Ja tot ze erachter komen dat het complete debielen zijnquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrouwen vinden complete debielen toch leuk?
Hangt van de vrouw in kwestie af.quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrouwen vinden complete debielen toch leuk?
Zeker.quote:
Ja, maar dan zijn die vrouwen ook een beetje compleet debiel.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja tot ze erachter komen dat het complete debielen zijn
Je hoeft niet zo gemeen te doen, bitchquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn die vrouwen ook een beetje compleet debiel.
Moet je huilen ?quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo gemeen te doen, bitch
Is het een mens dan ?quote:
Ik moet soms wel aangeven dat ik geen robot ben op sommige sites.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alleen een mens kan zo gemeen zijn.
Conclusie: ik ben een robot.quote:
Robots hebben tegenwoordig vast wel humor.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Conclusie: ik ben een robot.
Dat is zeker waar. Jij bent zeker iemand die van saaie grijze muizen houdtquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt van de vrouw in kwestie af.
Vast niet.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Jij bent zeker iemand die van saaie grijze muizen houdt
Vast welquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Robots hebben tegenwoordig vast wel humor.
Ik hou meer van zwart witte Ridgeback cavia'squote:Op maandag 21 oktober 2019 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Jij bent zeker iemand die van saaie grijze muizen houdt
Ik ben net terug van Griekenland, was wel oke. Mooi eiland enz, maar all-inclusive is echt niets voor mij. Het was goed geregeld en niets aan te merken op het eten enz.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe waren de vakanties?
Of ga je nog?
Je hebt toch wel meer gezien dan de verblijfplaats?quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben net terug van Griekenland, was wel oke. Mooi eiland enz, maar all-inclusive is echt niets voor mij. Het was goed geregeld en niets aan te merken op het eten enz.
Maar teveel Nederlanders.
Ga jij nog op vakantie ?
Ja, gelukkig hadden we ook een huurauto (vraag niet wat voor een, kwamen zowat de berg niet opquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer gezien dan de verblijfplaats?
Ja Nederlanders wil je dan niet tegenkomen.
Vakantie heeft niet echt prioriteit, jaartjes geleden alweer.
Ga liever uit of koop kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |