abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2019 @ 06:10:47 #276
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_189741520
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:43 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik denk dat alle zorgen en regeldingen (met een iets minder standaard kind) me wel de nodige stress hebben gegeven. De jongste gaat ook niet helemaal lekker, wat de nodige kopzorgen geeft. Zijn we wel mee bezig, maar ook wachtlijsten en nu hebben we wel iets ter overbrugging en dat helpt echt wel, maar het is veel bij elkaar.

Maar ik denk dat die overgang wel de nodige impact heeft gehad ja.
En ik ben druk met afspraken, mbt de jongste, de begeleiding van de oudste, de orthodontist. Je week zit zo maar weer aardig vol. En dat is niet erg, maar ik heb op het moment weinig reserve en dan hakt het er nog wel eens in.
[..]

Ja misschien wel...
Ik kan me voorstellen dat het veel te veel is bij elkaar ja. Hopelijk gaat het wat beter met wat rust nu. Sterkte.
pi_189741600
Van half 10 tot half 7 van de wereld geweest ;).
Iets meer rust ook weer in mn lijf.
Mn hoofd voelt wel wat wazig/draaierig, zal de medicatie wel zijn.

GM, leuk geschminkt, creabea! En mooi dat de opdocht goed ging!

Matthijs, fijn dat de suis minder op de voorgrond kwam, zonder lorazepam ook nog.

LB dank je, zal toch weer wat meer tijd voor mijzelf moeten inplannen en dan iets gaan doen ipv op de bank hangen. Misschien toch maar ns yoga proberen, Wat me al jaren aangeraden wordt, maar de drempel is enorm...
Iemand ervaring met yoga?

Of weer gaan wandelen, maar dan zou een stok achter de deur in de vorm van een maatje wel helpen. Nu kom ik er te makkelijk onderuit (heb t een tijd elke dag gedaan).
Fake it till you make it...
pi_189741607
@Nijna wat fijn dat je goed geslapen hebt! Goedemorgen ;) En rustig de medicatie laten uitwerken. Het is weekend :*
En wandelen, je weet dat je het kan :* Zet hem op!
pi_189741619
Hier ook een nacht doorgeslapen. Alleen midden in de nacht even een uurtje wakker geweest. Alleen na een warme douche sliep ik zo weer :)!
pi_189741643
Fijn dat jij ook lekker hebt geslapen CotS!
Fake it till you make it...
pi_189741646
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 07:13 schreef Nijna het volgende:
Fijn dat jij ook lekker hebt geslapen CotS!
Ja! Na vorige nacht minder dan drie uur was het ook echt wel even nodig ;)
pi_189741695
Wat fijn van de goede slaap!!

Hier voor de 3e dag op rij hoofdpijn... te drukke week gehad,volgende week dus maar even wat schrappen hier en daar... wil weer te snel en te veel.
S. 2014
J. 2016
pi_189741710
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 07:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat fijn van de goede slaap!!

Hier voor de 3e dag op rij hoofdpijn... te drukke week gehad,volgende week dus maar even wat schrappen hier en daar... wil weer te snel en te veel.
Goed dat je het van jezelf herkent! Veel drinken, beetje je hoofd masseren en vooral met de mentale beentjes omhoog. Weekend, dus neem rust.
En goed van het schrappen!
pi_189741794
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Goed dat je het van jezelf herkent! Veel drinken, beetje je hoofd masseren en vooral met de mentale beentjes omhoog. Weekend, dus neem rust.
Ja vandaag zwemles met de oudste... en morgen naar mijn grootouders maar verder niks.
S. 2014
J. 2016
pi_189741805
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 08:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja vandaag zwemles met de oudste... en morgen naar mijn grootouders maar verder niks.
Klinkt als een goed weekend?
pi_189741924
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klinkt als een goed weekend?
Lijkt mij ook. 😘
S. 2014
J. 2016
pi_189744487
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zo herkenbaar, je voelt je even goed en gaat als een rakket en dan bam!
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_189744503
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 12:47 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Zo herkenbaar, je voelt je even goed en gaat als een rakket en dan bam!
Nou gelukkig niet volledig BAM! Maar genoeg om te weten dat ik over de grens ben gegaan.
S. 2014
J. 2016
pi_189745251
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 12:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nou gelukkig niet volledig BAM! Maar genoeg om te weten dat ik over de grens ben gegaan.
Ah dat is top! Ik wil tijdens herstel nog wel eens flink op mn plaat gaan

Vandaag is gezin weg, uit verveling naar Utrecht gereden en ff naar hoog Catharijne gegaan. Ging goed, maar ben er nog niet. Maar blijf oefenen en mezelf exposuren.

[ Bericht 12% gewijzigd door The-BFG op 02-11-2019 15:10:57 ]
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_189746872
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 14:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ah dat is top! Ik wil tijdens herstel nog wel eens flink op mn plaat gaan

Vandaag is gezin weg, uit verveling naar Utrecht gereden en ff naar hoog Catharijne gegaan. Ging goed, maar ben er nog niet. Maar blijf oefenen en mezelf exposuren.
Goed van je ^O^

Ik had een paniekaanval in de auto onderweg naar zwemles... gelukkig was mn moeder erbij en was ik er heel snel weer uit. . Had haar verteld over de nlp sessie van afgelopen maandag en door daar aan te refereren kwam ik er zo weer uit. Heel tof!
S. 2014
J. 2016
pi_189748427
Vandaag met een goede vriend afgesproken die ik al lang niet meer had gezien. Naar de intratuin in duiven geweest, maar we waren even vergeten dat die al helemaal in de kerstsfeer is dus onwijs druk. Maar eigenlijk amper last gehad van angst of paniek. Snap er geen zak van. Had soms even dat ik het heel warm kreeg en dan gaat m'n hoofd weer overuren draaien. Of dat ik dacht "o nee m'n darmen spelen op" maar dat was helemaal niet zo.
Werd wel heel flauw van dat geslenter, moest echt even zitten, maar ben het ook helemaal niet meer gewend.
Maar ik snap er geen bal van.
Tap tap tap
pi_189748820
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag met een goede vriend afgesproken die ik al lang niet meer had gezien. Naar de intratuin in duiven geweest, maar we waren even vergeten dat die al helemaal in de kerstsfeer is dus onwijs druk. Maar eigenlijk amper last gehad van angst of paniek. Snap er geen zak van. Had soms even dat ik het heel warm kreeg en dan gaat m'n hoofd weer overuren draaien. Of dat ik dacht "o nee m'n darmen spelen op" maar dat was helemaal niet zo.
Werd wel heel flauw van dat geslenter, moest echt even zitten, maar ben het ook helemaal niet meer gewend.
Maar ik snap er geen bal van.
Dat vind ik dus de pest van paniek en angst... vorige week doe ik alles bijna fluitend en vandaag ineens paniek... om niks ook gewoon! Of nee niet waar, mijn buik was vervelend... maar goed, behoorlijk random dus eigenlijk.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 2 november 2019 @ 20:26:35 #293
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189750121
Wat vinden jullie mensen met depressieve gevoelens en/of angsten leuke uitstapjes? Vinden jullie naar buiten gaan en uitstapjes überhaupt leuk? Of blijf je gewoon liever thuis met Netflix en snackjes?
Houd van poesjes
  zaterdag 2 november 2019 @ 20:35:09 #294
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189750284
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 20:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Wat vinden jullie mensen met depressieve gevoelens en/of angsten leuke uitstapjes? Vinden jullie naar buiten gaan en uitstapjes überhaupt leuk? Of blijf je gewoon liever thuis met Netflix en snackjes?
Als ik thuis blijf komen de muren op mij af. Ik probeer elke dag minstens 1 keer naar buiten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189750323
quote:
Eindje wandelen. Zal niet meteen goed gaan maar het is wel fijn uiteindelijk.
Tap tap tap
  zaterdag 2 november 2019 @ 20:49:08 #296
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189750537
We gingen kerstballen kopen vanmorgen, maar ze werd halverwege helemaal paniekerig, toen zijn we maar naar huis gegaan zonder kerstballen, toen sliep ze heel lang, en nu gaan we maar netflixen. Ik snap dat ze moet herstellen, ze heeft een flinke optater gehad geestelijk gezien. Maar hoe lang duurt dat herstel na een psychose?
Houd van poesjes
pi_189750561
quote:
Geen enkel depressief/angstig persoon is hetzelfde... en geen dag is hetzelfde. De ene dag kan ik alles aan, de dag erns schrik ik al van de buurman...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 2 november 2019 @ 20:58:54 #298
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189750681
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 20:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Geen enkel depressief/angstig persoon is hetzelfde... en geen dag is hetzelfde. De ene dag kan ik alles aan, de dag erns schrik ik al van de buurman...
Niks wat instant werkt?
Ze krijgt al therapie, en training hoe ze om moet gaan met haar aandoening maar ze is nog lang niet klaar om thuis ook te functioneren merk ik.
Houd van poesjes
pi_189750807
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 20:49 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
We gingen kerstballen kopen vanmorgen, maar ze werd halverwege helemaal paniekerig, toen zijn we maar naar huis gegaan zonder kerstballen, toen sliep ze heel lang, en nu gaan we maar netflixen. Ik snap dat ze moet herstellen, ze heeft een flinke optater gehad geestelijk gezien. Maar hoe lang duurt dat herstel na een psychose?
Bij mij gaat het heel langzaam. Gezien ik er 31 heb gehad sinds 2015 is het wat moeilijk te zeggen, maar de echte basis ging ongeveer na een week of zes. Ik heb er nu net een gehad, twee á drie weken geleden en het is nog extreem moeilijk allemaal. maar de afgelopen vier jaar nooit de tijd gehad om hersteld te raken (omdat ze zo snel achter elkaar zijn)
pi_189750841
quote:
Wat ik leuk vind, en wat ik liever doe is regelmatig niet hetzelfde. Ik ga het liefst naar een andere stad, lekker eten en nieuwe plekken ontdekken. Maar als het moment daar is, dan zou ik het liefst thuis blijven. Niet omdat dat leuker is, maar wel omdat het makkelijker is.

Maar volgens mij zoek je vooral iets wat iemand wel weer blij kan maken of een veilig gevoel kan geven. Bij mij helpen dieren enorm. En het gevoel dat ik voor iets of iemand anders moet zorgen, laat me ook altijd zien dat ik veel meer kan dat ik dacht. Dat heeft me ook geholpen met wat flinke stappen vooruit zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')