Dat zou wel grappig zijn. Ghost Of Tsushima staat gepland voor de zomer en toevallig is 17 september 2020 nog in de zomer......quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kunnen we al speculeren over een PS5 launch op 17 september?
Het blijkt een donderdag te zijn. Dat is geen console release dag. Normaliter ook geen games release dag, maar ja, Polenquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn. Ghost Of Tsushima staat gepland voor de zomer en toevallig is 17 september 2020 nog in de zomer......
Gelukkig heeft m'n nieuwe tv meubel deurtjes waar ik dit gedrocht achter kan verstoppenquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:05 schreef DKUp het volgende:
Oh nog een PS5-lek..... U weet wel dat Braziliaanse lek van de PS5 Devkit die echt was.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijkheid heeft ook zo zijn charme zeggen ze.....
De baby komt in oktober?quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:55 schreef Jimbo het volgende:
September zou wel geil zijn voor launch trouwensDan kan ik ook nog spelen.
Ik denk dat het oktober wordt, puur om mij te pesten
Nee dat kan bij mij niet meer (lang leven kindloos blijven)quote:
Of het gaat om Dark Souls 4/5quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:50 schreef Aether het volgende:
Officiële PlayStation-website meldde dat DualShock 5-controller op PS4 werkt
https://tweakers.net/nieu(...)er-op-ps4-werkt.html
[ afbeelding ]
Nu moet je mij toch eens uitleggen, wat heb jij met dat '' ED' ? ik heb die hype even gemist geloof ikquote:
DKUppEDquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nu moet je mij toch eens uitleggen, wat heb jij met dat '' ED' ? ik heb die hype even gemist geloof ik
Afgeleid van Blacked en Delayed en Canceled. DKupped blijft alleen een beetje hangen. Geen probleem. Iedere gek z'n gebrek. Ja toch. Niet dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nu moet je mij toch eens uitleggen, wat heb jij met dat '' ED' ? ik heb die hype even gemist geloof ik
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Blacked, Delayed, Shocked, Doomed....quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Afgeleid van Blacked en Delayed en Canceled. DKupped blijft alleen een beetje hangen. Geen probleem. Iedere gek z'n gebrek. Ja toch. Niet dan.
quote:
honderd kusjes!quote:
Danke oude reus, ik verveel me echt de pleuris met de huidige gamesquote:
Ben eigenlijk best blij dat ik een Xbox Sad heb aangeschaft tijdens BF. Gamepass sleept me door de droogte heen. Dit weekend speel ik alweer de vierde game uit dit jaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Danke oude reus, ik verveel me echt de pleuris met de huidige games![]()
Echt zin in de hype voor de nieuwe consoles
Ik geloof dat wel, op de PS4 wel bijna alles gespeeld wat ik wil spelen. Op de Xbox One zijn er nog wel games die leuk zijn en Game Pass zorgt er voor dat je andere dingen gaat spelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben eigenlijk best blij dat ik een Xbox Sad heb aangeschaft tijdens BF. Gamepass sleept me door de droogte heen. Dit weekend speel ik alweer de vierde game uit dit jaar.
Herkenbaar, ben ook wel toe aan niets nieuwsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Danke oude reus, ik verveel me echt de pleuris met de huidige games![]()
Echt zin in de hype voor de nieuwe consoles
Je kan niet alles goed gokken en meestal wordt er een hoop bij verzonnenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar er staat ook dat ze E3 bezoeken en dat is niet waar
Nadeel lijkt me dat het regio en PAL/NTSC probleem dan weer speelt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:59 schreef Basp1 het volgende:
Wat leuk als ik oude ps2 spellen weer kan spelen. Ik heb nog wat rail shooters als time crisis. Zou men ook een werkende lightgun daarvoor gaan maken.
Met die superhardware van een ps5 moet daar toch wel om heen te simuleren zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Nadeel lijkt me dat het regio en PAL/NTSC probleem dan weer speelt.
Zo werkt dat niet helaas. Een PS1 game in PAL zal draaien op 50Hz en dat is kut.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met die superhardware van een ps5 moet daar toch wel om heen te simuleren zijn.
De hardware zal het wel kunnen, ik denk meer dat het een licentie-probleem is. Games die bijvoorbeeld alleen als NTSC-U/C zijn verkocht en nu opeens op een Europese PS5 draaien.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met die superhardware van een ps5 moet daar toch wel om heen te simuleren zijn.
Als het een goede conversie is is PAL beter. Maar die Square games zoals Final Fantasy X...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet helaas. Een PS1 game in PAL zal draaien op 50Hz en dat is kut.
RDR2: Remastered (inclusief RDR1 als continue doorlopende game).quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:28 schreef DKUp het volgende:
GTA VI, Spider-Man 2, God of War “2”, Horizon 2, Tekken 8, Days Gone 2, Assassin’s Creed op een geile krachtige console spelen inclusief SSD, klinkt gewoon beregeil.
Als dit waar is dan RIP xboxquote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:24 schreef DKUp het volgende:
Specs to be almost on par with Xbox Series X (which will be $100 more)
Komen er ook nog originele games?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:28 schreef DKUp het volgende:
GTA VI, Spider-Man 2, God of War “2”, Horizon 2, Tekken 8, Days Gone 2, Assassin’s Creed op een geile krachtige console spelen inclusief SSD, klinkt gewoon beregeil.
Die komen vast ook nog. Wild bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komen er ook nog originele games?
Dus geen BC dan.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:49 schreef Jimbo het volgende:
>Backwards compatibility is such a major feature, that games from all 5 PlayStation platforms (PS1, PS2, PSP, PS3 and PS4), will be compatible on PS5, making it an "ultimate PlayStation console", putting an emphasis on past and present gaming. More details about backwards compatiblty will be discussed at a later date, especially at E3
belangrijk punt maar zee staan niet op de e3
In ieder geval met PS4, dat is al bevestigd toch?quote:
Die wel, maar stiekem geilt iedereen (en ik al helemaal) op complete backwards comp.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In ieder geval met PS4, dat is al bevestigd toch?
Far cry new dawn is nu 2 tientjes...quote:Op zondag 19 januari 2020 10:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb 2 weken terug Spiderman uitgespeeld en sindsdien mijn ps niet meer aan gezet. Weten jullie nog leuke games? Niet teveel schieten liever beetje FarCry, Uncharted, Tomb raider idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |