Ik zoek alleen een lieve vrouw.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gelukkig hadden we ook een huurauto (vraag niet wat voor een, kwamen zowat de berg niet open hebben het eiland een beetje rondgereden, maar ben sowieso niet van de vakanties waarbij je in een resort gaat zitten en er niet meer af komt.. Kan je net zo goed niet gaan.
Oke, ja dat begrijp ik wel goed. Heb je dan geen lijstje van landen waar je ooit nog eens heen wil?
Succes en oké is goed, ik zal niet uit het raam springenquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zoek alleen een lieve vrouw.
Spring niet uit het raam hè, geeft zo'n troep en dan krijg ik nog de kans om je leven te verlichten.
Schattig hè. Ik heb als bijnaam Ridgeback toevallig.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou meer van zwart witte Ridgeback cavia'sMet saaie grijze muizen heb ik niet zoveel.
Kabouter Plopquote:
Heb jij heel veel haar op je rug ?quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Schattig hè. Ik heb als bijnaam Ridgeback toevallig.
Nee op m’n kont vooral.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij heel veel haar op je rug ?![]()
Lekker warm.quote:
Inderdaad. Geen stoelverwarming nodig bijvoorbeeld.quote:
Wel een onwijze besparing op je auto.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen stoelverwarming nodig bijvoorbeeld.
Bespaart ook een sloot benzine. Nee ik ben tevreden hoor met wat God me heeft gegeven.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een onwijze besparing op je auto.
Goed zoquote:Op maandag 21 oktober 2019 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bespaart ook een sloot benzine. Nee ik ben tevreden hoor met wat God me heeft gegeven.
Iets wat ik jou niet toewenst vriendquote:
Dat siert je. Je bent een goed mens.quote:Op maandag 21 oktober 2019 13:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Iets wat ik jou niet toewenst vriend
Ik ook?quote:Op maandag 21 oktober 2019 13:22 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat siert je. Je bent een goed mens.
Op zich wel. Het enige nadeel is dat je niet voor PEC bent.quote:
Je weet niet wat je mist man. Als er iets genot is, is dat het wel.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen stoelverwarming nodig bijvoorbeeld.
Het verlies van ADO bij PEC was pas genot.quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist man. Als er iets genot is, is dat het wel.
IEDEREEN VAN PEC HEB SPERMA IN ZIJN BEKquote:Op maandag 21 oktober 2019 14:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het verlies van ADO bij PEC was pas genot.
Dat is nog altijd een betere opmerking dan alle Joden de trein in wensen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IEDEREEN VAN PEC HEB SPERMA IN ZIJN BEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |