde. Er groeit steeds meer vertrouwen en we hebben het ontzettend naar ons zin als we samen zijn.

Ik ben ontzettend blij. Eindelijk de rust in mijn hoofd waar ik al zo lang naar op zoek was.
Geen behoefte meer aan je scharrels?
pi_189951774
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 08:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad dezelfde. Er groeit steeds meer vertrouwen en we hebben het ontzettend naar ons zin als we samen zijn.

Ik ben ontzettend blij. Eindelijk de rust in mijn hoofd waar ik al zo lang naar op zoek was.
Fijn voor je, dat is inderdaad een heel fijn gevoel. Bij mij komt ze vanavond bij mij thuis om kennis te maken met de kinderen. Wel spannend natuurlijk, maar ze zijn 16 en 19, en ik heb ze al een tijdje meegenomen in het verhaal, dus heel veel zorgen maak ik me niet.
pi_189953709
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 23:28 schreef Generationalpha het volgende:
Eindelijk weer eens een succesverhaal in dit topic want ik heb een relatie! :) Keihard voor gewerkt en het heeft zich uitbetaald.

Blijf daten mensen, het komt goed!
Heb je haar verkering gevraagd? O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189953939
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 november 2019 08:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen behoefte meer aan je scharrels?
Nee, al het contact verbroken. Heel blij mee. :)
pi_189953947
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 13:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je haar verkering gevraagd? O+
Ja. O+
  Moderator vrijdag 15 november 2019 @ 14:02:07 #275
5428 crew  miss_sly
pi_189953980
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 13:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja. O+
O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189954067
Niet dat ik nu de eigenwijze “Ik heb het gemaakt, dus luister maar naar mij”-wijsneus wil uithangen maar als ik een tip mag geven voor de mannen hier:

Ga zoveel mogelijk daten en doe zoveel mogelijk ervaring op, net zolang tot je iemand vindt waarvan je zegt: “Ja, dit is meer dan alleen af en toe voor de leuk.” Als je die persoon dan daadwerkelijk ontmoet heb je genoeg (seksuele) ervaring en vertrouwen om er meer van te maken.

Voor de vrouwen als tip:

Geef jezelf juist de kans om over je gevoel heen te kijken. Heb te vaak meegemaakt dat vrouwen meteen de “ik moet het meteen voelen, anders werkt het niet” kaart trokken, terwijl je met een beetje eigen initiatief (ook als vrouw) veel verder kunt komen. Sluit de poort niet te snel en geef elkaar de kans om naar elkaar toe te groeien. Een beetje ratio is zo slecht nog niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 november 2019 @ 14:28:53 #277
27929 piere
doe mij maar bier
pi_189954326
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 19:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En het hoge woord is eruit. Ze heeft er spijt van en wil het een herkansing geven. Ze komt dit weekend bij me op bezoek. Het zal me benieuwen hoe het loopt. :)
Veel plezier dit weekend ;)
fok you ja!
pi_189957389
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:30 schreef M1stral het volgende:

[..]

“Was gezellig”

Dat zijn de avonden met vrienden ook.

Mijn date was uitstekend. Meer dan gezellig ;)
Hihi boefje! O+
pi_189962609
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 14:08 schreef Generationalpha het volgende:
Niet dat ik nu de eigenwijze “Ik heb het gemaakt, dus luister maar naar mij”-wijsneus wil uithangen maar als ik een tip mag geven voor de mannen hier:

Ga zoveel mogelijk daten en doe zoveel mogelijk ervaring op, net zolang tot je iemand vindt waarvan je zegt: “Ja, dit is meer dan alleen af en toe voor de leuk.” Als je die persoon dan daadwerkelijk ontmoet heb je genoeg (seksuele) ervaring en vertrouwen om er meer van te maken.

Voor de vrouwen als tip:

Geef jezelf juist de kans om over je gevoel heen te kijken. Heb te vaak meegemaakt dat vrouwen meteen de “ik moet het meteen voelen, anders werkt het niet” kaart trokken, terwijl je met een beetje eigen initiatief (ook als vrouw) veel verder kunt komen. Sluit de poort niet te snel en geef elkaar de kans om naar elkaar toe te groeien. Een beetje ratio is zo slecht nog niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je bent inderdaad nu de eigenwijze wijsneus.

Laat dit soort praat gewoon over aan de mensen die daadwerkelijk al meerdere relaties hebben gehad, of in ieder geval voor een lange periode.

Niet lullig bedoeld verder hoor, maar het is altijd een beetje cringy als het komt van mensen die verder geen ervaring hebben.
pi_189962785
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 23:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja je bent inderdaad nu de eigenwijze wijsneus.

Laat dit soort praat gewoon over aan de mensen die daadwerkelijk al meerdere relaties hebben gehad, of in ieder geval voor een lange periode.

Niet lullig bedoeld verder hoor, maar het is altijd een beetje cringy als het komt van mensen die verder geen ervaring hebben.
Daarom zeg ik: Doe ermee wat je wil. Volgens mij verder prima tips, die ik ook als single had kunnen geven.

Maar prima als jij er niets mee kunt. Hoe staat het er bij jou voor eigenlijk?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2019 23:20:39 ]
pi_189963080
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 23:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Daarom zeg ik: Doe ermee wat je wil. Volgens mij verder prima tips, die ik ook als single had kunnen geven.

Maar prima als jij er niets mee kunt. Hoe staat het er bij jou voor eigenlijk?
Wel oke.

Heb zondag een date met m'n ex FWB. Officieel gaan we gewoon wat lunchen en wat drinken, maar ik weet nu al hoe dit gaat aflopen.

Woensdag een dame gefixt tijdens het uitgaan, ze heeft mij na afloop geappt, dus we gaan het zien wat daar uit te halen valt, maar ik verwacht niet zoveel.

Verder beetje flirten met collega's op werk, dus dat is nog een work in progress.

Al met al heb ik niks te klagen qua vrouwelijke aandacht.
pi_189963325
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 23:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wel oke.

Heb zondag een date met m'n ex FWB. Officieel gaan we gewoon wat lunchen en wat drinken, maar ik weet nu al hoe dit gaat aflopen.

Woensdag een dame gefixt tijdens het uitgaan, ze heeft mij na afloop geappt, dus we gaan het zien wat daar uit te halen valt, maar ik verwacht niet zoveel.

Verder beetje flirten met collega's op werk, dus dat is nog een work in progress.

Al met al heb ik niks te klagen qua vrouwelijke aandacht.
Klinkt prima! Weet je al een beetje wat je zelf wil? Of vind je het wel lekker om voorlopig nog even te blijven scharrelen?
pi_189963420
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 23:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klinkt prima! Weet je al een beetje wat je zelf wil? Of vind je het wel lekker om voorlopig nog even te blijven scharrelen?
Natuurlijk zou een relatie met de juiste persoon super zijn.

Maar dan moet je die wel eerst tegenkomen, en het moet dan ook wel werken.
pi_189963593
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 23:46 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Natuurlijk zou een relatie met de juiste persoon super zijn.

Maar dan moet je die wel eerst tegenkomen, en het moet dan ook wel werken.
Snap ik.
pi_189964246
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 23:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja je bent inderdaad nu de eigenwijze wijsneus.

Laat dit soort praat gewoon over aan de mensen die daadwerkelijk al meerdere relaties hebben gehad, of in ieder geval voor een lange periode.

Niet lullig bedoeld verder hoor, maar het is altijd een beetje cringy als het komt van mensen die verder geen ervaring hebben.
Yep, mee eens. Doet mij denken aan een ex-date: Apps werken niet voor mij, is niets aan enzo. 3 weken later: Ik heb iemand leren kennen, echt super die apps :').

Verder trapt Alpha nogal open deuren in. Mensen willen iemand vaak alleen een "kans" geven als er een bepaalde (niet-definieerbare :P) klik is. En daar is niets mis mee, maar doe nu niet of je alles ineens weet omdat je iemand ontmoet hebt..

Gun het je wel, daar niet van.
pi_189966606
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 00:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Yep, mee eens. Doet mij denken aan een ex-date: Apps werken niet voor mij, is niets aan enzo. 3 weken later: Ik heb iemand leren kennen, echt super die apps :').
Ben altijd enthousiast geweest over die apps, dus die gaat sowieso niet op.

quote:
Verder trapt Alpha nogal open deuren in. Mensen willen iemand vaak alleen een "kans" geven als er een bepaalde (niet-definieerbare :P) klik is. En daar is niets mis mee.

Gun het je wel, daar niet van.
Ja en nee. Ik voelde bij deze date heel sterk dat ze me de kans gaf, in plaats van zelf een schild op te bouwen na een keer een onhandige uitspraak. (Ik noem maar wat.) Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat je elkaar echt de kans moet geven.
pi_189966635
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 14:08 schreef Generationalpha het volgende:
Sluit de poort niet te snel en geef elkaar de kans om naar elkaar toe te groeien. Een beetje ratio is zo slecht nog niet.
Ben het met je eens dat de poort tegenwoordig vrij snel op slot gaat. Weinigen willen meer tijd investeren en zijn op zoek naar een niet bestaande perfectie. Die apps maken het allemaal alleen maar erger.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 09:24 schreef Generationalpha het volgende:
Ben altijd enthousiast geweest over die apps, dus die gaat sowieso niet op.
Apps zijn goed voor de personen die alles meehebben. Dan ben je haast dom als je geen apps gebruikt want de wereld ligt dan onder handbereik voor je.
pi_189967122
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 09:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat de poort tegenwoordig vrij snel op slot gaat. Weinigen willen meer tijd investeren en zijn op zoek naar een niet bestaande perfectie. Die apps maken het allemaal alleen maar erger.
Ja, inderdaad. Daardoor geef je elkaar de kans niet meer.

quote:
Apps zijn goed voor de personen die alles meehebben. Dan ben je haast dom als je geen apps gebruikt want de wereld ligt dan onder handbereik voor je.
Ik heb echt niet meer dan een doorsnee uiterlijk, ken persoonlijk honderden mannen die knapper zijn dan ik. Dus ik geloof er echt in dat je met goede sociale vaardigheden een eind kunt komen.
pi_189968358
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 10:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Daardoor geef je elkaar de kans niet meer.
[..]

Ik heb echt niet meer dan een doorsnee uiterlijk, ken persoonlijk honderden mannen die knapper zijn dan ik. Dus ik geloof er echt in dat je met goede sociale vaardigheden een eind kunt komen.
Personen die minder knap zijn dan jij dan, zijn bijna kansloos op dit soort apps hoe goed hun sociale vaardigheden zijn. Er zeggen niet voor niks mensen dingen als uiterlijk is wat ons bij elkaar brengt, innerlijk wat ons bij elkaar houdt.
pi_189968578
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Personen die minder knap zijn dan jij dan, zijn bijna kansloos op dit soort apps hoe goed hun sociale vaardigheden zijn. Er zeggen niet voor niks mensen dingen als uiterlijk is wat ons bij elkaar brengt, innerlijk wat ons bij elkaar houdt.
Tja, misschien heb je gelijk. Hoe is het bij jou in de liefde?
pi_189968603
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja, misschien heb je gelijk. Hoe is het bij jou in de liefde?
Contact met 3 vrouwen. We zien wel waar het loopt. :')
pi_189968665
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:23 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Contact met 3 vrouwen. We zien wel waar het loopt. :')
Als jij een vrouw spreekt, kijk je dan meteen naar dingen als: Intelligentie, werk, (toekomstige) woonplaats, etc.? Of meer gewoon korte termijn? Dat je denkt:

Mooie dame, gaat op de lange termijn niet werken maar op de korte termijn sla ik het niet af.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2019 12:26:57 ]
pi_189968708
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als jij een vrouw spreekt, kijk je dan meteen naar dingen als: Intelligentie, werk, (toekomstige) woonplaats, etc.? Of meer gewoon korte termijn? Dat je denkt:

Mooie dame, gaat op de lange termijn niet werken maar op de korte termijn sla ik het niet af.
1e.
pi_189968847
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

1e.
Dus ook op zoek naar iets serieus?
pi_189969121
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dus ook op zoek naar iets serieus?
Ja klopt, maar dat is een nogal behoorlijk opgave. _O-
pi_189969275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:50 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dat is een nogal behoorlijk opgave. _O-
Ja snap ik, hoe oud ben je dan?
  zaterdag 16 november 2019 @ 13:02:24 #297
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189969297
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:50 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dat is een nogal behoorlijk opgave. _O-
Ik merk vooral dat je je standaarden, dus dingen waar je waarde aan hecht niet moet laten varen. Vroeg of laat vind je iemand die daarop aansluit en het wel voor je is.

En tot die tijd moet je gewoon de awesome single gast zijn die je altijd al bent geweest.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189970862
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:02 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik merk vooral dat je je standaarden, dus dingen waar je waarde aan hecht niet moet laten varen. Vroeg of laat vind je iemand die daarop aansluit en het wel voor je is.

En tot die tijd moet je gewoon de awesome single gast zijn die je altijd al bent geweest.
Goeie tip. :* Ik wil inderdaad mijn standaarden niet laten varen. Maar toch is het vervelend dat je 'het' dan toch elke keer niet tegen komt!

En ik ben momenteel ook een beetje Tinder-moe.. Ik vind die gesprekken ook niet meer leuk, elke keer die interviews... En dan is het ook nog best moeilijk om elke keer een originele opening te verzinnen..
Striving to be more than average.
  zaterdag 16 november 2019 @ 15:39:20 #299
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189971073
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:17 schreef Daniane het volgende:

[..]

Goeie tip. :* Ik wil inderdaad mijn standaarden niet laten varen. Maar toch is het vervelend dat je 'het' dan toch elke keer niet tegen komt!

En ik ben momenteel ook een beetje Tinder-moe.. Ik vind die gesprekken ook niet meer leuk, elke keer die interviews... En dan is het ook nog best moeilijk om elke keer een originele opening te verzinnen..
Die gesprekken, interviews, originele openingen. Dat zijn zaken die je jezelf oplegt of groter maakt in je hoofd dan het daadwerkelijk is. Als het goed zit, zit het goed en dat merk je dan snel genoeg in de praktijk wel.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 17 november 2019 @ 19:05:43 #300
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189990161
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:39 schreef M1stral het volgende:

[..]

Die gesprekken, interviews, originele openingen. Dat zijn zaken die je jezelf oplegt of groter maakt in je hoofd dan het daadwerkelijk is. Als het goed zit, zit het goed en dat merk je dan snel genoeg in de praktijk wel.
Inderdaad, als je het zo problematisch gaat maken wordt ieder gesprek op een gegeven moment een zware last
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')