Echt lief dat romantische beeld dat velen hier in het westen hebben over dat gedrocht genaamd Israëlquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
een klein mini landje wat verder geen waarde heeft of had voordat joden er kwamen.
Een grote woestijn op wat oases na, niet ontwikkeld door de “Palestijnen”.
Pas toen Israël eenmaal een ding was zag je het bloeien.
Liever 100 Israël’s dan 1 Turkije, daar is iedereen het wel over eens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Echt lief dat romantische beeld dat velen hier in het westen hebben over dat gedrocht genaamd Israël
Het beeld dat wij hebben van Israël is denk ik minder geïndoctrineerd als het beeld dat je krijgt vanuit Islamitisch perspectief. Mensen volgen vaak media uit hun eigen cultuur die hen bevestigen in wat ze willen horen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Echt lief dat romantische beeld dat velen hier in het westen hebben over dat gedrocht genaamd Israël
Nee, allebei kut.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Liever 100 Israël’s dan 1 Turkije, daar is iedereen het wel over eens.
Ik wou net zeggen. Kijk @Slayage verwijt mensen hier dat ze eenzijdige media over Turkije volgen (terwijl de Turkse staatsmedia natuurlijk totaaaaaaaaal niet bevooroordeeld zijn en Turkije bekend staat om haar persvrijheid) maar de Pallywood media die de supporters van Palestina aanhangen zijn nog veel eenzijdiger.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het beeld dat wij hebben van Israël is denk ik minder geïndoctrineerd als het beeld dat je krijgt vanuit Islamitisch perspectief. Mensen volgen vaak media uit hun eigen cultuur die hen bevestigen in wat ze willen horen.
Je maakt je zelf compleet belachelijk door het etaleren van je totale gebrek aan kennis omtrent deze kwestie. Geen waarde? De Al-Aqsamoskee staat daar nabij. (beperkingen) Als je geen idee hebt hoeveel waarde dat heeft, houd dan gewoon je kop!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De moslim haat richting joden/israel, zeiken over een klein mini landje wat verder geen waarde heeft of had voordat joden er kwamen.
Een grote woestijn op wat oases na, niet ontwikkeld door de “Palestijnen”.
Tjah. Harde afspraak over defensiebudget percentage bnp navo niet nakomen. Geen hulp meer bieden na de vliegmissie. Rol eu stelt geen drol voor vergeleken met de vs. Dit is gewoon trumps fuck you naar de eu. En gelijk heeft ie, al moest ie dit natuurlijk beter aanpakken. Ipv abrupt die tweet de lucht in sturen, tegen eu zeggen dat je nu hulp wil of we zijn weg. Trump heeft al meerdere keren aangekondigd dat ze weggaan uit syrie. Nu is het dan zover en dan is iedereen ineens geshockeerd.quote:
Waarde hechten aan een fictief verhaaltjequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je maakt je zelf compleet belachelijk door het etaleren van je totale gebrek aan kennis omtrent deze kwestie. Geen waarde? De Al-Aqsamoskee staat daar nabij. (beperkingen) Als je geen idee hebt hoeveel waarde dat heeft, houd dan gewoon je kop!
is geen harde afspraakquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:41 schreef SOG het volgende:
[..]
Tjah. Harde afspraak over defensiebudget percentage bnp navo niet nakomen.
Israel kan er ook wat van hoor. Ik hoef die crackpot orthodoxen ook niet. Stelletje religieus populisten van de Shas... Maar er is hoop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Liever 100 Israël’s dan 1 Turkije, daar is iedereen het wel over eens.
Ik denk dat een niet-moslim beter weet welke waarde die Al-Aqsamoskee heeft dan jij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je maakt je zelf compleet belachelijk door het etaleren van je totale gebrek aan kennis omtrent deze kwestie. Geen waarde? De Al-Aqsamoskee staat daar nabij. (beperkingen) Als je geen idee hebt hoeveel waarde dat heeft, houd dan gewoon je kop!
Geintje. Volgens mij heeft Erdogan geen principieel probleem met banden met Israël maar werd het pas een probleem toen bij die vloot richting Gaza er verschillende Turken omkwamen en hij excuses eiste. Die hij niet kreeg.quote:
Ah zo, ja nu snap ik het wat beter wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:58 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Geintje. Volgens mij heeft Erdogan geen principieel probleem met banden met Israël maar werd het pas een probleem toen bij die vloot richting Gaza er verschillende Turken omkwamen en hij excuses eiste. Die hij niet kreeg.
Kap eens met die kinderachtige Turkije propaganda zeg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:08 schreef polderturk het volgende:
Armeense Patriarch bid voor Turkse overwinning.
https://twitter.com/Atalay35_/status/1185591198217576448?s=20
En wie boeit dat? Zal best een andere mafklapper zijn die voor de tegenpartij bidt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:08 schreef polderturk het volgende:
Armeense Patriarch bid voor Turkse overwinning.
https://twitter.com/Atalay35_/status/1185591198217576448?s=20
Je bedoelt "zegt wat ik vind."quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:01 schreef polderturk het volgende:
Deze Amerikaan zegt waarop het slaat. Hij geeft duidelijk aan dat PKK gelijk is aan YPG en dat het een foute beslissing was om de YPG te steunen.
https://twitter.com/Mevlu(...)588456799592449?s=20
Jij bent de wandelende definitie van de term "confirmation bias".quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:01 schreef polderturk het volgende:
Deze Amerikaan zegt waarop het slaat. Hij geeft duidelijk aan dat PKK gelijk is aan YPG en dat het een foute beslissing was om de YPG te steunen.
https://twitter.com/Mevlu(...)588456799592449?s=20
Jep. Dat is hoe Turkije rolt. Sponsor van IS en AQ in Syrië, nu ze witgewassen en gemixed met wat "gematigde" JaI strijders onder de mooie naam Sultan Murad brigade en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:58 schreef Montana_ir het volgende:
Turkish-backed armed groups threaten to behead any “infidel Kurd” they capture on their way to NE Syria. To all those who are worried that ISIS may come back. ISIS is already back to NE Syria with Turkish protection.
https://twitter.com/mustefabali/status/1185588565952077829?s=12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |