Gooi deze eruit en KLB is weer #READYquote:
staat er nog steedsquote:
en morgen nog steeds.quote:
Godverdomme man, heel KLB ergert zich kapot aan die mongolen met topicaids.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
en morgen nog steeds.
ik zie voer voor een klb topic, mikey
RTquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:55 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Godverdomme man, heel KLB ergert zich kapot aan die mongolen met topicaids.
Misschien beetje een aanpassing naar het niveau in FB de laatste dagenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:57 schreef Questular het volgende:
Mikeytt je doet nu wel echt zielig
M.a.w. hij past zich aan jou aan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Misschien beetje een aanpassing naar het niveau in FB de laatste dagen
kan je effe verwijderen?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
en morgen nog steeds.
ik zie voer voor een klb topic, mikey
Mentions en offtopic. Niets toevoegend.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:38 schreef Oostblokkert het volgende:
KLB / Onwetende man spreekt me zeer hard aan
Wat is de reden dat de reacties zijn verwijderd? Ik heb ze toevallig gezien, niets mis mee. Nu heb ik zo'n dood topic.
Boeee!!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mentions en offtopic. Niets toevoegend.
Heel klb is offtopic.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mentions en offtopic. Niets toevoegend.
Loopt nu prima. Zonder mentions, zonder "topic niet gelezen" e.d.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heel klb is offtopic.
Ts vindt het prima?!
De 1 noemt het crap, de ander het charme van de klb.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Loopt nu prima. Zonder mentions, zonder "topic niet gelezen" e.d.
Die crap kan gewoon wegblijven.
Done!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hallo![]()
Ik heb 1.5 uur geleden een tr gezet op mijn topic
KLB / The Last of Us II releasedate
met het verzoek de TT aan te passen. Wil iemand hier nog even naar kijken?
Bedankt
Eens!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De 1 noemt het crap, de ander het charme van de klb.
Succes bij het handhaven.
Bans worden niet besproken, Hansquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Waarom zijn @:mikeytt en @:wollah gebanned?
Streepje door de naam in het profiel. Moet je wel deaktopmodus gebruiken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:45 schreef Luppie0110 het volgende:
Hoe kan ik uberhaupt weten of iemand geband is?
In het geval van mikeytt en wollah snap ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |