abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189500722
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:03 schreef Lachmed het volgende:

[..]

Welke genocide :')
Een woordje gevonden waar je het niet mee eens bent, dus de rest blijkbaar wel?
pi_189500730
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Een woordje gevonden waar je het niet mee eens bent, dus de rest blijkbaar wel?
Ben het ook niet eens met stelling 2
pi_189500791
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:06 schreef Lachmed het volgende:

[..]

Ben het ook niet eens met stelling 2
Gulenisten mogen gewoon nog rechter zijn en de verkiezingen in Istanboel hoefden niet over?
pi_189500812
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Gulenisten mogen gewoon nog rechter zijn en de verkiezingen in Istanboel hoefden niet over?
Als je als Gulenist voor de coup ben waar paar honderd mensen zijn vermoord dan mag je van mijn part ook de gevangenis in, en door wie is de verkiezing 2x gewonnen?
pi_189500819
quote:
An air strike by a U.S.-led coalition flattened an entire neighbourhood of a northern Iraqi town controlled by Islamic State militants, killing dozens of people including civilians, witnesses and security sources said.
https://uk.reuters.com/ar(...)dUKKBN0OK27A20150604
Ze hebben een hele wijk met de grond gelijk gemaakt.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_189501002
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:13 schreef Lachmed het volgende:

[..]

Als je als Gulenist voor de coup ben waar paar honderd mensen zijn vermoord dan mag je van mijn part ook de gevangenis in, en door wie is de verkiezing 2x gewonnen?
Denk je echt dat al die honderden mensen van de coup afwisten en zou je het normaal vinden als de VVD landelijke verkiezingen over liet doen na een overwinning van Denk?
pi_189501008
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Denk je echt dat al die honderden mensen van de coup afwisten en zou je het normaal vinden als de VVD landelijke verkiezingen over liet doen na een overwinning van Denk?
Als er verdenking van fraude is, why not???
pi_189501016
Zullen vast niet alleen maar burgers zijn geweest.
pi_189501022
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

En buiten dat om heb ik fam in Turkije die Gulen support en kritiek uit tegen erdogan, en dat dan terwijl die oom voor de overheid werkt
pi_189501037
Foei.
Volgende keer net als Israël eerst briefjes rondstrooien dat je gaat bombarderen. Kunnen de burgers zelf kiezen.
Alhoewel..bij een bommenfabriek van IS gaan wonen, dat is vragen om moeilijkheden.
Make my day!
pi_189501146
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:28 schreef Lachmed het volgende:

[..]

Als er verdenking van fraude is, why not???
Buiten Turkije had echt niemand dat vermoeden.

Waarom woon je in Nederland? Of überhaupt in het westen? Onze instituties zijn niet te vertrouwen en maken de meest uitgebreide complotten om voor de lol ofzo een paar honderd burgers op te blazen zonder dat het een deukje in de bevolkingsgroei daar maakt. Tegelijkertijd voeren we complotten om Turkije omver te werpen. De reden dat we die burgers opblazen en Turkije bedreigen is een hekel aan Turkije en/of moslims in het algemeen. En dan ga jij voor je lol wonen tussen al die mensen die tijd en miljarden steken in hun haat en doodswens jegens jou.

Of je weet stiekem zelf ook wel dat dat allemaal onzin is.
pi_189501160
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:31 schreef agter het volgende:
Foei.
Volgende keer net als Israël eerst briefjes rondstrooien dat je gaat bombarderen. Kunnen de burgers zelf kiezen.
Alhoewel..bij een bommenfabriek van IS gaan wonen, dat is vragen om moeilijkheden.
Denk niet dat die mensen echt keuze hadden. Net zoals ik wel geloof dat de meeste Palestijnse artsen liever niet hebben dat Hamas raketten vanaf hun parkeerplaats lanceert.
pi_189501221
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Buiten Turkije had echt niemand dat vermoeden.

Waarom woon je in Nederland? Of überhaupt in het westen? Onze instituties zijn niet te vertrouwen en maken de meest uitgebreide complotten om voor de lol ofzo een paar honderd burgers op te blazen zonder dat het een deukje in de bevolkingsgroei daar maakt. Tegelijkertijd voeren we complotten om Turkije omver te werpen. De reden dat we die burgers opblazen en Turkije bedreigen is een hekel aan Turkije en/of moslims in het algemeen. En dan ga jij voor je lol wonen tussen al die mensen die tijd en miljarden steken in hun haat en doodswens jegens jou.

Of je weet stiekem zelf ook wel dat dat allemaal onzin is.
Ik ben hier geboren en getogen? Dit is mijn thuisland, niet mijn vaderland. Buiten dat om heb ik nooit gezegd dat iedere autochtoon wilt dat ik dood ga, wel dat er mensen zijn die gewoon hypocriet zijn wanneer het op Turkije aankomt.
pi_189501437
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:44 schreef Lachmed het volgende:

[..]

Ik ben hier geboren en getogen? Dit is mijn thuisland, niet mijn vaderland. Buiten dat om heb ik nooit gezegd dat iedere autochtoon wilt dat ik dood ga, wel dat er mensen zijn die gewoon hypocriet zijn wanneer het op Turkije aankomt.
Je hebt wat ideeën en meningen die niet logisch consistent zijn.
pi_189501446
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je hebt wat ideeën en meningen die niet logisch consistent zijn.
Maar dat mag allemaal in Nederland, je hoeft me echt niet te bashen met je ''Waarom ben je hier in Nederland'' :)
pi_189501481
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:56 schreef Lachmed het volgende:

[..]

Maar dat mag allemaal in Nederland, je hoeft me echt niet te bashen met je ''Waarom ben je hier in Nederland'' :)
Als je het verschil niet kan zien in de PVV wat doe je in mu land zwartje? En mijn wat doe je in Nederland als je echt denkt dat er zoveel samenzweringen tegen je zijn? Dan ben je ver heen.
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:10:33 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189501647
waarom hebben we het over Turkije?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189503029
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 17:10 schreef sp3c het volgende:
waarom hebben we het over Turkije?
Omdat wanneer Nederland wat stouts doet we voortaan altijd onze bek moeten houden over Turkije.
pi_189503261
Waren allemaal terroristen
pi_189503378
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 13:01 schreef VoMy het volgende:

[..]

En wat vind je van de 70 burgerdoden die gevallen zijn?
Waren het ook onschuldige burgerdoden? Als het van de IS-wijven zijn vind ik het jammer dat het er niet meer waren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:08:29 #71
236264 crew  capricia
pi_189503398
Ik denk dat collateral damage er wel bij hoort.
Maar 70 burgerslachtoffers is iets te veel. Dat wordt een politiek puntje.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:09:49 #72
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_189503426
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 13:01 schreef VoMy het volgende:

[..]

En wat vind je van de 70 burgerdoden die gevallen zijn?
Die waren anders ook wel gevallen door de autobommen die in de fabriek geproduceerd werden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_189503546
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 19:08 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat collateral damage er wel bij hoort.
Maar 70 burgerslachtoffers is iets te veel. Dat wordt een politiek puntje.
Dat dacht Putin zeker ook over de MH17. Collateral damage... Tjah shit happens
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:20:27 #74
236264 crew  capricia
pi_189503628
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 19:15 schreef Travnik het volgende:

[..]

Dat dacht Putin zeker ook over de MH17. Collateral damage... Tjah shit happens
Helaas wel.
Die vuurwerkfabriek in Enschede. Die legde al een woonwijk in puin.

En nu bombardeert men een bommenfabriek. Dan wéét je dat dat niet goed gaat voor de burgers. Dat er slachtoffers komen.

Maar 70?
Dat lijkt mij wel een strategische fout.

Edit: ik neem dan aan dat die burgerslachtoffers kwamen door die bommen in de fabriek. Niet door een onnauwkeurige piloot.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:31:16 #75
56749 BlaZ
pi_189504960
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 19:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Helaas wel.
Die vuurwerkfabriek in Enschede. Die legde al een woonwijk in puin.

En nu bombardeert men een bommenfabriek. Dan wéét je dat dat niet goed gaat voor de burgers. Dat er slachtoffers komen.

Maar 70?
Dat lijkt mij wel een strategische fout.

Edit: ik neem dan aan dat die burgerslachtoffers kwamen door die bommen in de fabriek. Niet door een onnauwkeurige piloot.
tactische

Uiteraard gaat het om de bommen in de fabriek zelf. Het morele vraagstuk hier is of men gerechtigd is een bommenfabriek op te blazen en daarbij 70 doden te veroorzaken om daarmee een veel groter aantal doden door bommen uit diezelfde fabriek te voorkomen.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:35:08 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189505060
Ik vind de details nogal wat spaarzaam, maar ik verwacht ook dat er niet veel uit Defensie gaat komen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:36:41 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189505090
er is ook een geval bekend waarbij twee woningen zijn gebombardeerd op basis van foute info

dat vind ik kwalijker dan dit ondanks dat daar veel minder slachtoffers bij vielen
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:40:20 #78
236264 crew  capricia
pi_189505169
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:31 schreef BlaZ het volgende:

[..]

tactische

Uiteraard gaat het om de bommen in de fabriek zelf. Het morele vraagstuk hier is of men gerechtigd is een bommenfabriek op te blazen en daarbij 70 doden te veroorzaken om daarmee een veel groter aantal doden door bommen uit diezelfde fabriek te voorkomen.
Ja. Je hebt gelijk. Dat zou dan een tactische fout zijn. :D

Eigenlijk zou je een systeem moeten hebben om de burgers te waarschuwen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:44:17 #79
56749 BlaZ
pi_189505254
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat is ook een dilemma, degenen die de bommen produceren kunnen dan ook vluchten en op een andere plek verder gaan met het produceren van bommen.
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:13:12 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189505786
als die burgers vertrekken worden ze in een vat kokend water gegooid oid

dit is echt niet per ongeluk ofzo
pi_189510229
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Zodat ze de boefjes tenminste hun met explosieven volgeladen vrachtwagens kunnen neerzetten op een drukke markt voor ze plof doen?
pi_189512449
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 14:29 schreef Hathor het volgende:
Waar gehakt worden valen spaanders, NL valt niks te verwijten in deze, het heeft een bommenfabriek uitgeschakeld, klaar. Dit flikken die Arabieren nou altijd, met een bommenfabriek midden in een woonwijk gaan zitten, zodat wanneer er een aanval komt er altijd burgerslachtoffers vallen, zodat ze later weer filmpjes van de "onschuldige slachtoffers' online kunnen zetten om de publieke opinie te beinvloeden. De Palestijnen zijn daar ook een kei in, mortiergranaten en raketten afvuren vanuit bewoonde gebieden, zodat na de gegarandeerde Israelische vergeldingsaanval Pallywood weer zijn zielige verhaaltjes kan komen ophangen over die barbaarse zionisten die vrouwen en kinderen bombarderen.
Het zijn net als die terroristische pkk koerdjes. Alleen dat noemen jullie dan wel genocide. Que?

70 burgerdoden na een week lang oorlog voeren = genocide.

Met 1 bom een hele wijk platleggen = hoort erbij.

Que?

Nederlandse hypocrisie _O-
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:49:12 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189513058
waar noemen 'wij' dat genocide dan?
pi_189513079
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 10:50 schreef xminator het volgende:

[..]

Het zijn net als die terroristische pkk koerdjes. Alleen dat noemen jullie dan wel genocide. Que?

Que?

Ik weet niet waar je het over hebt hassan, ik heb het nooit over genocide gehad, dus ga je ouwe moer maar lastig vallen met je gezwam.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_189513704
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 10:50 schreef xminator het volgende:

[..]

Que?

Het is niet zo moeilijk hoor. 70 doden om ISIS te verslaan: acceptabel. 70 doden om een standbeeld voor Erdolf te bouwen: niet acceptabel.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:50:47 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189513760
sowieso kleuterlogica

quote:
Nederlander A zegt A + Nederlander B zegt B = Nederlandse hypocrisie _O-
dan wil je te graag hoor :')
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:54:33 #87
476281 Butjekef
Put met keren
pi_189513811
Piloot strafrechtelijk vervolgen en alle nabestaanden 1 miljoen schadevergoeding per persoon èn een Nederlands paspoort.
pi_189513834
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind de details nogal wat spaarzaam, maar ik verwacht ook dat er niet veel uit Defensie gaat komen.
NL is altijd een beetje achterdochtig, geheimzinnig en spaarzaam met informatie als het over bijkomende burgerslachtoffers gaat.
Hoewel ik geen fan ben van de VS doen ze het daar anders.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_189513848
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:54 schreef Butjekef het volgende:
Piloot strafrechtelijk vervolgen en alle nabestaanden 1 miljoen schadevergoeding per persoon èn een Nederlands paspoort.
heel ver terug de geschiedenis in ben ik ook nog een nabestaande van een slachtoffer. Dus kom maar op met die miljoen *O*
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_189513877
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:56 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

NL is altijd een beetje achterdochtig, geheimzinnig en spaarzaam met informatie als het over bijkomende burgerslachtoffers gaat.
Hoewel ik geen fan ben van de VS doen ze het daar anders.
In de VS hoeven militairen niet bang te zijn om voor iedere scheet vervolgd te worden en verwachten politici en het publiek dat oorlog oorlog is ipv een scoutinguitje waar we lekker scholen gaan bouwen.
pi_189513892
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In de VS hoeven militairen niet bang te zijn om voor iedere scheet vervolgd te worden en verwachten politici en het publiek dat oorlog oorlog is ipv een scoutinguitje waar we lekker scholen gaan bouwen.
en wapens en trainingen alleen voor politie is en garanties eisen van een regering in oorlog.... _O-
pi_189513956
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:00 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

en wapens en trainingen alleen voor politie is en garanties eisen van een regering in oorlog.... _O-
We moeten ons echt schamen voor hoe we zowel onze soldaten, als de lokale bevolking keer op keer verneuken zodat we in Den Haag fop akkoorden kunnen sluiten waarvan iedereen meteen al weet dat ze onwerkbaar zijn. Als je oorlog half gaat voeren duurt het alleen maar langer en dat is ronduit boosaardig.
pi_189513983
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

We moeten ons echt schamen voor hoe we zowel onze soldaten, als de lokale bevolking keer op keer verneuken zodat we in Den Haag fop akkoorden kunnen sluiten waarvan iedereen meteen al weet dat ze onwerkbaar zijn. Als je oorlog half gaat voeren duurt het alleen maar langer en dat is ronduit boosaardig.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als je het hebt over fokakkoorden dan kan je alle akkoorden van de afgelopen 10 jaar onder Rutte daar onder scharen.
Ik ben nog niet zo oud, maar zo'n chaos dat het momenteel in NL is heb ik nog niet eerder meegemaakt en het komt stuk voor stuk allemaal door wanbeleid.
Daar kan de reactie door de overheid op dit voorval ook nog wel bij.
pi_189514086
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 13:16 schreef LXIV het volgende:
Oorlog voeren zonder bloedbaden is een illusie.
Dit.

Helaas.
pi_189514098
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:06 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

[..]

Als je het hebt over fokakkoorden dan kan je alle akkoorden van de afgelopen 10 jaar onder Rutte daar onder scharen.
Ik ben nog niet zo oud, maar zo'n chaos dat het momenteel in NL is heb ik nog niet eerder meegemaakt en het komt stuk voor stuk allemaal door wanbeleid.
Daar kan de reactie door de overheid op dit voorval ook nog wel bij.
Het is gewoon het zoveelste voorbeeld van de tandeloze lafheid die Europa heeft gegrepen. Problemen schuiven we vooruit, oplossingen doen we half half om niemand sip te maken en als dat niet werkt dan maken we het sociaal ongemakkelijk om erover te praten.

-Stikstof zien we over 10 jaar wel.
-Oorlog is geen oorlog meer, maar een vredesmissie waar straaljagers dagelijks bommen gooien.
-Leraren (en nog zo 10 beroepen( hebben we te weinig door te weinig respect, teveel bureaucratie en te weinig geld. Dat lossen we op door gewoon lekker 10 jaar niks te doen, want stel je voor dat de rijke elite geld moet uitgeven om de basis van hun welvaart te beschermen.
-Migratie is een probleem, maar dat mag je niet zeggen en er openlijk wat tegen doen mag ook niet, maar stiekem geven we geld aan dictators en warlords die vluchtelingen verkopen aan hoerenhuizen en slavenhandelaren.

En zo kun je nog wel even doorgaan met vooruitschuiven, moralistisch gebral en in de schaduw boosaardiger zijn dan zelfs de engste populist.
pi_189514291
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:14 schreef Glazenmaker het volgende:

En zo kun je nog wel even doorgaan met vooruitschuiven, moralistisch gebral en in de schaduw boosaardiger zijn dan zelfs de engste populist.
- drugs,
- politie
- onderwijs
- zorg
- verwarde mensen
- stikstofbeleid (dit loopt al 40 jaar en wordt al zo lang vooruit geschoven trouwens)
- georganiseerde criminaliteit
- verkeersdoden die weer stijgen na decennia van dalende trend
- leger, ook dit loopt al meer dan 30 jaar.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:57:18 #97
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_189514720
Weet iemand waar ik formuliertjes kan invullen voor schadevergoedingen bij de Geallieerden?

Tijdens de vele bombardementen op mijn thuisstad Venlo zijn ongeveer 455 burgerdoden gevallen.
Dit is een oorlogsmisdaad volgens alle verdragen van Genève.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:01:15 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189514775
cool story
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 15:30:16 #99
3542 Gia
User under construction
pi_189515986
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 13:13 schreef FlippingCoin het volgende:
70 is wel bizar veel zeg. :{
Wellicht waren die ingezet als menselijk schild? We weten dat die tactiek vaker gebruikt wordt.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 15:31:54 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189516008
nee die woonden er gewoon

schijnbaar waren er meer explosieven aanwezig dan verwacht en heeft de explosie de halve wijk meegenomen

c'est la guerre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')