SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ze maken ook niet echt de meest toegankelijke muziek.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat mensen die Tool mooi vinden, meer een fixatie op drums, bas en dat soort zaken hebben. Ik ben erg ingesteld op melodie en mooie akkoordenprogressies.
quote:
Vooral dat stukje over 48 boterhammen en dat je dan geen honger meer hebt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor Tommy van Sesamstraat deze tekst over 48 boterhammen zo uitspreken...
jammer er komt nog zoveel moois... welterustenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:42 schreef CindieY het volgende:
Mijn after diner dip wil niet echt overgaan, dus ik ga m'n bed opzoeken
Bedankt peaceman
ow zo ja.. haha.. ik vind die tekst bij vlagen geniaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Vooral dat stukje over 48 boterhammen en dat je dan geen honger meer hebt.
Welterustenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:42 schreef CindieY het volgende:
Bedankt peaceman
Trustenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:42 schreef CindieY het volgende:
Bedankt peaceman
Hoe heet dit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:48 schreef peaceman het volgende:
hierop ga ik stemmen voor de top 2000![]()
Love - Alone again orquote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:51 schreef peaceman het volgende:
ja sorry... draai nu allemaal nummers die ik zelf ook heel erg fijn vind
Niks mis mee. Ik doe dat ook doorlopendquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:51 schreef peaceman het volgende:
ja sorry... draai nu allemaal nummers die ik zelf ook heel erg fijn vind
Ja klopt. Eigenlijk van 1 van de mindere albums, maar deze is toch wel heerlijk hoorquote:
Klinkt prima.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja klopt. Eigenlijk van 1 van de mindere albums, maar deze is toch wel heerlijk hoor
Heb je anima van Yorke solo al geluisterd?quote:
Stukjes van gehoord. Moet nog eens de tijd nemen / vinden om beter te luisteren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je anima van Yorke solo al geluisterd?
en met koptelefoon!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Stukjes van gehoord. Moet nog eens de tijd nemen / vinden om beter te luisteren.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
en met koptelefoon!
optreden op down the rabbithole was subliem! kende maar 1 nummer, maar was het optreden van het jaar voor mij.
en als ik e.e.a. gelezen heb op internet was ik niet de enige die dat vond
Prima. Ik zit ook al vanaf 18:00 uur op deze stoel, dus dan is het ook wel mooi geweestquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:01 schreef peaceman het volgende:
ik draai hierna nog 4 of 5 nummers trouwens
vandaag gingen de kaarten in de verkoop voor zijn optreden volgend jaar juli, maar dat is op de dag na down the rabbithole, dus dat gaat m niet worden. ik hoop stiekem dat het uitverkoopt en dat DTRH hem dan alsnog weet te boeken.quote:
Zeker een aantal prachtige nummers gemaakt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:17 schreef peaceman het volgende:
ook Mark Hollis mogen we niet vergeten bij het stemmen voor de top 2000
Klinkt erg fijn. Beetje retro, jaren 60-soulquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:22 schreef peaceman het volgende:
11, ben benieuwd wat je hier van vindt
charles bradley met Change for the world.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt erg fijn. Beetje retro, jaren 60-soul
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:31 schreef peaceman het volgende:
laatste nummer.
Hiermee sloot Nick Cave zijn overweldigende optreden op DTRH af.
Volledig mee eens!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:36 schreef peaceman het volgende:
Dat optreden van Nick Cave op DTRH was overigens ook geniaal
ik vond destijds ook zo mooi de verbijstering bij mensen toen het afgelopen was. dat iedereen nog een beetje zoekende was wat te gaan doen.quote:
Maar dat is ook niet zo gek wanneer je ineens weer op aarde gedonderd wordquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond destijds ook zo mooi de verbijstering bij mensen toen het afgelopen was. dat iedereen nog een beetje zoekende was wat te gaan doen.
Wat een vrolijkheid zo vroeg op de zaterdag?quote:
Hoe gaat het met je?quote:
Goed hoor, beetje druk.quote:
Mijn handicap blijft stabiel en dat is op zich goed!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje druk.
Met jou? Hoe is het met je handicap?
Oh maar die pak ik ook wel. Ter bescherming pak ik momenteel die rust wat meer buiten internet. Maar goed de komende maanden zal ik wel wat meer aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn handicap blijft stabiel en dat is op zich goed!
Dit weekend geen golf maar daar is het ook geen weer voor!
Druk is niet erg maar rust is af en toe nodig
Jeuh dat heeft wel een giga impact gehadquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh maar die pak ik ook wel. Ter bescherming pak ik momenteel die rust wat meer buiten internet. Maar goed de komende maanden zal ik wel wat meer aanwezig zijn.
En bij de top 2000 helemaal.
Loop nog wel bij de fysio en osteopaat, maar vele langere pauzes tussen de behandelingen.
Nou ja, giga impact? Weet niet of dat zo is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
Jeuh dat heeft wel een giga impact gehad![]()
maar fijn dat het de betere kant opgaat!
Eigenwijs! Zorg goed voor jezelfquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja, giga impact? Weet niet of dat zo is.
Misschien is het zo dat het feit dat ik maar twee dagen thuis ben geweest, vertragend heeft gewerkt op het herstel (dat weet ik wel zeker), maar ik kon voor mijn gevoel niet anders omdat ik een tijdelijk contract had wat in juni afliep.
Dat had ik bij een vast contract wel anders gedaan. Situatie met schoonvader hielp ook niet, maar ja gewoon accepteren en doorgaan.
Aan de andere kant is de jongen achter mij minstens 4 maanden voor minimaal 50% uit de running geweest.
Dat was bij mij niet nodig vond ik en wilde ik vooral niet.
Ja het is lastig geweest en ja ik heb bij vlagen nog last, maar ik kan alweer veel meer dan in het voorjaar.
Ben wel huiverig om te zeggen dat alles weer goed gaat, omdat ik dat simpelweg nog niet vind (fysio en osteopaat ook niet, al zijn ze erg tevreden) en bovendien is het zo dat als je dat zegt alle toekomstige claims vervallen. Je hebt dan nergens meer recht op.
En het is bekend dat mensen met een whiplash ook jaren later nog klachten kunnen krijgen of weer krijgen.
quote:
goedemorgen DDMquote:
En voor de rest gaat het goed met jequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:04 schreef Rafeiro het volgende:
Kan straks wel wat kerstmuziek draaien.
Leuke/lekkere dag gehad ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook zo.
Weer terug in de hoofdstad...
Niks gehoord, maar hou zou in waalwijk kunnen zitten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
En voor de rest gaat het goed met je![]()
Ik verwacht eerlijk gezegd wel een show van Melting vanavond of heeft iemand iets anders gehoord/gelezen ?
[..]
Leuke/lekkere dag gehad ?
De dag was geweldig.quote:
Tja... combinatie van dat Mw MM zegt dat je teveel gedronken hebt en jij die zegt dat je je snijtand hebt afgebroken op een McKroket, zet me wel aan het denkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dag was geweldig.
Heel veel bekenden van over de hele wereld ontmoet en mooie whisky's geproefd.
Het mindere is dat net mijn snijtand afgebroken is tijdens het eten van een McKroket...en volgens mw. MM heb ik teveel gedronken...
Zij zag vast dubbelquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dag was geweldig.
Heel veel bekenden van over de hele wereld ontmoet en mooie whisky's geproefd.
Het mindere is dat net mijn snijtand afgebroken is tijdens het eten van een McKroket...![]()
En volgens mw. MM heb ik teveel gedronken...
Geen paasmuziek?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:04 schreef Rafeiro het volgende:
Kan straks wel wat kerstmuziek draaien.
Geen idee, daarom mijn vraag ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:04 schreef just me het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd wel een show van Melting vanavond of heeft iemand iets anders gehoord/gelezen ?
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:04 schreef just me het volgende:
VeenlijkenGolden Oldies?quote:
In een mooi blauw bakje...oh nee, die heeft hij zelf nodigquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Tja... combinatie van dat Mw MM zegt dat je teveel gedronken hebt en jij die zegt dat je je snijtand hebt afgebroken op een McKroket, zet me wel aan het denken![]()
Maar leuk dat je voor de rest een goede dag hebt gehad
p.s. misschien heeft Symph nog ergens een snijtand liggen![]()
Het snijdt helaas wel jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Tja... combinatie van dat Mw MM zegt dat je teveel gedronken hebt en jij die zegt dat je je snijtand hebt afgebroken op een McKroket, zet me wel aan het denken![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
VeenlijkenGolden Oldies?
Want dan moet ik hier zo even wat anders opzetten, dan is de overgang wat minder extreem.
Ik had net mijn afspraak bij de tandarts as. dinsdag afgezegd...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Zul je net zien.. hopen dat je snel terecht kuntquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had net mijn afspraak bij de tandarts as. dinsdag afgezegd...
Ik heb in september een afspraak gemaakt en ik kan in januari terechtquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was woensdag voor controle bij de tandarts, moest van haar weer een afspraak bij de mondhygiëniste maken, eerste mogelijkheid daar is pas eind januari. Absurd gewoon.
Symph hoeft niet meerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:34 schreef Melting het volgende:
Is het tandarts seizoen begonnen?
Ik moet dinsdag.
dat scheelt een tandartsverzekeringquote:
Het is echt heel mooi en natuurlijk geworden, de technicus heeft mooi werk geleverdquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
dat scheelt een tandartsverzekering
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is echt heel mooi en natuurlijk geworden, de technicus heeft mooi werk geleverd
dan is het te hopen dat Vout niet gaat draaienquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Het is dat lachen heel eeg zeer doet nu, maar anders
wanneer krijg je iets te horen van je huisarts ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
Melting over wat minuten dus, dan ga ik zo even lui op de bank liggen luisteren.
Even echt een weekendje niks totdat ik meer weer van de huisarts, haha.
Voetbal heb ik verder geen zin in.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef brother52 het volgende:
Ik heb mijn quotum alweer gehaald voor vandaag
quote:
Ssst.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Melting Pot... is dat een nieuwe franchise van je?
Er zijn operaties.quote:
Dat kon ik vanaf hier niet horen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, was dat nou onweer of weer een vuurwerkbom hier?
Ja, hoe moeten wij dat nu wetenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, was dat nou onweer of weer een vuurwerkbom hier?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek linedancet maar even.
Retorische vraag is retorisch.quote:
Heb je last van je afgebroken tand ?quote:
Nee, wel van slaap...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je last van je afgebroken tand ?
Voor iemand die Broek(s) heet, heeft ze die verbazend weinig aan.quote:
De "ofzo" klopte!quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor iemand die Broek(s) heet, heeft ze die verbazend weinig aan.
Mooi, dan kan ik naar bedquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zit in de plus.![]()
[ afbeelding ]
Is die nu nog open dan?quote:
Ik heb net mijn eerste biertje open getrokken.quote:
doe de tekst maar als die tenminste kanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Volgens mij ken ik een Nederlandse versie hiervan.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga op de bank liggen luisteren. Voetbal is niks aan.
Euhm, "kennen" was eigenlijk "heb ik ooit eens gehoord op een piratenzender".quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
doe de tekst maar als die tenminste kan
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit draai je vaker, die reserve Simon &Garfunkel, hoe heten ze ook alweer? Dinges en Cook?
Dijkstra?quote:
Hooymaayerquote:
Groot afscheidsconcert van Jan en Anny in de jaarbeurs, met het volendamsoperakoor en Jan Smit. Stond in het Maxmagszinequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Jan Keizer stopt met optreden, hoorde ik gisteren.
quote:
Die van mij kan ik u boven leggenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Krijg je BZN live voor je kiezen
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die van mij kan ik u boven leggen
Kan het alleen maar beter worden!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ach t kan ergerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ach t kan erger
Ik kan nu niet direct een voorbeeld verzinnen wat erger is, maar het kan vast wel erger
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ach t kan erger
Ik kan nu niet direct een voorbeeld verzinnen wat erger is, maar het kan vast wel erger
Terwijl er eentje juist bij die regel er toch echt naast zit.quote:Our voices will ring forever, as one
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Terwijl er eentje juist bij die regel er toch echt naast zit.
Hij huilt nog steedsquote:
Tja... waar is Diaan als je haar nodig hebt, die had het vast kunnen uitleggenquote:
Jeuh, was hij zo beroerd ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister nog zachtjes mee vanuit bed. Heb Symph kunnen overtuigen om maar eens te gaan slapen, hij was al sinds 4 uur op
Dat is al een lange tijd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister nog zachtjes mee vanuit bed. Heb Symph kunnen overtuigen om maar eens te gaan slapen, hij was al sinds 4 uur op
De vorige keer is hij ook een paar keer zo bizar vroeg opgestaan: ‘ik kan niet meer slapen’. Gewoon blijven liggen, mafkees. Maar op zo’n moment valt er geen gesprek mee te voerenquote:
Als je niet kan praten, is dat ook wat lastig...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De vorige keer is hij ook een paar keer zo bizar vroeg opgestaan: ‘ik kan niet meer slapen’. Gewoon blijven liggen, mafkees. Maar op zo’n moment valt er geen gesprek mee te voeren
precies, blijven liggen en niet naar de wekker kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De vorige keer is hij ook een paar keer zo bizar vroeg opgestaan: ‘ik kan niet meer slapen’. Gewoon blijven liggen, mafkees. Maar op zo’n moment valt er geen gesprek mee te voeren
Hoe dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
precies, blijven liggen en niet naar de wekker kijken
Het valt me mee hoe goed hij nu kan praten. Niet teveel natuurlijk, maar het lukt best goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je niet kan praten, is dat ook wat lastig...
Voor nu;quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het valt me mee hoe goed hij nu kan praten. Niet teveel natuurlijk, maar het lukt best goed
Wegdraaien, mijn wekker stond altijd zo dat ik er niet op kon kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe dan?
Dat ding staat hier op 30 cm afstand...
Ik heb hem zo gedraaid dat ik er niet naar kan kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe dan?
Dat ding staat hier op 30 cm afstand...
Misschien een vreemde vraag, maar wat heb je er dan aan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb hem zo gedraaid dat ik er niet naar kan kijken
Misschien een vreemde vraag, maar wat heb je er dan aan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wegdraaien, mijn wekker stond altijd zo dat ik er niet op kon kijken
Jij bent dronken, dus jij ziet dubbel. Maar ik hoef ‘s nachts niet te zien hoe laat het is, de wekker hoeft me alleen te wekkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien een vreemde vraag, maar wat heb je er dan aan?
ik gebruik als mijn mobiel als wekker en mijn klokje naast mijn bed om te tijd te weten, als ik niet kan slapen hoef/wil ik de tijd niet te weten (vrouwenlogica)quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien een vreemde vraag, maar wat heb je er dan aan?
1. Ik ben niet dronken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij bent dronken, dus jij ziet dubbel. Maar ik hoef ‘s nachts niet te zien hoe laat het is, de wekker hoeft me alleen te wekken
Ok, verklaard...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik gebruik als mijn mobiel als wekker en mijn klokje naast mijn bed om te tijd te weten, als ik niet kan slapen hoef/wil ik de tijd niet te weten (vrouwenlogica)
voor mij welquote:
Ja, precies, ik vind het altijd wel handig om te weten of het de moeite is om me nog een keer om te draaien of dat ik er beter meteen uit kan gaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1. Ik ben niet dronken.
2. Je wordt 's nachts niet wakker van de wekker, maar als je 's nachts toch wakker bent, is het wel handig om te weten hoe lang je nog moet blijven liggen...
Ik ben ‘s nachts heel vaak wakker, en als ik dan de tijd zie onthou ik dat ik die tijden heb gezien. Geen tijden zien is minder onthouden dat ik tig keer wakker ben geweest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1. Ik ben niet dronken.
2. Je wordt 's nachts niet wakker van de wekker, maar als je 's nachts toch wakker bent, is het wel handig om te weten hoe lang je nog moet blijven liggen...
Ik snap het ook niet hoorquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:11 schreef ok01 het volgende:
Dont IT make My Brown eyes blue - Crystal Gayle
Ik blijf wel in mijn bed en ga er niet uit. Dan zit ik straks elke nacht benedenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoorMijn wekker staat gewoon zo dat ik altijd kan kijken hoe laat het is. Als ik niet (meer) kan slapen, lees ik een boek of ik sta op. Je moet juist niet in bed blijven liggen draaien als je niet kunt slapen, dan ga je je bed op den duur associëren met 'ik kan niet (meer) slapen'. Échte logica
Ik vind het een fantastische reden...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben ‘s nachts heel vaak wakker, en als ik dan de tijd zie onthou ik dat ik die tijden heb gezien. Geen tijden zien is minder onthouden dat ik tig keer wakker ben geweest.
Daar neem ik nog een biertje opquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het een fantastische reden...
Je hoeft er niet definitief uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik blijf wel in mijn bed en ga er niet uit. Dan zit ik straks elke nacht beneden
Ach ieder doet het op zijn/haar eigen manierquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoeft er niet definitief uitMaar eventjes je bed uit als je ligt te draaien en bijvoorbeeld een glas water drinken is beter, omdat het je uit het moment van draaien helpt.
* CindieY is ervaringsdeskundige
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoeft er niet definitief uitMaar eventjes je bed uit als je ligt te draaien en bijvoorbeeld een glas water drinken is beter, omdat het je uit het moment van draaien helpt.
* CindieY is ervaringsdeskundige
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorige week stond Symph om 6 uur op, helemaal boos dat de wekker niet afgegaan was...pas toen hij na het douchen beneden was realiseerde hij zich dat de wekker altijd pas om kwart over 6 gaat. Het heeft ook geen enkele zin dat ik daar om 6 uur tegenin ga. Ik heb ‘m regelmatig midden in de nacht terug naar bed moeten roepen en dan moet ik echt heel erg mijn best doen om dat voor elkaar te krijgen, hij denkt dan echt dat hij moet opstaan. Vroeger stond hij dan ook rustig midden in de nacht bij de bushalte
Op ieder potje past een dekseltje...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorige week stond Symph om 6 uur op, helemaal boos dat de wekker niet afgegaan was...pas toen hij na het douchen beneden was realiseerde hij zich dat de wekker altijd pas om kwart over 6 gaat. Het heeft ook geen enkele zin dat ik daar om 6 uur tegenin ga. Ik heb ‘m regelmatig midden in de nacht terug naar bed moeten roepen en dan moet ik echt heel erg mijn best doen om dat voor elkaar te krijgen, hij denkt dan echt dat hij moet opstaan. Vroeger stond hij dan ook rustig midden in de nacht bij de bushalte
Ik was even bezigquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik liet hem open voor just me, maar die gaf geen sjoege...
quote:
Was eigenlijk nog niet aan de beurt, maar heb hem even naar voor gehaald.quote:
Nee joh, heerlijke stemquote:
maar hij articuleert goedquote:
Je hebt gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |