Nee, heb toevallig wel een jong hertje op het oog nuquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:01 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Heb jij als zoöfiel al de ware gevonden?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is niet hoe je over iemands penis praat.
`quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wou dat ik van elke kerel die op zijn 27ste al getrouwd was een eurootje kreeg.
Je hebt toch ook van die zaagjes erop zitten? Dat maakt het al een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:33 schreef Hathor het volgende:
Volgens mij zijn die Zwitserse zakmessen niet eens echt scherp, dus dat is een langzame en zeer pijnlijke ervaring geweest voor die Oekrainer.
Oekraïne is geloof ik niet zo moeilijk in dit soort situaties gelukkig..quote:Op zondag 20 oktober 2019 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
Doen ze down-under ook aan FOEI-gesprekjes?
Held!!!quote:
Fap ze.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Allemaal van die sneue burgerlulletjes die dan willen trouwen om sex te mogen hebben
Nee, dan liever voorwaardelijk en en een taakstraf! Dat zal 'm leren!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:45 schreef karr-1 het volgende:
Lekker eigen rechter spelen, altijd een goed idee natuurlijk......
Tieten er af snijden.quote:Op zondag 20 oktober 2019 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
Geen idee wat ik zou doen als mijn partner verkracht wordt door een vrouw eigenlijk.
Goed van jou dat je zo rationeel kunt nadenken over een situatie die jou nooit overkomen is...quote:Op zondag 20 oktober 2019 06:37 schreef Richestorags het volgende:
Dit gaat wel erg ver vind ik persoonlijk. Ik snap dat de beste man in the heat of the moment een paar klappen krijgt, maar dit? Dan spoor je zelf ook helemaal niet.
Goed he? Feit blijft dat je zelf ook niet helemaal lekker in je bovenkamer bent als je dit doet. Hier gaat namelijk een stukje planning aan vooraf dat verder gaat dan handelen in blinde woede, dit is marteling en vernedering. Het feit dat je ertoe in staat bent dit te doen spreekt echt boekdelen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Goed van jou dat je zo rationeel kunt nadenken over een situatie die jou nooit overkomen is...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |