Maar ik ben slecht met planten in leven houden dus daar gaat het ook een beetje misquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
als je een goeie neemt is "de zooi" echt minimaal,hooguit 1x zuigen extra na opzetten en 1x na weghalen..
quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier dacht ik zelf ook aan ja.
Ben tevens ook nog op zoek naar mat witte ballen.
Wil deze aan de kinderen van vrienden geven dan, dat ze die kunnen bekliederen.
Was eigenlijk van plan om dit te doen met het overbuurmeisje alleen, maar de andere wilden het ook
Brutaal dat je dan 2 dagen eerder hem zet.quote:Op zondag 10 november 2019 17:49 schreef Ewelina het volgende:
Meestal zet ik hem rond 4-5 december op (dan heb je nog de mooiste bomen), maar ik geloof dat de maatschappij vindt dat je 'm pas na Sinterklaas mag neerzetten.
Of je doet gewoon natuurlijk aan Sinterkerstquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:05 schreef Noppie2000 het volgende:
Wanneer je wil natuurlijk, dat arbitraire gewacht op Sinterklaas is nergens voor nodig. Ik hou van Kerst, dus gooi het lekker snel in mijn huis
Ik doe niet aan Sint en ben dol op Kerst.quote:Op maandag 11 november 2019 06:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Brutaal dat je dan 2 dagen eerder hem zet.
Wel de meeste keus dan.
Na 5 december!!!!!!@quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even kijken of ik komend weekend tijd heb. Het wordt wel eens tijd voor de kerstboom.![]()
Nog tips voor mensen die vroeg zetten: Geen Fijnspar of Nordmann. Deze blijven maar 2 weken écht mooi. (bron: https://www.eurofleur.nl/(...)e-kerstboom-opzetten ).
Pics?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:57 schreef SeLang het volgende:
Ik doe niet aan kerstbomen maar mijn kerstverlichting hangt er gewoon het hele jaar, want gezellig.
Poezen en kerstbomen ♥️quote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] ik ben ook begonnen met de boom opzetten. Gelukkig hulp gekregen![]()
Haha goede foto. Durf je wel iets in de boom te hangen? Of jast de kat dan alles eruit?quote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] ik ben ook begonnen met de boom opzetten. Gelukkig hulp gekregen![]()
Sow wat een mooi beestje.quote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef valentijn101 het volgende:
Niks mis mee. Echte boom zo te zien?quote:Op maandag 2 december 2019 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Crappy telefoonfoto. Zal later wel betere foto's maken.
Detail:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |