abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189844328
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:55 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dat kan zeker, maar ieder jaar weer is het weer hetzelfde gezeik, de groep die hier een kleine minderheid vormt moet per se hun zin hebben ipv zich redelijk op te stellen. Het resultaat is dat je een meerderheid krijgt die zo :R reageert en niet meer naar ze luisterd, nog veel problematischer is het gedeelte dat ook de hakken in het zand gaat zetten.

Imo was de hele discussie niet nodig geweest en heeft KOZP een prima punt, maar de manier waarop ze bezig zijn? :W
Ze hebben inderdaad een punt, ik ben ook anti zwarte Piet. Geef mij maar alleen blanke pieten.
pi_189844365
Die gouwe ouwe tijd toen het nog leuk was... Gezellig, sfeervol...
pi_189844379
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 00:07 schreef Cockwhale het volgende:
Die gouwe ouwe tijd toen het nog leuk was... Gezellig, sfeervol...
Apart wel dat het Weer de import is die het verpest.
  vrijdag 8 november 2019 @ 03:30:42 #229
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_189845209
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:57 schreef Luckyseven het volgende:
Altijd gedacht dat bedreiging strafbaar was. Kennelijk is dat toch niet zo voor bepaalde groepen.
KOZP, boeren, PVV-ers, extreem-rechtse malloten, velen uiten bedreigingen en slechts zelden wordt er ingegrepen.
Twitter bijvoorbeeld of Feestboek, soms ook dit forum helaas, staan boordevol bedreigingen, sommige bedreigingen van zeer ernstige orde, slechts zeer zelden wordt ingegrepen of gehandhaafd of gemodereerd. Ook bij aangifte of verzoek tot moderatie.

KOZP komt ook op mij redelijk bedreigend over in haar berichten. Het zou fijn zijn als Nederland weer een fatsoenlijk land wordt waar niet meer bedreigd wordt en indien dit toch plaatsvindt, ook indien digitaal, de autoriteiten handhaven.

De naamgeving KOZP is reeds behoorlijk intimiderend. Het zou goed zijn indien zowel deze groepering, maar ook Scheveningers of PVV-ers of boeren die dreigen te maken zouden krijgen met autoriteiten die handhaven. Indien er zelden gehandhaafd wordt, dreigt de rechtsstaat in een slop te geraken.

Wat mij betreft vervangen we zwarte Piet door een roetveegpiet of blauwe piet of zo, maar dat gedreig aan beide kanten is laakbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')