Ja, weet niet om de paar maanden maar twee keer per jaar is geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:36 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ding van ellende uit elkaar, hij moest toch om de paar maanden uit elkaar gehaald worden?
Het woord 'smeerkezen' is nog voorzichtig uitgedruktquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:34 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, ook dat.
T zijn enorme smeerkezen.
Diegene die hem koopt, koopt een kat in de zak. Er zullen flinke nieuwe lagen vilt aangebracht moeten worden, nadat de rotte plekken eruit zijn gehaald. En idd de muizen zullen ook slapen met stukjes materiaal. Deze yurt is het kopen niet waard.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan willen ze hem ook nog duur verkopen zeker........![]()
![]()
![]()
Heb ook een klein vermoeden als Joa er nog in gezeten had het ook was gebeurt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij had inderdaad in de zomer sowieso uit elkaar gehaald moeten worden en opnieuw opgezet worden had mevr gezegd tegen gerrit.
Met schimmel in het doek al helemaal niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:37 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Diegene die hem koopt, koopt een kat in de zak. Er zullen flinke nieuwe lagen vilt aangebracht moeten worden, nadat de rotte plekken eruit zijn gehaald. En idd de muizen zullen ook slapen met stukjes materiaal. Deze yurt is het kopen niet waard.
Hij zal vreselijk stinken vermoed ikquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:37 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Diegene die hem koopt, koopt een kat in de zak. Er zullen flinke nieuwe lagen vilt aangebracht moeten worden, nadat de rotte plekken eruit zijn gehaald. En idd de muizen zullen ook slapen met stukjes materiaal. Deze yurt is het kopen niet waard.
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar de eerste editie vond ik leuker omdat men meer openlijk tegen elkaar tekeer ging, en niet zo zuinig ookquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:33 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat klopt maar het misgunnen en onverdraagzaamheid vind ik in 2 veel groter dan in 1.
Misschien is het houten frame nog wat waard.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met schimmel in het doek al helemaal niet.
Echt een stel viespeuken. Een varken zou er jaloers op worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:34 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, ook dat.
T zijn enorme smeerkezen.
En de winterjas er vanaf en laten drogen. De pijp van de kachel moest vervangen worden, maar dat was te lastig, dus hele kachel er maar uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij had inderdaad in de zomer sowieso uit elkaar gehaald moeten worden en opnieuw opgezet worden had mevr gezegd tegen gerrit.
ik geef ze er een euro voor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien is het houten frame nog wat waard.
Weet je wat het kost om dat ding te herstellen en af te voeren?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik geef ze er een euro voor.
maar dan wil ik ook die kachel.
Tja, ook dat moet regelmatig opnieuw uit elkaar gehaald worden en geschilderd wordenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was een heel leuk ding.....vooral van binnen in begin...als dat kacheltje aan was.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik geef ze er een euro voor.
maar dan wil ik ook die kachel.
lolquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Weet je wat het kost om dat ding te herstellen en af te voeren?
Ik geef min 500!
Waarom wil je überhaupt een wapen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:40 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit zou ook wel een mooi handpistooltje willen hebben
geen ideequote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom wil je überhaupt een wapen?
leuk bij andrea haar kogel hanger?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom wil je überhaupt een wapen?
Precies! Daarom is het ook goed dat Utopia gaat stoppen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar de eerste editie vond ik leuker omdat men meer openlijk tegen elkaar tekeer ging, en niet zo zuinig ookNu is het stiekemer gekonkel.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leuk bij andrea haar kogel hanger?
heb zelf ook alles gemist, zou het niet wetenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets om terug te zoeken vandaag ?
Die ruzie's waren ook anders. Zo van dat bevalt me helemaal niet en er werd over gepraat en klaar sowieso na een half uurje......Nu is het veel valser, en zoeken om een ruzie uit te lokken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar de eerste editie vond ik leuker omdat men meer openlijk tegen elkaar tekeer ging, en niet zo zuinig ookNu is het stiekemer gekonkel.
Is er al bekend wanneer zijn familie komt, of willen ze misschien niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
kan niet wachten tot dat love=love is geweest. dan is jorrie er ook gewoon voor spek en bonen.
hoorde ze nu over vrijdag... maar zeker weten doe ik het nietquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:45 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Is er al bekend wanneer zijn familie komt, of willen ze misschien niet?
Als rekje tegen de muur voor de klimroos/bruidsluierquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoorde ze nu over vrijdag... maar zeker weten doe ik het niet
Zou kunnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoorde ze nu over vrijdag... maar zeker weten doe ik het niet
Ergens is t woord vrijdag gevallenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:45 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Is er al bekend wanneer zijn familie komt, of willen ze misschien niet?
Yep. Dus het was veel fijner en boeiender om te volgen dan nu. Niemand durft echt openlijk de strijd aan te gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die ruzie's waren ook anders. Zo van dat bevalt me helemaal niet en er werd over gepraat en klaar sowieso na een half uurje......Nu is het veel valser, en zoeken om een ruzie uit te lokken.
Er komt ook helemaal niets positiefs meer uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die ruzie's waren ook anders. Zo van dat bevalt me helemaal niet en er werd over gepraat en klaar sowieso na een half uurje......Nu is het veel valser, en zoeken om een ruzie uit te lokken.
Hahaha,ja bruidssluier. Die woekert lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als rekje tegen de muur voor de klimroos/bruidsluier
Dat is pas een workoutquote:
Dan ben je de stooksessies vergeten met Bo en de twins.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Dus het was veel fijner en boeiender om te volgen dan nu. Niemand durft echt openlijk de strijd aan te gaan.
geen idee, maar ik gok dat het klaar is als mariska haar spulletjes verstuurd heeftquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Druk druk druk, hoeveel uur is ze nu al met die nageltjes bezig?
Mariska is nog niet klaar, dus gaat ze ook haar teennagels maar doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee, maar ik gok dat het klaar is als mariska haar spulletjes verstuurd heeft
LOLquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mariska is nog niet klaar, dus gaat ze ook haar teennagels maar doen.
Ja, er werd natuurlijk ook geroddeld, maar er werd ook echt gevochten. Billy kon er wat vanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan ben je de stooksessies vergeten met Bo en de twins.Die konden er ook wat van.
![]()
Of Ramona en Michael liggend in bed Do afzeiken.
Het grote verschil is dat er toen ook lol gemaakt werd en hier niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, er werd natuurlijk ook geroddeld, maar er werd ook echt gevochten. Billy kon er wat van
En dan Jessie die al mompelend afdroop.
Ja, echt he? Ze hadden veel meer lol dan de lui die er nu in zitten. Nu hebben ze alleen maar leedvermaak.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat er toen ook lol gemaakt werd en hier niet.De lol die ze hebben is als iemand op zn bek gaat, niet goed in zijn vel zit of fouten maakt.
En daarna...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mariska is nog niet klaar, dus gaat ze ook haar teennagels maar doen.
Kloptquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat er toen ook lol gemaakt werd en hier niet.De lol die ze hebben is als iemand op zn bek gaat, niet goed in zijn vel zit of fouten maakt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt he? Ze hadden veel meer lol dan de lui die er nu in zitten. Nu hebben ze alleen maar leedvermaak.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Als een magneet trek ik vrouwen aan
ook met een ring om hun vinger, ik heb schijt er aan
soms denk ik in een waan wat is het snel gegaan
champie op mijn raider staan
Gaat het verder goed met je?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
als een magneet trek ik vrouwen aan
ook met een ring om mijn vinger
ik heb schijt eraan
soms leef ik in een waan
wat is het snel gegaan
nu heb ik champi op mijn raider staan
balbalba iets met steks
Toffe Tinaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Als een magneet trek ik vrouwen aan
ook met een ring om hun vinger, ik heb schijt er aan
soms denk ik in een waan wat is het snel gegaan
champie op mijn raider staan
je wensenlijstje wat je wult hebben als je komt optreden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat is een raider of rider?
OMG!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je wensenlijstje wat je wult hebben als je komt optreden.
Ik denk dat hij radar bedoelt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat is een raider of rider?
die lui luisteren zulke knaken muziek wat de hell.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Het klopt niet wat Boef doet, maar het klinkt wel lekker.
Echt???......wist ook niet wat het was champi ook niet en dacht dat het is heel vunzig was......nee ga niet zeggen wat ik dacht.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je wensenlijstje wat je wult hebben als je komt optreden.
zoals de 20 blikjes vodka van dj jean.
Ik denk dat die workout van Carlos een beetje teveel van het goede was, na haar dansles van 2 uur.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
arme sjellie, teveel gedanst. hele onderrug stijf
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt???......wist ook niet wat het was champi ook niet en dacht dat het is heel vunzig was......nee ga niet zeggen wat ik dacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Misschien dat dit iets leuks is. Weet niet hoelang het geduurd heeft, want ik het heb zelf niet gezien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]Ok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hiet was ergens de fittie.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:04 schreef Chea49 het volgende:
En ja hoor, Mylene moet haar bek weer houden van Merel want Merel is weer eens beledigd door Jordy.
Merel is echt koopverslaafd.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:31 schreef zodeju het volgende:
Merel doet ook echt niks meer met haar kleding he, qua verzenden en mail bijhouden....alleen als ze zelf wat kan bestellen voor iets nieuws.
Rond 2 uur.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Hiet was ergens de fittie.
Zeg ut !quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt???......wist ook niet wat het was champi ook niet en dacht dat het is heel vunzig was......nee ga niet zeggen wat ik dacht.
quote:
kwaliteitjequote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:39 schreef zodeju het volgende:
Katie knuffel is gewond, oor eraf. Mailtje gehad met foto. en vlug naar andere streams.
Nieuw, of hij is opgenomen in de Fok collectie weet ik nietquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:37 schreef Schakeltopia het volgende:
wow![]()
is die nieuw?
of heb ik die altijd over het hoofd gezien
Dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:39 schreef zodeju het volgende:
Katie knuffel is gewond, oor eraf. Mailtje gehad met foto. en vlug naar andere streams.
Coolquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:40 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nieuw, of hij is opgenomen in de Fok collectie weet ik niet
Gimme, gimme, gimme Abba Andreaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
draai even leuke muziek dan jens...
Vindt dit heerlijk.......pokerface......quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
draai even leuke muziek dan jens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |