En iedere keer Ria de schuld geven....quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:27 schreef Snowsquall het volgende:
Vanaf nu zal er wel een hoop geklopt worden op het raam, ze heeft zelf laten zien hoe het moet
Dat had ze al eerder moeten doen. Dan had ze alle bewijs die er nodig was. Nu komt ze over als een hysterica die maar wat schreeuwt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:33 schreef Inca het volgende:
Als ik Sophie zou zijn ging ik er een camera er neer hangen
Ze kan beter een abbo nemen bij de GGZ....quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:33 schreef Inca het volgende:
Dit. Als ze daar al niet ingeschreven staat. Zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:37 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ze kan beter een abbo nemen bij de GGZ....
Dit.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vond die Ria wel erg zelfvoldaan met dat lachje steeds op haar gezicht. Moeder Theresa verbleekt er bij. En steeds die zus erbij halen.
Ahquote:
Mwah, laatst bij de rijdende rechter ook nog een vent die net een hersenbloeding had gehad en daardoor stond te schreeuwenquote:
Ik geloof die buurvrouwquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:36 schreef marzman het volgende:
Ze moeten echt eens wat betere mensen aannemen bij de sceening om de gekkies die profesionele hulp nodig hebben er uit te filteren. Dat is al de zoveelste keer, ze hebben ook al afleveringen offline gehaald. Mijn vorige buurvrouw riep ook continu dat ik en mijn vrouw bij haar voor het raam stonden te kijken.
Dit absoluut! Ik snap niet dat ze dat nooit gedaan heeft in die 5 jaar tijd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:33 schreef Inca het volgende:
Waar ze de drollen van de hond bij in deponeerde!quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:20 schreef matthijst het volgende:
In de poepemmer van d'r invalide zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |