welk type is dat?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:24 schreef densmee het volgende:
[..]
Met deze maar het gebeurt ook vaak genoeg dat we 100+ dozen boren op een dag
[ afbeelding ]
Via amazon gekocht.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Mooie deal gevonden? Ik wil dat ding ook wel maar is beetje duur.
Dat is eigenlijk niet heel duur voor een 3D printer; zie zo snel prijzen van een keer rond de ¤ 200,-quote:Op zaterdag 14 december 2019 07:22 schreef Atmoz het volgende:
Er is weer een hoop moois gekocht hierboven allemaal![]()
![]()
Heb zelf ook een aantal nieuwe dingen gekocht. Allerlei "klein spul" bij GereedschapPro en Toolstation en bij onze oosterburen een 3D-printer die ik als Kerstpakket ga weggeven aan mijn collega:
[ afbeelding ]
Is ook een klein beetje eigenbelang, want hierdoor zal hij hopelijk snel het (3D)tekenen onder de knie krijgen zodat hij deze kennis ook bij mijn machines (3D-printer, CNC frees en lasersnijder) kan toepassen![]()
Wat kun je er eugenlijk mee maken? En wat is dan de kwaliteit?quote:Op zaterdag 14 december 2019 07:22 schreef Atmoz het volgende:
Er is weer een hoop moois gekocht hierboven allemaal![]()
![]()
Heb zelf ook een aantal nieuwe dingen gekocht. Allerlei "klein spul" bij GereedschapPro en Toolstation en bij onze oosterburen een 3D-printer die ik als Kerstpakket ga weggeven aan mijn collega:
[ afbeelding ]
Is ook een klein beetje eigenbelang, want hierdoor zal hij hopelijk snel het (3D)tekenen onder de knie krijgen zodat hij deze kennis ook bij mijn machines (3D-printer, CNC frees en lasersnijder) kan toepassen![]()
Pretty much zowat alles wat je je maar kan bedenken..quote:Op maandag 16 december 2019 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kun je er eugenlijk mee maken? En wat is dan de kwaliteit?
Weet niet wat het "kan" maar wat is het materiaal, thermosoft of thermoharder, de stevigheid en tolerantie van de geprinte materialen?quote:Op maandag 16 december 2019 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pretty much zowat alles wat je je maar kan bedenken..
Zo ben ik op dit moment bezig met ophangbeugeltjes voor gereedschap in de werkplaats. maar heb ook vervanging beugels geprint om rolgordijnen op te kunnen hangen.
En koffiemaatscheppen..
Maar ook schaalmodellen.. Klemmetjes, behuizingen.. Op dit moment ben ik ik allerlei mallen aan het uittekenen om te printen.
kwaliteit is heel goed te krijgen met de goedkopere printers, als je er zelf een beetje tijd en energie in wil steken (deel van de hobby) of je betaald wat meer en krijgt 'off the shelf' goede print kwaliteit.
enne: CRE / [3D Printers] Het bouwen begint :7
Bij FDM printers blijf je altijd wel wat 'print lijntjes' zien, dat heb je bij bv. resin printers niet.
Thermosoft voor zover ik weet.quote:Op maandag 16 december 2019 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet wat het "kan" maar wat is het materiaal, thermosoft of thermoharder, de stevigheid en tolerantie van de geprinte materialen?
ja ik twijfelde al want ik had thermoplast getypt en het dus aangepast naar thermosoftquote:Op maandag 16 december 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedoelde trouwens thermoplast ipv soft![]()
Oh mooi ga ms ook ern keer printen.
Wees blij dat er nog iemand post in dit dooie forum.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Deze discussie hoort volgens mij hier niet thuis. Zullen we die ergens anders voortzetten ?![]()
@:FranticDJ en @:Lospedrosa
Als iets niet te vinden is omdat het op een onlogische plek staat komt dat levendigheid niet ten goede.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog iemand post in dit dooie forum.
Mocht je commentaar hebben op de wijze van modereren dan horen we dat graag in feedback.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog iemand post in dit dooie forum.
quote:Op donderdag 19 december 2019 18:06 schreef Makrolon het volgende:
[ afbeelding ]
Gereedschap kar met 4 gevulde lades. 😎 Echt heel blij mee, nooit meer zoeken naar gereedschap thuis.
Mooi ding! Heb je schuim of kunststof inlays?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:06 schreef Makrolon het volgende:
[ afbeelding ]
Gereedschap kar met 4 gevulde lades. 😎 Echt heel blij mee, nooit meer zoeken naar gereedschap thuis.
Dat ben je op zit ook niet nodig als het goed spul is toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:40 schreef ColtZ40 het volgende:
Sonic is fijn en goed gereedschap![]()
Garantie afwikkeling laat wel wat te wensen over..
Altijd handig. Heb je ook een brug of put?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Compressor uitgebreid met een slanghaspel verschillend lichtspektakel en slagmoersleutel.
[ afbeelding ]
Bij andere goede merken krijg je gewoon zonder morren een nieuwe ook na de wettelijke garantie periode. De ervaring die ik had met sonic ging over een defecte luchthaspel. De haspel ging kapot na 6 maanden, mocht hem omruilen tegen het nieuwe model die 2x duurder was het verschil in prijs moest ik bijleggen. Niet akkoord mee gegaan en ze wilde niet meer dan de helft van de aanschafprijs terug betalen.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat ben je op zit ook niet nodig als het goed spul is toch?
En als een ringratel 13 kapot gaat na een paar jaar regelmatig gebruik, dan bestel je toch een nieuwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |