BLACKEDquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:54 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Je zit bij het verkeerde bureau.
https://www.versfilmentv.nl/profielen/preview/6080663
Dat is die donkere jongen die in de studio zit.
Wat een kolder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:54 schreef Oostblokkert het volgende:
Pedagogisch gezien ontwikkelen die kwaliteiten zich als kind. Meisjes spelen met poppen en verzorgen ze, als een jongen dat doet, wordt hij gecorrigeerd door de omgeving, met als gevolg dat hij later waarschijnlijk te klunzig wordt voor dingen als een luier verschonen.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:50 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
Wel haar papa die je haar hand moet vragen.
Dat zei ik ook niet. Maar daar gaat het ook niet persé om.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat een kolder.![]()
Alsof mannen geen luier kunnen verschonen.
of nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:56 schreef Bocaj het volgende:
Vrouwen worden idd op een gegeven moment zwanger!
TELEKIDSSSSSSSSquote:
Oke melissa_girlquote:
Je claimt dat jongens die niet met poppen spelen, bijna alle jongens, grotendeels te onhandig zijn om een luier te verschonen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Maar daar gaat het ook niet persé om.
@monkyyyquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:56 schreef Bocaj het volgende:
Vrouwen worden idd op een gegeven moment zwanger!
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:57 schreef svann het volgende:
Heeft Sophie onder de zonnebank gelegen of is ze vroeg in de overgang? Ze bloost zo.
Ok melissaquote:
Ah, ik vroeg het me al af, dacht dat het door dat seksonderwerp kwam.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:57 schreef svann het volgende:
Heeft Sophie onder de zonnebank gelegen of is ze vroeg in de overgang? Ze bloost zo.
Ik claim helemaal niets, ik maak gewoon een oorzaak en gevolg strekking.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je claimt dat jongens die niet met poppen spelen, bijna alle jongens, grotendeels te onhandig zijn om een luier te verschonen.
Dat is gewoon kolder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |