Autobiografie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
‘Bidden in bad’ is een mooie titel voor een boek trouwensDe titel heb ik al, nu het boek nog schrijven
Vooroordelenquote:
Wifi een optie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:18 schreef Karzai het volgende:
vind mobiel fokken sowieso ruk, en ik heb maar beperkt data
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:21 schreef Karzai het volgende:
krijg het ww van het werk niet, zijn al overbelast.
Maar op het werk heb ik niet zo'n behoefte om te fokken
Lekker!quote:
Nicequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker!
Ze schijnen daar lekkere stoofpotjes te maken met kip! Wij exporteren onze bejaarde legkippen daar naartoe namelijk
Kuzu, niet Erdoganquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Die Erdogan-smiley hebben ze wel toegevoegd aan de weergave op mijn ipad. Maar de Sinterklaassmileys en die bier-smiley niet. Die zijn toch redelijk cruciaal
En zij de boventallige mensen naar onsquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker!
Ze schijnen daar lekkere stoofpotjes te maken met kip! Wij exporteren onze bejaarde legkippen daar naartoe namelijk
Yes! Plus persoonlijkheidquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een irritante rotkop
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
En zij de boventallige mensen naar ons
Wel aardig vaak, leuk Portugees dialectje ook, maar vaak heel laag opgeleid, dom en niet echt passend in de Nederlandse/westerse cultuurquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoewel ik eigenlijk geen Kaapverdiërs kenZijn die leuk?
O, we hebben al zoveel mensen die niet zo lekker matchen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel aardig vaak, leuk Portugees dialectje ook, maar vaak heel laag opgeleid, dom en niet echt passend in de Nederlandse/westerse cultuur
Dat matcht niet zo best
Yep!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, we hebben al zoveel mensen die niet zo lekker matchen.
Lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo naar de frietzaak. Rammeldebammel van de honger.
Garnalen, eitje, gebakken buikspek, groenters, lekkere bouillon, allesquote:
Kom eens kijken op Zuidquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoewel ik eigenlijk geen Kaapverdiërs kenZijn die leuk?
Ik ben al weken ontzettend melig, giechelig en vol liefde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je nog dronken van je twee sterke borrels?
Dan hoop ik dat je snel die ontlading vindtquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben al weken ontzettend melig, giechelig en vol liefde.
Laten we niet te vroeg juichen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:18 schreef MCH het volgende:
[..]
O ja, zelfs jij fixt een chickie. Faxie blijft nu echt alleen over.
Ik houd Faxie wel gezelschap. Figuurlijk dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:18 schreef MCH het volgende:
[..]
O ja, zelfs jij fixt een chickie. Faxie blijft nu echt alleen over.
Dit wist ik alquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwam ik vroeger vaak. Mijn oma woonde op de Brielselaan, boven de Dirk
@Faxiequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:08 schreef Karzai het volgende:
Faxie wat ben je saxie alle chicks willen op je paxie
En ik wist dat ik je dat al een keer had verteld. Maar je hebt dus echt een heel goed geheugen. Of een Excel-bestandquote:
Accepteer gewoon dat ik vrij slim benquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik wist dat ik je dat al een keer had verteld. Maar je hebt dus echt een heel goed geheugen. Of een Excel-bestand
Net zoals mensen die zeer goede training hebben gekregen in bepaalde skills. Die lijken ook slimmer dan ze daadwerkelijk zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn ook domme mensen met een goed geheugen
Totdat je met een probleem komt waar ze geen instructie voor hebben gehad. Dat merk je soms bij helpdesks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net zoals mensen die zeer goede training hebben gekregen in bepaalde skills. Die lijken ook slimmer dan ze daadwerkelijk zijn
Dit moet wel over @haags_kwartiertje gaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net zoals mensen die zeer goede training hebben gekregen in bepaalde skills. Die lijken ook slimmer dan ze daadwerkelijk zijn
Inderdaad, als je daar vragen gaat stellen wat nog nooit is voorgekomenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Totdat je met een probleem komt waar ze geen instructie voor hebben gehad. Dat merk je soms bij helpdesks.
Haags heeft nu even druk met zijn omzet tellen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit moet wel over @:haags_kwartiertje gaan
Dat levert heel bijzondere gesprekken opquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, als je daar vragen gaat stellen wat nog nooit is voorgekomen
Om en nabij twee keer de helft.quote:
Hadden ze de tank maar wat harder aangezet, dan was je echt een ouwe pik, ouwe pijpquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat hele stikstof gelul
Ik heb laatst een wratje weg laten branden met stikstof. Is dat nu ook een probleem?
xDquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Hadden ze de tank maar wat harder aangezet, dan was je echt een ouwe pik, ouwe pijp
Was het echt nodig?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat hele stikstof gelul
Ik heb laatst een wratje weg laten branden met stikstof. Is dat nu ook een probleem?
Neu.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan was het toegestaan.
De volgende keer toch graag echt melden.
Figuurlijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik houd Faxie wel gezelschap. Figuurlijk dan.
Die is te klein om met stikstof te behandelen zekerquote:
Net zo groot als die van Charleskinbotequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is te klein om met stikstof te behandelen zeker
Plast zo lastig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:59 schreef Karzai het volgende:
Is ook beter zo, al dat gefriemel, gewoon weg halen die handel
Op vrijdagavond drink je toch bierrrquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Was uit de droger halen en dan een kopje
Dat niet nee, al is hij verder wel vrij uniek denk ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als in: hij is niet de enige single.
Ik snap niet dat het zo lastig is voor hem om wat te fixen, hij ziet er ook niet onaardig uit als ik afga op z'n foto's in USquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat niet nee, al is hij verder wel vrij uniek denk ik
Klopt, dus dan zal de rest wel bagger zijn aan hemquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het zo lastig is voor hem om wat te fixen, hij ziet er ook niet onaardig uit als ik afga op z'n foto's in US
Samzz heeft een vaste relatie tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, dus dan zal de rest wel bagger zijn aan hem
Ach, er is altijd nog die oud mod waar hij heen kan
Nog wel jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Samzz heeft een vaste relatie tegenwoordig
Kloptquote:
Wie is haar secret fok relatie dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Gun dinges ook wel wat beter, maar goed hey, ieder zijn keuzes
Dm maar danquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]sorry, het is mij in vertrouwen verteld door iemand. Dat respecteer ik.
Kost toch teveel tijd manquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]nee. Maar je bent slim genoeg om het uit te vogelen.
Wat is bijzonder?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:17 schreef Molo het volgende:
Bijzonder
Wat had je bij je patat ouwe Biblebelter?
Je fok contacten goede relaties noemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Investeren in goede relaties met mensen. Dan vertellen ze je nog eens wat
Ik ken sommige FOK!-contacten inmiddels ook buiten FOK!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Je fok contacten goede relaties noemen
Ook best oké. Heftige week wel gehad, maar de rust is een beetje teruggekeerd. En morgen een leuke dag voor de boeg met wat oude vriendenquote:
Oh dat klinkt goed zeg!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is bijzonder?
Mijn patatzaak maakt zijn eigen frikandellen. Die had ik met pindasaus
Ja, best apart want het is een gepaneerde frikandel. Maar hij smaakt wel lekker. En de patat zelf is top. Niet van die Aviko-meuk maar zelfgesneden.quote:
Klinkt wel goed zeg, fijn als zulke toko's hun best doen iets ervan te makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, best apart want het is een gepaneerde frikandel. Maar hij smaakt wel lekker. En de patat zelf is top. Niet van die Aviko-meuk maar zelfgesneden.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt wel goed zeg, fijn als zulke toko's hun best doen iets ervan te maken
Toch wel met mayonaise hè? Echtequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]fijne zaak. Porties patat zijn ook erg ruim
Volgens mij is het mayo. Maar ik neem altijd pinda-mayoquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Toch wel met mayonaise hè? Echte![]()
Enige nadeel aan onze patatboer hier, die heeft vieze zoete frietsaus![]()
Als we het eten halen we het dus daar af en eten we het gewoon thuis op met mayonaise
Hebben jullie geen Bram?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Toch wel met mayonaise hè? Echte![]()
Enige nadeel aan onze patatboer hier, die heeft vieze zoete frietsaus![]()
Als we het eten halen we het dus daar af en eten we het gewoon thuis op met mayonaise
Ik vind eigenlijk bij niets saus over het product heen lekker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is het mayo. Maar ik neem altijd pinda-mayoEn ze doen de saus in een apart vakje. Bij een andere zaak verzopen ze de patat in de mayo
Mayo? Of eet je ketchup ofzo?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Saus altijd of van thuis, of los in een bakje.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk bij niets saus over het product heen lekker.
Maar patat verzopen in mayo, ohhhhh zo lekker 😅😅😅😍
Toen ik nog in de binnenstad van Dordrecht woonde, was dat mijn vaste adres. Prima patat daar. En ik moest lachen om het personeel. Van die tokkies met plakwimpers die zowat in het frituurvet hingen.quote:
Lekker manquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pindasaus van de snackbar.
Mayo van thuis
Wel snel opetenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]maar dan wordt het zo’n kleffe plakzooi
Gádverdammequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik nog in de binnenstad van Dordrecht woonde, was dat mijn vaste adres. Prima patat daar. En ik moest lachen om het personeel. Van die tokkies met plakwimpers die zowat in het frituurvet hingen.
Ik ben blij dat je nu je rust kunt pakkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook best oké. Heftige week wel gehad, maar de rust is een beetje teruggekeerd. En morgen een leuke dag voor de boeg met wat oude vrienden
Was je vakantie leuk? Je bent naar Rundumhause geweest, toch?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Gádverdamme![]()
Hier een prima (nette) kerel, met zijn personeel
Hij verwelkomt me altijd alsof ik er drie keer per week de tent leeg koop![]()
Vraagt altijd naar mijn man en dochter ook, ziek dat hij dat onthoudt
Fantastischquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]herkenbaar. Eén van die plakwimpers wist mijn bestelling al uit haar hoofd. “Eén grote Bram pinda-mayo, frikandel pindasaus, blikkie cola. Ja toch?”
Wat voor leuks heb je gekeken Muckie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nu je rust kunt pakken
De vakantie was heerlijk!
Ruim vijf kliko's overbodige zooi uit Casa di Mucki verwijderd, uitgeslapen, veel lekkere koffie, Netflix en lekker gekookt
Vijf kliko’s?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nu je rust kunt pakken
De vakantie was heerlijk!
Ruim vijf kliko's overbodige zooi uit Casa di Mucki verwijderd, uitgeslapen, veel lekkere koffie, Netflix en lekker gekookt
nopequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KoenNog geen andere nick gekocht?
Ik ook. Even overwogen om die van mij aan te passen naar Buda, omdat iedereen me al zo noemt. Maar ik ben toch wel een beetje gehecht aan deze nickquote:
Slaap is voor de weakquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 00:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Goeiemorgen @:haags_kwartiertje!
Die heeft hier niet gepostquote:
hier al regenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:39 schreef Karzai het volgende:
Oh nee toch niet, er komt weer regen aan zie ik op buienradar
O, noem je je Surinaamse eethuisje tegenwoordig zo?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:49 schreef Karzai het volgende:
Wil ook niet de hele dag thuis zitten, misschien ga ik zo even naar de Suriname expositie
O leuk! Nieuwe Kerk zelf is ook een interessant gebouw. Ik heb er ooit een expositie bezocht, maar ben vergeten waar die over ging.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:49 schreef Karzai het volgende:
In de nieuwe kerk is een tentoonstelling
Ik kan mij weinig voorstellen bij Chinese worstjes. Wordt geen klassieke bami zo te horen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:50 schreef Karzai het volgende:
Wel zo even gedroogde garnaaltjes, chinese worstjes en peper halen bij de toko
Maak ik vanavond bami
Afgesproken met een paar vrienden. Rondvaart over de Binnendieze, biertje, hapje eten, beetje ouwehoeren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:52 schreef Karzai het volgende:
Het blijft droog in Amsterdam
Wat ga je doen in Den bosch?
Die zie ik voor het eerst. Maar je bami zal ongetwijfeld lekker wordenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:53 schreef Karzai het volgende:
Zijn kleine gekruide worstjes
[ afbeelding ]
weinig, jou?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HaagsieWat brengt jou deze mooie dag?
leuk leukquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dagje Den Bosch met vrienden die ik nog van school ken. Bossche Bol eten
Lekker zijn die jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:53 schreef Karzai het volgende:
Zijn kleine gekruide worstjes
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Anderen laten werken, als een eckte baas
ja door de bami, samen met garnaaltjesquote:
Of een verslag van al die jaren op dit forum.quote:
Ben terug makker, de tank was leegquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:35 schreef -mosrednA het volgende:
@:mch
Is het nog lekker op vakantie?
Joequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:51 schreef Karzai het volgende:
Genoeg gefokt ik maak de computer uit voor vandaag, tot later
Mooi zo.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooi zo.
Leuke plannen voor het weekend?
nope.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooi zo.
Leuke plannen voor het weekend?
Mooi zo!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Weer thuis. Was gezellig. Lekker gegeten ook.
Proost amigoquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik trek een biertje open. Proost jongens.
Goed om te horen maat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]rondvaart over de Binnendieze was ook superleuk. Echt van genoten.
Proost Haagsie! Ik heb er ook eentje in de koelkast maar geen trek in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik trek een biertje open. Proost jongens.
@Danny mag er een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zulke maten heft Danny gelijk je account op
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proost Haagsie! Ik heb er ook eentje in de koelkast maar geen trek in.
Zou je wel willen he?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:danny mag er een puntje aan zuigen
Ik drink ook niet vaak bier, zomer is het wel lekkerder ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen in de zomer echt trek in bier
Ik zou nu eigenlijk meer trek hebben in een amaretto. Maar dat heb ik nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink ook niet vaak bier, zomer is het wel lekkerder ja.
Ben je nou een echte vent of watquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proost Haagsie! Ik heb er ook eentje in de koelkast maar geen trek in.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De super is nog openquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk meer trek hebben in een amaretto. Maar dat heb ik niet
Pijpen is ook maar bijzaakquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik. Liever een leuke meid.
Kom ik net vandaan. Maar de drankafdeling was al dicht, geloof ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
De super is nog open
wtfquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom ik net vandaan. Maar de drankafdeling was al dicht, geloof ik.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent te snel. De FOK! servers kunnen je niet bijbenen.
Als ik dat nu drink dan doe ik geen oog dicht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb eigenlijk wel trek in koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |