Daar groter dan hier?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:10 schreef dud0r het volgende:
Kerst in Engeland is echt geweldig![]()
Vorig jaar daar met kerst geweest
Ja. Zoveel groter.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar groter dan hier?
Ik was vorig jaar een paar weken voor kerst nog in New York. Dat had ook wel wat.
Dat staat los van elkaarquote:Op maandag 21 oktober 2019 15:52 schreef Driepink het volgende:
Ja maar wat als je geen sinterklaas viert?
Maar dan wel een boom met één oquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:55 schreef isax het volgende:
Ik weet niet wanneer het Suikerfeest plaats vind maar hey, ook optie.
Zit je lekker zo in je keurslijfquote:Op maandag 21 oktober 2019 16:05 schreef Filosoofert het volgende:
Wij zetten de kerstboom meestal wel voor december, mits we geen bezoek meer verwachten die laatste paar dagen.
Als er nog wel iemand langskomt zetten we hem, gedwongen door wat de maatschappij acceptabel vindt, later.
na 6 januari ergens, als de oude eruit is?quote:Op maandag 21 oktober 2019 15:48 schreef Driepink het volgende:
Hoi,
Ik heb dus van het weekend een kerstboom gekocht.
Heb verder nog geen enkele andere versieringen, geen ballen, slingers, wat dan ook.
Maar ik vroeg me af: per wanneer is het 'acceptabel' om de kerstboom op te zetten?
Maar haalt ie het dan tot kerst?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:41 schreef dud0r het volgende:
Vrijdag gaat hier de versiering en de boom op.
Heb een kunstboom al meer dan tien jaar. Toen gekocht toen ik nog op een flat woonde. Twee jaar terug een keer een echte gedaan. En ondanks dat het lekker ruikt en er iets mooier uit ziet vond ik alle zooi die erbij kwam een heel stuk minder.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar haalt ie het dan tot kerst?
Of moet je begin december weer een keer de boom verversen?
als je een goeie neemt is "de zooi" echt minimaal,hooguit 1x zuigen extra na opzetten en 1x na weghalen..quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb een kunstboom al meer dan tien jaar. Toen gekocht toen ik nog op een flat woonde. Twee jaar terug een keer een echte gedaan. En ondanks dat het lekker ruikt en er iets mooier uit ziet vond ik alle zooi die erbij kwam een heel stuk minder.
Maar ik ben slecht met planten in leven houden dus daar gaat het ook een beetje misquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
als je een goeie neemt is "de zooi" echt minimaal,hooguit 1x zuigen extra na opzetten en 1x na weghalen..
quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier dacht ik zelf ook aan ja.
Ben tevens ook nog op zoek naar mat witte ballen.
Wil deze aan de kinderen van vrienden geven dan, dat ze die kunnen bekliederen.
Was eigenlijk van plan om dit te doen met het overbuurmeisje alleen, maar de andere wilden het ook
Brutaal dat je dan 2 dagen eerder hem zet.quote:Op zondag 10 november 2019 17:49 schreef Ewelina het volgende:
Meestal zet ik hem rond 4-5 december op (dan heb je nog de mooiste bomen), maar ik geloof dat de maatschappij vindt dat je 'm pas na Sinterklaas mag neerzetten.
Of je doet gewoon natuurlijk aan Sinterkerstquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:05 schreef Noppie2000 het volgende:
Wanneer je wil natuurlijk, dat arbitraire gewacht op Sinterklaas is nergens voor nodig. Ik hou van Kerst, dus gooi het lekker snel in mijn huis
Ik doe niet aan Sint en ben dol op Kerst.quote:Op maandag 11 november 2019 06:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Brutaal dat je dan 2 dagen eerder hem zet.
Wel de meeste keus dan.
Na 5 december!!!!!!@quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even kijken of ik komend weekend tijd heb. Het wordt wel eens tijd voor de kerstboom.![]()
Nog tips voor mensen die vroeg zetten: Geen Fijnspar of Nordmann. Deze blijven maar 2 weken écht mooi. (bron: https://www.eurofleur.nl/(...)e-kerstboom-opzetten ).
Pics?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:57 schreef SeLang het volgende:
Ik doe niet aan kerstbomen maar mijn kerstverlichting hangt er gewoon het hele jaar, want gezellig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |