Je leeft maar 1xquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Zin in pizza. Godver ik groei echt dicht.
Bloemkoolbodemquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar op deze manier wordt het wel een beetje kort.
Liever dik in de kist, dan een avond pizza gemist.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar op deze manier wordt het wel een beetje kort.
Schijnt best te smaken, maar heb t nog nooit geprobeerd.quote:
O ja, weer even naar la Place ergens volgende week voor de pompoentroep. Zo jammer dat hij hier niet meer tegenover zitquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:41 schreef Ang3l het volgende:
https://www.ah.nl/allerha(...)pkin-spice-nicecream
Poh. Ik wil dit.
Ik ook niet. Bloemkoolrijst is okay, tho.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schijnt best te smaken, maar heb t nog nooit geprobeerd.
Hoezo? Iemand kiest er toch zelf voor wel of geen toegang te gevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Inperking iemands vrijheid.
Zit echt niet te wachten op een vrouw die mijn codes weet.
Wie reageert er dan op mijn foto’s nu?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Iemand kiest er toch zelf voor wel of geen toegang te geven.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Inperking iemands vrijheid.
Zit echt niet te wachten op een vrouw die mijn codes weet.
Laat maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Iemand kiest er toch zelf voor wel of geen toegang te geven.
Kutzooi. Geen bananen in de vriezer. Zou ik dit nog redden voor vanavond?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:41 schreef Ang3l het volgende:
https://www.ah.nl/allerha(...)pkin-spice-nicecream
Poh. Ik wil dit.
Nou, ik eerlijk gezegd ook niet hoorquote:
Minimaal 4 uur!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kutzooi. Geen bananen in de vriezer. Zou ik dit nog redden voor vanavond?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stiekem zien dat je vriend lingerie besteld heeft, maar op je verjaardag die niet cadeau krijgen.
Ja maar zo boodschappen doen en eerst hoofdgerecht enzo met vrienden, die toch pas later zijn... nah, wordt wel echt laat danquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minimaal 4 uur!
Dus dan heb je vannacht een lekker ijsje
Zolang het slips zonder kont zijn weet ik in ieder geval wie ze wel aan heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stiekem zien dat je vriend lingerie besteld heeft, maar op je verjaardag die niet cadeau krijgen.
Jaja ik twijfel alquote:
Je tweede persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie reageert er dan op mijn foto’s nu?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zolang het slips zonder kont zijn weet ik in ieder geval wie ze wel aan heeft.
Kuch @:Ang3l Kuch
Als t natuurlijk groeit, of zo uitkomt. Sure.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb full access tot zijn telefoon. Ik gebruik het eigenlijk nooit, vooral als ik een ander nummer wil aanzetten op Spotify en hij te lam is het zelf te doen. Ook echt geen behoefte aan zaken controleren, want er is niets wat ik niet vertrouw. Maar dat panische "nee mijn telefoon is van mij MAG JE NOOIT IN KIJKEN DAT IS PRIVÉ" geloof ik niet zo in.
Ja, dit eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb full access tot zijn telefoon. Ik gebruik het eigenlijk nooit, vooral als ik een ander nummer wil aanzetten op Spotify en hij te lam is het zelf te doen. Ook echt geen behoefte aan zaken controleren, want er is niets wat ik niet vertrouw. Maar dat panische "nee mijn telefoon is van mij MAG JE NOOIT IN KIJKEN DAT IS PRIVÉ" geloof ik niet zo in.
Dat is een prei per persoon.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:54 schreef Debsterr het volgende:
Recept voor preirisotto voor 4 personen.
4 FUCKING PREIEN. Dat is nogal veel.
Het ontstond bij ons toen ik van de trap aftyfte in Sofia en we bedachten dat het handig kan zijn als je bij belangrijke nummers enzo kunt. Prima, meteen geregeld, no big deal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t natuurlijk groeit, of zo uitkomt. Sure.
Maar iemand die er om gaat vragen, daar is de deur!
High five!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een prei per persoon.
Dus.
Wiskunde! Ik kan 't!
O yes!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
5, dat is 1 prei meer dan in prei risotto!quote:
Jij weet zeker wel waar je die prei zou laten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
5, dat is 1 prei meer dan in prei risotto!
DAMN I'm on a roll! #smartcookie
Ik wil weleens een foto op m'n telefoon aan m'n moeder laten zien. GAAT ZE BLADEREN. Niet dat er dickpics ofzo op staan, maar hallo. Dus dan trek ik die telefoon weer uit haar handen en vraagt ze zich af wat ik allemaal verberg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of iemand die een beetje door mijn telefoon gaat lopen scrollen of neuzen. Weg.
Wel aardbeien, ananas, mango, frambozen en pompoen enzo, banaan nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:56 schreef Debsterr het volgende:
Zou je bevroren bananenstukjes kunnen kopen?
Ja kutje, kan ik nog dat toetje niet makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel aardbeien, ananas, mango, frambozen en pompoen enzo, banaan nog nooit gezien.
Morgen! Dan is het nog lekkerder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja kutje, kan ik nog dat toetje niet maken.
Prei fivequote:
Ja want dan hoef ik het niet met andere mensen te delenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen! Dan is het nog lekkerder.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prei five.
.
Ik ben ook een leek.
Nevermind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |