Autobiografie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
‘Bidden in bad’ is een mooie titel voor een boek trouwensDe titel heb ik al, nu het boek nog schrijven
Vooroordelenquote:
Wifi een optie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:18 schreef Karzai het volgende:
vind mobiel fokken sowieso ruk, en ik heb maar beperkt data
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:21 schreef Karzai het volgende:
krijg het ww van het werk niet, zijn al overbelast.
Maar op het werk heb ik niet zo'n behoefte om te fokken
Lekker!quote:
Nicequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker!
Ze schijnen daar lekkere stoofpotjes te maken met kip! Wij exporteren onze bejaarde legkippen daar naartoe namelijk
Kuzu, niet Erdoganquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Die Erdogan-smiley hebben ze wel toegevoegd aan de weergave op mijn ipad. Maar de Sinterklaassmileys en die bier-smiley niet. Die zijn toch redelijk cruciaal
En zij de boventallige mensen naar onsquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker!
Ze schijnen daar lekkere stoofpotjes te maken met kip! Wij exporteren onze bejaarde legkippen daar naartoe namelijk
Yes! Plus persoonlijkheidquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een irritante rotkop
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
En zij de boventallige mensen naar ons
Wel aardig vaak, leuk Portugees dialectje ook, maar vaak heel laag opgeleid, dom en niet echt passend in de Nederlandse/westerse cultuurquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoewel ik eigenlijk geen Kaapverdiërs kenZijn die leuk?
O, we hebben al zoveel mensen die niet zo lekker matchen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel aardig vaak, leuk Portugees dialectje ook, maar vaak heel laag opgeleid, dom en niet echt passend in de Nederlandse/westerse cultuur
Dat matcht niet zo best
Yep!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, we hebben al zoveel mensen die niet zo lekker matchen.
Lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo naar de frietzaak. Rammeldebammel van de honger.
Garnalen, eitje, gebakken buikspek, groenters, lekkere bouillon, allesquote:
Kom eens kijken op Zuidquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoewel ik eigenlijk geen Kaapverdiërs kenZijn die leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |