Ik vind de kwaliteit vd Mc echt vele malen beter. Die wordt pas vaak gebasht, terwijl het gewoon prima snackvoer is. Happy Italy vind ik niks. Het is eetbaar, maar ik wil meer dan eetbaar als ik uit eten ga.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:37 schreef Clubsoda het volgende: [..] Het wordt hier altijd zo gebasht, maar het was een prima bodem met een tamelijk overdreven hoeveelheid kaas, maar echt veel beter dan de Mac bijvoorbeeld terwijl het wel zo'n beetje in dezelfde prijsrange valt.
Ik zie er cordon bleu in.quote:
Weet k veel, ik had haast want lapo, voor je het weet loop je in de messen van de topicpolitiequote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
Als die op dat plaatje dat een echte Wiener is, dan onstpringt Eugenie de dans
Kan ook prima inderdaadquote:
Ik vind de frietjes van de Mac lekker maar omdat ze zo smal zijn, zijn ze na vier happen koud en dan zijn ze meh. Van de burgers vind ik de inhoud ok maar die broodjes zo akelig slap en flets. Ik heb zķ ontzettend vaak bij de Mac gegeten in mijn jeugd dat ik er zelden nog zin in heb.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit vd Mc echt vele malen beter. Die wordt pas vaak gebasht, terwijl het gewoon prima snackvoer is. Happy Italy vind ik niks. Het is eetbaar, maar ik wil meer dan eetbaar als ik uit eten ga.
Is dat kalfsvlees?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
Als die op dat plaatje dat een echte Wiener is, dan onstpringt Eugenie de dans
Die komen helemaal niet van een varken. Hiervoor met er een lief klein kalfje dood.quote:
Damn dat ben ik wel bedrogen met varkensschnitzel en kipschnitzelquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Die komen helemaal niet van een varken. Hiervoor met er een lief klein kalfje dood.
Ik vond het al lang duren ja.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet k veel, ik had haast want lapo, voor je het weet loop je in de messen van de topicpolitie
Ik lust alleen de hamburger en de frietjes. En vroegah (20 jaar geleden) nam ik de salade ook wel eens. Met thousand islandsdressing toen nog. En een hele andere salade dan nu.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind de frietjes van de Mac lekker maar omdat ze zo smal zijn, zijn ze na vier happen koud en dan zijn ze meh. Van de burgers vind ik de inhoud ok maar die broodjes zo akelig slap en flets. Ik heb zķ ontzettend vaak bij de Mac gegeten in mijn jeugd dat ik er zelden nog zin in heb.
Thanksquote:
Ja, die nam ik ook altijd. Naturel salade met 1000 islandsquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lust alleen de hamburger en de frietjes. En vroegah (20 jaar geleden) nam ik de salade ook wel eens. Met thousand islandsdressing toen nog. En een hele andere salade dan nu.
Dus ik kom er eigenlijk nooit.
Cordon bleuquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
niemand zegt dat het een wiener moet voorstellen dus dat verzinnen jullie erbij. Het is een schnitzel, om precies te zijn drie op een bord. En in dit geval zeg ik dat ze van een varken zijn. En het is mijn topic dus ik heb gelijk
Nee, maar ik gebruikte het als escape voor je gemoedsrust, omdat je niet voor niets 'arme Eugenie' als tt koos.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
niemand zegt dat het een wiener moet voorstellen dus dat verzinnen jullie erbij. Het is een schnitzel, om precies te zijn drie op een bord. En in dit geval zeg ik dat ze van een varken zijn. En het is mijn topic dus ik heb gelijk
Ik heb echt nog nooit lauwe frites gehad daar. Maar goed. Het is allebei natuurlijk gewoon goedkoop fast-food. Bij happy Italy krijg je ook gewoon analoogkaas op je pizza.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind de frietjes van de Mac lekker maar omdat ze zo smal zijn, zijn ze na vier happen koud
quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, die nam ik ook altijd. Naturel salade met 1000 islandstoen kwamen die shakers met een heel aardige tonijnsalade maar nu zijn alle salades zeer matig.
Ik schrok even. Maar ik ben daarna nog in Kaunas (Lit) bij de Mac geweest. Helpt wel als je Liesje aan boord hebt, voor zoietsquote:
Heb je Wiseguy McWiseface weer hoorquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:52 schreef Kreator het volgende:
Het is overigens Mc. Niet Mac. Er zit geen a in de naam.
Ik welquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit lauwe frites gehad daar. Maar goed. Het is allebei natuurlijk gewoon goedkoop fast-food. Bij happy Italy krijg je ook gewoon analoogkaas op je pizza.
De hoeveelheden pasta zijn echt niet normaal, maar ik vind het echt smakeloos. Ik ga er gewoon nooit meer naartoe.
Gisteren overigens wel heerlijk gegeten bij Carlinas. Zuid amerikaans.
Truste en goede reis alvast!quote:
Who died and made you baas of the topic?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet wat ik je ooit heb misdaan, maar je hebt nog nooit normaal op me gereageerd. Elke keer sinds je hier bent van die matige sneertjes.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je Wiseguy McWiseface weer hoor
Berg die messen maar weer op, hij is gaan slapen..quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Who died and made you baas of the topic?
*messen slijpt*
Naar de Mac gaan en een salade nemenquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al weet ik niet of ik die shakers nog geprobeerd heb. Huidige salades hoef ik niet iig
No prob, ik app hem welquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Berg die messen maar weer op, hij is gaan slapen..
Die lust(te) ik tenminstequote:Op zondag 20 oktober 2019 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Naar de Mac gaan en een salade nemen
Haaaaaaai. Of vark.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Eten wat je lustquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die lust(te) ik tenminsteEn hamburger (dé hamburger, niet een BigMac oid) met frietjes én salade is gewoon een prima maaltje voor af en toe
Ken het ook alleen van hierquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:05 schreef sigme het volgende:
Ik heb echt zelfs nog nooit gehoord van de Happy Italy. Een goedkope vreetschuurketen, maak ik eruit op?
Voor vijf of zes euro een berg pasta of een pizza. Vreetschuur voor gezinnen. Prijskwaliteit verhouding is wel een krappe voldoende.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:05 schreef sigme het volgende:
Ik heb echt zelfs nog nooit gehoord van de Happy Italy. Een goedkope vreetschuurketen, maak ik eruit op?
Wolbollen gaan ook nog komen. Best veel, maar daarvoor is meestal ook genoeg belangstelling. Ik kom wel even een hint geven als ik toch vriesruimte tekort lijkt te komenquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Varken is iets minder. Maar mocht er wat overblijven van een wandelend bolletje wol.
Ik ga er ook nooit alleen heenquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eten wat je lust![]()
Ik ga een paar keer per jaar naar de Mac, meestal in jong gezelschap. Of onderweg met haast/honger door de McDrive.
En dan is een burger menuutje (kip, in mijn geval, hamburgers zijn meh) inderdaad prima. Als ik in mijn eentje ben vind ik vrijwel altijd wel een reden om ergens anders net zo goed/beter en in ieder geval goedkoper te eten.
Dynamo Open Airquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Laatste keer Mc. Was een ontbijt Emmeloord, teru van Dynamo open Air 1999
quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Laatste keer Mc. Was een ontbijt Emmeloord, teru van Dynamo open Air 1999
Hartstikke prima voor jaquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:46 schreef Clubsoda het volgende:
Overigens vindt zogenaamd 'uit eten' bij zaken als de Happy Italy alleen plaats dankzij de aanwezigheid van een 7-jarige zonder zitvlees.
Is Koos nou eigenlijk jouw koter of je partnerquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hartstikke prima voor ja
Met een driejarige ook.
Gezellig met Koos alleen zul je me er niet vinden
Partner. Koter is Miepquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Is Koos nou eigenlijk jouw koter of je partner?
Collega/vriend wil graag met mij naar Zusjes. Zij vond het geweldig. Ik ga mee en zie welquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ken het ook alleen van hierVerder nooit van gehoord of geweest..
Er schijnt wel zo'n zusjes in de buurt te zijn.. Is met veel bombarie geopend, maar weinig goeds over gehoord tot zover.
Ik ben er ook wel eens geweest.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Veel mensen die hier op Dynamo Open Air komen of zijn geweest.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Haaaaaaai. Of vark.FantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar tien kilo is me veel en veel teveel, ik hou het helaas dus wel bij mijn eigen slagertje hier qua vark
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Huh, wat een rare stelling dan dat die de noordelijkste zijn?quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
Laatste keer Mac was in de meest noordelijke ter wereldin Murmansk.
Wat op zich grappig is, want die in Rovaniemi (kerstmandorp in Finland) is officieel de noordelijkste.. Maar ligt feitelijk een stuk zuidelijker.
Klopt. Komt meer omdat die daar zowat op de poolcirkel ligt en dat voor veel kuddevolk de beschaving daar eindigt en Pinguinstan begint.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Huh, wat een rare stelling dan dat die de noordelijkste zijn?
Zit al een tijdje in de Oosterstraat, vlak bij de Jumbo.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:05 schreef sigme het volgende:
Sjongejongequote:Op zondag 20 oktober 2019 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt. Komt meer omdat die daar zowat op de poolcirkel ligt en dat voor veel kuddevolk de beschaving daar eindigt en Pinguinstan begint.
Murmansk heeft er 3
Ik ken het van de mensen die er hier over pratenquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:05 schreef sigme het volgende:
McDonald’s. Als je het afkort de Mac. Denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het van de mensen die er hier over pratenNooit geweest.
Ik weet overigens ook nooit of het nou McDonalds of MacDonalds is. Vind het ook niet heel erg belangrijk om dat 'goed' te schrijven.
Net heerlijk eten met peterseliewortelZijn er ook supermarkten die dat verkopen, of moet je er echt voor naar de markt?
Misschien komt daar mijn verwarring vandaan. dat het beiden gebruikt wordt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:40 schreef Lienekien het volgende:
McDonald’s. Als je het afkort de Mac. Denk ik.
Veel kaas is wel geweldig voor pizzaquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:40 schreef Myraela het volgende:
Ik was een poosje terug bij de Happy Italy, zelfs dit dorp heeft er eentje.Was met de lunch, had zelf een prima broodje met veel pecorino. Vriendin had een pizza met echt een belachelijke laag kaas en een sprinkeltje spinazie. Zag er stiekem wel goddelijk uit. En dodelijk.
Heel soms heeft AH ze, ik vond ze eens naast de groene asperges.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het van de mensen die er hier over pratenNooit geweest.
Ik weet overigens ook nooit of het nou McDonalds of MacDonalds is. Vind het ook niet heel erg belangrijk om dat 'goed' te schrijven.
Net heerlijk eten met peterseliewortelZijn er ook supermarkten die dat verkopen, of moet je er echt voor naar de markt?
Eten daar is wel lekker. Maar toen wij er waren, duurde alles zo belachelijk lang. Krijg je een gerechtje van 2 hapjes, moet je daarna weer een half uur wachten. Toch met trek naar huis gegaan ondanks het onbeperkte eten. Mijn geduld is wel beperkt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Collega/vriend wil graag met mij naar Zusjes. Zij vond het geweldig. Ik ga mee en zie wel
Nooit gezien!quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:41 schreef fietsie het volgende:
Heel soms heeft AH ze, ik vond ze eens naast de groene asperges.
Ik had hier 2 rijtjes van ruim een meter lang peterseliewortel gezaaid. Er is er 1 opgekomen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nooit gezien!Maar ik ga hier meestal naar de dichtstbijzijnde kleine AH, misschien dat de grote AH het wel heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thuis dus toch nog maar even naar de five-guys
[ Bericht 4% gewijzigd door Barreltje op 20-10-2019 21:34:58 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Jammer. Ik had het nog nooit gehadquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:43 schreef fietsie het volgende:
Ik had hier 2 rijtjes van ruim een meter lang peterseliewortel gezaaid. Er is er 1 opgekomen.
Ik snipper in de jaren dat ze wel opkomen (...) er 1 bij bijvoorbeeld het koken van wortelen gewoon in de pan.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer. Ik had het nog nooit gehadZiet er uit als pastinaak, maar smaakt toch echt meer naar eh..peterselie
Handschoenen aan, wat azijn in het water en een RVS pan gebruiken, en er is weinig sprake van verdriet.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Schorseneren heb ik ook nog nooi tgehadwtf doe ik in CUL huh. Maar de benaming keukenmeidenverdriet weerhoudt me een beetje.
Veel kaas wel, maar wat ik had was meer kaas dan wat anders. Ik geloof mezelf bijna niet als ik zeg “dit was teveel kaas”.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel kaas is wel geweldig voor pizza
Het is een bijzondere uitspraak, maar ik denk dat het in zeldzame gevallen wel degelijk opgaatquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Veel kaas wel, maar wat ik had was meer kaas dan wat anders. Ik geloof mezelf bijna niet als ik zeg “dit was teveel kaas”.
Ja, voor kaas kan je mij bijna wakker maken. Maar dit was mij te gek. Ook niet echt lekker, terwijl ik kaas al snel lekker vindquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een bijzondere uitspraak, maar ik denk dat het in zeldzame gevallen wel degelijk opgaat
Ik heb t idee dat ze erg jonge goedkope fabriekskaas gebruikenquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, voor kaas kan je mij bijna wakker maken. Maar dit was mij te gek. Ook niet echt lekker, terwijl ik kaas al snel lekker vind
Kiezen tussen plakkerige handen (of in ieder geval hoop gedoe met schillen) of plakkerige pan en makkelijk de gekookte schil eraf halen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Schorseneren heb ik ook nog nooi tgehadwtf doe ik in CUL huh. Maar de benaming keukenmeidenverdriet weerhoudt me een beetje.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Veel kaas wel, maar wat ik had was meer kaas dan wat anders. Ik geloof mezelf bijna niet als ik zeg “dit was teveel kaas”.
Oh, dan zal ik er eens naar kijken. Net afgelopen weken buitenproportioneel veel in de Oosterstraat geweest, heb een nieuwe bril gekocht bij Optiek Magnifiek.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zit al een tijdje in de Oosterstraat, vlak bij de Jumbo.
Ik heb er nog nooit gegeten, trouwens.
Klopt, daar worden ze nog steeds vaak gegeten.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn Vlaamse stiefvader maakte vroeger vaak schorseneren. Weet niet of het daar misschien gebruikelijker is? Maar vond het nooit zo lekker. Zurig, maar dan maakte hij het wel in een bechamelsaus. Meh. Maar niet vies.
Ook prima.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Die komen helemaal niet van een varken. Hiervoor met er een lief klein kalfje dood.
Citroen ging er inderdaad ook in, maar van zichzelf zijn die dingen ook al wat zuur toch? En ik sta er een beetje hetzelfde in dan. Behalve dan het stukje over bloemkool, bloemkool is liefde.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
Klopt, daar worden ze nog steeds vaak gegeten.
Mijn moeder (Vlaams van origine) maakt ze geregeld met een citroen-bechamelsaus. Ik vind t in de categorie: bloemkool. Niet vies, maar ook weinig wow-factor.
Daar was ik laatst nog. Ik vond het niks. Vet en geen smaak.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor Tapas ga ik graag naar El Mundo in Utrecht![]()
Oh mijn ervaring is weer heel andersquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar was ik laatst nog. Ik vond het niks. Vet en geen smaak.
Overigens zijn ze wel consistent, want ik was er 6 jaar terug ook en er was *niks* veranderd in de gerechten. En blijkbaar is daar een markt voor, want het is er dus al jaren druk.
La cubanita is te doen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh mijn ervaring is weer heel andersik vind het zusje dan weer niks. Tip voor een ander tapas restaurant?
Ik heb ze één keer te pakken gekregen, in béchamel in de oven, ik vond het heerlijk. Maar ja, die andere twee hier in huis vonden het nogal 'meh'.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn Vlaamse stiefvader maakte vroeger vaak schorseneren. Weet niet of het daar misschien gebruikelijker is? Maar vond het nooit zo lekker. Zurig, maar dan maakte hij het wel in een bechamelsaus. Meh. Maar niet vies.
Ik heb afgelopen zomer in Velp (gelderland) heerlijk tapas gegeten, volgens mij geen keten.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh mijn ervaring is weer heel andersik vind het zusje dan weer niks. Tip voor een ander tapas restaurant?
La casita of Buddha asian tapas?quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer in Velp (gelderland) heerlijk tapas gegeten, volgens mij geen keten.
La casita.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
La casita of Buddha asian tapas?
Je hebt gelijk..quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kiezen tussen plakkerige handen (of in ieder geval hoop gedoe met schillen) of plakkerige pan en makkelijk de gekookte schil eraf halen.
[..]![]()
@:barreltje: leuk verslag! Volgens mij wel een foto dubbel want ik zag geen ribloze ribben
Als je hier uit de buurt komt en je hebt wat geld over zou ik De Steenen Tafel aanraden (tijdens de restaurantweek is het wat betaalbaarder)quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Handige informatie voor mensen uit de omgeving.
Ik heb wel eens een saus gemaakt van knoflook, heel veel gedroogde kruiden, kookroom, en spekes en daarin broccoli, vrij klein gesneden. Niet vooraf gekookt, maar in dat sausje warm gemaakt en dat over de pastaquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:52 schreef Zilverberk het volgende:
Ik had vanmiddag wel broccoli in huis, maar geen aardappels.
Ik zou niet weten wat voor écht lekkers je met broccoli kan maken met pasta of rijst. Jullie wel?
We aten dus assorti groenten (ui, paprika, sperziebonen, zoete aardappel) gewokt in zwarte bonen -knoflook saus.Met rijst.
Ka La Ma Yuk; Ossehaas met broccoliquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:52 schreef Zilverberk het volgende:
Ik had vanmiddag wel broccoli in huis, maar geen aardappels.
Ik zou niet weten wat voor écht lekkers je met broccoli kan maken met pasta of rijst. Jullie wel?
We aten dus assorti groenten (ui, paprika, sperziebonen, zoete aardappel) gewokt in zwarte bonen -knoflook saus.Met rijst.
Klinkt goed!quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een saus gemaakt van knoflook, heel veel gedroogde kruiden, kookroom, en spekes en daarin broccoli, vrij klein gesneden. Niet vooraf gekookt, maar in dat sausje warm gemaakt en dat over de pasta
Ossehaas heb ik niet standaard in huis.quote:Op zondag 20 oktober 2019 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ka La Ma Yuk; Ossehaas met broccoli
De rest vd familie is op pad ja, maar ik heb een druk programma; afgelopen dagen had ik hulp om huis gereed te maken voor de glaszetters die maandag en dinsdag komen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 22:41 schreef AnneX het volgende:
So fietsie...ben je de heeeele herfstvakantie allenig?
Goed menu voor vandaag AXquote:Op zondag 20 oktober 2019 22:41 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag en vanavond was ik alleen en door jullie!!! ben ik helemaal 15 km. enkele reis naar de mac gereden voor een kleintje frites-kleine milkshake en 6 kipnuggets.
Heerlijk.
Thuis had ik al een Heel pak café noir opgegeten. Die lagen al weken in de kast.
@:sigme: hoeveel vriesruimte heb je staan? voor al het vlees.
Hier alleen zo’n kleine met 2 laden onder de koelkast voor brood bjv.
Wat een goed cv.quote:Op zondag 20 oktober 2019 22:55 schreef Blues het volgende:
Mijn rijtje crewdata
https://fokcrew.nl/user/8136
Op reis?quote:Op maandag 21 oktober 2019 04:25 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen zonnestraaltjes van me
uitgecheckt, ontbijtje zit erin, water is bijgevuld, over een kwartiertje komt de bus of zo.
Welnee. Hij kan gewoon terug lezen maar daar komt hij niet voorquote:
Hier las ik over heen maarquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:24 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kom graag bij de Zwarte Vosch in Utrecht, daar hebben ze tapas en pinchos. Meer het Spaanse tapasgevoel dan bij iedere andere Nederlandse tapastent waar ik ben geweest. En ze hebben tinto de verano
Ik wil het nog niet jinxenquote:Op maandag 21 oktober 2019 07:30 schreef Barreltje het volgende:
Succes met de terugreis flesje! Hopelijk loopt ie iets meer voorspoedig... over lopen gesproken.. hoe gaat het met je enkel?
Een goede wandeling gewenstquote:Op maandag 21 oktober 2019 07:29 schreef sigme het volgende:
Mogge. Vrije dag / thuiswerkdag vandaag. Eens even zien of er van dat thuiswerken ook echt wat komt. Gelukkig heb ik nog verlofuren genoeg, van het soort dat per se in 2019 moet worden opgenomen. Ik had eigenlijk nog 3 weekjes Spanje gepland, in november, maar dat zit er niet in dit jaar. Dus verlof over!
Nu even lummelen totdat het licht genoeg is om met al die honden naar buiten te gaan.
Hoe zat dat ook al weer met het verplicht opnemen van dagen/ uren?quote:Op maandag 21 oktober 2019 07:29 schreef sigme het volgende:
Mogge. Vrije dag / thuiswerkdag vandaag. Eens even zien of er van dat thuiswerken ook echt wat komt. Gelukkig heb ik nog verlofuren genoeg, van het soort dat per se in 2019 moet worden opgenomen. Ik had eigenlijk nog 3 weekjes Spanje gepland, in november, maar dat zit er niet in dit jaar. Dus verlof over!
Nu even lummelen totdat het licht genoeg is om met al die honden naar buiten te gaan.
Er zijn verschillende soorten verlofuren:quote:Op maandag 21 oktober 2019 07:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook al weer met het verplicht opnemen van dagen/ uren?
Is dat iets wettelijks of doen bedrijven zelf maar wat?
Dat had ik met Malta Air ook. Heenweg ultra-krap (kan nooit legaal zijn) en terugweg een stuk beter.quote:Op maandag 21 oktober 2019 07:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu op flight mode. De beenruimte is alvast een stuk beter dan op de heenweg
Dat doet praten over de Mac met jequote:Op zondag 20 oktober 2019 22:41 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag en vanavond was ik alleen en door jullie!!! ben ik helemaal 15 km. enkele reis naar de mac gereden voor een kleintje frites-kleine milkshake en 6 kipnuggets.
Heerlijk.
Thuis had ik al een Heel pak café noir opgegeten. Die lagen al weken in de kast.
@:sigme: hoeveel vriesruimte heb je staan? voor al het vlees.
Hier alleen zo’n kleine met 2 laden onder de koelkast voor brood bjv.
Dat doet onze kat ook direct na het eten!quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Ochtendwandeling hier ook gehad. Voer zit er ook in, dus druk doen binnen 10 seconde.
Komt door de energiestoot die ze dan krijgen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doet onze kat ook direct na het eten!Echt, helemaal wild en gek en rennen en zo.
Het wordt verdacht.
quote:
Ik weet niet wat voor heftige keuzes je hebt op een druilerige maandag. Vandaag wil ik juist wel huishouden doen. Denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]is ook nog jong
ok, ik wil iets doen vandaag. En niet huishouden. Niet WoW. Niet op de bank hangen met een film/serie.
Er zijn geen musea open, dat sowieso niet en volgens mij komt er ook nog regenquote:Op maandag 21 oktober 2019 09:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet wat voor heftige keuzes je hebt op een druilerige maandag. Vandaag wil ik juist wel huishouden doen. Denk ik.
Ik mis de auto ook door de week.quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn geen musea open, dat sowieso niet en volgens mij komt er ook nog regen![]()
Dit is zo'n 'had ik maar een auto' dagje
Godsamme.quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:48 schreef Isabeau het volgende:
En de film waar ik nog heen wil draait uiteraard niet in onze bioscoop![]()
![]()
Ik ben inmiddels vriendinnen in de buurt aan het whatsappenquote:
Je bent hier welkom, maar is klote-end treinen en we kunnen niet iets gaan doen buiten de deur.quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels vriendinnen in de buurt aan het whatsappen
Muppet kan toch wandelen?quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Je bent hier welkom, maar is klote-end treinen en we kunnen niet iets gaan doen buiten de deur.
Ja, maar muppet mag niet te lang wandelen (dus zeg 3 kwartier) en dat gaat in pup-tempo, dus dan kom je... 1 km ver. Ofzo.quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Muppet kan toch wandelen?
Ik heb al een reactie op whatsappModerne techniek
Waarom mag ze niet te lang wandelen ?quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar muppet mag niet te lang wandelen (dus zeg 3 kwartier) en dat gaat in pup-tempo, dus dan kom je... 1 km ver. Ofzo.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Ja, maar muppet mag niet te lang wandelen (dus zeg 3 kwartier) en dat gaat in pup-tempo, dus dan kom je... 1 km ver. Ofzo.
ok, dit verklaart de enorme hoeveelheid kinderfilms in de bioscoopquote:Op maandag 21 oktober 2019 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVakantie
Zo naar Blijdorp met twee Slowaakse dames en vier kids
quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Haaaaaaai. Of vark.Ik ben net een paar weken gestopt met vleesetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(maar ben er wel blij mee hoor
)
Anders had ik het graag besteld. Varken was altijd mijn lievelings (maar helaas vooral levend. Nipte voorsprong).Snobs have more fun!
KLIK!
En een paraplu hoop ik.quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVakantie
Zo naar Blijdorp met twee Slowaakse dames en vier kids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha...wij ook in Praag! Eind jaren ‘90 en nog niet massaal toeristisch.quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doet praten over de Mac met je
Wel heerlijke frietjes, alleen na een tijdje dus lauwig/koud (want ik prop niet het hele zakje binnen een minuut naar binnen duh) en dan niet lekker meer. Laatste keer McDonalds kan ik me niet herinneren. Nou ja, qua eten. Laatste keer binnen was in Praag want enige niet-stinkende wc's in die stad
Omdat nog puppy. Ze zeggen 'gemiddeld' 10 minuten per maand (aan 1 stuk) dat ze oud zijn. Pup heeft voldoende rust nodig om zowel geestelijk als lichamelijk te kunnen verwerken wat er gedaan is.quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waarom mag ze niet te lang wandelen ?
Veel plezierquote:Op maandag 21 oktober 2019 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]dan wacht ik nog even met wandelen met jullie. Komt vanzelf goed
Inmiddels een lunchafspraak, dus ik ga wat doen
Welkom thuis Flessie!quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer op Schiphol. Wat een takkeweer is het hier zeg
Ah, ze is er dus blij mee.quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Op/met de knuffel van @:Kaatje
[ afbeelding ]
Ja het is beeldig.quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Ze zijn echt heftig groot, die oren, ik vind het prachtig
Ik heb 'm, die (nieuwe) Ooni/Uuni. Ik vind 't een grappig ding.quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Ooni (Uuni) Pro Houtgestookte Pizzaoven?
De laatste versie hebben we via iets crowdfunderigs besteld en komt komend voorjaar. We hebben net een shit load aan hout binnen die we niet opgestookt krijgen deze winter n onze mini-Jotul, dus dat wordt veel pizza bakken daarna.![]()
Zeg maar dit ding, maar dan weer een nieuwe versie:
https://www.kookpunt.nl/o(...)LEAYYAyABEgJJAfD_BwE
@:lonaa: pups oren zijn magistraal zeg.
Misschien ga ik dan wel gebraden karbonaadjes bij je op de stoep en en in de tuin leggen, net zo lang tot je de verleiding niet meer kan weerstaanquote:Op maandag 21 oktober 2019 10:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben net een paar weken gestopt met vleeseten(maar ben er wel blij mee hoor
)
Anders had ik het graag besteld. Varken was altijd mijn lievelings (maar helaas vooral levend. Nipte voorsprong).
quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En een paraplu hoop ik.
Wat een weertje zegTwee stuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En geen idee wat de dames verder van plan zijn
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Deze komt in mei 2020 op de markt. Zou met hout moeten gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb 'm, die (nieuwe) Ooni/Uuni. Ik vind 't een grappig ding.
[ afbeelding ]
Maar met jouw hout ga je er niks aan hebben, want je stookt die Ooni op de bijbehorende houtpellets. En daar kan je ook echt niet mee smokkelen, dan werkt het niet.
Je moet een mooie échte houtgestookte pizzaoven zoeken!
Haha!quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:53 schreef Clubsoda het volgende:
Zo ben ik ook benieuwd naar de kangoeroe die loopt als een mensenjongen
Oh, op echt hout! Leuk. Dat moet dan een grotere zijn dan wat ik heb, daar zou geen normaal hout in passen. Ben benieuwd wat jij ervan vindt!quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Deze komt in mei 2020 op de markt. Zou met hout moeten gaan.
We zullen het zien.![]()
Leuk dat jij hem ook hebt.
Nee joh. Loden jas uitgetrokken en superblij mee. En het doet niet eens pijn. Het blijkt veel makkelijker dan ik dacht en ik ben er heel gelukkig mee.quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien ga ik dan wel gebraden karbonaadjes bij je op de stoep en en in de tuin leggen, net zo lang tot je de verleiding niet meer kan weerstaan.
Ja het is wel een groot ding. Al moeten we ons haardhout nog wel klieven hoor. Formaat aanmaakhout, schat ik.quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, op echt hout! Leuk. Dat moet dan een grotere zijn dan wat ik heb, daar zou geen normaal hout in passen. Ben benieuwd wat jij ervan vindt!
quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee joh. Loden jas uitgetrokken en superblij mee. En het doet niet eens pijn. Het blijkt veel makkelijker dan ik dacht en ik ben er heel gelukkig mee.![]()
Het worst()elen met het voornemen was vele malen erger dan gewoon geen vlees meer eten. Dat blijkt dus echt geen probleem.
Mis het wel eens hoor, als ik iets lekkers zie. Maar het is me de moeite gewoon niet meer waard. Ik denk altijd maar: ik kan ook niet elke dag kaviaar eten, terwijl ik daar ook dol op ben. Dus ja, schouders ophalen en weer door.
Valt allemaal réuze mee.
Ik dacht echt dat het een heel ding was. Maar het gewoon niet meer in je mond stoppen is best simpel. Ik maakte er voor mijzelf een enorme prestatie van (toen ik nog vlees at en overwoog ermee te stoppen). Als ik dat ooit zou kunnen, was ik een ware held.quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:19 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Voorlopig niet mijn richting, maar dat heeft meer te maken met hoe ik mijn leven inricht, dan met dat ik nou zo nodig per se vlees zou moeten eten.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:53 schreef Clubsoda het volgende:
Zo ben ik ook benieuwd naar de kangoeroe die loopt als een mensenjongen
Als je het maar naar je zin hebt tochquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Twee stuksEn geen idee wat de dames verder van plan zijn
Er is best wel veel te kijken en te doen onder dak daar, met af en toe een regenachtig sprintje naar een volgend gebouwquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Twee stuksEn geen idee wat de dames verder van plan zijn
Hmm had het er toevallig van het weekend over...quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:37 schreef Blues het volgende:
Ik zou ook makkelijk vleeschloos door het leven kunnen
Ik realiseer met vaak niet eens als ik boodschappen doe of iets bestel bij een restaurant dat er bij de gerechten geen vlees zit
Nou ik realiseer het me op zich wel, maar ik kies ook vaak zat vegetarisch als me dat lekkerder lijktquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:37 schreef Blues het volgende:
Ik realiseer met vaak niet eens als ik boodschappen doe of iets bestel bij een restaurant dat er bij de gerechten geen vlees zit
Dan neemt je pens het grootste deel van je schoot in beslagquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:40 schreef Jag�rtrut het volgende:
Soms wou ik dat ik 200 kilo woog, zodat m'n schoot groot genoeg was voor allebei....
Nee en dat moet ik ook toegeven: wij aten al best vaak (al dan niet bewust) vegetarisch.quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:37 schreef Blues het volgende:
Veilig aan de grondquote:Op maandag 21 oktober 2019 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer op Schiphol. Wat een takkeweer is het hier zeg
quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het is beeldig.![]()
Er loopt vast ergens een grote hond met véél te kleine oren.
Foutje bij de assemblage.
Onze kater Dirk is per ongeluk op de band van de konijnen terecht gekomen. Er moet ergens een wit konijn rondlopen dat kan sluipen als een poes, in plaats van de hele dag hupsen.
Maar het zijn wel de leukste. Die maandagochtendmodelletjes.
Nepduitserquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:43 schreef Jagärtrut het volgende:
wij eten thuis redelijk weinig vlees, de duutser sowieso niet. Daarom bestel ik juist bij uiteten gaan vlees...
Ik heb je vaker over Netflix zien praten in het kader van milieu/dierenwelzijn maar ik snap 'm niet. Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:48 schreef derLudolf het volgende:
Ik wil niet zonder dierlijke producten door het leven. Vind het meestal gewoon lekker.
Ik vlieg niet, koop niet zoveel kleren en zit niet uren aan Netflix gekluisterd.
Maar je kunt wel besluiten zelf dat niet meer te eten. Ik snap niet zo hoe het afhangt van de omgeving, wat je in je mond stopt. Mijn man eet ook gewoon vlees (hoewel hij het prima vindt het níet te eten, dat geef ik toe).quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm had het er toevallig van het weekend over...
hier blijft doorgaans het vlees beperkt tot het avondeten. Vleeswaren ligt zelden tot nooit in mijn koelkast... want het wordt toch niet gegeten.
Avondeten komt het wel regelmatig op tafel maar doorgaans niet in exorbitante hoeveelheden ook.
Dat vlees bij het avondeten gaat ook binnenkort niet minder worden gezien mijn escapades met de J met zeer beperkt dieet. Die wel gewoon “onbeperkt” vlees kan eten. Voor hem is dat dus een belangrijk deel van de maaltijd. Ook qua voedingsstoffen valt dat niet te compenseren met de standaardnootjes en peultjes.
Pro tip: gehaktballen maken en in plakjes snijden. Likje mosterd op t brood, schijfjes erop, klaar.quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:51 schreef derLudolf het volgende:
Vleeswaren op brood heb ik ook niet zo vaak, maar da's meer omdat die goedkope meuk niet lekker vind. Eet best vaak jam.
juist. Mijn man eet vegetarisch, maar ik niet. Soms wel schipperen met koken, maar we komen daar meestal prima uit.quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar je kunt wel besluiten zelf dat niet meer te eten. Ik snap niet zo hoe het afhangt van de omgeving, wat je in je mond stopt. Mijn man eet ook gewoon vlees (hoewel hij het prima vindt het níet te eten, dat geef ik toe).
Voor mij is het echt een persoonlijke keuze en is het niet ingegeven door omgevingsfactoren. Ik heb ook nooit in overweging genomen dat mijn man mee zou moeten doen. Dat maakt het ook makkelijker hoor, dat snap ik. Als je iets gewoon liever zelf niet meer wilt doen, is het niet zo ingewikkeld.
Dat is erg lekker inderdaadquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pro tip: gehaktballen maken en in plakjes snijden. Likje mosterd op t brood, schijfjes erop, klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Loopt die crowdfunding nog?quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Deze komt in mei 2020 op de markt. Zou met hout moeten gaan.
We zullen het zien.![]()
Leuk dat jij hem ook hebt.
Ben je nog steeds bij die man met die vegetarische nick hier op Fok eigenlijk? Die uit 2004 zegmaar? #dtvquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar je kunt wel besluiten zelf dat niet meer te eten. Ik snap niet zo hoe het afhangt van de omgeving, wat je in je mond stopt. Mijn man eet ook gewoon vlees (hoewel hij het prima vindt het níet te eten, dat geef ik toe).
Voor mij is het echt een persoonlijke keuze en is het niet ingegeven door omgevingsfactoren. Ik heb ook nooit in overweging genomen dat mijn man mee zou moeten doen. Dat maakt het ook makkelijker hoor, dat snap ik. Als je iets gewoon liever zelf niet meer wilt doen, is het niet zo ingewikkeld.
wow! Ik geef die van mij gewoon zo nu en dan, als ik er aan denk water. Nu je het zegt, hoogste tijd!quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net aan de hand van mijn plantenlijst de planten water gegeven. HandigAlles heeft nu de juiste standplaats en ik weet wat de waterbehoeften zijn van iedere plant. Over een paar weken weet ik het vast uit mijn hoofd maar voor nu is die lijst wel handig.
#inspiredbylonaa
quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net aan de hand van mijn plantenlijst de planten water gegeven. HandigAlles heeft nu de juiste standplaats en ik weet wat de waterbehoeften zijn van iedere plant. Over een paar weken weet ik het vast uit mijn hoofd maar voor nu is die lijst wel handig.
#inspiredbylonaa
Nee volgens mij afgesloten. Ik zal vanavond even een linkje vragen aan die pizzabakker hier thuis.quote:
Ik ook ja, maar ik heb er ook maar 2. Die er al 8 jaar staan ook. Prima dingenquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wow! Ik geef die van mij gewoon zo nu en dan, als ik er aan denk water. Nu je het zegt, hoogste tijd!
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je nog steeds bij die man met die vegetarische nick hier op Fok eigenlijk? Die uit 2004 zegmaar? #dtv
Uiteindelijk komt het neer op bijna de hele bubs 1x per week een een aantal 2x. Maar ik weet dus wel welke in de laatste groep horen en daar ging het me voornamelijk om. Het kan allemaal nog ingewikkelder met nevelen enzo maar ik heb daar (nog) geen zin in.quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wow! Ik geef die van mij gewoon zo nu en dan, als ik er aan denk water. Nu je het zegt, hoogste tijd!
Dank!quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee volgens mij afgesloten. Ik zal vanavond even een linkje vragen aan die pizzabakker hier thuis.
Gewoon zelf maken die vleeswarenquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:51 schreef derLudolf het volgende:
Vleeswaren op brood heb ik ook niet zo vaak, maar da's meer omdat die goedkope meuk niet lekker vind. Eet best vaak jam.
Streaming an hour of video per week it says, uses more electricity in a year than two new refrigeratorsquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb je vaker over Netflix zien praten in het kader van milieu/dierenwelzijn maar ik snap 'm niet. Heb ik iets gemist?
Oh, ja, dat doe ik geregeldquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pro tip: gehaktballen maken en in plakjes snijden. Likje mosterd op t brood, schijfjes erop, klaar.
Hmm, ok. Nou, dan ben ik ook goed bezig want ik vermijd Netflixquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Streaming an hour of video per week it says, uses more electricity in a year than two new refrigerators
Kijk, al die datacentres roepen allemaal dat ze groene stroom gebruiken, maar ja, als je biomassa in een kolencentrale gooit is dat haast nog slechter dan kolen zelf. En alle groene stroom die ze daar gebruiken, had ook naar huishoudens kunnen gaan. 100% groene stroom is slechts een administratief trucje.
Veel zal het niet helpen, maar in dat opzicht zou Nederland ook niets hoeven doen
quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
Oh en ik kocht een wasmachine en warmtepompdroger. Trommel van 8kgmatching pair van AEG.
Voel me heel volwassen ineens. M’n eerste eigen wasmachinedeed voorheen zelf de was bij m’n ouders en in Zweden bij een wasserette.
Ik vind het knap. Goed bezigquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens ben ik wel een lousy vegetariër hoor, want ik eet nog wel vis.
Ik durfde het niet aan alles in één keer vaarwel te zeggen. Maar als ik al zie hoe gaaf ik dit nu vind, lukt de vis ook wel. Ik was bang dat ik enorm veel zelfmeelij zou krijgen als ik alles in één keer zou opgeven. Man, ik jankte al bij het idéé (- en daar lijkt stoppen met roken wel op, vind ik)
Voor mij staat de kans van slagen voorop, en daar heb ik even tijd voor nodig. Nu dus nog eventjes (soms een beetje) vis en dan langzaam verder naar écht vegetarisch eten.
Het is nu al echt zo prettig, dat ik denk: die vis afschaffen, red ik ook wel.
Nu wel graag een stuckje vegetarische drooche worst ontwikkelen, alstublieft.
OH ik krijg echt de vliegende aids aan mijn nekharen van die huichelachtige wannabe termenquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu wel graag een stuckje vegetarische drooche worst ontwikkelen, alstublieft.
Ook leukquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken die vleeswaren
* FranticDJ heeft net z’n knie verdraaid en m’n steunkous ligt in Zweden :’)
Maar even wat fabrieken met een windsel..
Zelf oliebollen gaan halen en check meteen of pup ze lustquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:12 schreef Lonaa het volgende:
Er is kermis in het Volkspark.Kermis kan me verder gestolen worden maar ik heb zo'n zin in oliebollen... Volkspark is loopbaar, ook voor pup. Wel veel indrukken. Ik twijfel nog even verder.
Oliebollen![]()
Oh ik heb ook zo'n zin om weer te gaan bakkenquote:
Ja, misschien ga ik wel even snel zelf.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf oliebollen gaan halen en check meteen of pup ze lust
Nee joh, heerlijk dat er vervanging is voor die behoefte. Groot fan van.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH ik krijg echt de vliegende aids aan mijn nekharen van die huichelachtige wannabe termen
gewoon niet doen man.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand een recept voor oliebollen uit de airfryer trouwens?
Nou ik zit wel al uit te kijken naar al die dagen die ik nu ook thuis nog vakantie heb jaquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee joh, heerlijk dat er vervanging is voor die behoefte. Groot fan van.![]()
En het is ook gewoon een grappie hč? 'Nét echt', zeg maar.
Gewoon niet kopen als je dat stom vindt. Gaat voor veel dingen op. Kalm maar.![]()
Ben je al weer in je huisje? Fijn thuiskomen? <-- altijd een heerlijk onderdeel van vakantievieren, vind ik. Ik loop dan altijd een beetje als toerist door mijn eigen huis. 'Oh wat een mooi fornuuuuiiiiissss!'
Jaaaaquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik zit wel al uit te kijken naar al die dagen die ik nu ook thuis nog vakantie heb ja
Wat een grappig experiment. Ik geloof er niets van dat het mogelijk is maar ik zie het je graag proberen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat zal welquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een grappig experiment. Ik geloof er niets van dat het mogelijk is maar ik zie het je graag proberen.
Not sure if trollingquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk t wel, maar je gaat een heel ander effect krijgen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een grappig experiment. Ik geloof er niets van dat het mogelijk is maar ik zie het je graag proberen.
Mensen zitten me wel een beetje raar aan te kijken nu ik eind oktober met een korte broek aan in de trein zitquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
JaaaaDat zijn vaak eigenlijk wel de beste vakantiedagen. Lekker lamballen in je eigen stulp. Hier ook groot fan van (ook wel van op reis gaan hoor, maar nooit ķf ķf).
Dafuqquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:24 schreef Lonaa het volgende:
I was right: https://www.koopmans.com/(...)-de-oven-oviebollen/
Als ik met goed herinner heb ik er wel eens iets over gelezen. Op fb is een AF pagina van een man die er heel veel verstand van heeft, en die had vorig jaar iets geplaatst. Philips chef heet die paginaquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zal welhet heet niet voor niets OLIEbollen hé. Er moet iets creatiefs voor komen. Als het al kan.
mja dan kan ik echt elke avond 2 compleet verschillende maaltijden gaan koken.quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wauw, er zit gist in. Koopmans heeft ook een oliebollenmix met bakpoederquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:24 schreef Lonaa het volgende:
I was right: https://www.koopmans.com/(...)-de-oven-oviebollen/
Ik wil over Happy Italy iets zeggen.. je moet enk ik kijken naar prijs / kwaliteit verhouding...voor het geld krijg je goed te eten.. het is een eenvoudig concept, maar ik denk dat je daar ook niet gaat eten als je avondje gezellig uit gaat... Het is er erg netjes en bediening ook plezierig, tenminste, wat wij ervaren hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit vd Mc echt vele malen beter. Die wordt pas vaak gebasht, terwijl het gewoon prima snackvoer is. Happy Italy vind ik niks. Het is eetbaar, maar ik wil meer dan eetbaar als ik uit eten ga.
Jij bent nog even in de fase van "wel dingen in je mond stoppen"?quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja dan kan ik echt elke avond 2 compleet verschillende maaltijden gaan koken.
sorry.. maar dat gaat iets verder dan puur dingen niet in je mond stoppen
daarbij snap ik wel dat je mij niet probeert te overtuigen dus ik voel me verder ook niet aangevallen.
maar in de categorie er over nadenken... vind ik het op dit moment gewoon even geen optie.
ook al heb je natuurlijk een punt
Ineens snap ik best waarom jouw ouders zich bezorgd maken over je fysieke gesteldheid.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken die vleeswaren
* FranticDJ heeft net z’n knie verdraaid en m’n steunkous ligt in Zweden :’)
Maar even wat fabrieken met een windsel..
Dat was Flesquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ineens snap ik best waarom jouw ouders zich bezorgd maken over je fysieke gesteldheid.
Het is gewoon nodig want je doet het zelf niet.
Je wordt al oud he... tijd om geleerd te hebben op jezelf te passen.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanaf Schiphol toch niet?quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen zitten me wel een beetje raar aan te kijken nu ik eind oktober met een korte broek aan in de trein zit
En Zilverberk.quote:
Ik denk niet dat je enorm tijdrovend verschillende dingen hoeft te koken.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja dan kan ik echt elke avond 2 compleet verschillende maaltijden gaan koken.
sorry.. maar dat gaat iets verder dan puur dingen niet in je mond stoppen
daarbij snap ik wel dat je mij niet probeert te overtuigen dus ik voel me verder ook niet aangevallen.
maar in de categorie er over nadenken... vind ik het op dit moment gewoon even geen optie.
ook al heb je natuurlijk een punt
Als Zilverberk toch gewoon?quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:52 schreef derLudolf het volgende:
En Zilverberk.
Want die zag ik ergens aangeven dat hij/zij hier al veel langer rond hangt
Ik zit niet vaak op de laptop op FOK! en zie nu in ene je avatar. De Nederlandse vlag. Wow. dat is bijvoorbeeld op Twitter wel een beetje fout. Hoe is dat hier op FOK!?quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En Zilverberk.
Want die zag ik ergens aangeven dat hij/zij hier al veel langer rond hangt
quote:Op maandag 21 oktober 2019 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is de vlag van Schleswig-Holstein.
Oh jee ga je weer iemand stevig de waarheid vertellen?quote:
Mag hoorquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je enorm tijdrovend verschillende dingen hoeft te koken.
Maar maakt niet uit, want ik heb makkelijk lullen: ik ben overtuigd van hoe ik het nu doe en dan raak je al snel in de modus: 'mensen, hoe moeilijk kan het wezen!' Enthousiasme (en verbazing dat het me dus lukt).
Heeft allemaal geen moer met jou en jouw leven te maken. Ik hoef ook echt geen verantwoording over hoe anderen het doen. Ik wil gewoon even spuien over mijn eigen culinaire bezigheden.
Anitaaaa!quote:
Die is nog maar enkele maanden hierquote:Op maandag 21 oktober 2019 13:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Als Zilverberk toch gewoon?
Oh lunchwandelen!
Als Zilverberk wel ja.quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die is nog maar enkele maanden hier
Als enorm belezen iemand moet je toch wel weten waar een omgekeerde vlag voor staat. En als je de media en beetje volgt waarom die nu gebruikt wordt.quote:Op maandag 21 oktober 2019 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zit niet vaak op de laptop op FOK! en zie nu in ene je avatar. De Nederlandse vlag. Wow. dat is bijvoorbeeld op Twitter wel een beetje fout. Hoe is dat hier op FOK!?
Op andere media zijn het vaak wel een beetje foute gasten die de vlag als wapenfeit hebben.
Ze is ook gewoon aan het prikken voor een reactiequote:Op maandag 21 oktober 2019 14:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als enorm belezen iemand moet je toch wel weten waar een omgekeerde vlag voor staat. En als je de media en beetje volgt waarom die nu gebruikt wordt.
Als iemand een nieuw account aanmaakt, dan stelt diegene zich wel voor "jow dit is mijn nieuwe account"quote:
oh jee, is het een boerenprotest, "lekker dwars doen tegen de staat" ja?quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als enorm belezen iemand moet je toch wel weten waar een omgekeerde vlag voor staat. En als je de media en beetje volgt waarom die nu gebruikt wordt.
Als dat is waar het protest volgens jou voor staat...quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jee, is het een boerenprotest, "lekker dwars doen tegen de staat" ja?![]()
Ik vraag gewoon wat. Leg me geen woorden in de mond.quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als dat is waar het protest volgens jou voor staat...
Worst-kaas-scenario?quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:58 schreef Lonaa het volgende:
Dees: https://www.closetcooking.com/hungarian-mushroom-soup/
Later op de avond nog even wat kaas en worst op eten dus lichte avondmaaltijd.
Dat doe jij toch ook?quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon wat. Leg me geen woorden in de mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |