Ja fijne gasten ...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja weet hoe het werkt en pleur langzaam maar zeker al mijn accounts weg.
Ja de striemen zullen inmiddels wel weer geheeld zijn of .....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die moderators zijn ook geen lieverdjes hoor.
Mijn laatste ban was meer dan een jaar geleden. Daarna kwam ik jullie hier verblijden met mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de striemen zullen inmiddels wel weer geheeld zijn of .....
Ben met 3 lessen bezig en ondertussen nog wat freewheelen.quote:
Ik hapte niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die Lapo was een inkopper. Yolo.
Oh je bent wel eens geband in het echt hier ... Ik had het meer om de kelder storiesquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn laatste ban was meer dan een jaar geleden. Daarna kwam ik jullie hier verblijden met mijn aanwezigheid.
was je niet ooit een mod ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn laatste ban was meer dan een jaar geleden. Daarna kwam ik jullie hier verblijden met mijn aanwezigheid.
1 voor 1 zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben met 3 lessen bezig en ondertussen nog wat freewheelen.
Sacha is geen moderator meer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je bent wel eens geband in het echt hier ... Ik had het meer om de kelder stories
Je meent het ...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sacha is geen moderator meer.
lol, er is tegenwoordig niet veel voor nodig om mod te mogen zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh. Al zou ik willen, ik kom nooit door de ballotage.
Dat zal hier niet anders zijn dan daar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lol, er is tegenwoordig niet veel voor nodig om mod te mogen zijn(bedoel niet hier trouwens)
En zelfs dan ben ik niet geschiktquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lol, er is tegenwoordig niet veel voor nodig om mod te mogen zijn(bedoel niet hier trouwens)
Hier, daar ... overal is ergens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zal hier niet anders zijn dan daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |