abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 oktober 2019 @ 00:54:12 #26
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189475776
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:41 schreef MangoTree het volgende:

Ik vergat zojuist in het lijstje nog iets:

Complete interview
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189475792
zullen we kappen met deze kansloze topic reeks?
Trump zit uit en we zien dan verder

next
pi_189475980
quote:
2s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Als dit waar is...
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:17:20 #29
65846 Bocaj
47th President.
pi_189489674
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 00:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Waarom heeft Adam Schitt de volledige transcriptie van het verhoor van Kurt Volker niet vrijgegeven in plaats van het selectief lekken van onderdelen daarvan naar de media.
Dit is ook een doodnormale terechte vraag. Over een feitelijke gebeurtenis. Dat dan weer wel.
quote:
Acting White House chief of staff Mick Mulvaney indicated Thursday that the Trump administration held up military aid to Ukraine in part because officials wanted Kiev to investigate unproven election interference allegations linking the country to a Democratic National Committee (DNC) server.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189490552
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 21:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Zijn we nu de doelpalen aan het verschuiven ? Het ging toch allemaal om Joe Biden en zijn zoon ?
pi_189490620
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Zijn we nu de doelpalen aan het verschuiven ? Het ging toch allemaal om Joe Biden en zijn zoon ?
Ook.

Maar indien Mulvaney de waarheid spreekt, is dit net zo kwalijk en verstrekkend.
pi_189490668
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook.

Maar indien Mulvaney de waarheid spreekt, is dit net zo kwalijk en verstrekkend.
Verassend :')

Zelfde bron
quote:
“When we cut the money off ... we actually did an analysis of what other countries were doing in supporting Ukraine,” Mulvaney said.

When asked whether the decision related to military aid had anything to do with the Bidens, Mulvaney replied, “The money held up had absolutely nothing to do with Biden.”
  donderdag 17 oktober 2019 @ 22:49:23 #34
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189490736
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Verassend :')

Zelfde bron
[..]

Dan was het dus een verzoek om de Bidens te onderzoeken plus het inhouden van middelen voor een of ander onderzoek naar de DNC. Waarom zou dat minder erg zijn?
pi_189490816
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dan was het niet Biden voor wie het geld werd achtergehouden, maar de DNC. Waarom zou dat minder erg zijn?
Godver jij stapt wel weer heel makkelijk en gauw over op het volgende narratief he ? Al die heisa om Joe Biden en zijn zoon dus weer onterecht ? Dit is nu het narratief waar je voor gaat ja ?

Zelfde bron

quote:
When asked if what he described was a quid pro quo — withheld funding unless there was an investigation into the DNC server — Mulvaney responded, "We do that all the time with foreign policy."

He cited withheld funding for Central American countries before they changed their immigration policies.

“I have news for everybody. Get over it. There’s going to be political influence in foreign policy ... that’s going to happen. Elections have consequences,” Mulvaney said.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 22:54:15 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189490830
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:53 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Godver jij stapt wel weer heel makkelijk en gauw over op het volgende narratief he ? Al die heisa om Joe Biden en zijn zoon dus weer onterecht ? Dit is nu het narratief waar je voor gaat ja ?

Zelfde bron
[..]

Volgende narratief? Volgens mij stapelt het op:

Dan was het dus een verzoek om de Bidens te onderzoeken plus het inhouden van middelen voor een of ander onderzoek naar de DNC. Waarom zou dat minder erg zijn?
pi_189490873
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Volgende narratief? Volgens mij stapelt het op:

Wordt je niet duizelig van al dat gedraai ?
  donderdag 17 oktober 2019 @ 22:57:22 #38
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189490884
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:56 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Wordt je niet duizelig van al dat gedraai ?
Welk gedraai?

Als iemand schuldig is aan 2 zaken, moeten we dan wegkijken bij de tweede zaak?
pi_189490969
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Welk gedraai?

Als iemand schuldig is aan 2 zaken, moeten we dan wegkijken bij de eerste zaak?
Als iemand niet schuldig is blijf je dan gewoon net zo lang met ongefundeerde aantijgingen smijten tot er hopelijk misschien ooit wat blijft plakken ?
  donderdag 17 oktober 2019 @ 23:02:26 #40
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189490999
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 23:01 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Als iemand niet schuldig is blijf je dan gewoon net zo lang met ongefundeerde aantijgingen smijten tot er hopelijk misschien ooit wat blijft plakken ?
Uiteraard niet, dat zou belachelijk zijn. Wanneer heb ik dat gedaan? En, hoe zijn deze nieuwe aantijgingen ongefundeerd?
pi_189491016
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 23:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Uiteraard niet, dat zou belachelijk zijn. Wanneer heb ik dat gedaan?
Het is inderdaad belachelijk.
pi_189491030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 23:01 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Trump heeft Zelensky gevraagd Biden te onderzoeken. Dat staat zwart op wit in het transcript dat is vrijgegeven door het Witte Huis. Daaraan is Trump dus al schuldig.

En daar komt de onthulling/bekentenis van Malvaney nog eens bovenop.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 23:05:40 #43
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189491060
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 23:03 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het is inderdaad belachelijk.
Maar hoe zijn deze nieuwe aantijgingen ongefundeerd dan? Ik kan er ook niks aan doen dat Mulvaney een boekje opendoet.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 23:07:22 #44
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189491102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 00:55 schreef -Chakotay- het volgende:
zullen we kappen met deze kansloze topic reeks?
Trump zit uit en we zien dan verder

next
Nog niet dus.
2019: The Great Awakening
pi_189500606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Welk gedraai?
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dan was het niet Biden voor wie het geld werd achtergehouden, maar de DNC. Waarom zou dat minder erg zijn?
:')

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 23:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump heeft Zelensky gevraagd Biden te onderzoeken. Dat staat zwart op wit in het transcript dat is vrijgegeven door het Witte Huis. Daaraan is Trump dus al schuldig.

En daar komt de onthulling/bekentenis van Malvaney nog eens bovenop.
Oh oke ik dacht de quid pro quo zo'n belangrijk punt was in de zaak Biden. Maar ik volg het Amerikaanse Fake News niet zo goed als jullie dus misschien heb ik het mis.

Ik raad jullie aan het volledige Mick Mulvaney interview te kijken ipv naar jullie gekleurde news outlets te luisteren.

Het betreffende onderwerp wordt vanaf 18:12 besproken.

Het volledige transcript kun je hier teruglezen.
https://www.rev.com/blog/(...)ukraine-quid-pro-quo

Als je geen TDS hebt en niet valt voor het suggestieve knip en plak werk wat we in o.a. jouw bron tegenkomen dan is het verhaal van Mulvaney duidelijk. Geen quid pro quo in de zaak Biden. De vraag om Biden te onderzoeken is legitiem. Het geld is voornamelijk gestopt omdat anderen landen (EU) ook geen geld geven aan Oekraïne en het land corrupt is. Daarbij was hun bereidheid de USA te helpen met onderzoek naar corruptie ook een factor. Dat zijn prima legitieme redenen om hulp stop te zetten, en waarschijnlijk grotendeels de redenen dat wij, de EU, ze ook geen stuiver willen geven. Jammer dat jullie er weer in trappen.
pi_189500666
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 15:54 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

[..]

[..]

Oh oke ik dacht de quid pro quo zo'n belangrijk punt was in de zaak Biden. Maar ik volg het Amerikaanse Fake News niet zo goed als jullie dus misschien heb ik het mis.

Ik raad jullie aan het volledige Mick Mulvaney interview te kijken ipv naar jullie gekleurde news outlets te luisteren.

Als je geen TDS hebt en niet valt voor het suggestieve knip en plak werk wat we in o.a. jouw bron tegenkomen dan is het verhaal van Mulvaney duidelijk. Geen quid pro quo in de zaak Biden. De vraag om Biden te onderzoeken is legitiem. Het geld is voornamelijk gestopt omdat anderen landen (EU) ook geen geld geven aan Oekraïne en het land corrupt is. Daarbij was hun bereidheid de USA te helpen met onderzoek naar corruptie ook een factor. Dat zijn prima legitieme redenen om hulp stop te zetten, en waarschijnlijk grotendeels de redenen dat wij, de EU, ze ook geen stuiver willen geven. Jammer dat jullie er weer in trappen.
Erm...wat je hier zegt is complete bullshit: https://en.m.wikipedia.or(...)pean_Union_relations
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_189500696
Trump gaat het gewoon flikken, hij komt hier sterker dan ooit uit :D
pi_189500793
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Erm...wat je hier zegt is complete bullshit: https://en.m.wikipedia.or(...)pean_Union_relations
Erm nee. EU gaf slechts 133 miljoen aan hulpverlening.

https://www.europa-nu.nl/id/vj45c5qt9gxe/relatie_eu_oekraine

We geven vrijwel niets. Als er geld die kant op gaat zijn het vooral leningen.

Om Mick nog even te quoten, want deze quote vind je vast niet terug in jullie bronnen.

quote:
When we cut the money off, before the money actually flowed, because the money flowed by the end of the fiscal year, we actually did an analysis of what other countries were doing in terms of supporting Ukraine. And what we found out was that, and I can’t remember if it’s zero or near zero dollars from any European countries for lethal aid. You’ve heard the president say this, that we give them tanks and the other countries give them pillows. That’s absolutely right that as vocal as the Europeans are about supporting Ukraine, they are really, really stingy when it comes to lethal aid. And they weren’t helping Ukraine and still to this day are not.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sjemmert op 18-10-2019 16:22:41 ]
pi_189501006
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:11 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Erm nee. EU gaf slechts 133 miljoen aan hulpverlening.

https://www.europa-nu.nl/id/vj45c5qt9gxe/relatie_eu_oekraine

We geven vrijwel niets. Als er geld die kant op gaat zijn het vooral leningen.

Om Mick nog even te quoten, want deze quote vind je vast niet terug in jullie bronnen.
[..]

Dan moet je toch beter je eigen bron lezen. Want er staat niet dat de EU 113 miljoen aan Ukraine heeft gegeven.
quote:
Mick heeft het alleen over het sturen van wapens. Hij maakt het 'stiekem' wat specifieker.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2019 16:32:17 ]
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:30:38 #50
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189501031
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 15:54 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

[..]

Geen gedraai. Ik kan het ook niet helpen dat je binnen een microseconde reageert, maar nog voordat je uitgetypt was had ik het verbeterd naar:

quote:
Wel zo handig als je daar dan op reageert.

quote:
Zo te zien zit je juist erg diep in de fake news. Een quid pro quo maakt de situatie in mijn beleving alleen maar erger dan hij al was. Met alleen een quid zou hij al afgezet moeten worden in mijn beleving (wat uiteraard niet gaat gebeuren).

quote:

Als je geen TDS hebt en niet valt voor het suggestieve knip en plak werk wat we in o.a. jouw bron tegenkomen dan is het verhaal van Mulvaney duidelijk.
Ik heb dat hele interview gezien (althans, gisteravond al). Hij begint met een normaal antwoord en lult zichzelf steeds verder het moeras in.

Doe er verder mee wat je wil, maar als je een term als TDS gebruikt om valide kritiek naast je neer te leggen signaleert het slechts aan anderen hoe diep gehersenspoeld je bent; beetje net als een dooddoener als "orange man bad"... ik zou je afraden dat verder te gebruiken.

quote:
Geen quid pro quo in de zaak Biden. De vraag om Biden te onderzoeken is legitiem.
Wie heeft het hier voor wat betreft deze persconferentie over Biden?! Ik niet.

Hoe kom je er bij dat de vraag van Trump over onderzoek naar de Bidens legitiem was? Als dat zo was, dan had een Amerikaanse onderzoeksinstantie onderzoek verricht waaruit hulp vanuit Oekraïne dan gevraagd zou worden. Heb je een bron dat daar sprake van is?

quote:
Het geld is voornamelijk gestopt omdat anderen landen (EU) ook geen geld geven aan Oekraïne en het land corrupt is. Daarbij was hun bereidheid de USA te helpen met onderzoek naar corruptie ook een factor. Dat zijn prima legitieme redenen om hulp stop te zetten, en waarschijnlijk grotendeels de redenen dat wij, de EU, ze ook geen stuiver willen geven. Jammer dat jullie er weer in trappen.
Buiten deze twee redenen haalt hij ook een reden aan waarvan ik me dan afvraag of je die legitiem vindt (hij zegt dat hij dat vindt), de quid-pro-quo voor een onderzoek naar de DNC.

Dat hij die twee redenen legitiem vindt, betekent nog niet dat ze dat ook echt zijn. Dat kan ook een interessante discussie zijn, maar dat laat ik graag aan anderen over die daar beter in ingelezen zijn.

Hoe dan ook is wat mij betreft duidelijk dat het goed zou zijn als Mulvaney eens onder ede wat vragen gaat beantwoorden om meer duidelijkheid te verschaffen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 18-10-2019 16:40:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')