abonnement Unibet Coolblue
pi_189477420
Hier verder.
pi_189477674
quote:
11s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 20:41 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Dat mag zo wel zijn, maar ik kan je vertellen dat ik als begin-twintiger weinig sjans had en ik zo'n grapje niet zou kunnen waarderen. Het is dus nogal een gewaagd grapje, want je weet niet hoeveel sjans het meisje in kwestie krijgt. En nu zul je wel zeggen dat ik dan lelijk ben, dat zal ook waarschijnlijk zo zijn :P maar zo uitzonderlijk ben ik er volgens mij niet in dat ze niet voor mij in de rij staan. ;)
Maar het ging juist om het punt dat ook jij maar een willekeurige man op zijn schouder hoeft te tikken of hij wil al met je naar bed. ;) Natuurlijk zullen ook minder aantrekkelijke vrouwen minder snel aangesproken worden door mannen, maar er is wel een groot verschil. Als een onaantrekkelijke man jou op je schouder tikt en om seks vraagt dan krijg je waarschijnlijk een reactie van afkeer. Als dit andersom gebeurt zullen genoeg mannen het overwegen.
pi_189477753
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 15:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niemand bestrijd dat vrouwen gemakkelijker seks kunnen krijgen. Zoals al vaker gezegd zijn er altijd voldoende mannen die hen willen doen, want seks. Maar dat is echt een non-discussie, want een vrouw wil namelijk geen seks met een random man die ze niet aantrekkelijk vindt alleen maar om seks te hebben. Dus dat voordeel dat mannen zien voor vrouwen ervaren vrouwen niet als zodanig.
Voor vrouwen is het tegenwoordig ook wat meer geaccepteerd dat ze casual seks hebben, en er zijn zeker vrouwen die dat willen, maar ook dan nog steeds wel met iemand waar ze nat van worden.
Dat jij het persoonlijk niet als voordeel ervaart betekent natuurlijk niet dat het geen voordeel is. Het is ook niet voor alle vrouwen een voordeel, maar voor sommige vrouwen natuurlijk wel. In mijn studententijd kende ik genoeg matig uitziende vrouwen die elk weekend met een andere vent het bed in konden duiken, waar dit andersom waarschijnlijk aanzienlijk lastiger was geweest. Zij konden zelf kiezen met wie ze naar bed wilden, (waar veel mannen allang blij waren als ze een keer seks scoorden) natuurlijk is dat een enorm voordeel.

En of ze er nat of niet van werden, tja. Dat geldt andersom ook voor mannen lijkt me.

quote:
Wat al gezegd wordt: je probeert het vanuit vrouwelijk perspectief te bekijken, maar dat kan niet, want je bent geen vrouw :)
Dit is altijd zo'n dooddoener. Beetje in de categorie: Je bent niet zwart, dus je mag niets over racisme zeggen! Iedereen kan begrip opbrengen voor andere wereldbeelden en zienswijzen. Ik ken genoeg vrouwen die dit wel als voordeel zien en ook gewoon "sportief" genoeg zijn om hier een grapje over te maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 09:19:59 ]
pi_189477780
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat jij het persoonlijk niet als voordeel ervaart betekent natuurlijk niet dat het geen voordeel is. Het is ook niet voor alle vrouwen een voordeel, maar voor sommige vrouwen natuurlijk wel. In mijn studententijd kende ik genoeg matig uitziende vrouwen die elk weekend met een andere vent het bed in konden duiken, waar dit andersom waarschijnlijk aanzienlijk lastiger was geweest. En of ze er nat of niet van werden, tja. Dat geldt andersom ook voor mannen lijkt me.
[..]

Dit is altijd zo'n dooddoener. Beetje in de categorie: Je bent niet zwart, dus je mag niets over racisme zeggen! Iedereen kan begrip opbrengen voor andere wereldbeelden en zienswijzen. Ik ken genoeg vrouwen die dit wel als voordeel zien en ook gewoon "sportief" genoeg zijn om hier een grapje over te maken.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan die ontzettende nadruk op gemakkelijk seks krijgen echt niet begrijpen.

Dit topic begon met een man die bijna 30 is en nog geen seks of relatie heeft gehad. In hoeverre is het dan uberhaupt van belang dat als hij een vrouw was geweest ze maar iemand op de schouder had hoeven tikken om de seks te krijgen die ze kennelijk zoekt? Heeft de man in kwestie daar iets aan? Er wordt alleen maar weer vergeleken met een ander, en dat is zo'n zinloze oefening. Je bereikt er niets mee, behalve een hoop onvrede en scheve ogen, en het verandert helemaal niets.

Als dit zo belangrijk voor je is: ja ik kan me voorstellen dat vooral jongere vrouwen gemakkelijker seks kunnen krijgen dan jongere mannen.

En, verandert er nu iets?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189477865
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan die ontzettende nadruk op gemakkelijk seks krijgen echt niet begrijpen.
Dit topic gaat notabene over een man die eindelijk een keer seks wil maar het niet geregeld kan krijgen. Volgens mij gaf hij zelf aan dat makkelijke seks geen probleem is, als het maar seks is.

quote:
Dit topic begon met een man die bijna 30 is en nog geen seks of relatie heeft gehad. In hoeverre is het dan uberhaupt van belang dat als hij een vrouw was geweest ze maar iemand op de schouder had hoeven tikken om de seks te krijgen die ze kennelijk zoekt? Heeft de man in kwestie daar iets aan? Er wordt alleen maar weer vergeleken met een ander, en dat is zo'n zinloze oefening. Je bereikt er niets mee, behalve een hoop onvrede en scheve ogen, en het verandert helemaal niets.
Ik weet niet of een stukje bewustwording voor onvrede en scheve ogen zorgt hoor. ;) Ik vind het alleen wel van belang omdat ik veel vrouwen op TS zie reageren alsof ze hier totaal niets bij kunnen voorstellen. Dat veel incels zo gefrustreerd raken komt ook vaak door bepaalde mechanismes waar veel mensen zich niet van bewust zijn.

quote:
Als dit zo belangrijk voor je is: ja ik kan me voorstellen dat vooral jongere vrouwen gemakkelijker seks kunnen krijgen dan jongere mannen.

En, verandert er nu iets?
Ja. Het gaat ook om een stukje bewustwording en inlevingsvermogen naar beide kanten toe. ;) En natuurlijk moet je er ook kritisch op zijn als incels onwaarheden verspreiden over vrouwen. Maar sommige vanzelfsprekendheden (voordelen waar vrouwen zich totaal niet van bewust lijken te zijn) mogen ook best worden benoemd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 09:33:31 ]
pi_189477903
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit topic gaat notabene over een man die eindelijk een keer seks wil maar het niet geregeld kan krijgen. Volgens mij gaf hij zelf aan dat makkelijke seks geen probleem is, als het maar seks is.
[..]

Ik weet niet of een stukje bewustwording voor onvrede en scheve ogen zorgt hoor. ;) Ik vind het alleen wel van belang omdat ik veel vrouwen op TS zie reageren alsof ze hier totaal niets bij kunnen voorstellen. Dat veel incels zo gefrustreerd raken komt ook vaak door bepaalde mechanismes waar veel mensen zich niet van bewust zijn.
[..]

Ja. Het gaat ook om een stukje bewustwording en inlevingsvermogen naar beide kanten toe. ;) En natuurlijk moet je er ook kritisch op zijn als incels onwaarheden verspreiden over vrouwen. Maar sommige vanzelfsprekendheden (voordelen waar vrouwen zich totaal niet van bewust lijken te zijn) mogen ook best worden benoemd.
Zou het ook kunnen zijn dat veel vrouwen zich er ook inderdaad niets bij voor kunnen stellen?
Want het begrip voor de andere kant is ver te zoeken. Ik zie ontzettend weinig begrip de andere kant op. Hell, jij opperde zelfs dat vrouwen zich wellicht wat vaker op konden offeren voor een pity fuck zodat deze arme jongens in ieder geval een keer seks gehad hebben.

Het ligt niet aan de vrouwen dat bepaalde mannen geen seks hebben. Dat ligt aan die mannen. Legio mannen hebben wél seks, deze incels niet. Waar zou het dan aan liggen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189477939
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zou het ook kunnen zijn dat veel vrouwen zich er ook inderdaad niets bij voor kunnen stellen?
Want het begrip voor de andere kant is ver te zoeken. Ik zie ontzettend weinig begrip de andere kant op.
Waar wil jij meer begrip voor dan? Ik heb al aangegeven dat ik snap dat vrouwen soms iets meer gesloten kunnen zijn vanuit hun verdedigingsmechanisme. (Omdat er toch wel gekke mannen rondlopen.) Ik heb al aangegeven dat ik snap dat casual seks voor vrouwen lastiger is.

quote:
Hell, jij opperde zelfs dat vrouwen zich wellicht wat vaker op konden offeren voor een pity fuck zodat deze arme jongens in ieder geval een keer seks gehad hebben.
Als je mijn woorden gaat verdraaien komt er natuurlijk sowieso heel weinig van een normaal gesprek terecht. ;) Lees de posts hierover nog eens terug.

quote:
Het ligt niet aan de vrouwen dat bepaalde mannen geen seks hebben. Dat ligt aan die mannen. Legio mannen hebben wél seks, deze incels niet. Waar zou het dan aan liggen
Grotendeels aan de incels zelf inderdaad. Maar een kleine tegemoetkoming zou niet verkeerd zijn toch?
pi_189478030
Zoveel topics terwijl je gewoon in thailand of Wallen even kan neuken... grow some balls!
pi_189478043
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waar wil jij meer begrip voor dan? Ik heb al aangegeven dat ik snap dat vrouwen soms iets meer gesloten kunnen zijn vanuit hun verdedigingsmechanisme. (Omdat er toch wel gekke mannen rondlopen.) Ik heb al aangegeven dat ik snap dat casual seks voor vrouwen lastiger is.
Ik vind de hele kloof mannen <-> vrouwen onnodig en polariserend. Daar komt niets goeds van. Er komen in dit topic en meer van dergelijke topics zoveel mannen vertellen hoeveel gemakkelijker het leven van vrouwen is. Ze hoeven geen moeite te doen voor seks, ze nemen nooit het initiatief, ze kunnen elke man krijgen die ze willen als ze een beetje hun best doen.
De verstandhouding tussen mannen en vrouwen wordt echt niet beter van zulke uitspraken. En incels krijgen er geen seks door.

quote:
Als je mijn woorden gaat verdraaien komt er natuurlijk sowieso heel weinig van een normaal gesprek terecht. ;) Lees de posts hierover nog eens terug.
Ik weet dat je het niet absoluut zo bedoelde, maar je opperde het wel degelijk als optie. Maar goed, dat begrijp ik, want ik las elders dat jij wel eens seks hebt gehad waar je even doorheen moest omdat de verwachting nou eenmaal was geschept dat er seks zou komen. Ik vind dat ondenkbaar. Dus jij kunt een dergelijk voorstel opperen, en ik kan daar absoluut niets van begrijpen. Daarin verschillen jij en ik.

quote:
Grotendeels aan de incels zelf inderdaad. Maar een kleine tegemoetkoming zou niet verkeerd zijn toch?
Welke tegemoetkoming heb je het nu over?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 oktober 2019 @ 09:54:14 #10
545 dop
:copyright: dop
pi_189478075
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:39 schreef Generationalpha het volgende:

Grotendeels aan de incels zelf inderdaad. Maar een kleine tegemoetkoming zou niet verkeerd zijn toch?
Wie wat waar hoe?

Moeten vrouwen zeggen dat ze het gemiddeld makkelijker hebben?
Of moeten ze zeggen dat ze het zielig vinden?
Of moeten ze hun hand over het hart strijken en ....??
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 09:55:25 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189478087
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 08:34 schreef Generationalpha het volgende:
Hier verder.
Nee, hier niet verder, een nieuw deel kan geopend worden door de originele TS als hij daar behoefte aan heeft. Dat weet je, want daar hebben we het over gehad.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')