Er stond net ook nog een post.. een halve seconde..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:50 schreef Nikonlover het volgende:
Welke mod heeft mijn posticon van de post boven mij aangepast?
Nee ook niet voor tijgers op het binnenhof.. want ook dat is niet aan de orde..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ze moeten die stikstofcrisis oplossen. Maar ze zijn echt geen moment bang voor een boerenstaatsgreep.
Je haalt dit nu een aantal keer aan alsof er iets mis mee is. Wat is er mis mee dat sommige bedrijven links en rechts wat sponsoren?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Precies. Er zit dus een complete industrie achter.
Niet iedereen snapt hoe het groter geheel werkt.. helemaal niet als je geen boerenwereldje gewend bent..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je haalt dit nu een aantal keer aan alsof er iets mis mee is. Wat is er mis mee dat sommige bedrijven links en rechts wat sponsoren?
Verder wordt daar ook totaal niet geheimzinnig over gedaan.
Als een mod je bericht had gewijzigd, had de naam van die persoon erbij gestaan..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:50 schreef Nikonlover het volgende:
Welke mod heeft mijn posticon van de post boven mij aangepast? En waarom?
Je maakt mij nieuwsgierig
Nou je loopt voortdurend te suggereren dat de boeren wel even de regering aftroeven.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee ook niet voor tijgers op het binnenhof.. want ook dat is niet aan de orde..
Hoeft niet...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als een mod je bericht had gewijzigd, had de naam van die persoon erbij gestaan..
Zelfs dat niet. Wat je ziet rijden zijn ingehuurde loonwerkers.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:06 schreef Hexagon het volgende:
Ze hebben eigenlijk alleen hun trekker.
Zit je dat nou weer te verkondigen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Wat je ziet rijden zijn ingehuurde loonwerkers.
Dat doen ze toch ook?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou je loopt voortdurend te suggereren dat de boeren wel even de regering aftroeven.
Maar de geschiedenis kennende heeft de regering wel even wat meer uithoudingsvermogen. Zelfs de ambtenaren wonnen het in 1983 ook niet. En die hebben stiekem heel wat meer macht.
Hou toch eens op met je legerinzetquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook?
Ze hebben ze vandaag mooi een loer gedraaid met hun legerinzet tegen eigen mensen..
En de rest van je post: In 1970 was de zeedijk een nogo area.. waren junks zielig en was seks met kinderen een normale educatieve ontwikkeling..
Ja en?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit je dat nou weer te verkondigen?
Wat hebben ze precies bereikt vandaag?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook?
Ze hebben ze vandaag mooi een loer gedraaid met hun legerinzet tegen eigen mensen..
En de rest van je post: In 1970 was de zeedijk een nogo area.. waren junks zielig en was seks met kinderen een normale educatieve ontwikkeling..
100% zeker was het een mannetje met zonnebril, daar staat ie automatisch op ingesteldquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als een mod je bericht had gewijzigd, had de naam van die persoon erbij gestaan..
Dat is hoe het de wereld overgaat.. Ik maak het nieuws niet..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:59 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je legerinzetSensatiezoeker.
Stuk tussen Gouda/Zoetermeer en Den Haag was heerlijk uitgestorven, als je geluk had. Collega zat weer net achter een kluit Sjon Deeres.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vroeg aan mijn man of hij last had van de drukte op de A12. Die zei dat hij alleen op de A12 reed... Helemaal leeg voor Zoetermeer.
Daar 1 tractor en twee auto's, bizar. Die reed waarschijnlijk net voor de grote groep uit. Was rond 08:45
Alle goodwill die niet te koop is..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat hebben ze precies bereikt vandaag?
En de rest van mijn post is om te illustreren dat een regering niet zomaar omver te blazen is. En dat is maar goed ook.
Vergeet vast even te melden dat hij de EU weg wil. Wat de reden is dat de boeren uberhaupt nog niet weggeconcurreerd zijn.quote:
Legerinzet tegen eigen mensenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook?
Het waren bassie en adriaan? Of was het de paashaas?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Legerinzet tegen eigen mensen
Wel beetje jouw interesse of niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het waren bassie en adriaan? Of was het de paashaas?
In Frankrijk begon het leger ook met wat hand en spandienstenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Legerinzet tegen eigen mensen
In Duitsland in 1933 ook!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
In Frankrijk begon het leger ook met wat hand en spandiensten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |