Nee eerste keer dat ik het lees.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En het zakt meteen in als jullie er zitten, valt dat niet op?
Hoe weet jij datquote:
Droevige tijden inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:24 schreef Treinhoer het volgende:
Wees blij dat VanilleKleuter weg is, dat scheelt al een hoop op de sfeer.
Wat een hoogmoed weer.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha
Je lijkt mij een wilde jongen.
Hans light zullen we maar zeggen.
Ik doe af en toe wel wat wilds inderdaad. Maar over het algemeen heb ik het leeftempo van iemand hoog in de zestig.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha
Je lijkt mij een wilde jongen.
Hans light zullen we maar zeggen.
Dat vraag je aan iemand met 34 persoonlijkheden.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gaat het eindelijk eens goed met je?
Je doet zo amicaal..
Doe normaal tegen onsquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:46 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand met 34 persoonlijkheden.
Ik mag ze allemaalquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:46 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand met 34 persoonlijkheden.
Mocht je vragen hebben over verschillende soorten pallets, let me knowquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Promotie!!!!! Gevraagd worden voor een volgende topfunctie, voelt toch wel als een eer en een beloning naar arbeid en vertrouwen, voel me bronstig daardoor zelfs
Gefeliciteerd vriend, het is je gegund.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Promotie!!!!! Gevraagd worden voor een volgende topfunctie, voelt toch wel als een eer en een beloning naar arbeid en vertrouwen, voel me bronstig daardoor zelfs
koekoekquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mocht je vragen hebben over verschillende soorten pallets, let me know
quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet je te vinden.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Van pinten drinken naar Leffes.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we in Den Haag ook goede ervaringen mee.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Welke functie?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:00 schreef UitStraling het volgende:
God.quote:
Ey mooie manquote:
Ja dankjewel, gaat pas per 2 januari in maar dat geeft me de tijd om nog wat mensen te knuffelen die ik kwijt raak.quote:
Trots op jequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 06:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dankjewel, gaat pas per 2 januari in maar dat geeft me de tijd om nog wat mensen te knuffelen die ik kwijt raak.
Hallo goedemorgen.quote:
quote:
Ik voel me aangesprokenquote:
Hey favoriete mod sinds VK weg is.quote:
Tot uw dienstquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:04 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hey favoriete mod sinds VK weg is.
Ik vroeg jou ook niet meequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kamperen vind ik me toch echt iets te armoedig.
Hej ik ook, waar jij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:48 schreef Solotovski het volgende:
Nou Simon de bouvier kies mij ik heb op scouting gezeten
Wat is er dan zo lollig en leuk aan kamperen zonder mij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik vroeg jou ook niet mee
Dat jij er niet bij bentquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er dan zo lollig en leuk aan kamperen zonder mij?
Dat jij er niet bij bentquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er dan zo lollig en leuk aan kamperen zonder mij?
Jammer voor hun dat jij de hele dag op fok zit danquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen doen een moord om bij me in de buurt te zijn.
SOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jammer voor hun dat jij de hele dag op fok zit dan
Wie is hier nou de werkeloze?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jammer voor hun dat jij de hele dag op fok zit dan
En wie de succesvolle zakenmanquote:
Jij lijkt mij het type dat een bruine beer kan verslaan in een gevecht op leven en dood.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Kon ik maar over iets opscheppen op een anoniem internetforum
Jij het type dat op rolschaatsen door je woonkamer rijdt terwijl je je laat verwennen door de aziatische buurvrouwquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:09 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij lijkt mij het type dat een bruine beer kan verslaan in een gevecht op leven en dood.
Nee rolschaatsen zijn kk gayquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij het type dat op rolschaatsen door je woonkamer rijdt terwijl je je laat verwennen door de aziatische buurvrouw
Jaaaquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Kon ik maar over iets opscheppen op een anoniem internetforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |