Vandaag in de krant een bokser de dood in gemept. Beetje kansloos op deze manier idd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kanjerdom om elkaar de hersens in te slaan.
Ze kunnen wel iets meer incasseren dan jij en ikquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kanjerdom om elkaar de hersens in te slaan.
Na vier dagen pas. Zeer triest inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vandaag in de krant een bokser de dood in gemept. Beetje kansloos op deze manier idd.
Is je bucket list afgewerkt?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:50 schreef -Chakotay- het volgende:
no time to waste
mijn keel voelt aan als aids
lalala
Peter Pannekoekquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:51 schreef NoCigar het volgende:
Wie is die irritante kerel met dat spijkerjekje ook al weer?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vandaag in de krant een bokser de dood in gemept. Beetje kansloos op deze manier idd.
Toch ergens wel vreemd, die boksers worden optimaal gemaakt om dit soort stoten te kunnen weerstaan. Kwestie van kwaliteit van coaches dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Na vier dagen pas. Zeer triest inderdaad.
Misschien was de bokser gewoon niet goed genoeg?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Toch ergens wel vreemd, die boksers worden optimaal gemaakt om dit soort stoten te kunnen weerstaan. Kwestie van kwaliteit van coaches dan.
Om tussen half crimineel Nederland te zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef -Chakotay- het volgende:
wtf.. 275 euro voor een kaartje?
https://tickets.glorykick(...)-collision-2/tickets
Kaartjes Eric Clapton waren maar ¤95quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef -Chakotay- het volgende:
Ricoquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef monkyyy het volgende:
Wie was die dikke ook aleer, met dat gekke hoofd
Nee tijdens dat programma wat ze nu besprekenquote:
Daar ga ik toch liever heen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Kaartjes Eric Clapton waren maar ¤95
paul de leeuw?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee tijdens dat programma wat ze nu bespreken
Ik las gloryhole.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef -Chakotay- het volgende:
Nederland is dan ook een smakeloos land.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kaartjes Eric Clapton waren maar ¤95
quote:
Zonder Peter deze keer helaasquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:01 schreef Oostblokkert het volgende:
In december de Roast van Ali B, liefhebbers hier van de Roast?
Die ene met dat toilethokjequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:02 schreef svann het volgende:
De Japanse bananasplit gaat ook best ver.
Meen je toch niet?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik vind het altijd knap als mensen dit soort plaatjes bij praatjes vinden
Ook op YouTube te vinden, gasten zijn niet altijd even leuk maar ik lig echt in een deuk somsquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:58 schreef svann het volgende:
Op de BBC kijk ik dit wel eens.
Would I lie to you?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
Morgen is er vervanging voor Pauw denk ik
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Hm Fidan en Tijs van den brink zouden jinek opvolgen.![]()
Klinkt wel goed.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Hm Fidan en Tijs van den brink zouden jinek opvolgen.![]()
Klinkt wel goed.
Waarom?quote:
Lolquote:
Thijs heeft een radiohoofd.quote:
Dat valt extra op als je z'n naam gaat Googelen, en ontelbare plaatjes van Tijs naast elkaar ziet staan. Geen aanrader.quote:
Op vrijdag mag het allemaal wat losser. Dat is bij Beau ook zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:17 schreef DKUp het volgende:
Wat een slechte gasten.
Lijkt wel RTL Late Night met Humberto.
nee Eus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |