De TT stelt ook weinig voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat is dit nu weer voor OP.
Heineken manquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat is dit nu weer voor OP.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De TT stelt ook weinig voor
Ik heb nog nooit wat gehad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Scrup, jij weet dit: hebben die pilletjes ook allemaal een andere werking?
Nee, ik voel die behoefte helemaal nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht iets voor in de toekomst![]()
Uitproberen waard
Primaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik voel die behoefte helemaal niet
Doe toch eens normaal manquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Scrup, jij weet dit: hebben die pilletjes ook allemaal een andere werking?
Dat je een beetje gestoord bent en dus wat antidepressants neemt maakt je nog geen junkie pillenslikkerquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat je een beetje gestoord bent en dus wat antidepressants neemt maakt je nog geen junkie pillenslikker
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat je een beetje gestoord bent en dus wat antidepressants neemt maakt je nog geen junkie pillenslikker
Uiteraard.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Je bent niet half zo slim als je zelf denkt.
Ik vermoed dat Scrup de achtergrond van mijn vraag beter begrijpt.
Grapje toch vriend, wilde de boel een beetje opspicen terwijl m'n vriendin de borrelhapjes maaktequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Je bent niet half zo slim als je zelf denkt.
Ik vermoed dat Scrup de achtergrond van mijn vraag beter begrijpt.
Komt er al iets naar boven borrelen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Grapje toch vriend, wilde de boel een beetje opspicen terwijl m'n vriendin de borrelhapjes maakte
Het is te merken dat het bier weer rijkelijk vloeit in huize MCH.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
Mch zit aan de borrel.
Iedereen mag er zijn
Pas de derdequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is te merken dat het bier weer rijkelijk vloeit in huize MCH.
O, dan neem ik mijn vorige opmerking terugquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Grapje toch vriend, wilde de boel een beetje opspicen terwijl m'n vriendin de borrelhapjes maakte
Imago verandering.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er met je UI gebeurd? Is dit evilienie?
Ze zoekt wel een drinkmaatjequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zij is zelden boos.
En ze is dronken volgens mij.
Ik had laatst iemand uitgenodigd, maar die sukkel waaide het weg want nu was de spanning eraf. Hij had mij meerdere keren gevraagd en ik zei nee. Toen vroeg ik hem en toen was alles klaar.quote:
Er gaat iemand dood.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:41 schreef MCH het volgende:
Ik ben bij aflevering 5 seizoen 1 van peaky b dus niks verklappen allemaal
Eigen schuldquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst iemand uitgenodigd, maar die sukkel waaide het weg want nu was de spanning eraf. Hij had mij meerdere keren gevraagd en ik zei nee. Toen vroeg ik hem en toen was alles klaar.
Shelby gaat de politiek inquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:41 schreef MCH het volgende:
Ik ben bij aflevering 5 seizoen 1 van peaky b dus niks verklappen allemaal
Lijkt wel een vrouw die gastquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst iemand uitgenodigd, maar die sukkel waaide het weg want nu was de spanning eraf. Hij had mij meerdere keren gevraagd en ik zei nee. Toen vroeg ik hem en toen was alles klaar.
Rustaaagh!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT´S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRRRRRRRR
Als iemand naar je toe komt en vraagt: neuken? Ja dan wijs ik hem af.quote:
Je wees zijn benadering af.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als iemand naar je toe komt en vraagt: neuken? Ja dan wijs ik hem af.
Graagquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog meer verklappen, @:MCH?
Maar na 3 wijntjes ben je wat makkelijker?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als iemand naar je toe komt en vraagt: neuken? Ja dan wijs ik hem af.
Ligt eraan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar na 3 wijntjes ben je wat makkelijker?
Desbetreffende man. Staat van dronkenschap etc.quote:
Hooggeleid plus hooggeleid is kortsluitingquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze zou ons doen.
Overduidelijk.
Later volgt de ontsluiting.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Hooggeleid plus hooggeleid is kortsluiting
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heren, jullie verneuken echt jullie kansen bij de vrouwtjes. Niet dat er ook maar enig sprake was van dat er een kans was op slagen.
Ok Dr. Lovequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heren, jullie verneuken echt jullie kansen bij de vrouwtjes. Niet dat er ook maar enig sprake was van dat er een kans was op slagen.
Ze willen me of ze willen me niet haags.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je valt af.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:55 schreef MCH het volgende:
Ik ga toch niet in het zaad van een maat roeren
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hadden bij de Italiaan in Den Bosch tiramisu met limoncello. Hoe verneuk je een klassiek dessert
Ik heb het niet gezien op de kaart deze weekquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is gewoon een legitiem variant.
Cappuccino na het middaguur drinkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het niet genomen. De cappuccino was wel lekker.
Weet ik. Maar zo hoef ik ‘m niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is gewoon een legitiem variant.
Jawel, het wordt vaker gedaan. Ook wel met andere dranksoorten en smaken. Maar DE klassieker heeft een koffiesmaak.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien op de kaart deze week
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Buda en ik zouden beste vriendjes kunnen zijn IRL.
Alleen door toeristen volgens mij maar het boeit mij geen fuckquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben geen Italiaan. Hoewel het in Italië tegenwoordig ook de hele dag wordt gedronken.
Nope.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen door toeristen volgens mij maar het boeit mij geen fuck
Jow Buda, tja wat is “hier”? Zijn we niet allemaal een flitsje in de onmetelijke tijdspanne van het immer uitdijende heelal?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoi Losdop, jou heb ik hier nog nooit gezien?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jow Buda, tja wat is “hier”? Zijn we niet allemaal een flitsje in de onmetelijke tijdspanne van het immer uitdijende heelal?
Lol nee, is dat iets regiospecifieks?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope.![]()
Heb je weleens bolletjes ijs tussen een broodje gegeten? Dat vind ik persoonlijk één van de mindere culinaire genoegens in Italië
Hier is KSCquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jow Buda, tja wat is “hier”? Zijn we niet allemaal een flitsje in de onmetelijke tijdspanne van het immer uitdijende heelal?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Lol nee, is dat iets regiospecifieks?
Ze doen wel overal ijs op, op pannenkoeken enzo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Lol nee, is dat iets regiospecifieks?
Je bent zelf een klassiekerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
ijs op pannenkoek is een klassieker.
quote:
Ik ben gevangen genomen door de maffiaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:32 schreef Mariocassius het volgende:
[..]ik incident*
Hoe gaat het met je, maatje? Alweer terug in ons koude kikkerlandje of nog aan het genieten van je welverdiende vakantie?
Wat wil je dat ik ben dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent weinig, dat is heel wat anders.
Owh komt meer voort uit frustatie.quote:
Van die mislukte date?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh komt meer voort uit frustatie.
Zie het positief in: beter leven in gevangenschap in Italië, dan moeten leven op Zuid.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben gevangen genomen door de maffia
Ik ook niet. Maar het blijft toch je cluppie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Arme Stam, hij ziet het nu al niet meer zitten
Neequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Onderdanig meer.
Je hebt een openrelatie toch?
Er was nooit iets in wording en dat wist ik ook wel.quote:
Geef jezelf toch niet op de kopquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was nooit iets in wording en dat wist ik ook wel.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo, liever standaard wipjes dan minder vaak wipjes. Ben toch een gemaksmens.
Je bent wel een gemaksmens, vriend. Daarom ben je ook iedere dag ca. 12 uur aanwezig op FOK!. Ook helemaal niets mis mee, trouwens. We hebben allemaal onze vastigheden in het leven. Dat geeft rust tussen de oren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo, liever standaard wipjes dan minder vaak wipjes. Ben toch een gemaksmens.
Niet echt nogquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:43 schreef Mariocassius het volgende:
PSV.![]()
Die gasten zó vroeg in het seizoen al het kampioenschap schenken.
Kan niet meer fout gaan. Ze hebben zóveel meer kwaliteit. Ik zie ze alleen maar verder uitlopen.quote:
Hier wordt over alles geluld. Dan kan sport er ook nog wel bij.quote:
Wandeltochtje. Langs PSV ook.quote:
Ik denk daar anders over.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:52 schreef Mariocassius het volgende:
Kan niet meer fout gaan. Ze hebben zóveel meer kwaliteit. Ik zie ze alleen maar verder uitlopen.
Bedankt voor de duidingquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
IJs, Molo en Arch hebben vandaag gewandeld
Flikker op dop, ga je dikke dropje maar eens behagenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Is ienieminie een vrouw? En van welke leeftijd?
In elk groepje zitten wat mooie vrouwen, wie is dat hier?
Ik vraag dit voor een vriend natuurlijk.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Is ienieminie een vrouw? En van welke leeftijd?
In elk groepje zitten wat mooie vrouwen, wie is dat hier?
Ik vraag dit voor een vriend natuurlijk.
Nou nou ga je vette zeug maar eens behagen lullo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Flikker op dop, ga je dikke dropje maar eens behagen
Nou, nou, nou.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Flikker op dop, ga je dikke dropje maar eens behagen
Wees blij dat MCH zélfs tijdens z’n vakantie nog 24/7 op FOK! zit, omdat z’n vriendin en hij al jaren uitgepraat zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nou ga je vette zeug maar eens behagen lullo.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Goed gedaan! Molo en Arch hebben het ook gered?
Voor betaald zelfs.quote:
Op de schaal van Tong80, wat haalt hij dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:12 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
@:MCH is een stevige drinker.
Hij haalt z’n neus op voor 3 bier.
Een ruime 7 op een schaal van 1 tot tong80.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op de schaal van Tong80, wat haalt hij dan?
Maar dan krijg je geen speldje.quote:
Ik was ook altijd trots op m’n speldje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen speldje.
Je zit toch zelf ook regelmatig aan de moersleutelsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op de schaal van Tong80, wat haalt hij dan?
Dit behoeft verdere uitleg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Je zit toch zelf ook regelmatig aan de moersleutels
Iets beter weerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:38 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Aha, ik ben niet zo’n bierdrinker.
Hoe gaat het met je mams?
Familiebezoekje.quote:Op zondag 20 oktober 2019 07:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat brengt jou deze mooie dag?
quote:Op zondag 20 oktober 2019 07:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Familiebezoekje.
Verder vrij weinig.
Nee, begin februari is het klaar. Dan slechts af en toequote:Op zondag 20 oktober 2019 07:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog lang nodig om door te werken in the weekends?
Tofquote:Op zondag 20 oktober 2019 07:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, begin februari is het klaar. Dan slechts af en toe
quote:Op zondag 20 oktober 2019 07:40 schreef scrupuleus het volgende:
Laten we het even op papier zetten.
Haags werkt niet meer dan 10+ uur in de weekenden per maand vanaf februari.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 20 oktober 2019 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb gisteren mijn hoofd gestoten en nu een enorme buil
Lang zijn en een keukenkastje open laten staanquote:Op zondag 20 oktober 2019 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar
quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lang zijn en een keukenkastje open laten staanIk bukte om iets van de grond te pakken en toen ik omhoog kwam BAM!
Ik zie het ook zo voor me.quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit soort dingen heb ik regelmatig
Als ik een poos niet op FOK! verschijn lig ik ergens knock-outquote:Op zondag 20 oktober 2019 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo voor me.
Hoop het niequote:Op zondag 20 oktober 2019 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een poos niet op FOK! verschijn lig ik ergens knock-out
succes kerelquote:Op zondag 20 oktober 2019 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op dit moment niet![]()
Afijn, zo douchen en richting krankenhaus.
ai, dat had ik vorige maand 3 of 4 keer op verschillende manierenquote:Op zondag 20 oktober 2019 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lang zijn en een keukenkastje open laten staanIk bukte om iets van de grond te pakken en toen ik omhoog kwam BAM!
Vosjequote:Op zondag 20 oktober 2019 11:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
ai, dat had ik vorige maand 3 of 4 keer op verschillende manieren
Als ik klein zou zijn dan zou ik nog mijn hoofd stotenquote:Op zondag 20 oktober 2019 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VosjeOok lang? Of gewoon onhandig? Ik ben beide
Budaquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:30 schreef Karzai het volgende:
nee apart
eentje met kaas en bacon en eentje met jam
Hipster met je avocado.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:13 schreef MCH het volgende:
toastbroodjes met smashed avocado en gekookt ei
Klinkt bekend.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ik klein zou zijn dan zou ik nog mijn hoofd stotenGewoon onhandigheid en onoplettendheid vooral!
Half 6quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:34 schreef Karzai het volgende:
Leuke wedstrijd vanmiddag Manu- liverpool om 5 uur, die ga ik kijken
Redelijk. Sprak net met een verpleegster. Die zei dat ze donderdag vreesden voor haar leven. Nu gaat het beter, al heeft ze het vaak benauwd.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Buda![]()
Gaat het een beetje met je moeder?
Ah, gelukkig wel al wat stabieler.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Redelijk. Sprak net met een verpleegster. Die zei dat ze donderdag vreesden voor haar leven. Nu gaat het beter, al heeft ze het vaak benauwd.
We houden mijn pa wat meer in de gaten want we merkten dat het voor hem een beetje teveel werd. We helpen elkaar hier doorheenquote:Op zondag 20 oktober 2019 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, gelukkig wel al wat stabieler.
Hoe gaat het met de rest van het gezin? Hoe houden die zich eronder?
💪quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We houden mijn pa wat meer in de gaten want we merkten dat het voor hem een beetje teveel werd. We helpen elkaar hier doorheen
Fijne instelling, heel top dat jullie zo met elkaar omgaanquote:Op zondag 20 oktober 2019 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We houden mijn pa wat meer in de gaten want we merkten dat het voor hem een beetje teveel werd. We helpen elkaar hier doorheen
Zoals het heurtquote:Op zondag 20 oktober 2019 13:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Fijne instelling, heel top dat jullie zo met elkaar omgaan![]()
Goed bezig!quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee dat wordt me ook een bende mi gadoquote:Op zondag 20 oktober 2019 13:10 schreef Koen66 het volgende:
Avocado, als ingredient prima maar om zo'n ding leeg te lepelen
Met beetje peper en zout best lekker hoor. Liefst wel stuk brood erbijquote:Op zondag 20 oktober 2019 13:10 schreef Koen66 het volgende:
Avocado, als ingredient prima maar om zo'n ding leeg te lepelen
Lekkerder in saus of in een saladequote:
Nja salade danquote:Op zondag 20 oktober 2019 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkerder in saus of in een salade
Dit jaquote:Op zondag 20 oktober 2019 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkerder in saus of in een salade
Bananen of aardbeien smoothie met crushed ice, yoghurt en melk in de zomer zijn goddelijkquote:Op zondag 20 oktober 2019 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Ik vind smoothies sowieso niks. Het is geen drinken en het is geen eten. Meer babyvoer
Als je een witte smoothie een beetje lauw drinkt lijkt het net alsof je een kerel pijpt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Ik vind smoothies sowieso niks. Het is geen drinken en het is geen eten. Meer babyvoer
Oke, dit gaat alweer verkeerd in mijn hoofd qua MIquote:
Mja mja, neequote:Op zondag 20 oktober 2019 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bananen of aardbeien smoothie met crushed ice, yoghurt en melk in de zomer zijn goddelijk
Vind ik ook smerig dus dan klopt het wel ja zo samen als ik deze vergelijking ziequote:Op zondag 20 oktober 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een witte smoothie een beetje lauw drinkt lijkt het net alsof je een kerel pijpt.
Rugby is zo tofquote:Op zondag 20 oktober 2019 13:53 schreef Karzai het volgende:
Bedje verschoond, was draait
Toch nog enigszins produktief vandaag
nu rugby kijken
Wat een onbegrijpelijke zin is dat...quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Mja mja, nee![]()
Vind ijskoffie wel lekker als het heel heet is. Dus zonder slagroom en die bende, maar gewoon met zoete koffie, hele koude melk en gemalen ijs
Maar pijpen geeft toch macht aan degene die pijpt?quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik ook smerig dus dan klopt het wel ja zo samen als ik deze vergelijking zie
Jaquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat een onbegrijpelijke zin is dat...
Ijskoffie als het heel warm is? dat kan toch niet? De koffie is dan toch juist koud?
Geen idee, ik doe dat nooit johquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar pijpen geeft toch macht aan degene die pijpt?
Gisteren was het buiten ook best warm de hele avond! Volgend jaar de 37.5 km?quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja
Als het buiten heel warm is
Dan vind ik hete koffie doorgaans niet lekker, maar koud met suiker en melk en ijs is wel erg lekker. Tenminste, vond het altijd erg lekker, misschien nu minder want zoetttt
Ja klopt, maar niet warm genoeg voor ijskoffie hoorquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gisteren was het buiten ook best warm de hele avond! Volgend jaar de 37.5 km?
De vierdaagse heb ik wel even uit mijn hoofd gezet.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar niet warm genoeg voor ijskoffie hoor[quote]Op zondag 20 oktober 2019 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar niet warm genoeg voor ijskoffie hoor
En uhmmm, ik denk van niet![]()
Maar zeg nooit nooit
Ja die gaat er echt nooit komen, holy shitquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De vierdaagse heb ik wel even uit mijn hoofd gezet.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De vierdaagse heb ik wel even uit mijn hoofd gezet.
Vaker oefenen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:33 schreef Molo het volgende:
Je ziet met de vierdaagse best veel van die halve lijken in de leeftijd 60+ lopen
Hóe doen die mensen dat???
Ik heb zo'n collega 60+, zo fit als een kievit, nooit ziek. Werkt het hardst.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:33 schreef Molo het volgende:
Je ziet met de vierdaagse best veel van die halve lijken in de leeftijd 60+ lopen
Hóe doen die mensen dat???
Bedoel juist ook mensen die er dus helemaal niet zo fit uitzienquote:
Ja maar luiheidquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collega 60+, zo fit als een kievit, nooit ziek. Werkt het hardst.
Hij eet gezond, fietst met mooi weer 1,5 uur naar werk en weer terug, staat nooit stil op werk.
Ja hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar luiheid![]()
Is het wel een aangenaam mens?
Ah gelukkigquote:
Waarom deel je het dan hier?quote:
Ook lekker, maar dan zou ik eerder voor gemalen melkijsblokjes gaan, espresso shot en vleugje caramelquote:Op zondag 20 oktober 2019 13:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Mja mja, nee![]()
Vind ijskoffie wel lekker als het heel heet is. Dus zonder slagroom en die bende, maar gewoon met zoete koffie, hele koude melk en gemalen ijs
Jullie zijn toch deel van mijn leven joh gekkiequote:
Moet kunnen!quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds in mijn trainingsbroek en trui lui op de bank terwijl ik al om 12 uur wilde gaan douchen
Je muis al weer beter?quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds in mijn trainingsbroek en trui lui op de bank terwijl ik al om 12 uur wilde gaan douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |