Boeren zijn wel eens beschonken jaquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:52 schreef torentje het volgende:
[..]
De boeren schonken en schenken toch het meeste aan zware criminelen? Daarmee gaven de boeren toch te kennen dat zij voor leiding van bekenden zijn en niet voor vreemden willen zijn? Als de leiding straks al het boerenwerk met gehoorzame robots kan uitvoeren, zullen er wel meer slachtoffers vallen.
quote:Boeren in actie op op- en afritten snelwegen: "Nog steeds grote zorgen"
Op op- en afritten van meerdere snelwegen wordt vanmiddag tussen 12.30 uur en 14.00 uur gedemonstreerd door boeren met trekkers. Omdat ze langs de kant van de weg of in de berm gaan staan, zal het verkeer geen hinder ondervinden van de acties, zo belooft Farmers Defense Force.
Op welke op- en afritten de acties plaatsvinden, is nog niet bekend. Wel is duidelijk dat in onze provincie in ieder geval de A1, A2, A4, A7, A9, A10 en A27 decor zullen zijn van protesten.
Met de acties willen de boeren laten blijken dat ze - ondanks Haagse maatregelen om de stikstof-impasse te doorbreken - nog altijd vrezen dat zij de zwaarste last moeten dragen. "Minister Schouten heeft maandag een gesprek met het landbouwcollectief", aldus Farmers Defense Force. "Met deze acties willen we waarschuwen dat we nog wakker zijn, want er zijn nog steeds grote zorgen."
De afgelopen maanden kwamen boeren al meerdere keren in actie: zo stonden ze onder meer op het Malieveld in Den Haag, bij het provinciehuis in Haarlem en bij het RIVM in Bilthoven.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-steeds-grote-zorgen
Aan deze opmerking kan ik zien dat Nederland niet meer gewend is te demonstreren. 10 jaar liberaal beleid heeft ons laf en gezapig gemaakt. Wees blij dat er eindelijk wat meer gebeurd dan elke keer dat gejengel uit de PVV hoek.quote:Op maandag 25 november 2019 12:16 schreef Tomatenboer het volgende:
De boeren moeten gaan oppassen dat ze zo langzamerhand niet hun hand overspelen.
Wat mij betreft is de sympathie ver over.
Neuh, ik vind dat er voor bepaalde zaken best meer gedemonstreerd mag worden.quote:Op maandag 25 november 2019 15:32 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Aan deze opmerking kan ik zien dat Nederland niet meer gewend is te demonstreren. 10 jaar liberaal beleid heeft ons laf en gezapig gemaakt. Wees blij dat er eindelijk wat meer gebeurd dan elke keer dat gejengel uit de PVV hoek.
Wat ik van de Farmers Defense Force begrijp is dat juist gejengel uit de PVV hoek.quote:Op maandag 25 november 2019 15:32 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Aan deze opmerking kan ik zien dat Nederland niet meer gewend is te demonstreren. 10 jaar liberaal beleid heeft ons laf en gezapig gemaakt. Wees blij dat er eindelijk wat meer gebeurd dan elke keer dat gejengel uit de PVV hoek.
tps://forum.fok.nl/topic/2521570/11/25#p190118517]maandag 25 november 2019 16:18[/url] schreef PippenScottie het volgende:[/b]quote:Op [url=ht[quote]
[b]Op maandag 25 november 2019 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat ik van de Farmers Defense Force begrijp is dat juist gejengel uit de PVV hoek.
quote:"Farmers Defense Force" Boer'n holligans zou een betere benaming zijn.
Wel een beetje waar maar aan sympathie op zich heb je niet veel.quote:Op maandag 25 november 2019 12:16 schreef Tomatenboer het volgende:
De boeren moeten gaan oppassen dat ze zo langzamerhand niet hun hand overspelen.
Wat mij betreft is de sympathie ver over.
Mooi werk. Heb me verder nog niet echt in Duitsland verdiept.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |