Planning? Heh? Hij trekt die vent net uit de bossen, heeft toevallig een zakmes bij zich en slaat toe. Of zou hij die verkrachter ingehuurd moeten hebben o.i.d.?quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Goed he? Feit blijft dat je zelf ook niet helemaal lekker in je bovenkamer bent als je dit doet. Hier gaat namelijk een stukje planning aan vooraf dat verder gaat dan handelen in blinde woede, dit is marteling en vernedering. Het feit dat je ertoe in staat bent dit te doen spreekt echt boekdelen.
Nou ja, het zijn allemaal handelingen die verder gaan dan simpelweg maaien met je vuisten. Je snijdt echt niet zomaar iemand zijn lul eraf, moet hem eerst in positie krijgen etc.quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:48 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Planning? Heh? Hij trekt die vent net uit de bossen, heeft toevallig een zakmes bij zich en slaat toe. Of zou hij die verkrachter ingehuurd moeten hebben o.i.d.?
Het is anders erg effectief.quote:Op zondag 20 oktober 2019 06:37 schreef Richestorags het volgende:
Dit gaat wel erg ver vind ik persoonlijk. Ik snap dat de beste man in the heat of the moment een paar klappen krijgt, maar dit? Dan spoor je zelf ook helemaal niet.
quote:
Hey, een medestander. Fijn om een ander weldenkend iemand te zien.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Iemands handen afzagen die je fiets heeft gejat is ook erg effectief.
Dat betekent echter niet dat je zelf niet helemaal geestelijk ziek bent als je zoiets doet.
Deze man zal nooit meer iemand kunnen verkrachten. In elk geval niet met zijn geslachtsdeel.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet alles wat effectief is is goed.
Een of andere kut somaliër kreeg 20 dagen cel voor het verkrachten van een vrouw.quote:Op zondag 20 oktober 2019 00:31 schreef ludovico het volgende:
Tjah, beter dit dan dat zo een idioot 20 dagen celstraf krijgt ofzo. Wat was dat nou in NL?
Fiets stelen - verkrachting.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat betekent echter niet dat je zelf niet helemaal geestelijk ziek bent als je zoiets doet.
Als we hij was gedood had hij ook nooit meer andere slechte dingen kunnen doen daarna. Dus het is nogal het halve werk, jouw redenatie volgend.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deze man zal nooit meer iemand kunnen verkrachten. In elk geval niet met zijn geslachtsdeel.
Lijkt mij een goede zaak.
Allebei misdaden waarbij een ander schade wordt berokkend. De overeenkomsten zijn verder dat op allebei een straf staat. Ik zie de overeenkomsten wel. En een verkrachting is erger dan een gestolen fiets, maar een piemel eraf is ook erger dan een hand eraf.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Fiets stelen - verkrachting.
Er gaat ook wel wat mis in je bovenkamer als je dat een goede vergelijking vindt.
Ik zeg nergens dat dat eenzelfde misdrijf is. Maar begrijpend lezen is lastig natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Fiets stelen - verkrachting.
Er gaat ook wel wat mis in je bovenkamer als je dat een goede vergelijking vindt.
Ik ben niet tegen de doodstraf, inderdaad.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als we hij was gedood had hij ook nooit meer andere slechte dingen kunnen doen daarna. Dus het is nogal het halve werk, jouw redenatie volgend.
Tenzij je incel bent.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Allebei misdaden waarbij een ander schade wordt berokkend. De overeenkomsten zijn verder dat op allebei een straf staat. Ik zie de overeenkomsten wel. En een verkrachting is erger dan een gestolen fiets, maar een piemel eraf is ook erger dan een hand eraf.
Inspelen op valse sentimenten. Check. Jammer, discussie verloren. Niemand neemt het op voor een verkrachter schat, er wordt alleen gesteld dat je zelf niet helemaal lekker in je bovenkamer bent als je iemand zijn pik eraf snijdt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:00 schreef roos94 het volgende:
Gaan mensen het nu serieus opnemen voor een verkrachter ja? Als het jouw dochter was die daar werd vernederd zou je dan ook janken omdat dit zwijn zn pik is verloren?
Maar ook handen. Dus voor hem is het beide even 'erg'.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een incel moet juist veel rukken. Dus ook die heeft een pik nodig.
Er gaat één hand af bij diefstal. Je kan prima rukken met een stompje en een hand.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar ook handen. Dus voor hem is het beide even 'erg'.
In de middeleeuwen deden ze dat inderdaad. Oog om oog, tand om tand: ius talionis.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
'Heb op facebook gestaan'. Heb je je ook daadwerkelijk ingelezen of roeptoeter je lekker mee met de meute?quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een of andere kut somaliër kreeg 20 dagen cel voor het verkrachten van een vrouw.
Dat topic staat gvd in NWS.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
'Heb op facebook gestaan'. Heb je je ook daadwerkelijk ingelezen of roeptoeter je lekker mee met de meute?
En dus is het geoorloofd om zomaar dingen te roepen, omdat je er ergens twee alinea's over gelezen hebt op Geenstijl?quote:
Die van Alieexpress misschien niet, de echte wel hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:33 schreef Hathor het volgende:
Volgens mij zijn die Zwitserse zakmessen niet eens echt scherp, dus dat is een langzame en zeer pijnlijke ervaring geweest voor die Oekrainer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |