abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 oktober 2019 @ 19:08:52 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189535120
Tijd voor een nieuw topic, het is voor mij al even een poos geleden dat ik er een heb aangemaakt.



Veel users struinen hier al jaren rond en fok! bestaat dit jaar 20 jaar.
Dus vond ik het eens tijd voor een soort van jubileum topic.

Vandaar dat het me leuk leek om eens een paar mooie herinneringen op te duiken.
Legendarische Users en legendarische topics.
Misschien ook leuk om weer eens een uit topic uit het slop te trekken en weer eens heerlijk gaan bakkeleien.

Dus om meteen met de deur in huis te trappen.

Het topic: https://forum.fok.nl/topic/1996967 De wereld populatie neemt toe ze moeten van ons af!
Aantal delen: 2
TS User: antibildberg
Reden: pfff waar te beginnen, als er een topic hier op BNW was waar het BNW gehalte van af droop was het dit topic wel, Bijna alles kwam hierbij naar voren, van persoonlijk drama tot het bijna volledig uitroeien van de mensheid.
De reden waarom ik deze koos was vanwege onder meer de user zelf die deze starte, hij begon namelijk de post met eigen ervaring en bracht daarmee een pracht van een openingspostrant die zijn gelijke niet kent, ja andere topics zoals het algemene complot topic heeft natuurlijk ook dit soort informatie gehad, maar dit pareltje zorgde destijds voor een behoorlijk toestroom van veel users naar dit bizzare topic.

Helaas kwam aan het topic na 2 delen een einde nadat Lavenderr de stekker er uit trok! Aangezien het compleet van het OP afdwaalde en enorm veel geveegd moest worden.
Ah good times!! ~O>
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 20 oktober 2019 @ 19:50:51 #2
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189535875
Ziggy en J0kkebr0k. Beiden kwamen altijd met ijzersterke info en materiaal. Weet nog een topic over een shooting paar jaar geleden geen idee meer waar, maar een user beweerde dat ze in het hotel zat nabij en op het balkon had geschuild terwijl de kogels hun om de oren vlogen. J0kkebr0k had het allemaal opgezocht want er klopte geen zier van het verhaal er bleef geen spaan van heel en vroeg daarom naar meer info zoals de naam van het hotel maar dat was opeens privé. Die madam was erna ook pleite :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:07:34 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189537693
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 19:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ziggy en J0kkebr0k. Beiden kwamen altijd met ijzersterke info en materiaal. Weet nog een topic over een shooting paar jaar geleden geen idee meer waar, maar een user beweerde dat ze in het hotel zat nabij en op het balkon had geschuild terwijl de kogels hun om de oren vlogen. J0kkebr0k had het allemaal opgezocht want er klopte geen zier van het verhaal er bleef geen spaan van heel en vroeg daarom naar meer info zoals de naam van het hotel maar dat was opeens privé. Die madam was erna ook pleite :{w
Heb dit vaker gehoord, helaas blijft er geen spaan meer van heel als je zelf weinig hebt een link topic naam de betreffende schietpartij etc.
Succes met zoeken, als ik een gok moet geven algemeen complot topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:11:07 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_189537785
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 19:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ziggy en J0kkebr0k. Beiden kwamen altijd met ijzersterke info en materiaal. Weet nog een topic over een shooting paar jaar geleden geen idee meer waar, maar een user beweerde dat ze in het hotel zat nabij en op het balkon had geschuild terwijl de kogels hun om de oren vlogen. J0kkebr0k had het allemaal opgezocht want er klopte geen zier van het verhaal er bleef geen spaan van heel en vroeg daarom naar meer info zoals de naam van het hotel maar dat was opeens privé. Die madam was erna ook pleite :{w
Volgens mij is J0kkebr0k daarna zelf helemaal ‘ontspoord’ als complot-gekkie. :+
pi_189538099
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Volgens mij is J0kkebr0k daarna zelf helemaal ‘ontspoord’ als complot-gekkie. :+
Heeft te maken met dat men hier geen spaan van zijn verhalen heel liet dus ongetwijfeld zit hij nu ook op een ja-knikkers forum 8-)
Conscience do cost.
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:32:10 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189538228
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 19:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ziggy en J0kkebr0k. Beiden kwamen altijd met ijzersterke info en materiaal. Weet nog een topic over een shooting paar jaar geleden geen idee meer waar, maar een user beweerde dat ze in het hotel zat nabij en op het balkon had geschuild terwijl de kogels hun om de oren vlogen. J0kkebr0k had het allemaal opgezocht want er klopte geen zier van het verhaal er bleef geen spaan van heel en vroeg daarom naar meer info zoals de naam van het hotel maar dat was opeens privé. Die madam was erna ook pleite :{w
Oh en als je gelijk en constant als leugenaar word neergezet zou je dan nog willen blijven als je even je verhaal wil doen?

Nou nee, zie verhaaltje van vis1980 in Sandy Hook topic over hoe mensen wel niet het leven zuur word gemaakt door doorgedraaide complot terroristen... Ja ik noem het terroristen want dat is exact wat ze doen.. iemand terroriseren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:49:37 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189538591
Dat was een gevalletje van 'liar liar pants on fire'. Was niets terroriseren aan, naam geven van het hotel en de kous was af. Vergeet ons aller El_Matador oftewel Mata niet of Zoonvaneengeweer en Overstekende Kameel. Waar zijn ze gebleven? Ontspoord, werkeloos en in de goot? Zoveel goede informatie aangedragen door al deze mensen ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:52:40 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189538641
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat was een gevalletje van 'liar liar pants on fire'. Was niets terroriseren aan, naam geven van het hotel en de kous was af. Vergeet ons aller El_Matador oftewel Mata niet of Zoonvaneengeweer en Overstekende Kameel. Waar zijn ze gebleven? Ontspoord, werkeloos en in de goot? Zoveel goede informatie aangedragen door al deze mensen ^O^
Dat is de beste theorie van jou in jaren, keep up the good work!

Maar goed snuffel maar even het topic op en we zullen het terug lezen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:56:40 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189538707
Geen beginnen aan, ga echt niet in al die topics zoeken en linkjes plaatsen. Doet er ook niet toe. Lambiekje mag eigenlijk ook niet ontbreken. Zelfs die heeft de pijp aan m gegeven wat dit forum betreft :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 20 oktober 2019 @ 22:26:55 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189539277
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Geen beginnen aan, ga echt niet in al die topics zoeken en linkjes plaatsen. Doet er ook niet toe. Lambiekje mag eigenlijk ook niet ontbreken. Zelfs die heeft de pijp aan m gegeven wat dit forum betreft :{w
Doet er wel toe, jij haalt iets aan.. ik zal je een hint geven ( heb zo een idee waar het over ging)
Schutter liep over het strand.

Tja lambiek.. nja er bestaat een kans dat hem iets overkomen is, aangezien hij fobie voor doktoren ( nog zacht uitgedrukt) heeft, acht ik die kans niet klein.
Alsnog zoiets gun je niemand.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 20 oktober 2019 @ 23:09:15 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189540103
Fijn om te horen dat je zoiets niemand gunt. Dat moet hem dan niet zo heel lang geleden zijn overkomen, ik heb even gekeken 20 dagen geleden was hij nog ingelogd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 oktober 2019 @ 00:04:35 #12
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189540807
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 22:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Doet er wel toe, jij haalt iets aan.. ik zal je een hint geven ( heb zo een idee waar het over ging)
Schutter liep over het strand.

Tja lambiek.. nja er bestaat een kans dat hem iets overkomen is, aangezien hij fobie voor doktoren ( nog zacht uitgedrukt) heeft, acht ik die kans niet klein.
Alsnog zoiets gun je niemand.
Lambiekje werd over de jaren steeds extremer en gewelddadiger ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189540872
Mooi topic, al die herinneringen. Zoveel users waarvan je nooit meer iets hoort en die veel bijgedragen hebben aan BNW ^O^.
pi_189541536
francorex en het Flat Earth topic zijn natuurlijk het meest legendarisch. Hét schoolvoorbeeld van vingers in je oren en heel hard "Tralalalalala" blèren. :D Bleef verbaal altijd heel beleefd, en was enorm standvastig '(wou niets maar dan ook niets van bewijs tegen de platte aarde horen), alleen zijn selectieve genegeer was wel enorm onbeschoft.
  Moderator maandag 21 oktober 2019 @ 07:06:16 #15
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189541955
Prachtig initiatief guyv! _O_
Ik denk ook nog even na...
A child is born with no state of mind.
  maandag 21 oktober 2019 @ 07:34:26 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189542062
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Fijn om te horen dat je zoiets niemand gunt. Dat moet hem dan niet zo heel lang geleden zijn overkomen, ik heb even gekeken 20 dagen geleden was hij nog ingelogd.
Niks moet, het was een wild idee.

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
Mooi topic, al die herinneringen. Zoveel users waarvan je nooit meer iets hoort en die veel bijgedragen hebben aan BNW ^O^.
Jup!
Een el_matador,Tribal Wars,en natuurlijk lambiekje anitbildeberg en vele anderen.

Over Mata kan ik erg kort zijn.
We wachten nog steeds op zijn super simpele maanlanding debunk theorie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189542638
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 07:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niks moet, het was een wild idee.
[..]

Jup!
Een el_matador,Tribal Wars,en natuurlijk lambiekje anitbildeberg en vele anderen.

Over Mata kan ik erg kort zijn.
We wachten nog steeds op zijn super simpele maanlanding debunk theorie.
Oh ja, tribalwars. _O-

Die ging in de bossen z'n eigen samenleving opstarten, en hij was nooit meer gezien. :P
pi_189542738
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Oh ja, tribalwars. _O-

Die ging in de bossen z'n eigen samenleving opstarten, en hij was nooit meer gezien. :P
Volgens mij is hij later nog actief geweest als de Cameraman_uit_Colombia (of iets in die geest).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189542751
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Volgens mij is hij later nog actief geweest als de Cameraman_uit_Colombia (of iets in die geest).
Nee, dat was een ander, El_Matador. Ook niet helemaal fris als je het mij vraagt.
  maandag 21 oktober 2019 @ 12:37:42 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189546047
De altijd kalme en rationele Summers - the queen of memes mag zeker niet ontbreken. Dan was Izzy er nog een tijd en Japie ^O^ . En de memorabele kloons van J0kkebr0k _O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 oktober 2019 @ 12:45:30 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189546129
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Oh ja, tribalwars. _O-

Die ging in de bossen z'n eigen samenleving opstarten, en hij was nooit meer gezien. :P
Zonder internet hè . Dus.. niet zo vreemd
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189548971
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zonder internet hè . Dus.. niet zo vreemd
Zou hij het dan toch gedaan hebben? :D

Ik zou 'm nog helpen met een website bouwen. Was een rare vogel, maar niet onaardig.
pi_189549574
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:37 schreef controlaltdelete het volgende:
De altijd kalme en rationele Summers - the queen of memes mag zeker niet ontbreken. Dan was Izzy er nog een tijd en Japie ^O^ . En de memorabele kloons van J0kkebr0k _O-
Oh ja, Izzy. Die was ik vergeten. Jokkebrok en Japie niet.
We hadden hier toch ook een topic over een man die samen met zijn zus onder water gewogen moest worden? Of was dat op TRU? Weet jij de naam nog van die user Cad?
  maandag 21 oktober 2019 @ 18:08:44 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189550440
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 16:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ja, Izzy. Die was ik vergeten. Jokkebrok en Japie niet.
We hadden hier toch ook een topic over een man die samen met zijn zus onder water gewogen moest worden? Of was dat op TRU? Weet jij de naam nog van die user Cad?
Dat was denk ik op TRU het zegt mij niks eerlijk gezegd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 oktober 2019 @ 18:12:55 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189550481
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 16:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Zou hij het dan toch gedaan hebben? :D

Ik zou 'm nog helpen met een website bouwen. Was een rare vogel, maar niet onaardig.
Zeker geen onaardige gozer, kreeg een verbod op BNW puur vanwege zijn eigen bestwil (meen ik), kon je tenminste redelijke normale conversatie mee voeren.

Oh en illusions leuk dat je FE aanhaalt maar dat topic staat gewoon nog open, het ging me meer om oudere memorabele topics die momenteel gesloten zijn.

Een prachtig stukje tekst uit OP of andere posts om eens weer ff terug te lezen is ook altijd erg tof.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 oktober 2019 @ 18:14:37 #26
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189550508
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zeker geen onaardige gozer, kreeg een verbod op BNW puur vanwege zijn eigen bestwil (meen ik), kon je tenminste redelijke normale conversatie mee voeren.

Oh en illusions leuk dat je FE aanhaalt maar dat topic staat gewoon nog open, het ging me meer om oudere memorabele topics die momenteel gesloten zijn.

Een prachtig stukje tekst uit OP of andere posts om eens weer ff terug te lezen is ook altijd erg tof.
Het big pharma topic bijvoorbeeld? Dat heeft nog best lang gelopen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189550568
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat was denk ik op TRU het zegt mij niks eerlijk gezegd.
Dat zal dan wel :Y. Hij moest zich onder water laten wegen samen met zijn zus. Ik zal toch eens goed nadenken wie die user was en of het op TRU of BNW stond. Was zó bizar. Dat heb jij volgens mij ook wel gelezen, maar ja, was bijna 10 jaar geleden, gok ik.
  maandag 21 oktober 2019 @ 18:21:55 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189550579
Oh en de chemtrails natuurlijk :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189550626
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zal dan wel :Y. Hij moest zich onder water laten wegen samen met zijn zus. Ik zal toch eens goed nadenken wie die user was en of het op TRU of BNW stond. Was zó bizar. Dat heb jij volgens mij ook wel gelezen, maar ja, was bijna 10 jaar geleden, gok ik.
ik herinner mij deze wel:

R&P / Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....

Hoe ik mij die herinner geen idee want toen zat ik nog lang niet op FOK!, misschien is die nog eens teruggekomen of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189550806
quote:
16s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

ik herinner mij deze wel:

R&P / Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....

Hoe ik mij die herinner geen idee want toen zat ik nog lang niet op FOK!, misschien is die nog eens teruggekomen of zo.
Oh wat goed! Dankjewel !!
Die was het idd. Heb zo gelachen :D
Heb daar ook nog gepost las ik :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 21-10-2019 18:44:20 ]
pi_189550857
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zeker geen onaardige gozer, kreeg een verbod op BNW puur vanwege zijn eigen bestwil (meen ik), kon je tenminste redelijke normale conversatie mee voeren.

Oh en illusions leuk dat je FE aanhaalt maar dat topic staat gewoon nog open, het ging me meer om oudere memorabele topics die momenteel gesloten zijn.

Een prachtig stukje tekst uit OP of andere posts om eens weer ff terug te lezen is ook altijd erg tof.
Mja, in principe zijn topics alleen gesloten als er toevallig na de laatste post geen deel meer is geopend, of omdat het volgens regelgeving gesloten is.

Anders is het gewoon een oud topic met een melding of je zeker weet dat je m omhoog wilt kicken. ;)
pi_189550972
Wat top om dat weer eens te lezen. Die reacties _O_
  maandag 21 oktober 2019 @ 19:37:31 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189551802
quote:
16s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

ik herinner mij deze wel:

R&P / Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....

Hoe ik mij die herinner geen idee want toen zat ik nog lang niet op FOK!, misschien is die nog eens teruggekomen of zo.
Wtf XD
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 oktober 2019 @ 19:39:26 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189551834
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het big pharma topic bijvoorbeeld? Dat heeft nog best lang gelopen.
Ah goeie .. sinds boekje weg is word er ook niet meer gepost.

Jammer had nog graag willen weten wat zijn gedachte was over melatonine :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189551883
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wtf XD
Lachen he? Ik heb beide topics gelezen en weer tranen van het lachen :D _O-
pi_189551896
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah goeie .. sinds boekje weg is word er ook niet meer gepost.

Jammer had nog graag willen weten wat zijn gedachte was over melatonine :)
Zeker jammer. Er is een heel stel topics die het kicken best waard zijn.
  maandag 21 oktober 2019 @ 19:47:42 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189552002
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah goeie .. sinds boekje weg is word er ook niet meer gepost.

Jammer had nog graag willen weten wat zijn gedachte was over melatonine :)
Denk niet dat je daar nog een zinnig antwoord op had gekregen :) Die ging volledig op de alle wetenschappers zijn evil en moeten dood toer.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 oktober 2019 @ 22:02:21 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189554827
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zeker jammer. Er is een heel stel topics die het kicken best waard zijn.
Welke zullen we omhoog kicken?
Merk dat bnw niet meer zo populair is als vroeger.. of nja er word minder gepost..
Tijd voor goeie kick van een oud maar populair en interessant topic 😏
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 oktober 2019 @ 22:05:21 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189554884
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk niet dat je daar nog een zinnig antwoord op had gekregen :) Die ging volledig op de alle wetenschappers zijn evil en moeten dood toer.
Yeah i know.. maar toch het is ook niet echt medicatie.
Eerder een soort van hormoon.
Aangezien ons lichaam het zelf aanmaakt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189556348
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Welke zullen we omhoog kicken?
Merk dat bnw niet meer zo populair is als vroeger.. of nja er word minder gepost..
Tijd voor goeie kick van een oud maar populair en interessant topic 😏
Deze bijvoorbeeld: BNW / Het cultureel marxisme... #5
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:38:11 #41
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189560893
Dit is nog geen reeks, maar loopt wel al een tijd. Heeft pas een kickje gehad. En is best interessant en ook wel bizar te noemen: BNW / Het Germaanse Occulte
A child is born with no state of mind.
pi_189561019
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Welke zullen we omhoog kicken?
Merk dat bnw niet meer zo populair is als vroeger.. of nja er word minder gepost..
Tijd voor goeie kick van een oud maar populair en interessant topic 😏
Die van dat Germaanse occulte was een goeie kick.

En de dalende populariteit is volgens mij omdat Fok gewoon minder bezoekers krijgt, niet BNW-specifiek. Een hoop andere subfora hebben er ook flink onder te lijden, KAA bijv. of K&W.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:58:34 #43
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_189561261
Even volgen.
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:04:00 #44
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189561322
En deze: BNW / Internationaal kinderhandel en pedofielennetwerk #3
Loopt al een tijd met aardig wat nuttige info.
Ook was Epstien hier al besproken voor het breaking news was.
A child is born with no state of mind.
pi_189561610
Lichtkogel over het hoofd zien
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:53:17 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189562181
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:21 schreef Ali_boo het volgende:
Lichtkogel over het hoofd zien
Was dat niet Mata :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189594520
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

Was dat niet Mata :D
Nope , hij is verhuisd naar truth-zone. Daar nog steeds actief.
Zijn er meer actief die eerst hier posten.
There is only one religion
pi_189594562
Het LHBGT(etc) topic vond ik wel een vlammend topic.
There is only one religion
pi_189594583
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:21 schreef Ali_boo het volgende:
Lichtkogel over het hoofd zien
Ali over het hoofd zien
There is only one religion
  donderdag 24 oktober 2019 @ 10:45:12 #50
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189594784
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:16 schreef Dance99Vv het volgende:
Het LHBGT(etc) topic vond ik wel een vlammend topic.
O ja werd ook weggelachen. Zie in welke regenboog-unicorn-wereld we nu verkeren 2 jaar na dato?

quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:19 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ali over het hoofd zien
Jou over het hoofd zien,al zien we je hier nu ook niet meer. Je was toch zelfs een tijdje mod?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189594808
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Jou over het hoofd zien,al zien we je hier nu ook niet meer. Je was toch zelfs een tijdje mod?
:X
There is only one religion
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:17:46 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189596116
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

O ja werd ook weggelachen. Zie in welke regenboog-unicorn-wereld we nu verkeren 2 jaar na dato?
Hoe is die nu anders dan 2 jaar geleden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:40:32 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189596469
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

O ja werd ook weggelachen. Zie in welke regenboog-unicorn-wereld we nu verkeren 2 jaar na dato?
[..]

Hier is het grauw en grijs..
Unicorns ben ik nog niet tegen gekomen.

Ik snap nog steeds niet wat daar eigenlijk het probleem van is, op het transgender idee na.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 24 oktober 2019 @ 13:21:44 #54
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189596962
De Het ronde huis topics. Die las ik al voordat ik me registreerde, want daarin staat de beste info over het onderwerp op internet. Volgens mij putten veel andere bronnen eruit. De fitties zijn niet zo leuk om te lezen, maar het heeft IRL wel de nodige impact gehad.
Ik denk dat die topicreeks van alle BNW topics het meeste invloed buiten FOK! heeft gehad.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 15:36:08 #55
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_189715563
Leuk topic, ik ben 16 jaar geleden op FOK! gestuit toen ik 9/11 dingen begon te googelen en hier nooit meer weg gegaan, eerst veel lurkend, later schrijvend en naarmate ik nu ouder wordt weer veel meer lurkend, toch is BNW eigenlijk altijd min of meer een vaste stek geweest tot ik het helemaal zat was en hier amper nog kwam...

Echt bizar zijn ze niet, wel de 2 topics die mij het meest zijn bijgebleven, BNW / H.A.A.R.P. , niet alleen omdat ik laatst via FB met een bekende hierover in de clinch ging en al haast was vergeten dat ik 12 jaar terug met godbeter het KNMI heen en weer liep te mailen, en meneer met linkjes en gezeur om z'n hoofd sloeg omdat hij me naar mijn zin niet serieus nam. :')
Ook hebben A-Tuinhek & ik elkaar in dat topic leren kennen, god wat was ik onverbeterlijk eigenwijs...

En deze, BNW / Netwerk van Ritueel misbruik in de VS? , al zoek ik nog een reeks van gelijke strekking die ook over verdwenen kinderen gaat, eigenlijk is BNW het begin geweest voor mij van een soort fascinatie voor dit onderwerp, de X dossiers, het Franklin schandaal, Johnny Gosh, de artikelen en links die ik net weer las, onmiddellijk weet ik weer waarom ik er destijds ooit zo'n afstand van heb genomen, elk mens kan maar een beperkte hoeveelheid ellende aan en hoe dieper je je inleest en hoopt dat het niet waar is, hoe meer er omhoog komt dat er toch soms echt hele foute dingen gebeuren. Tevens vanwege de pics die achter links werden gepost ben ik door een mod hard op de vingers getikt en heb de meest expliciete toen laten vallen, maar ik ben ff kwijt of dat dit topic was of toch die reeks die ik zo snel niet kan vinden.

Blijft staan dat laverend tussen debunkers en OPEN JE OGEN schreeuwers ik BNW eigenlijk altijd wel een fijne plek heb gevonden om even los van de werkelijkheid te lezen, fantaseren en schrikken van de rest van de wereld en met Jokkebrok, Lambiekje, Lichtkogel en massa's andere users heb ik mn portie wel gehad. :7
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  Moderator donderdag 31 oktober 2019 @ 15:44:07 #56
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189715648
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:36 schreef YuckFou het volgende:

En deze, BNW / Netwerk van Ritueel misbruik in de VS? , al zoek ik nog een reeks van gelijke strekking die ook over verdwenen kinderen gaat, eigenlijk is BNW het begin geweest voor mij van een soort fascinatie voor dit onderwerp, de X dossiers, het Franklin schandaal, Johnny Gosh, de artikelen en links die ik net weer las, onmiddellijk weet ik weer waarom ik er destijds ooit zo'n afstand van heb genomen, elk mens kan maar een beperkte hoeveelheid ellende aan en hoe dieper je je inleest en hoopt dat het niet waar is, hoe meer er omhoog komt dat er toch soms echt hele foute dingen gebeuren. Tevens vanwege de pics die achter links werden gepost ben ik door een mod hard op de vingers getikt en heb de meest expliciete toen laten vallen, maar ik ben ff kwijt of dat dit topic was of toch die reeks die ik zo snel niet kan vinden.
Als eerst... mooie post...
Ten tweede:
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:04 schreef SuperHartje het volgende:
En deze: BNW / Internationaal kinderhandel en pedofielennetwerk #3
Loopt al een tijd met aardig wat nuttige info.
Ook was Epstien hier al besproken voor het breaking news was.
Ik ken dus juist het Ritueel Misbruik- topic niet. Die ga ik ook eens even lezen.
A child is born with no state of mind.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 16:55:54 #57
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_189716477
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:44 schreef SuperHartje het volgende:

Als eerst... mooie post...
Ten tweede:

Ik ken dus juist het Ritueel Misbruik- topic niet. Die ga ik ook eens even lezen.

Ik kwam die Kanibali reeks ook tegen, maar die bedoel ik niet, daar heb ik niet in gepost, wel kwam ik linkjes uit dat andere topic klikkend Imperium tegen op YT wat ik nu zit te kijken ( en liever niet wil zien, maar de opsomming van ellende klinkt wederom te bekend.... :( )
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_189723629
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

O ja werd ook weggelachen. Zie in welke regenboog-unicorn-wereld we nu verkeren 2 jaar na dato?
[..]

Jou over het hoofd zien,al zien we je hier nu ook niet meer. Je was toch zelfs een tijdje mod?
:D wel true
Gino ♥
pi_189723640
Dven zijn topic. _O_ tribalwarsgod _O_ en JapieGOD en natuurlijk @Tingo D. Lambiekje vond ik maar een naar ventje eigenlijk. :@
Gino ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')