10:00 uurquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:57 schreef borisz het volgende:
Zaterdag en zondag dus om 9u de halve finales.
Check. Kan ik rustig aan doen na het sporten. Was vanmorgen toch wel even haastenquote:
En het is te vroeg om te snackenquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:47 schreef chufi het volgende:
Voordeel is dan vaak wel dat er nog geen andere live sporten zijn
vroeg opstaanquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
En het is te vroeg om te snacken
op internet gewoon ff op hesgol toch?quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:07 schreef franklop het volgende:
Nou dat was het WK voor mij. Ga op vakantie en zit qua tijdzones nog wat verder van Japan zitten. Denk ook niet dat het daar uitgezonden wordt
Symboolmaatregel. Belachelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:27 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Eind toernooi Jaco
https://www.telegraaf.nl/(...)ter-na-foto-met-fans
ja maar doordeweeks weer moeilijker kijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:01 schreef bruinebeer het volgende:
Toch altijd wel jammer, dat het toernooi nu elke keer een week stil ligt.
uitbreiden van 20 naar 24 landen (extra competitieronde) zou een oplossing kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:01 schreef bruinebeer het volgende:
Toch altijd wel jammer, dat het toernooi nu elke keer een week stil ligt.
zit NL er zo dichtbij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:24 schreef riazop het volgende:
[..]
uitbreiden van 20 naar 24 landen (extra competitieronde) zou een oplossing kunnen zijn.
En kunnen wij ook een keer meedoen
Staan 23e geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Staan 23e geloof ik.
Maar in rugby is het zo dat je drie categorieen hebt. De 8 landen die meeedoen om de titel. Een stuk of 8 die enigszins mee kunnen spelen. En de rest.
NL zit in de rest.
Alhoewel er geen reden is aan te nemen dat NL niet ooit een sterk team zou kunnen hebben.
Badr Hari en Rico Verhoeven als slots zou al een mooi begin zijn
Sipquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:27 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Eind toernooi Jaco
https://www.telegraaf.nl/(...)ter-na-foto-met-fans
Nee, wordt niks meer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:21 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan de all blacks dit nog redden? Ziet er niet goed uit voor ze.
Kan zeker nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:21 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan de all blacks dit nog redden? Ziet er niet goed uit voor ze.
Helaas, het blijkt toch wat minder vals allemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:29 schreef Nielsch het volgende:
Normaal zou Owens dit laten gaan. Nu waarschijnlijk niet. Want NZ.
Engeland heeft 1x iets weggegeven in 75 minuten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:47 schreef Faraday01 het volgende:
2 tries in 11 minuten, lijkt me te veel zoals de wedstrijd verloopt
ik ook wel maar gewoon een mooie overwinning van Engeland, valt niks op af te dingenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had meer verwacht van de All Balcks.
Dat zeker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook wel maar gewoon een mooie overwinning van Engeland, valt niks op af te dingen
Kwamen er gewoon niet in. Engeland ontregelde alles en was fysiek veel machtiger.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had meer verwacht van de All Balcks.
Geen idee, maar ik zit er echt wel op tijd klaar voor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gaat trouwens ook de klok in Japan een uur achteruit? Op ziggo staat 09:45 uur maar ik vertrouw het niet
Oh moet ik ook zoeken. Go Bokke!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nu al zin in de wedstrijd van morgen. Heb mijn springbok shirtje al in mijn kast gehaald!
Bij de officiële website van dit WK is er morgen bij de Japanse tijd wel een ander aanvangstijdstip. 'Your time" is wel hetzelfde. Ik neem aan dus gewoon 10:00 NL tijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gaat trouwens ook de klok in Japan een uur achteruit? Op ziggo staat 09:45 uur maar ik vertrouw het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |