10:00 uurquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:57 schreef borisz het volgende:
Zaterdag en zondag dus om 9u de halve finales.
Check. Kan ik rustig aan doen na het sporten. Was vanmorgen toch wel even haastenquote:
En het is te vroeg om te snackenquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:47 schreef chufi het volgende:
Voordeel is dan vaak wel dat er nog geen andere live sporten zijn
vroeg opstaanquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
En het is te vroeg om te snacken
op internet gewoon ff op hesgol toch?quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:07 schreef franklop het volgende:
Nou dat was het WK voor mij. Ga op vakantie en zit qua tijdzones nog wat verder van Japan zitten. Denk ook niet dat het daar uitgezonden wordt
Symboolmaatregel. Belachelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:27 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Eind toernooi Jaco
https://www.telegraaf.nl/(...)ter-na-foto-met-fans
ja maar doordeweeks weer moeilijker kijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:01 schreef bruinebeer het volgende:
Toch altijd wel jammer, dat het toernooi nu elke keer een week stil ligt.
uitbreiden van 20 naar 24 landen (extra competitieronde) zou een oplossing kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:01 schreef bruinebeer het volgende:
Toch altijd wel jammer, dat het toernooi nu elke keer een week stil ligt.
zit NL er zo dichtbij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:24 schreef riazop het volgende:
[..]
uitbreiden van 20 naar 24 landen (extra competitieronde) zou een oplossing kunnen zijn.
En kunnen wij ook een keer meedoen
Staan 23e geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Staan 23e geloof ik.
Maar in rugby is het zo dat je drie categorieen hebt. De 8 landen die meeedoen om de titel. Een stuk of 8 die enigszins mee kunnen spelen. En de rest.
NL zit in de rest.
Alhoewel er geen reden is aan te nemen dat NL niet ooit een sterk team zou kunnen hebben.
Badr Hari en Rico Verhoeven als slots zou al een mooi begin zijn
Sipquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:27 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Eind toernooi Jaco
https://www.telegraaf.nl/(...)ter-na-foto-met-fans
Nee, wordt niks meer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:21 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan de all blacks dit nog redden? Ziet er niet goed uit voor ze.
Kan zeker nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:21 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan de all blacks dit nog redden? Ziet er niet goed uit voor ze.
Helaas, het blijkt toch wat minder vals allemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:29 schreef Nielsch het volgende:
Normaal zou Owens dit laten gaan. Nu waarschijnlijk niet. Want NZ.
Engeland heeft 1x iets weggegeven in 75 minuten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:47 schreef Faraday01 het volgende:
2 tries in 11 minuten, lijkt me te veel zoals de wedstrijd verloopt
ik ook wel maar gewoon een mooie overwinning van Engeland, valt niks op af te dingenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had meer verwacht van de All Balcks.
Dat zeker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook wel maar gewoon een mooie overwinning van Engeland, valt niks op af te dingen
Kwamen er gewoon niet in. Engeland ontregelde alles en was fysiek veel machtiger.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had meer verwacht van de All Balcks.
Geen idee, maar ik zit er echt wel op tijd klaar voor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gaat trouwens ook de klok in Japan een uur achteruit? Op ziggo staat 09:45 uur maar ik vertrouw het niet
Oh moet ik ook zoeken. Go Bokke!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nu al zin in de wedstrijd van morgen. Heb mijn springbok shirtje al in mijn kast gehaald!
Bij de officiële website van dit WK is er morgen bij de Japanse tijd wel een ander aanvangstijdstip. 'Your time" is wel hetzelfde. Ik neem aan dus gewoon 10:00 NL tijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gaat trouwens ook de klok in Japan een uur achteruit? Op ziggo staat 09:45 uur maar ik vertrouw het niet
nee maar de wedstrijd is daar een uur later dus blijft het voor ons hetzelfde als vandaagquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Laatste wedstrijd ruim een jaar geleden. Zuid Afrika is wel echt op stoom geraakt dit jaar onder Rassie Erasmus.quote:
Hoe vaak zitten de bookies er naast? lolquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, Zuid-Afrika is favoriet.
[ afbeelding ]
Maar hup Wales
Minder vaak dan dat ze het wél goed hebben. Lol.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe vaak zitten de bookies er naast? lol
Bruggink gespot.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:53 schreef borisz het volgende:
Wales 6. Zuid-Afrika 9.
Het kan nog alle kanten op.
De ploeg die 1x meer scoort dan de andere wint deze wedstrijd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:53 schreef borisz het volgende:
Wales 6. Zuid-Afrika 9.
Het kan nog alle kanten op.
Uhhh nee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De ploeg die 1x meer scoort dan de andere wint deze wedstrijd.
Inderdaad, met dit niveau gaan ze het allebei niet redden als Engeland weer speelt zoals gisteren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:19 schreef tja77 het volgende:
Niveau is niet echt denderend.
De winnaar van deze wedstrijd zal het in de finale ECHT beter moeten doen.
In het veld stelt dat natuurlijk geen ruk voor. Je hebt je teamgenoten als backup of de arbitrage die optreedt wanneer het uit de klauwen dreigt te lopen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:18 schreef Jaguar645 het volgende:
Mooi hoe zo'n klein mannetje zo'n beer toch gewoon aanpakt![]()
![]()
Doe het eens beter dan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:20 schreef Nielsch het volgende:
Tim legt de Japanse competitie niet heel goed uit.
Het zijn professionele teams met professionele spelers die allemaal in dienst zijn van een bedrijf zoals Toyota. Tim deed het voorkomen alsof er daar 13 amateuristische fabrieksarbeiders worden opgesteld die overdag nog aan de lopende band staan en dan worden aangevuld met twee profspelers uit het buitenland.quote:
Ik zie ze nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:23 schreef Barreltje het volgende:
Vraagje.. het lijkt er op dat z-a allemaal stipjes op de achterkant van de broekjes heeft.. iemand een idee waarom.dat is?
Oh, ik vatte zijn uitleg precies op zoals jij het beschrijftquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het zijn professionele teams met professionele spelers die allemaal in dienst zijn van een bedrijf zoals Toyota. Tim deed het voorkomen alsof er daar 13 amateuristische fabrieksarbeiders worden opgesteld die overdag nog aan de lopende band staan en dan worden aangevuld met twee profspelers uit het buitenland.
Die heb ik gezien in Parijs op een scherm aan de Eifeltorenquote:
ja maar Engeland toch wel favoriet, vond ze gisteren indrukwekkendquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:52 schreef RamboDirk het volgende:
Leuke pot.
Wordt een mooie finale, mooi affiche.
Finale was toen wel spannender dan de eerdere wedstrijd in de poulefasequote:Op zondag 27 oktober 2019 12:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Die heb ik gezien in Parijs op een scherm aan de Eifeltoren
Die scheidsquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar Engeland toch wel favoriet, vond ze gisteren indrukwekkend
Minder dan de helft van Nederland heeft Ziggo, dus die kijkcijfers ga je sowieso niet halen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gister toch nog 65k kijkers.
Ben benieuwd hoeveel het er zijn bij de finale.
Ik meen me te herinneren dat 4 jaar terug op RTL 7 een aantal wedstrijden 300k+ hadden.
Grappig, in dit winkelcentrum ben ik wel eens geweestquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 01:51 schreef riazop het volgende:
Probleem in Zuid Afrika is dat alleen betaalzender DSTV rugby heeft.
Veel mensen komen daarom op openbare plaatsen samen
Hier gaat een winkelcentrum in Kaapstad los
En het tijdstip van uitzenden werkt ook niet echt mee natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:09 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Minder dan de helft van Nederland heeft Ziggo, dus die kijkcijfers ga je sowieso niet halen.
Arme Joost....stierf al op 45 jarige leeftijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:03 schreef Nielsch het volgende:
Haha en toch wordt hij gezien als de beste scrum half ter wereld. Overigens vind ik de reserve SH van ZA een briljant talent. Herschel Jantjies, doet me qua speelstijl denken aan Joost van der Westhuizen.
Thanksquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:38 schreef Faraday01 het volgende:
Vanochtend toch een alleraardigste wedstrijd voor de vrijdag
Ik vind Os du Randt ook geweldig. Enige speler die zowel in 1995 als 2007 wereldkampioen werd. Dit jaar terecht in de World Rugby Hall of Fame.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Arme Joost....stierf al op 45 jarige leeftijd.
Mij favo bok blijft uiteraard Bakkies Botha (met zn maatje Matfield)
Denk dat ie het echt geleerd heeftquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Dat Japanse jochie dat pretendeert mee te zingen met het volkslied van Wales![]()
Nee, die van de vorige wedstrijd was al wel afgelopen.quote:
vroeg naar bedquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ziggo begint morgen al om 09:15
Je meent het.quote:
Kan me niet voorstellen dat hij nog terug mag komenquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:11 schreef tja77 het volgende:
Hoezo wie weet?
Dit is toch verplicht einde wedstrijd?
Hij was out.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:01 schreef RamboDirk het volgende:
Wat gaaf dat ze influencer JayJay Boske hebben kunnen strikken voor deze finale.
Wel tof idd, heeft zelf ook voor Nederlandse begrippen redelijk hoog gespeeld. Was trouwens 4 jaar terug bij RTL 7 toen ook standaard de analist.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:01 schreef RamboDirk het volgende:
Wat gaaf dat ze influencer JayJay Boske hebben kunnen strikken voor deze finale.
En ik keek dat (WK rugby op RTL7) graag, hoopte dat het door zou zetten in Nederland, zodat er wat meer de focus op komt. Maar helaas weer op een betaalzender.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Wel tof idd, heeft zelf ook voor Nederlandse begrippen redelijk hoog gespeeld. Was trouwens 4 jaar terug bij RTL 7 toen ook standaard de analist.
Ok wist ik niet, ik ken hem alleen als belangrijk influencer voor de Nederlandse Jeugd.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Wel tof idd, heeft zelf ook voor Nederlandse begrippen redelijk hoog gespeeld. Was trouwens 4 jaar terug bij RTL 7 toen ook standaard de analist.
Oh, dat influencer was serieus?quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ok wist ik niet, ik ken hem alleen als belangrijk influencer voor de Nederlandse Jeugd.
Nee joh, ik zit te trollen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dat influencer was serieus?
Boske is bekend geworden door zijn optreden rond het WK rugby op RTL7
ziggo heeft hockey ook kapot gemaaktquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
En ik keek dat (WK rugby op RTL7) graag, hoopte dat het door zou zetten in Nederland, zodat er wat meer de focus op komt. Maar helaas weer op een betaalzender.
En het vrouwenhandbal. Er was altijd heel veel aandacht voor, toen ging Ziggo het uitzenden en was er totaal geen aandacht en succes meer! Oh wacht, dat ging juist precies andersom.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:14 schreef riazop het volgende:
[..]
ziggo heeft hockey ook kapot gemaakt
Engeland heeft het momentum nuquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:21 schreef franklop het volgende:
Is hier niet te volgen, maar goed te zien dat ZAF voor staat
Gewoon abbotje Ziggo nemen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:21 schreef franklop het volgende:
Is hier niet te volgen, maar goed te zien dat ZAF voor staat
Heb abo maar zit in Kaapverdiëquote:
Oh dan heb je niet te klagen sowiesoquote:
Hoogstens over het slecht timen van vakantiequote:Op zaterdag 2 november 2019 11:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Oh dan heb je niet te klagen sowieso
quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:48 schreef Zorro het volgende:
ajax - Chelsea is echt de enige sportwedstrijd de laatste 4 weken die de door mij gewenste winnaar kende
Wat een narigheid.
Familie van Yannickgod?quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:48 schreef Zorro het volgende:
ajax - Chelsea is echt de enige sportwedstrijd de laatste 4 weken die de door mij gewenste winnaar kende
Wat een narigheid.
O ja, en Liverpool - Arsenal. Maar dat was League cup dus dat telt niet echt.
Dan Max maar dit weekend
Jammer dat het een live reaction van wat obscure gastjes is, zou tof zijn om iets uit Kaapstad of Johannesburg te vindenquote:
Over een weekje is het weer blank tegen zwart.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:55 schreef Cathmar het volgende:
Lelijk of niet het is fantastisch. Dit heeft zo'n impact in het land
Uiteraard, maar dat was toch ook al zo bij de voorgaande titels van Zuid Afrika?quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:55 schreef Cathmar het volgende:
Lelijk of niet het is fantastisch. Dit heeft zo'n impact in het land
Was ik naar op zoek, kwam bij dit meneertje uitquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat het een live reaction van wat obscure gastjes is, zou tof zijn om iets uit Kaapstad of Johannesburg te vinden
Klopt. Maar ben altijd hoopvol.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat was toch ook al zo bij de voorgaande titels van Zuid Afrika?
Wat een fantastische impact hadden die titels zeg.
is ook niet zo belangrijk maar hier aan de overkant blijven ze gelukkig voorlopig weer stilquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat was toch ook al zo bij de voorgaande titels van Zuid Afrika?
Wat een fantastische impact hadden die titels zeg.
Het was gewoon een teleurstellende finale.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, geweldige overwinning
Klopt, maar een coach die verplicht 50% blank en 50% zwart moet selecteren is natuurlijk volslagen ridicuul.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het was gewoon een teleurstellende finale.
Zuid Afrika heeft zich 3/4 van de wedstrijd beperkt tot trappen, trappen en trappen. 0 Intentie om een fatsoenlijke aanval op poten te zetten.
Maar als jij het geweldig vond.
Ze hebben toch maar 6 zwarte spelers?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, maar een coach die verplicht 50% blank en 50% zwart moet selecteren is natuurlijk volslagen ridicuul.
Wat de neuk heeft dat met rugby te maken?
Ik heb het dan ook niet over het feit dat de beste al dan niet gewonnen heeft. Engeland was onthutsend slecht vandaag en hadden 0,0 recht op de overwinning.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]zeker, het gaat toch gewoon om winnen dan ga je de tegenstander toch niet in de kaart spelen, de beste heeft gewoon gewonnen
11 Van de 22, en dat is een verplichting.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze hebben toch maar 6 zwarte spelers?
voor jou dan, ik heb er wel van genotenquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over het feit dat de beste al dan niet gewonnen heeft. Engeland was onthutsend slecht vandaag en hadden 0,0 recht op de overwinning.
Maar de finale was een sof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |