quote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:30 schreef dellipder het volgende:
[..]
Waarom heeft Adam Schitt de volledige transcriptie van het verhoor van Kurt Volker niet vrijgegeven in plaats van het selectief lekken van onderdelen daarvan naar de media.
Dit is ook een doodnormale terechte vraag. Over een feitelijke gebeurtenis. Dat dan weer wel.
quote:Acting White House chief of staff Mick Mulvaney indicated Thursday that the Trump administration held up military aid to Ukraine in part because officials wanted Kiev to investigate unproven election interference allegations linking the country to a Democratic National Committee (DNC) server.
Bron
Zijn we nu de doelpalen aan het verschuiven ? Het ging toch allemaal om Joe Biden en zijn zoon ?quote:
Ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zijn we nu de doelpalen aan het verschuiven ? Het ging toch allemaal om Joe Biden en zijn zoon ?
Verassendquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook.
Maar indien Mulvaney de waarheid spreekt, is dit net zo kwalijk en verstrekkend.
quote:“When we cut the money off ... we actually did an analysis of what other countries were doing in supporting Ukraine,” Mulvaney said.
When asked whether the decision related to military aid had anything to do with the Bidens, Mulvaney replied, “The money held up had absolutely nothing to do with Biden.”
Dan was het dus een verzoek om de Bidens te onderzoeken plus het inhouden van middelen voor een of ander onderzoek naar de DNC. Waarom zou dat minder erg zijn?quote:
Godver jij stapt wel weer heel makkelijk en gauw over op het volgende narratief he ? Al die heisa om Joe Biden en zijn zoon dus weer onterecht ? Dit is nu het narratief waar je voor gaat ja ?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan was het niet Biden voor wie het geld werd achtergehouden, maar de DNC. Waarom zou dat minder erg zijn?
quote:When asked if what he described was a quid pro quo — withheld funding unless there was an investigation into the DNC server — Mulvaney responded, "We do that all the time with foreign policy."
He cited withheld funding for Central American countries before they changed their immigration policies.
“I have news for everybody. Get over it. There’s going to be political influence in foreign policy ... that’s going to happen. Elections have consequences,” Mulvaney said.
Volgende narratief? Volgens mij stapelt het op:quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Godver jij stapt wel weer heel makkelijk en gauw over op het volgende narratief he ? Al die heisa om Joe Biden en zijn zoon dus weer onterecht ? Dit is nu het narratief waar je voor gaat ja ?
Zelfde bron
[..]
Wordt je niet duizelig van al dat gedraai ?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Volgende narratief? Volgens mij stapelt het op:
Dan was het dus een verzoek om de Bidens te onderzoeken plus het inhouden van middelen voor een of ander onderzoek naar de DNC. Waarom zou dat minder erg zijn?
Welk gedraai?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wordt je niet duizelig van al dat gedraai ?
Als iemand niet schuldig is blijf je dan gewoon net zo lang met ongefundeerde aantijgingen smijten tot er hopelijk misschien ooit wat blijft plakken ?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Welk gedraai?
Als iemand schuldig is aan 2 zaken, moeten we dan wegkijken bij de eerste zaak?
Uiteraard niet, dat zou belachelijk zijn. Wanneer heb ik dat gedaan? En, hoe zijn deze nieuwe aantijgingen ongefundeerd?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als iemand niet schuldig is blijf je dan gewoon net zo lang met ongefundeerde aantijgingen smijten tot er hopelijk misschien ooit wat blijft plakken ?
Het is inderdaad belachelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Uiteraard niet, dat zou belachelijk zijn. Wanneer heb ik dat gedaan?
Trump heeft Zelensky gevraagd Biden te onderzoeken. Dat staat zwart op wit in het transcript dat is vrijgegeven door het Witte Huis. Daaraan is Trump dus al schuldig.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als iemand niet schuldig is blijf je dan gewoon net zo lang met ongefundeerde aantijgingen smijten tot er hopelijk misschien ooit wat blijft plakken ?
Maar hoe zijn deze nieuwe aantijgingen ongefundeerd dan? Ik kan er ook niks aan doen dat Mulvaney een boekje opendoet.quote:
Nog niet dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:55 schreef -Chakotay- het volgende:
zullen we kappen met deze kansloze topic reeks?
Trump zit uit en we zien dan verder
next
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan was het niet Biden voor wie het geld werd achtergehouden, maar de DNC. Waarom zou dat minder erg zijn?
Oh oke ik dacht de quid pro quo zo'n belangrijk punt was in de zaak Biden. Maar ik volg het Amerikaanse Fake News niet zo goed als jullie dus misschien heb ik het mis.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump heeft Zelensky gevraagd Biden te onderzoeken. Dat staat zwart op wit in het transcript dat is vrijgegeven door het Witte Huis. Daaraan is Trump dus al schuldig.
En daar komt de onthulling/bekentenis van Malvaney nog eens bovenop.
Erm...wat je hier zegt is complete bullshit: https://en.m.wikipedia.or(...)pean_Union_relationsquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh oke ik dacht de quid pro quo zo'n belangrijk punt was in de zaak Biden. Maar ik volg het Amerikaanse Fake News niet zo goed als jullie dus misschien heb ik het mis.
Ik raad jullie aan het volledige Mick Mulvaney interview te kijken ipv naar jullie gekleurde news outlets te luisteren.
Het betreffende onderwerp wordt vanaf 18:12 besproken.
Het volledige transcript kun je hier teruglezen.
https://www.rev.com/blog/(...)ukraine-quid-pro-quo
Als je geen TDS hebt en niet valt voor het suggestieve knip en plak werk wat we in o.a. jouw bron tegenkomen dan is het verhaal van Mulvaney duidelijk. Geen quid pro quo in de zaak Biden. De vraag om Biden te onderzoeken is legitiem. Het geld is voornamelijk gestopt omdat anderen landen (EU) ook geen geld geven aan Oekraïne en het land corrupt is. Daarbij was hun bereidheid de USA te helpen met onderzoek naar corruptie ook een factor. Dat zijn prima legitieme redenen om hulp stop te zetten, en waarschijnlijk grotendeels de redenen dat wij, de EU, ze ook geen stuiver willen geven. Jammer dat jullie er weer in trappen.
Erm nee. EU gaf slechts 133 miljoen aan hulpverlening.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...wat je hier zegt is complete bullshit: https://en.m.wikipedia.or(...)pean_Union_relations
quote:When we cut the money off, before the money actually flowed, because the money flowed by the end of the fiscal year, we actually did an analysis of what other countries were doing in terms of supporting Ukraine. And what we found out was that, and I can’t remember if it’s zero or near zero dollars from any European countries for lethal aid. You’ve heard the president say this, that we give them tanks and the other countries give them pillows. That’s absolutely right that as vocal as the Europeans are about supporting Ukraine, they are really, really stingy when it comes to lethal aid. And they weren’t helping Ukraine and still to this day are not.
Dan moet je toch beter je eigen bron lezen. Want er staat niet dat de EU 113 miljoen aan Ukraine heeft gegeven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Erm nee. EU gaf slechts 133 miljoen aan hulpverlening.
https://www.europa-nu.nl/id/vj45c5qt9gxe/relatie_eu_oekraine
We geven vrijwel niets. Als er geld die kant op gaat zijn het vooral leningen.
Om Mick nog even te quoten, want deze quote vind je vast niet terug in jullie bronnen.
[..]
Mick heeft het alleen over het sturen van wapens. Hij maakt het 'stiekem' wat specifieker.quote:Om Mick nog even te quoten, want deze quote vind je vast niet terug in jullie bronnen.
Geen gedraai. Ik kan het ook niet helpen dat je binnen een microseconde reageert, maar nog voordat je uitgetypt was had ik het verbeterd naar:quote:
Wel zo handig als je daar dan op reageert.quote:Dan was het dus een verzoek om de Bidens te onderzoeken plus het inhouden van middelen voor een of ander onderzoek naar de DNC. Waarom zou dat minder erg zijn?
Zo te zien zit je juist erg diep in de fake news. Een quid pro quo maakt de situatie in mijn beleving alleen maar erger dan hij al was. Met alleen een quid zou hij al afgezet moeten worden in mijn beleving (wat uiteraard niet gaat gebeuren).quote:Oh oke ik dacht de quid pro quo zo'n belangrijk punt was in de zaak Biden. Maar ik volg het Amerikaanse Fake News niet zo goed als jullie dus misschien heb ik het mis.
Ik heb dat hele interview gezien (althans, gisteravond al). Hij begint met een normaal antwoord en lult zichzelf steeds verder het moeras in.quote:Ik raad jullie aan het volledige Mick Mulvaney interview te kijken ipv naar jullie gekleurde news outlets te luisteren.
Het betreffende onderwerp wordt vanaf 18:12 besproken.
Het volledige transcript kun je hier teruglezen.
https://www.rev.com/blog/(...)ukraine-quid-pro-quo
Als je geen TDS hebt en niet valt voor het suggestieve knip en plak werk wat we in o.a. jouw bron tegenkomen dan is het verhaal van Mulvaney duidelijk.
Wie heeft het hier voor wat betreft deze persconferentie over Biden?! Ik niet.quote:Geen quid pro quo in de zaak Biden. De vraag om Biden te onderzoeken is legitiem.
Buiten deze twee redenen haalt hij ook een reden aan waarvan ik me dan afvraag of je die legitiem vindt (hij zegt dat hij dat vindt), de quid-pro-quo voor een onderzoek naar de DNC.quote:Het geld is voornamelijk gestopt omdat anderen landen (EU) ook geen geld geven aan Oekraïne en het land corrupt is. Daarbij was hun bereidheid de USA te helpen met onderzoek naar corruptie ook een factor. Dat zijn prima legitieme redenen om hulp stop te zetten, en waarschijnlijk grotendeels de redenen dat wij, de EU, ze ook geen stuiver willen geven. Jammer dat jullie er weer in trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |