Ja fijne gasten ...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja weet hoe het werkt en pleur langzaam maar zeker al mijn accounts weg.
Ja de striemen zullen inmiddels wel weer geheeld zijn of .....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die moderators zijn ook geen lieverdjes hoor.
Mijn laatste ban was meer dan een jaar geleden. Daarna kwam ik jullie hier verblijden met mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de striemen zullen inmiddels wel weer geheeld zijn of .....
Ben met 3 lessen bezig en ondertussen nog wat freewheelen.quote:
Ik hapte niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die Lapo was een inkopper. Yolo.
Oh je bent wel eens geband in het echt hier ... Ik had het meer om de kelder storiesquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn laatste ban was meer dan een jaar geleden. Daarna kwam ik jullie hier verblijden met mijn aanwezigheid.
was je niet ooit een mod ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn laatste ban was meer dan een jaar geleden. Daarna kwam ik jullie hier verblijden met mijn aanwezigheid.
1 voor 1 zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben met 3 lessen bezig en ondertussen nog wat freewheelen.
Sacha is geen moderator meer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je bent wel eens geband in het echt hier ... Ik had het meer om de kelder stories
Je meent het ...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sacha is geen moderator meer.
lol, er is tegenwoordig niet veel voor nodig om mod te mogen zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh. Al zou ik willen, ik kom nooit door de ballotage.
Dat zal hier niet anders zijn dan daar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lol, er is tegenwoordig niet veel voor nodig om mod te mogen zijn(bedoel niet hier trouwens)
En zelfs dan ben ik niet geschiktquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lol, er is tegenwoordig niet veel voor nodig om mod te mogen zijn(bedoel niet hier trouwens)
Hier, daar ... overal is ergens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zal hier niet anders zijn dan daar.
waarom denk je datquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zelfs dan ben ik niet geschikt
vlikker op Piet echt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:37 schreef PP_Sound het volgende:
Ach pleur op als antwoord op DM is al voldoende voor een note.
sinds je bij ons bent gaat het beterquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:37 schreef mario390 het volgende:
mijn laatste ban was in sept.2018 maar en hele maand
jup .. en die kunnen ok laat maarquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:37 schreef PP_Sound het volgende:
Ach pleur op als antwoord op DM is al voldoende voor een note.
En hoelang post je nu hier?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:37 schreef mario390 het volgende:
mijn laatste ban was in sept.2018 maar en hele maand
Ik antwoord ze dan nooit ...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nee pleur op zeg ik altijd tegen ongewenste bezoekers in mijn DM.
Slipen volgens FFquote:
Heb je het vaak?quote:
Al wintertijd daar?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:45 schreef mario390 het volgende:
polski is vannacht en uur langer sonst om 1 00 uit
Trump heeft vrede gebracht!twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 19-10-2019 om 01:25:50Think of how many lives we saved in Syria and Turkey by getting a ceasefire yesterday. Thousands and thousands, and maybe many more! reageer retweet
En de n van no is nee schudden, die was ik vergeten, thanks for the reminder!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.Dat is trouwens dubbele punt hoofdletter y van yes.
Mis jij iets?quote:
Ryan Parisquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet alleen niet meer hoe de uitvoerenden heten?
One day flyquote:
Journaal voor doven en slechthorenden heeft nu mijn aandacht.quote:
Boerendochter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is die Schouten een ongeschikt wijf.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het nummer ken ik wel maar de uitvoerende
Wtf ? Zag net een eend potje langsrijden op Museumpleinquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:21 schreef Marsani het volgende:
Klopt het nu wel of niet dat Sjooef er eentje is die dubbel spel speelt? Achter de ellebogen, verrader enzovoort?
Mag ook in DM.
Dat nummer kreeg ik een paar jaar geleden voor het eerst te horen. Grappige herinnering aan.quote:
ja doe vooral in DM ? Wat denk je ? Ik heb geen eens een kloonquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:21 schreef Marsani het volgende:
Klopt het nu wel of niet dat Sjooef er eentje is die dubbel spel speelt? Achter de ellebogen, verrader enzovoort?
Mag ook in DM.
ryan paris dolce vitaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wtf ? Zag net een eend potje langsrijden op Museumplein
Ik kwam het ook een paar jaar terug tegen , maar herkende gewoon de sound ... wel grappigquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat nummer kreeg ik een paar jaar geleden voor het eerst te horen. Grappige herinnering aan.
quote:‘LOOP DI LOVE’
04.24.2011
05:36 pm
Topics:
Amusing
History
Music
One-hit wonders
Tags:
J. Bastos
One hit wonder
Loop Di Love
Here’s the first of a series of pieces I’ll be doing on one-hit wonders. While my intent is to be as informative as possible, I’m starting off with an artist that I can find very little information on, the mysterious J. Bastos.
“Loop di Love” was recorded in 1969 by J. Bastos (Juan Bastos) and became a big hit in Holland and Germany in 1971. It kicks off with one of the more bizarre and memorable verses in pop history and goes on to tell the story of a young man’s chance encounter with a prostitute.
I saw you walking down the street
Love di loop di love
Your hair was hanging down to knees
Love di loop di love
Your waist was waving like a ship
Love di loop di love
The way you look made me sick
Love di loop di love
The only biographical information I can find on J. Bastos is that he lived somewhere in northern Germany and the song was recorded as a joke among drunken friends and became a fluke hit. And that info is from an alleged disgruntled former employee of Bastos who claims he was hellish to work for and fell into being a popstar totally by accident. It’s odd, considering the notoriety and popularity of “Loop di Love,” that so little is known of its creator. Anyone got any info on J. Bastos?
The tune is based on a Gre
Doet Brasil niets meer ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:28 schreef mario390 het volgende:
weer ruzie in serbie maar niet erg ,en blondie schreeuwt met en jong
En het leuke is dat het in Amsterdam is opgenomen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam het ook een paar jaar terug tegen , maar herkende gewoon de sound ... wel grappig
maar echt weinig van bekend
[..]
Ik keek en dacht .... das hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En het leuke is dat het in Amsterdam is opgenomen.
Geen idee. Het zijn er maar 300 ongeveer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:44 schreef PP_Sound het volgende:
Zo'n @:vosss is wel grappig natuurlijk, welke mod gaat al die notes lezen?
Volgens mij ben jij al 50+quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 03:02 schreef chufi het volgende:
Of je beseft opeens wtf ik ben ook al 40+?
Niks mis meequote:
Toch?quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 03:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks mis mee
[..]
Toch?
Dit groene blaadjegaat slapen.
duurt nog wel evenquote:
Ik wel jij nietquote:
quote:Sylvana Simons heeft wat te vieren: de politica en presentatrice wordt oma.
Dat bevestigde ze vanavond in RTL Boulevard.
zal wel een huilbaby wordenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopen dat dat kind minder verzuurd opgroeit dan zijzelf.
Nee, da's te gezellig....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:06 schreef ToT het volgende:
[..]Echt ja!
Zullen ze Sinterklaas vieren met hem/haar?
We doen niet aan ouderwetse gezelligheid in Huize Simonsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, Zwarte Piet kan het toch altijd wat minder gezellig maken dan?
Ganzenbord en Levensweg zijn verboten!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We doen niet aan ouderwetse gezelligheid in Huize Simons
zeker weten, die arme ganzenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ganzenbord en Levensweg zijn verboten!
weet je, ik lach lieverquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen azijn drinken daar, zodat dat rijkelijk gepist kan worden!
luister die maar eens, dan weet je wat goede muziek is...quote:
Niet nuquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
luister die maar eens, dan weet je wat goede muziek is...
ik zag ze vaker live in originele bezetting, helaas niet meer mogelijk nuquote:
Nicequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik zag ze vaker live in originele bezetting, helaas niet meer mogelijk nu
RIP Peter Principle...
RIPquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)overleden-1-3027097/
Je pa mag alles doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, dan was ik er nu niet.
ik doe vandaag rustig anquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, dan was ik er nu niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |