abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189543229
quote:
In een afgelegen boerderij aan de Buitenhuizerweg bij Ruinerwold is een onbekende vader met zes kinderen ontdekt, die al jaren in de kelder van de boerderij woonden. Zij zouden wachten op 'het einde der tijden'.

De oudste zoon, een man van 25 jaar, verdween gisteren uit de boerderij en meldde zich bij een kroeg in Ruinerwold. Dat meldt een bron aan RTV Drenthe. De man was compleet verward, waarna de politie is gebeld. Ook burgemeester Roger de Groot van De Wolden is toen gewaarschuwd.

Trap achter de kast

De politie heeft de boerderij doorzocht en ontdekte achter een kast in de woonkamer een trap naar de kelder. Daar 'woonden' de vader en de vijf andere kinderen. De vader bleek enkele jaren geleden een herseninfarct te hebben gehad en lag in bed.

Het gezin, de kinderen zijn tussen de zestien en 25 jaar, had geen contact met de buitenwereld en leefde volledig zelfvoorzienend. Zij hadden een groentetuin en een geit en hielden zich daarmee in leven. De buren kenden het gezin niet. Volgens een buurman woonde er een man alleen en had hij de hele boerderij dichtgetimmerd. Op het erf liepen volgens hem enkele ganzen en een blaffende hond.

Alleen op de wereld
De politie heeft de familie uit huis gehaald en ondergebracht op een recreatiepark, terwijl de woning werd gecontroleerd op onder meer brandveiligheid. De kinderen zouden geen idee hebben dat er ook nog andere mensen op de wereld bestonden. Waar de moeder is, is niet bekend. De mogelijkheid bestaat dat zij 'begraven ligt' op het terrein.

De politie heeft de hele avond gezocht op het terrein en afgelopen nacht was het afgesloten. Politiewoordvoerder Ramona Venema bevestigt dat het gezin is gevonden in de boerderij. Volgens Venema zit de politie nog vol met vragen en doet het verder onderzoek.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)e-op-eind-der-tijden

Update, Woensdag 16 oktober:
Inmiddels is het nieuws over het gezin dat gevonden is in Ruinerwold langzaam aan het indalen. Er zijn nog altijd meer vragen dan antwoorden.
Maar wat weten we wel?

Het gezin
- Zondag trof de politie zes personen aan in een verlaten boerderij. Een vader met vijf kinderen.
- Het gezin had zich sinds 2010 afgesloten van de buitenwereld.
- De politie kwam daar nadat de oudste zoon van het gezin zich had gemeld bij een café in de buurt. Hij is het zevende lid van het gezin.
- De kinderen van het gezin zeggen in de leeftijd van 18 tot en met 25 jaar te zijn. Dat wordt nog onderzocht door de politie.
- Geen van de zeven gezinsleden staan ingeschreven bij de gemeentelijke basisadministratie.
- De zoon kwam vaker in het café. Getuigen zeggen dat ze hem zeker drie keer gezien hebben.
- De oudste zoon van het gezin is, ondanks dat het gezin van de buitenwereld is afgesloten, sinds juni dit jaar actief op social media.
- Inmiddels weten we dat de oudste zoon Jan heet.
- Via zijn social media werd bekend dat Jan een natuurliefhebber en website-manager van Josef B. was.
- Het gezin woonde eerder in Hasselt en Zwartsluis. Daarna verhuisde het naar Ruinerwold.

'De Oostenrijker'
- De huurder van de boerderij, Josef B., is door de politie opgepakt. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij vrijheidsberoving en het benadelen van de gezondheid van anderen. Morgen wordt hij voorgeleid aan de rechter-commissaris.
- Een oud-buurvrouw van het gezin zegt dat Josef B. in Hasselt een buurman van het gezin was.
- In verband met het onderzoek heeft de politie invallen gedaan bij een pand in Zwartsluis. Volgens enkele media had het gezin een winkeltje in dit pand. Mogelijk runde de vader het winkeltje samen met Josef B. Een aantal jaren geleden had het winkeltje ook een kantoor in Wenen.

- Ondertussen wordt Ruinerwold overspoeld door cameraploegen uit de hele wereld. Van Nieuw Zeeland tot Frankrijk. Vooral Oostenrijkse media zijn geïnteresseerd in het verhaal vanwege de identiteit van Josef B

https://www.rtvdrenthe.nl(...)-gezin-in-Ruinerwold
pi_189543246
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 09:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Die mocassins van hem zijn echt de bom. Zou hij die ook verkopen in een webshop ofzo?

[ afbeelding ]
_O-
pi_189543270
Hebben daar nu onze voorouders duizenden jaren geleden het begrip 'samenleving' voor bedacht. Dat de één goed is in het maken van schoenen en zich daar mee bezig houdt en de ander goed is in het hoeden van varkens en zich daar mee bezig houdt. Zelfvoorzienend zijn is terug gaan naar voorbij de grotbewoners, want die wisten ook al dat je in grotere groepen beter kon overleven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189543498
Nog een flimpje met pa op de roeimachine.
https://www.geenstijl.nl/(...)ader-van-ruinerwold/
pi_189544691
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2019 09:58 schreef IriYe het volgende:
Nog een flimpje met pa op de roeimachine.
https://www.geenstijl.nl/(...)ader-van-ruinerwold/
Als er geen kinderen in het spel zou zijn geweest, dan was dit de ultieme ´Showroom´.
pi_189544785
die roeivideo 8)7 8)7 8)7
pi_189545377
quote:
Vader Ruinerwold schreef online eigen evangelie, maar bereikte er vrijwel niemand mee
https://www.ad.nl/binnenl(...)iemand-mee~a439c788/

quote:
Video vader Ruinerwold duikt op: 'We zijn in oorlog tussen geesten beland'

De vader van het gezin dat vorige week werd gevonden in het Drentse Ruinerwold geloofde in een oorlog tussen goede en kwade geesten. Dat blijkt uit een video die is opgedoken en door de Telegraaf online is gezet. Vandaag wordt Gerrit Jan van D. voorgeleid bij de rechter-commissaris.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-ruinerwold-duikt-op
  maandag 21 oktober 2019 @ 12:11:16 #8
3542 Gia
User under construction
pi_189545738
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2019 09:58 schreef IriYe het volgende:
Nog een flimpje met pa op de roeimachine.
https://www.geenstijl.nl/(...)ader-van-ruinerwold/
Vind het toch knap gemaakt.
  maandag 21 oktober 2019 @ 12:34:29 #9
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189546010
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Vind het toch knap gemaakt.
Ja ik ook, die vent had een zaak kunnen beginnen met rustieke fitnessapperatuur. Low tech maar efficient.
pi_189549224
Vriend Ruinerwold-vader: Kinderen werden niet vastgehouden

Gerrit-Jan van D. (67), de vader van het gezin dat jarenlang in Ruinerwold in afzondering leefde, wilde zijn kinderen juist beschermen voor de buitenwereld. Zijn kinderen konden gewoon naar buiten als ze dat wilden.
https://www.gelderlander.(...)stgehouden~a5dfb7f9/

Voorarrest vader Gerrit-Jan van D. uit Ruinerwold met 14 dagen verlengd
https://www.gelderlander.(...)n-verlengd~ac94624b/
pi_189549540
Ik vind het toch wel erg fascinerend allemaal, die wiki alleen al, wat een werk! Wel handige tuiniertips. :P
pi_189549742
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2019 16:32 schreef IriYe het volgende:
Vriend Ruinerwold-vader: Kinderen werden niet vastgehouden

Gerrit-Jan van D. (67), de vader van het gezin dat jarenlang in Ruinerwold in afzondering leefde, wilde zijn kinderen juist beschermen voor de buitenwereld. Zijn kinderen konden gewoon naar buiten als ze dat wilden.
https://www.gelderlander.(...)stgehouden~a5dfb7f9/

Voorarrest vader Gerrit-Jan van D. uit Ruinerwold met 14 dagen verlengd
https://www.gelderlander.(...)n-verlengd~ac94624b/
Tuurlijk... Daarom was Jan ook bang voor het daglicht...
pi_189549824
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tuurlijk... Daarom was Jan ook bang voor het daglicht...
Jan kwam gewoon buiten. Ook overdag zoals te zien is op zijn foto's waar hij lekker zit te mediteren onder de bomen. En meerdere mensen hebben aangegeven Jan te hebben gezien, ook in Meppel op de werkplaats van Josef.
Eerlijk gezegd denk ik dat Jan wat te snel en teveel biertjes naarbinnen heeft gewerkt. Bang voor het daglicht blijkt zelfs pa niet te zijn, gezien zijn filmpjes en foto's die nu opduiken, dus het zal wel meevallen met die angst.
pi_189549870
Wat voor labeltje zou je nou op zo'n figuur plakken? Godsdienstwaanzin..narcistische persoonlijkheidsstoornis..is dat het? Vind het geen probleem als zo'n gekkie vrijelijk zijn gang gaat, maar dat hij zijn kinderen erin meesleept bevalt mij minder
pi_189549893
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:20 schreef IriYe het volgende:

Jan kwam gewoon buiten. Ook overdag zoals te zien is op zijn foto's waar hij lekker zit te mediteren onder de bomen. En meerdere mensen hebben aangegeven Jan te hebben gezien, ook in Meppel op de werkplaats van Josef.
Eerlijk gezegd denk ik dat Jan wat te snel en teveel biertjes naarbinnen heeft gewerkt. Bang voor het daglicht blijkt zelfs pa niet te zijn, gezien zijn filmpjes en foto's die nu opduiken, dus het zal wel meevallen met die angst.
Ik denk niet dat Jan gelogen heeft.
Eerder hebben de lui in de kroeg of de media het erbij verzonnen, is er een directe "bang voor daglicht" bron?
pi_189549940
Van het blog van de vader
http://johneagles.blogspot.com/search/label/Communism
quote:
December 3, 1990
How communism came to exist

In the beginning there was God's love. God's love was expressed by God in many ways. God's nature is to give out His love. God's nature is to give happiness to all.
Later, there came Satan's love. Satan expressed his love in many ways. Satan's nature is to spread his love. Satan's nature is to destroy the happiness of all.

To be God, that is not easy. Always you must sacrifice for the happiness of all people who are not loving God. To be God, you must always challenge yourself to sacrifice more of yourself, to give out more. You think it is so easy to love everyone when everyone is against you? When it is not easy for you to love the few people around you, how difficult is it for God to love everyone in the world!

To be love-giving, you need to be strict with yourself. You need to challenge yourself. You need to expand yourself. You always need to grow. Growth always involves a certain pain, also in the original world. What a joy, when you see how love and happiness results from your growth in pain!

For God, to make you, His child or servant-angel, to be like Him, He must treat you like God treats Himself. You think God makes life easy for Himself? Forget it. God puts you always in challenging situations, like He does it for Himself. When you accept the challenge, when you confront the difficulty, when you grow through the pain, then you have become a richer person. You are able to give out more love, to spread more happiness, to be more creative. God's nature is blossoming in you. Your unity with God becomes deeper and stronger.

And if you complain about the challenge? If you accuse God that He gives you difficulties? If you don't believe that the pain God gives you to digest is an expression of God's love? Then your nature becomes like that of Satan. Instead of God-centered, you become self-centered. Instead of love-giving, you become love-asking. Instead of creative, you become destructive, because you turn against God, and steal things instead of making things.

So you become a communist. All communists descend from parents like Satan.
There lies the choice for you. There is no in-between. Choose for God, growing in pain and spreading love and joy; -- or choose for Satan, for evil, resting in ease and spreading misery and hatred.

There is no in-between.
Die is al heel lang van het padje.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_189549985
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:26 schreef Za het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Jan gelogen heeft.
Eerder hebben de lui in de kroeg of de media het erbij verzonnen, is er een directe "bang voor daglicht" bron?
Ik beweer ook niet dat Jan gelogen heeft. Wel denk ik dat het onsamenhangend verhaal is geweest en daar is uiteindelijk een eigen draai aan gegeven, door in eerste instantie die lui van de kroeg.
pi_189551228
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:30 schreef OllieA het volgende:
Van het blog van de vader
http://johneagles.blogspot.com/search/label/Communism
[..]

Die is al heel lang van het padje.
En de communisten hebben t weer gedaan :')
pi_189552776
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:34 schreef IriYe het volgende:

Ik beweer ook niet dat Jan gelogen heeft. Wel denk ik dat het onsamenhangend verhaal is geweest en daar is uiteindelijk een eigen draai aan gegeven, door in eerste instantie die lui van de kroeg.
Denk ik ook.
Ik vind Jan fascinerend.
pi_189553011
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:25 schreef Za het volgende:

[..]

Denk ik ook.
Ik vind Jan fascinerend.
Ook al omdat hij vijf biertjes vrij vlot achterelkaar naar binnen kiepert. Dat kan alleen maar als hij eerder ook wel eens bier gedronken heeft.
pi_189553823
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:25 schreef Za het volgende:

[..]

Denk ik ook.
Ik vind Jan fascinerend.
Eens
pi_189555639
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:30 schreef OllieA het volgende:
Van het blog van de vader
http://johneagles.blogspot.com/search/label/Communism
[..]

Die is al heel lang van het padje.
Wat een held _O_
pi_189556074
Echt erg allemaal
pi_189556216
Wat heeft ie nou eigenlijk misdaan
pi_189556677
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 23:20 schreef woxxel het volgende:
Wat heeft ie nou eigenlijk misdaan
Juridisch:
Zijn kinderen niet ingeschreven 25-15 jaar geleden
Daardoor zijn zij onthouden van onderwijs en zorg ( ze bestonden niet)

Door de juridische feiten dient men te kijken naar misbruik en indicatie. Vooral die laatste kan heftig zijn.
pi_189556790
En daarnaast is het nogal vreemd het overlijden van je vrouw niet te melden, want waar is ze? En is ze wel op een natuurlijke wijze overleden?

Ik vind iedereen vandaag wat "lacherig" reageren, ja best een toffe peer op Social media, geen bedreiging. Dus zal wel meevallen.

1 waarom geen filmpjes met kinderen?
2 geen foto's en waarom niet aangemeld?
3 waarom hadden die kinderen geen vrienden?
4 waarom zegt Jan ontsnapt te zijn?

Iets stinkt er, omdat die kerels vier vrouwen vanaf hun jonge jeugd beïnvloed hebben. Waarom niet naar school met leeftijdsgenoten? Thuis onderwijs is officieel mogelijk maar blijkbaar was die aanvraag geen optie voor die pa.
pi_189556887
O ja leuk man, zo'n moestuintje en dikke boerderij, lekker doen waar je zin in hebt met je kids. Als ik dat zou doen dan loop ik direct tegen de volgende zaken aan:

School inspectie
Vergunningen
Belastingdienst
Gemeente
Ziekenhuizen verzekeringen
Jeugdzorg

Tja
pi_189556942
Daarnaast zou ik de laatste twee kinderen heel graag thuis hebben laten komen tijdens de bevalling,maar omdat een of andere idiote stagiaire en fanatiekeling daar anders overdacht moesten we onnodig naar het ziekenhuis.

Als hij hiermee gaat wegkomen, dan ga ik ook wat regeltjes over...
Refererend aan deze zaak.

Hierom dus heel interessant. :7
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 06:27:56 #30
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189558297
Wat een mediahysterie hierover.
Het maakt vooral duidelijk hoe slecht we nog kunnen omgaan met onaangepasten.
Iedereen in het stramien, gauw gauw!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 06:50:28 #31
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_189558353
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 06:27 schreef Ringo het volgende:
Wat een mediahysterie hierover.
Het maakt vooral duidelijk hoe slecht we nog kunnen omgaan met onaangepasten.
Iedereen in het stramien, gauw gauw!
inderdaad zeg
pi_189560047
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Juridisch:
Zijn kinderen niet ingeschreven 25-15 jaar geleden
Daardoor zijn zij onthouden van onderwijs en zorg ( ze bestonden niet)

Door de juridische feiten dient men te kijken naar misbruik en indicatie. Vooral die laatste kan heftig zijn.
Volgens De Telegraaf is Jan tweemaal in Canada geweest, in 2015 en in mei-juni van dit jaar.
Hoe kan dat zonder paspoort?
pi_189560256
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:20 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Volgens De Telegraaf is Jan tweemaal in Canada geweest, in 2015 en in mei-juni van dit jaar.
Hoe kan dat zonder paspoort?
Dat vroeg ik me ook af in topic 1.
pi_189560308
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 06:27 schreef Ringo het volgende:
Wat een mediahysterie hierover.
Het maakt vooral duidelijk hoe slecht we nog kunnen omgaan met onaangepasten.
Iedereen in het stramien, gauw gauw!
Ik wil geen gemeentebelasting betalen, bij welk loket moet ik me melden?
Ik vind dat mijn kinderen voldoende hebben aan een halve lesdag, als ik ze thuis laat krijg ik de school inspectie op bezoek.

Die regels gelden voor iedereen. Als hij dat niet wil had die inderdaad in Ohio moeten gaan zitten. Hebben ze daar nog de doodstraf?
pi_189560683
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:20 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Volgens De Telegraaf is Jan tweemaal in Canada geweest, in 2015 en in mei-juni van dit jaar.
Hoe kan dat zonder paspoort?
Dan is hij er misschien niet geweest. Iedereen kan wel zeggen dat hij ergens is geweest
pi_189560993
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik wil geen gemeentebelasting betalen, bij welk loket moet ik me melden?
Ik vind dat mijn kinderen voldoende hebben aan een halve lesdag, als ik ze thuis laat krijg ik de school inspectie op bezoek.

Die regels gelden voor iedereen. Als hij dat niet wil had die inderdaad in Ohio moeten gaan zitten. Hebben ze daar nog de doodstraf?
In Ohio zijn er geen regels?
pi_189561455
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik wil geen gemeentebelasting betalen, bij welk loket moet ik me melden?
Ik vind dat mijn kinderen voldoende hebben aan een halve lesdag, als ik ze thuis laat krijg ik de school inspectie op bezoek.

Die regels gelden voor iedereen. Als hij dat niet wil had die inderdaad in Ohio moeten gaan zitten. Hebben ze daar nog de doodstraf?
Op zich heb je wel gelijk, maar er leven in Nederland duizenden mensen onder de radar.
Veel vrouwen mogen niet naar buiten.
Volgens mij hadden al die kinderen de mogelijkheid om naar buiten te gaan en zelfs een ander leven te beginnen.(3).
Het OM & de media blazen dit verhaal enorm op met witwassen, het huis uit gevlucht , horrorkelder en ga zo maar even door.
Welke strafbare feiten er ooit overblijven zal nog moeten blijken.
Er zijn wel meer (geschikt voor showroom) achtige typetjes van dit kaliber in Nederland vrees ik.
pi_189561482
Ik zal vast dingen gemist hebben maar misschien wil iemand me even bijpraten.

- Wat voor belang had de klusjesman erbij om het gezin te onderhouden? (Ik neem aan niet voor het
geld want kinderen niet ingeschreven=geen kinderbijslag en vader ws geen uitkering).
- Hoe kwam de klusjesman aan het geld om de huur en alle betalingen en het onderhouden van het
gezin te betalen?
pi_189561867
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:13 schreef praadje het volgende:
Ik zal vast dingen gemist hebben maar misschien wil iemand me even bijpraten.

- Wat voor belang had de klusjesman erbij om het gezin te onderhouden? (Ik neem aan niet voor het
geld want kinderen niet ingeschreven=geen kinderbijslag en vader ws geen uitkering).
- Hoe kwam de klusjesman aan het geld om de huur en alle betalingen en het onderhouden van het
gezin te betalen?
Hij bleek een flinke erfenis gehad te hebben van zijn ante uit Oostenrijk.

En verder geen idee. Dat zullen ze nu wel uitzoeken.
pi_189561890
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:43 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

In Ohio zijn er geen regels?
Minder en anders.
pi_189561965
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:11 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Op zich heb je wel gelijk, maar er leven in Nederland duizenden mensen onder de radar.
Veel vrouwen mogen niet naar buiten.
Volgens mij hadden al die kinderen de mogelijkheid om naar buiten te gaan en zelfs een ander leven te beginnen.(3).
Het OM & de media blazen dit verhaal enorm op met witwassen, het huis uit gevlucht , horrorkelder en ga zo maar even door.
Welke strafbare feiten er ooit overblijven zal nog moeten blijken.
Er zijn wel meer (geschikt voor showroom) achtige typetjes van dit kaliber in Nederland vrees ik.
Woongroepen heb je overal. Kijk naar die gekken in Utrecht die leven van het licht.

Ik vind het juist prima dat ze die pa eens doorlichten. Twee kerels die daar met minderjarigen meiden zitten...

Ze mochten weg, tja waar naar toe? Die kerels hebben gezorgd voor een sociaal isolement. Nog een paar ideeën over de boze buitenwereld en ze blijven inderdaad "vrijwillig" bij papa op schoot zitten.
pi_189562569
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het juist prima dat ze die pa eens doorlichten. Twee kerels die daar met minderjarigen meiden zitten...
Waarom wil je er zo graag een Fritzl verhaal van maken? In bijna elk bericht van je haal je dit aan. Op dit moment blijkt het uit niets dat daar ook maar sprake van zou zijn. Er is geen enkele krant die hier ook maar iets over roept. En je hebt het ook telkens alleen over die arme minderjarige meiden. Wat is het verschil op dit moment met die broers dan (op Jan na)?
pi_189562653
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:16 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Waarom wil je er zo graag een Fritzl verhaal van maken? In bijna elk bericht van je haal je dit aan. Op dit moment blijkt het uit niets dat daar ook maar sprake van zou zijn. Er is geen enkele krant die hier ook maar iets over roept. En je hebt het ook telkens alleen over die arme minderjarige meiden. Wat is het verschil op dit moment met die broers dan (op Jan na)?
Je geeft zelf aan dat er een verschil is met Jan, ik heb geen idee.

We waren er allemaal niet bij, dus alles is gespeculeerd en info uit tweede/derde hand.

En liever geen fritzl
pi_189563078
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:16 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Waarom wil je er zo graag een Fritzl verhaal van maken? In bijna elk bericht van je haal je dit aan. Op dit moment blijkt het uit niets dat daar ook maar sprake van zou zijn. Er is geen enkele krant die hier ook maar iets over roept. En je hebt het ook telkens alleen over die arme minderjarige meiden. Wat is het verschil op dit moment met die broers dan (op Jan na)?
Dat dus.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_189563207
Als er al sprake is van misbruik zou ik eerder bang zijn dat de jongens zijn misbruikt.
pi_189563431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij bleek een flinke erfenis gehad te hebben van zijn ante uit Oostenrijk.

En verder geen idee. Dat zullen ze nu wel uitzoeken.
Thanks ^O^
pi_189563584
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:20 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Volgens De Telegraaf is Jan tweemaal in Canada geweest, in 2015 en in mei-juni van dit jaar.
Hoe kan dat zonder paspoort?
Wellicht dat Jan de enige is doe geregistreerd staat. Wellicht staan ze allemaal geregistreerd maar onder een andere naam. We weten het niet, we weten het niet.
pi_189563655
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:28 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Wellicht dat Jan de enige is doe geregistreerd staat. Wellicht staan ze allemaal geregistreerd maar onder een andere naam. We weten het niet, we weten het niet.
Dat zou goed mogelijk kunnen zijn.
pi_189563768
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je geeft zelf aan dat er een verschil is met Jan, ik heb geen idee.

We waren er allemaal niet bij, dus alles is gespeculeerd en info uit tweede/derde hand.

En liever geen fritzl
Een beetje logisch nadenken helpt al veel hoor ;)
Die meiden zijn niet seksueel misbruikt, in ieder geval niet gepenetreerd.
pi_189580193
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:38 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Een beetje logisch nadenken helpt al veel hoor ;)
Die meiden zijn niet seksueel misbruikt, in ieder geval niet gepenetreerd.
Nou, het zou theoretisch gezien wel zo kunnen zijn. Aangezien ze de bevallingen van de ‘kinderen’ ook thuis deden zonder enige hulp van buitenaf. Waar ze dan de babies hebben gelaten is het volgende vraagstuk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')