De TT stelt ook weinig voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat is dit nu weer voor OP.
Heineken manquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat is dit nu weer voor OP.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De TT stelt ook weinig voor
Ik heb nog nooit wat gehad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Scrup, jij weet dit: hebben die pilletjes ook allemaal een andere werking?
Nee, ik voel die behoefte helemaal nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht iets voor in de toekomst![]()
Uitproberen waard
Primaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik voel die behoefte helemaal niet
Doe toch eens normaal manquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Scrup, jij weet dit: hebben die pilletjes ook allemaal een andere werking?
Dat je een beetje gestoord bent en dus wat antidepressants neemt maakt je nog geen junkie pillenslikkerquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat je een beetje gestoord bent en dus wat antidepressants neemt maakt je nog geen junkie pillenslikker
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat je een beetje gestoord bent en dus wat antidepressants neemt maakt je nog geen junkie pillenslikker
Uiteraard.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Je bent niet half zo slim als je zelf denkt.
Ik vermoed dat Scrup de achtergrond van mijn vraag beter begrijpt.
Grapje toch vriend, wilde de boel een beetje opspicen terwijl m'n vriendin de borrelhapjes maaktequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Je bent niet half zo slim als je zelf denkt.
Ik vermoed dat Scrup de achtergrond van mijn vraag beter begrijpt.
Komt er al iets naar boven borrelen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Grapje toch vriend, wilde de boel een beetje opspicen terwijl m'n vriendin de borrelhapjes maakte
Het is te merken dat het bier weer rijkelijk vloeit in huize MCH.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
Mch zit aan de borrel.
Iedereen mag er zijn
Pas de derdequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is te merken dat het bier weer rijkelijk vloeit in huize MCH.
O, dan neem ik mijn vorige opmerking terugquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Grapje toch vriend, wilde de boel een beetje opspicen terwijl m'n vriendin de borrelhapjes maakte
Imago verandering.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er met je UI gebeurd? Is dit evilienie?
Ze zoekt wel een drinkmaatjequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zij is zelden boos.
En ze is dronken volgens mij.
Ik had laatst iemand uitgenodigd, maar die sukkel waaide het weg want nu was de spanning eraf. Hij had mij meerdere keren gevraagd en ik zei nee. Toen vroeg ik hem en toen was alles klaar.quote:
Er gaat iemand dood.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:41 schreef MCH het volgende:
Ik ben bij aflevering 5 seizoen 1 van peaky b dus niks verklappen allemaal
Eigen schuldquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst iemand uitgenodigd, maar die sukkel waaide het weg want nu was de spanning eraf. Hij had mij meerdere keren gevraagd en ik zei nee. Toen vroeg ik hem en toen was alles klaar.
Shelby gaat de politiek inquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:41 schreef MCH het volgende:
Ik ben bij aflevering 5 seizoen 1 van peaky b dus niks verklappen allemaal
Lijkt wel een vrouw die gastquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst iemand uitgenodigd, maar die sukkel waaide het weg want nu was de spanning eraf. Hij had mij meerdere keren gevraagd en ik zei nee. Toen vroeg ik hem en toen was alles klaar.
Rustaaagh!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT´S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRRRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |