Na Sinterklaas.quote:Op maandag 21 oktober 2019 15:48 schreef Driepink het volgende:
Hoi,
Ik heb dus van het weekend een kerstboom gekocht.
Heb verder nog geen enkele andere versieringen, geen ballen, slingers, wat dan ook.
Maar ik vroeg me af: per wanneer is het 'acceptabel' om de kerstboom op te zetten?
Dan kan het nu alquote:Op maandag 21 oktober 2019 15:52 schreef Driepink het volgende:
Ja maar wat als je geen sinterklaas viert?
Dan toon je respect en wacht je nog steeds, snotneus!quote:Op maandag 21 oktober 2019 15:52 schreef Driepink het volgende:
Ja maar wat als je geen sinterklaas viert?
Nou rustig maarquote:Op maandag 21 oktober 2019 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan toon je respect en wacht je nog steeds, snotneus!
Pardon? Ik stel een normale vraagquote:Op maandag 21 oktober 2019 15:57 schreef kibo het volgende:
[..]
Doe zelf rustig, ja?
Zit hier een beetje het feestdagen topic te verneuken
Is garpje hè Driepioquote:
5 december om 23:59 uur.quote:Op maandag 21 oktober 2019 15:48 schreef Driepink het volgende:
Hoi,
Ik heb dus van het weekend een kerstboom gekocht.
Heb verder nog geen enkele andere versieringen, geen ballen, slingers, wat dan ook.
Maar ik vroeg me af: per wanneer is het 'acceptabel' om de kerstboom op te zetten?
Wanneer je daar zin in hebt.quote:Op maandag 21 oktober 2019 15:48 schreef Driepink het volgende:
Zeg, ik dacht dat wij in deze op één lijn zaten!quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vooral dat natuurlijk.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:10 schreef dud0r het volgende:
Na halloween driep. En dan eind januari weer eens een keer neer halen.
Wij vieren geen Sinterklaas, ik wil gewoon van de kerst kunnen genieten dus drie maanden is een prima tijd daar voor.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kom op jongens. Ná Sinterklaas pleur je 'm neer, met Drie Koningen haal je 'm weg.
Als ik kerstballen had enzo had ik hem denk ik wel aankomend weekend opgezetquote:Op maandag 21 oktober 2019 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kom op jongens. Ná Sinterklaas pleur je 'm neer, met Drie Koningen haal je 'm weg.
Nog tips?quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:14 schreef dud0r het volgende:
Dit weekend dan even een kerstshow bezoeken en versieringen halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |