quote:
Avengers OOK al?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:37 schreef DKUp het volgende:
Final Fantasy VII Remake Part 1 (hahaha lol) en Avengers uitgesteld JAAAAA
Tuurlijk, je moet niet je games willen releasen rond Persona 5 Royal en Resident Evil 3 Remake.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:37 schreef DKUp het volgende:
Final Fantasy VII Remake Part 1 (hahaha lol) en Avengers uitgesteld JAAAAA
4 delen, waarbij de eerste op de PS4 en de rest op de PS5 gok ik.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:46 schreef Ixnay het volgende:
Ze moeten het Final Fantasy Remake Part 1 noemen inderdaad.
Het is geen remake van de volledige game. Als dit alleen Midgar is, gaan we minstens 4 delen maken lijkt mij.
PS Meeting Genotquote:Patrick Klepek: "A lot of Sony stuff next month, for sure"
1:39:20
"Probably next month will be both the---presumably the Xbox and PlayStation events will not be too far behind one another, that would be my guess. So that'll probably both happen next month. I haven't heard much about what Microsoft's doing, so maybe they'll be quiet until E3. But a lot of Sony stuff next month for sure."
99,9% kans dat de game als 1 bundel uitkomt als hij af is.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
4 delen, waarbij de eerste op de PS4 en de rest op de PS5 gok ik.
Zonde om dan 1 deel op de vorige console te hebben ...
O wacht, backwards compatible he?
Skip de release van maart april en join us op de PS5.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij er ook een witte komt op launchquote:
Sowieso, als je ooit moet kiezen tussen een witte of een zwarte moet je altijd voor de witte gaan, die werkt 9/10x wel goedquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tenzij er ook een witte komt op launch
Denken dat de overige 3 op de PS5 uitkomen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Ik ben geen early adopter.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Skip de release van maart april en join us op de PS5.
Ik neuk met negers, maar heb een witte PS4quote:Op woensdag 8 januari 2020 01:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daarom neuk ik ook geen smurfen meer, alleen negerinnen
Pas veel beter bij de kamer.
Niet heel lelijk, maar de schoonmaakster wordt NU al boos op me vanwege dat stofnest boven in die Xquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, ik geloof er ook weinig van, al zou dit niet heel lelijk zijn....
Die moet niet zeiken maar doen wasr ze voor betaald wordtquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet heel lelijk, maar de schoonmaakster wordt NU al boos op me vanwege dat stofnest boven in die X
quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neuk met negers, maar heb een witte PS4
Wasdadan?!
#blackandwhite #dancingtogether
#sidebysidewellmakethingsbetter
#onceyougoblack
#youreinawheelchair
twitter:davidscottjaffe twitterde op donderdag 16-01-2020 om 13:35:04@hoytehablode PS5 reveal is less than 4 weeks away. Sony knows hard core gamers are hanging on every scrap of info and know that just cause MSFT dominates the conversation at the moment, that's an easy thing to change when they are ready to reveal (assuming the reveal is good). reageer retweet
twitter:CDPROJEKTRED twitterde op donderdag 16-01-2020 om 18:27:46We have important news regarding Cyberpunk 2077's release date we'd like to share with you today. https://t.co/aWdtR0grYV reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |