HET STAAT IN NWS.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En dus is het geoorloofd om zomaar dingen te roepen, omdat je er ergens twee alinea's over gelezen hebt op Geenstijl?
NWS, de ultieme bron van redelijkheid. Daar waar iedereen rustig de tijd neemt om zich in te lezen, experts te horen en zich uiteindelijk niet laat leiden door onderbuikgevoelens. Die NWS?quote:
De user waar je in eerste instantie op reageerde is juist niet van GS en o.a. de Telegraaf en het AD berichten er over.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En dus is het geoorloofd om zomaar dingen te roepen, omdat je er ergens twee alinea's over gelezen hebt op Geenstijl?
Als het zo erg is, wat doe je hier dan?quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
NWS, de ultieme bron van redelijkheid. Daar waar iedereen rustig de tijd neemt om zich in te lezen, experts te horen en zich uiteindelijk niet laat leiden door onderbuikgevoelens. Die NWS?
a) Ik wil alleen maar beweren dat 'het staat in NWS' geen enkel argument is voor wat dan ook. Sterker nog, NWS is zo'n beetje het FOK-equivalent van 'het heb op fb gestaan'. De nieuwsitems in de Telegraaf en AD zijn ook bepaald niet het toonbeeld van een gedegen analyse. En zeker de Telegraaf neem ik nauwelijks serieus mbt dit soort onderwerpen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als het zo erg is, wat doe je hier dan?
Dat is irrelevant, gezien jij het constant over Geenstijl hebt. Het gaat er dus niet om dat je "twee regels op Geenstijl hebt gelezen". Je kan het ook hier lezen om er een oordeel over te vormen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
a) Ik wil alleen maar beweren dat 'het staat in NWS' geen enkel argument is voor wat dan ook. Sterker nog, NWS is zo'n beetje het FOK-equivalent van 'het heb op fb gestaan'.
Hmmm, je bent dus een zelfverklaarde intellectueel die in het echte leven in een soort wereldvreemd bubbeltje leeft en niet sowieso al mensen uit alle lagen van de samenleving kent? En die hier even aapjes komt kijken? Nou, veel plezier.quote:b) Ik vind het interessant om in discussie te gaan met anderen. Ook als ze kortzichtige redenaties opvoeren. Het is voor mij een mooie manier om in gesprek te komen met een 'ander' deel van onze samenleving. Dat vind ik leerzaam.
Ik heb GeenStijl welgeteld één keer genoemd.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, gezien jij het constant over Geenstijl hebt. Het gaat er dus niet om dat je "twee regels op Geenstijl hebt gelezen". Je kan het ook hier lezen om er een oordeel over te vormen.
Dat is een onjuiste aanname die voor jouw rekening is. Maar als dat jouw coping strategie is om mij in een hokje te kunnen plaatsen, be my guest.quote:Hmmm, je bent dus een zelfverklaarde intellectueel die in het echte leven in een soort wereldvreemd bubbeltje leeft en niet sowieso al mensen uit alle lagen van de samenleving kent?
quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
a) Ik wil alleen maar beweren dat 'het staat in NWS' geen enkel argument is voor wat dan ook. Sterker nog, NWS is zo'n beetje het FOK-equivalent van 'het heb op fb gestaan'. De nieuwsitems in de Telegraaf en AD zijn ook bepaald niet het toonbeeld van een gedegen analyse. En zeker de Telegraaf neem ik nauwelijks serieus mbt dit soort onderwerpen.
b) Ik vind het interessant om in discussie te gaan met anderen. Ook als ze kortzichtige redenaties opvoeren. Het is voor mij een mooie manier om in gesprek te komen met een 'ander' deel van onze samenleving. Dat vind ik leerzaam.
En ik heb je er één keer op aangesproken.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik heb GeenStijl welgeteld één keer genoemd.
Ik kan uitstekend tussen de regels doorlezen. Maar het staat je vrij mijn aanname te weerleggen. Wat bedoel je precies met een "ander deel van de samenleving"?quote:Dat is een onjuiste aanname die voor jouw rekening is. Maar als dat jouw coping strategie is om mij in een hokje te kunnen plaatsen, be my guest.
Ik lees naar wat er daadwerkelijk staat, namelijk: "het constant over Geenstijl hebt"quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En ik heb je er één keer op aangesproken.
Het één keer noemen als reactie op iemand die zei dat het in NWS staat is al erg genoeg. Geef nou maar gewoon toe dat je even iemand als "het heb op feesbook gestaan" plebs wilde neerzetten getuige je reactie en dat dat zeepbelletje is doorgeprikt. Geeft niet, maar blijf er niet aan vastklampen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik lees naar wat er daadwerkelijk staat, namelijk: "het constant over Geenstijl hebt"
Dat strookt gewoon niet met dat ik het welgeteld één keer genoemd heb.
Hou jij je grote muil tegen mij dicht.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
'Heb op facebook gestaan'. Heb je je ook daadwerkelijk ingelezen of roeptoeter je lekker mee met de meute?
De vraag is natuurlijk welke van de 100 onderdelen van dat mes zijn gebruikt. Houtzaag, kurkentrekker, tandenstoker, ijzervijl, fruitmesje, etc.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een Victorinox mes scherp afgeleverd wordt.
Dit dus...quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Inspelen op valse sentimenten. Check. Jammer, discussie verloren. Niemand neemt het op voor een verkrachter schat, er wordt alleen gesteld dat je zelf niet helemaal lekker in je bovenkamer bent als je iemand zijn pik eraf snijdt.
Volgende keer gebruikt ie gewoon een stok of scherp voorwerp... Het gaat ook vaak om macht of frustratie, niet perse lust.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deze man zal nooit meer iemand kunnen verkrachten. In elk geval niet met zijn geslachtsdeel.
Lijkt mij een goede zaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |