ik denk thuis op de bank met vrouw en kinderenquote:
Bayek of Siwaquote:
Buzzer is er nog steeds hoor en post nu onder de naam Symphonic. Vaak te vinden in het R49 topicquote:
Walgelijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die had leugens en fake zwangerschappen en miskramen hoe kan je die nou missen![]()
Al die naamswijzigingenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:01 schreef just me het volgende:
Buzzer is er nog steeds hoor en post nu onder de naam Symphonic. Vaak te vinden in het R49 topic
Misschien kom ik nu wel super naïef over, maar was het bewezen/opgebiecht allemaal fake en onzin?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:18 schreef tombolafan het volgende:
Die had leugens en fake zwangerschappen en miskramen hoe kan je die nou missen![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:30 schreef MikeyMo het volgende:
@:calvobbes was toch heel vies links en van de regeltjes?
Dat profiel van hem ziet er dood uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]en zo'n beetje de uitvinder van pseudomodden en slotje roepen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al die naamswijzigingenOp een paar na ben ik iedereen na een naamswijziging al snel kwijt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:26 schreef just me het volgende:
[..]eens!
Sterker nog, ik doe niet eens moeite om erachter te komen wie wie nu weer is
@:Symphonic zie/spreek ik nog regelmatig
miss_bleu bedoel jequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:06 schreef BE het volgende:
[..]
Er was ook een user, vlgs mij heette ze Claudia, was ze niet ooit een rooie ook? Ze deed iets met Cisco ofzo. Ik weet niet een waarom ik ineens aan haar moest denken.
En is @:paxlie al genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |