De TT stelt ook weinig voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat is dit nu weer voor OP.
Heineken manquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat is dit nu weer voor OP.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De TT stelt ook weinig voor
Ik heb nog nooit wat gehad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Scrup, jij weet dit: hebben die pilletjes ook allemaal een andere werking?
Nee, ik voel die behoefte helemaal nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht iets voor in de toekomst![]()
Uitproberen waard
Primaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik voel die behoefte helemaal niet
Doe toch eens normaal manquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Scrup, jij weet dit: hebben die pilletjes ook allemaal een andere werking?
Dat je een beetje gestoord bent en dus wat antidepressants neemt maakt je nog geen junkie pillenslikkerquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat je een beetje gestoord bent en dus wat antidepressants neemt maakt je nog geen junkie pillenslikker
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat je een beetje gestoord bent en dus wat antidepressants neemt maakt je nog geen junkie pillenslikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |