Geen idee, maar ik zit er echt wel op tijd klaar voor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gaat trouwens ook de klok in Japan een uur achteruit? Op ziggo staat 09:45 uur maar ik vertrouw het niet
Oh moet ik ook zoeken. Go Bokke!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nu al zin in de wedstrijd van morgen. Heb mijn springbok shirtje al in mijn kast gehaald!
Bij de officiële website van dit WK is er morgen bij de Japanse tijd wel een ander aanvangstijdstip. 'Your time" is wel hetzelfde. Ik neem aan dus gewoon 10:00 NL tijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gaat trouwens ook de klok in Japan een uur achteruit? Op ziggo staat 09:45 uur maar ik vertrouw het niet
nee maar de wedstrijd is daar een uur later dus blijft het voor ons hetzelfde als vandaagquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Laatste wedstrijd ruim een jaar geleden. Zuid Afrika is wel echt op stoom geraakt dit jaar onder Rassie Erasmus.quote:
Hoe vaak zitten de bookies er naast? lolquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, Zuid-Afrika is favoriet.
[ afbeelding ]
Maar hup Wales
Minder vaak dan dat ze het wél goed hebben. Lol.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe vaak zitten de bookies er naast? lol
Bruggink gespot.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:53 schreef borisz het volgende:
Wales 6. Zuid-Afrika 9.
Het kan nog alle kanten op.
De ploeg die 1x meer scoort dan de andere wint deze wedstrijd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:53 schreef borisz het volgende:
Wales 6. Zuid-Afrika 9.
Het kan nog alle kanten op.
Uhhh nee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De ploeg die 1x meer scoort dan de andere wint deze wedstrijd.
Inderdaad, met dit niveau gaan ze het allebei niet redden als Engeland weer speelt zoals gisteren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:19 schreef tja77 het volgende:
Niveau is niet echt denderend.
De winnaar van deze wedstrijd zal het in de finale ECHT beter moeten doen.
In het veld stelt dat natuurlijk geen ruk voor. Je hebt je teamgenoten als backup of de arbitrage die optreedt wanneer het uit de klauwen dreigt te lopen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:18 schreef Jaguar645 het volgende:
Mooi hoe zo'n klein mannetje zo'n beer toch gewoon aanpakt![]()
![]()
Doe het eens beter dan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:20 schreef Nielsch het volgende:
Tim legt de Japanse competitie niet heel goed uit.
Het zijn professionele teams met professionele spelers die allemaal in dienst zijn van een bedrijf zoals Toyota. Tim deed het voorkomen alsof er daar 13 amateuristische fabrieksarbeiders worden opgesteld die overdag nog aan de lopende band staan en dan worden aangevuld met twee profspelers uit het buitenland.quote:
Ik zie ze nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:23 schreef Barreltje het volgende:
Vraagje.. het lijkt er op dat z-a allemaal stipjes op de achterkant van de broekjes heeft.. iemand een idee waarom.dat is?
Oh, ik vatte zijn uitleg precies op zoals jij het beschrijftquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het zijn professionele teams met professionele spelers die allemaal in dienst zijn van een bedrijf zoals Toyota. Tim deed het voorkomen alsof er daar 13 amateuristische fabrieksarbeiders worden opgesteld die overdag nog aan de lopende band staan en dan worden aangevuld met twee profspelers uit het buitenland.
Die heb ik gezien in Parijs op een scherm aan de Eifeltorenquote:
ja maar Engeland toch wel favoriet, vond ze gisteren indrukwekkendquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:52 schreef RamboDirk het volgende:
Leuke pot.
Wordt een mooie finale, mooi affiche.
Finale was toen wel spannender dan de eerdere wedstrijd in de poulefasequote:Op zondag 27 oktober 2019 12:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Die heb ik gezien in Parijs op een scherm aan de Eifeltoren
Die scheidsquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar Engeland toch wel favoriet, vond ze gisteren indrukwekkend
Minder dan de helft van Nederland heeft Ziggo, dus die kijkcijfers ga je sowieso niet halen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gister toch nog 65k kijkers.
Ben benieuwd hoeveel het er zijn bij de finale.
Ik meen me te herinneren dat 4 jaar terug op RTL 7 een aantal wedstrijden 300k+ hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |